STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#1661 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30182
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2015 - 18:21

Chiar atat de inteligent incat sa se opreasca singur sau sa porneasca, nu cred sa fie. Ar fi si foarte riscant sa se intample asta la ore de varf.
1

#1662 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 02 iunie 2015 - 18:37

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 iunie 2015 - 18:21, a spus:

Chiar atat de inteligent incat sa se opreasca singur sau sa porneasca, nu cred sa fie. Ar fi si foarte riscant sa se intample asta la ore de varf.


Exista asa ceva, am facut un training aici in Uk despre semafoare, si am ramas ... aaaaa ? .... cum este posibil asa ceva? deci exista.
0

#1663 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30182
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2015 - 19:11

O fi existand, nu contest asta, doar ca nu cred ca la noi si spun asta dupa o discutie chiar cu cei care au montat semafoarele. Sunt niste bucle inductive in asfalt, dar nu au fost conectate sau utilizate nici cand semafoarele functionau, darmite acum cand sunt pe galben intermitent.
0

#1664 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 iunie 2015 - 20:52

Cele cu camera functioneaza inteligent, cind nu mai vin masini, trec pe rosu si nu tine verde aiurea.
0

#1665 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 iunie 2015 - 23:19

Stati linistiti, le-au pornit in seara asta. La 21:40 am stat cam 2 minute si ceva in intersectie degeaba, daca era pe galben intermitent treceam in 10 secunde. Foarte fluent a fost traficul cand nu au mers semafoarele.
4

#1666 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30182
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2015 - 23:32

Deci e clar ca nu sunt comandate de vreo inteligenta artificiala...
1

#1667 Useril este offline   savagedanyro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 13 decembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2015 - 09:56

Dimineata mergeau semafoarele.

Daca ieri am fost 2 masini la rand dinspre Stadion spre Intercontinental, astazi coada pe Aleea studentilor era pana la intersectia cu Eroilor ca in zilele de trista amintire !!!
Partea tragica e ca intersectia era goala in marea majoritate a timpului cat am stat noi in coada !
1

#1668 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2015 - 10:06

Se face coada pe Ripensia din cauza trecerii de pietoni din Complex, nu din cauza intersectiei cu semafoare.
S-au desfiintat 2-3 treceri de pietoni (o idee foarte buna) si acum tot traficul pietonal e concentrat pe o singura trecere.
Din pacate proiectul Michelangelo 2 intarzie, acolo fiind prevazuta o trecere pietonala supraterana si largirea la 3 benzi a sectorului Profi -> BRD.
0

#1669 Useril este offline   savagedanyro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 13 decembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2015 - 13:15

Crede-ma pe cuvant ca e din cauza semafoarelor.
In cele cateva minute cat am stat la semaforul acela (de la Eroilor la Michelangelo) nu au trecut mai mult de 10 pietoni pe trecerea de la Aleea Studentilor.
Traficul pietonal a fost la fel comparativ cu cel de ieri dimineata, singura variabila schimbata fiind doar starea semafoarelor.
0

#1670 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 iunie 2015 - 15:25

Deci chiar nimeni nu isi da seama, ca sunt inutile? :Facepalm_emote_gif:

Sau se merge pe principiul, le-am paltit, lasa-le sa functioneze...
1

#1671 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 iunie 2015 - 17:44

Vezi postareaPelbartus, la 03 iunie 2015 - 10:06, a spus:

Din pacate proiectul Michelangelo 2 intarzie, acolo fiind prevazuta o trecere pietonala supraterana si largirea la 3 benzi a sectorului Profi -> BRD.




Pai parca s-a renuntat la acele pasaje supraterane. Nu mai exista nici banii "economisiti" de la Michelangelo 1 cu care urma sa se faca Michelangelo 2 pe vechiul ciclu financiar european...Asa ca Michelangelo 2 ramane in stand by pana la noul ciclu financiar insa fara pasajele supraterane, din vorbele lui Robu...Lucru cu care sunt absolut de-acord. De la bun inceput am fost impotriva pasajelor supraterane in favoarea celor subterane, mult mai "scurte si eficiente"...
0

#1672 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30182
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 iunie 2015 - 18:03

Sincer? La cat trec eu pe acolo ca pieton, nici nu prea imi pasa ca le fac sub sau supra-terane, doar sa le faca. Dar, cum ziceai, nu cred sa vedem prea curand asa ceva. :(
0

#1673 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 iunie 2015 - 18:14

:up_arow: Nu putem pune problema asa. Orice se construieste in oras trebuie sa ne intereseze pe toti intr-un fel sau altul.

Iata, maine se face o saptamana de cand a fost deschis pasajul dupa ce am asteptat doi ani si o luna de "santier" iar eu n-am trecut prin el ca n-am avut drum pe acolo. Insa asta nu ma face sa nu-mi pese de el sau de faptul cum se desfasoara traficul in zona pasajului... :D


Nici eu nu voi folosi eventualele pasaje supraterane sau subterane din cadrul proiectului Michelangelo 2 insa imi pasa care varianta va fi aplicata si am venit cu argumente de sustinere a variantei subterane...
1

#1674 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30182
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 iunie 2015 - 18:19

Pai, nici nu am zis ca nu-mi pasa. :) Chiar as vrea sa le faca, dar solutia tehnica ma intereseaza mai putin, interesandu-ma mai mult efectul asupra traficului.
0

#1675 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 03 iunie 2015 - 18:25

Din pacate pasarela inseamna mai multe efort si o sa se gaseasca destui destepti care sa sara parapetu :) cel mai mare castig si pentru soferi si pentru pietoni e pasajul subteran

Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 03 iunie 2015 - 18:26

3

#1676 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 iunie 2015 - 18:42

Citeaza

Din pacate pasarela inseamna mai multe efort si o sa se gaseasca destui destepti care sa sara parapetu



Efort exact dublu insa daca ne referim la acele pasarele din proiectul initial, lungi de aproape 200 m insumati, atunci efortul si timpul necesar traversarii sunt considerabil mai mari...
0

#1677 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2015 - 20:04

Si la pasarela si la pasaj subteran, ar fi o urcare si o coborare sau invers. E adevarat, la pasarela depinde de lungimea ei, dar cred ca tot pe acolo este cu pasajul subteran. In orice caz, solutia cea mai potrivita ar fi pasaj subteran, o pasarela ar strica tot peisajul. Din pacate, foarte curand nu vom vedea asa ceva...
0

#1678 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 iunie 2015 - 00:05

Pe scurt, ideea este ca in pasajul subteran trebuie sa cobori pentru o inaltime a tunelului de 2.5 metri iar in cel suprateran trebuie sa urci pentru un spatiu pentru trafic de 4.5 metri, de aceea pentru pietoni ar fi mai comoda prima varianta. Precizez ca nu m-am gindit la acest aspect dar l-am aflat de pe acest forum... :04:

Astazi inarmat cu rabdare am stresat soferii cu camera pe trepied aproape 2 ore pentru a face un Time Lapse cu traficul la ora aglomerata. Am filmat intre ora 17 si 18:45. Filmarea s-a facut 1 cadru la 1 secunda, fiecare secventa are 12 secunde si reprezinta 5 minute de filmare. Nu stiu cum este traficul dimineata dar acum seara nu s-au format cozi exagerate. Pacat ca nu am apucat sa filmez traficul fara semafoare.


4

#1679 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 iunie 2015 - 15:45

Citeaza

Pe scurt, ideea este ca in pasajul subteran trebuie sa cobori pentru o inaltime a tunelului de 2.5 metri iar in cel suprateran trebuie sa urci pentru un spatiu pentru trafic de 4.5 metri,



Trebuie subliniat inca o data faptul ca acei 4,5 m reprezinta cea mai mica inaltime pentru trafic...


Dar iata ca la pasajul care a fost pus recent in functiune, gabaritul de inaltime este de 5 m fara a avea fire pentru firobuze prin el si nici n-a fost facut pentru transporturi agabaritice...

Totodata, recent raspundea Florin unei intrebari de genul la ce inaltime sunt puse firele de tramvai/firobuz (nu mai tin minte exact si nu gasesc postarea cu pricina acum) ca-i vorba de 5,5 m...

In aceste conditii pentru mine este foarte clar ca pietonii ar trebui sa urce pana la minim 5,5 m ceea ce inseamna in mod cert dublu fata de varianta subterana...


Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.05.28 - 01.jpg
0

#1680 Useril este offline   Flavius S. 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 29 ianuarie 13

Postat 04 iunie 2015 - 16:01

Vezi postareamile, la 30 mai 2015 - 09:56, a spus:

Prezenta politistilor (a uniformei lor!?) ii face pe cei mai multi soferi sa ridice piciorul de pe acceleratie...Probabil ca vor sta doar cateva zile pe acolo...

Azi dimineata politistii erau inca acolo.
0

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi