Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1423
Postat 24 decembrie 2014 - 12:04
#1424
Postat 05 ianuarie 2015 - 21:04

#1425
Postat 05 ianuarie 2015 - 21:29
#1426
Postat 05 ianuarie 2015 - 22:52
#1427
Postat 05 ianuarie 2015 - 23:01
Asta e, pana la primavara nu mai vedem vreo miscare pe-acolo.
#1429
Postat 07 ianuarie 2015 - 19:46
#1430
Postat 07 ianuarie 2015 - 19:53
- oare cand au participat la licitatie si au acceptat termenul de finalizare a lucrarilor, s-au gandit ca temperaturile nu vor scadea sub zero iarna? Ca doar au participat la o licitatie in Romania nu intrun paradis tropical.


Au construit chinezii calea ferata Qinghai–Tibet pe permafrost (adica solul e inghetat permanent), oare lor nu le era frig? Or fi luat si ei pauza iarna? Apropo, pe la 5000 de metri pe unde trece linia, muncitorii trebuiau sa foloseasca si masti de oxigen, aerul fiind prea rarefiat (si pasagerii trenurilor dispun de masti de oxigen, trenul nefiind chiar presurizat ca avioanele).

E adevarat ca salariile la noi sunt prea mici ca sa lucrezi in conditii extreme, dar asta e subiect pentru alta discutie.
A nu se intelege ca ti mortis sa vad pe cineva lucrand la pasaj, sunt multumit (deocamdata) ca au dat drumul circulatiei la suprafata.
Ideea e alta: sa nu participi la o licitatie daca crezi ca nu ai tehnologie sau oameni capabili sa lucreze si pe caldura, dar si pe frig. Poate e alta firma care ar avea si oameni si tehnologie sa termine la timp, dar desigur ca pretul ar fi mai mare si astfel sunt eliminati din start in favoarea celor care vara sunt la plaja si iarna la schi si la lucru doar primavara si toamna (daca nu ploua prea tare)
#1431
Postat 07 ianuarie 2015 - 20:36

#1432
Postat 07 ianuarie 2015 - 21:10

Eu, lucrand la RATT, inseamna ca nu am voie sa comentez activitatea altor firme?

#1433
Postat 07 ianuarie 2015 - 21:20
Exact cum soferii ratt nu respecta anumite dispozitii legate de servici (usi, SAS, afisaj corect) asa nici constructorii (patronii) nu respecta multe, si cu totii gasesc portite, scuze, etc.,...
#1434
Postat 07 ianuarie 2015 - 22:00

L.E. Iata ca pe santierul Shopping City Timisoara se poate lucra si pe frig.
#1435
Postat 08 ianuarie 2015 - 19:04
#1436
Postat 08 ianuarie 2015 - 20:24

Credeam ca am mai lamurit si ca criticam ritmul de lucru la pasaj in general, (chiar daca primarul se declara foarte multumit) ca nici asta vara nu era mare agitatie pe acolo.
P.S. Lucrarile de modernizare a liniei cale nu au fost executate de RATT, si daca ar fi fost asa, RATT nu ar fi facut asta castigand o licitatie, luand astfel locul altor firme mai potente. Oamenii RATT lucrau la linia contact pe acelasi frig de care vorbesti si sunt muuulte alte meseri sau locuri de munca unde (culmea) se lucreaza si ... iarna.

Cat despre revenirea lui E8 sau modificarea liniei 16, e clar ca e o greseala/intarziere de comunicare, nu de executie, din moment ce RATT-ul a "percutat" (la cererea primarului) cu aceste modificari, chiar daca era liber si toata lumea se distra.
L.E. Exact ce am postat si in topicul Shopping City Timisoara, un simplu exemplu ca s-ar putea, daca s-ar vrea:
Citeaza
Pentru temperaturi cuprinse intre -10°C si -20°C dozajul recomandat este de 1,5% din cantitatea de ciment.
#1437
Postat 08 ianuarie 2015 - 21:25
In orice caz, cred ca se iese putin off topic...
#1438
Postat 08 ianuarie 2015 - 21:50

A... Inteleg! Din moment ce nu se mai lucreaza nimic, suntem off topic.


#1440
Postat 15 ianuarie 2015 - 10:46