STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#121 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 12 martie 2013 - 09:56

Vezi postareamile, la 12 martie 2013 - 09:00, a spus:

Am impresia ca Robu prin aceasta "declaratie" face o invitatie catre contestatari sa depuna o contestatie si le atrage atentia ca mai au cateva zile la dispozitie ca sa faca acest lucru.
Cred ca era mai bine daca el mai astepta cateva zile si ne anunta saptamana viitoare data inceperii lucrarilor si ca termenul pentru contestatii a expirat. Asa este posibil sa avem surprize, surprize.
...


Alta explicatie nu este. Asta ca tot nu a vorbit niciodata de acest pasaj, nu pare incintat ca trebuie sa il construiasca. :eusa_think:

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 12 martie 2013 - 10:01

0

#122 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 martie 2013 - 09:58

Pai tocmai, si in film este prezentata ca o intersectie giratorie, deci nu-si au rostul semafoarele in intersectie...

Nu se vor mai da bani pe semne de circulatie (Rosign) dar se vor da bani pe semafoare. Noua administratie are in vedere semaforizarea a peste 100 de intersectii. Mi se pare o cifra exagerat de mare. O afacere cu semafoare.
0

#123 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 martie 2013 - 11:23

Mai sunt cateva ore pana la expirarea termenului de depunere a contestatiilor la licitatii...
Oare cum stam? Avem depusa vreo contestatie?...

Aceasta postare a fost editata de mile: 14 martie 2013 - 11:24

0

#124 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 15 martie 2013 - 16:24

Se pare ca nu mai sunt contestatii deci lucrarea poate incepe. Sa speram ca se va si termina in termen.



Citeaza

Unda verde pentru viitorul pasaj subteran din zona Michelangelo


Reprezentanţii municipalităţii au anunţat, vineri, că perioada de depunere a contestaţiilor s-a încheiat. „O veste foarte bună. S-a încheiat perioada de depunere a cont pentru proiectul Michelangelo. Nu s-a depus nicio contestaţie, prin urmare, chiar acum am semnat contractul de execuţie a lucrării. Asta înseamnă că în perioada imediat următoare se va pregăti amenajarea de şantier şi în decurs de câteva săptămâni vor începe lucrările efective. Este un proiect major pentru Timişoara”, a declarat primarul Nicolae Robu.

De lucrări se vor ocupa CCCF – Drumuri şi Poduri Timişoara şi societatea Drumuri Municipale, potrivit autorităţilor locale. Valoarea la care s-a câştigat licitaţia este de aproape 40 de milioane de lei, a afirmat Robu.

Complexul Rutier Michelangelo este un proiect pe fonduri europene. Proiectul cuprinde practic două lucrări majore: va fi reabilitat Podul Michelangelo şi va fi construit un pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Corneliu Coposu – bulevardul Vasile Pârvan. Lucrările trebuie finalizate în decurs de un an şi jumătate, spune primarul.

Pentru a nu se bloca oraşul, şoferii vor avea la dispoziţie un traseu alternativ. Se intenţionează extinderea bulevardului Sudului de la intersecţia cu bulevardul Dr. Iosif Bulbuca până la strada Dr. Aurel Păunescu-Podeanu în ideea de a crea un traseu alternativ până pe strada Pestalozzi pe axa sud-nord.
„Până la începerea efectivă a lucrărilor se va încheia amenajarea acelei căi rutiere alternative pentru o mai bună descărcare alternativă a traficului pe axa sud-nord”, a adăugat Robu.

În ceea ce priveşte proiectul Michelangelo 2, care prevede reabilitarea străzii Cluj, lărgirea la trei benzi de circulaţie a străzilor Negoiu şi FC Ripensia, precum şi realizarea unor pasarele pietonale din sticlă pe strada Cluj şi pe Aleea Ripensia, pentru acest proiect încă nu a fost semnat contractul de finanţare.
Cât despre proiectul pe fonduri europene pentru lucrările de reabilitare a malurilor canalului Bega, în prezent este în derulare cea de-a doua licitaţie, la fel ca şi în cazul proiectului privind reabilitarea spaţiilor publice din centrul istoric al oraşului, unde nu s-a calificat nimeni la prima licitaţie organizată de primărie.



Sursa: tion.ro
0

#125 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 martie 2013 - 17:39

Unda verde pentru viitorul pasaj subteran din zona Michelangelo :uh:

Citeaza

„O veste foarte bună. S-a încheiat perioada de depunere a cont pentru proiectul Michelangelo. Nu s-a depus nicio contestaţie, prin urmare, chiar acum am semnat contractul de execuţie a lucrării. Asta înseamnă că în perioada imediat următoare se va pregăti amenajarea de şantier şi în decurs de câteva săptămâni vor începe lucrările efective. Este un proiect major pentru Timişoara”, a declarat primarul Nicolae Robu.

0

#126 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 27 martie 2013 - 18:16

Citeaza

Lucrarile la pasajul Michelangelo pot incepe. Robu a facut predarea de amplasament

Deși nu pe o vreme tocmai potrivită de plimbare, primarul Nicoale Robu a făcut astăzi predarea de amplasament către firma CCCF pentru execuția pasajului Michelangelo.
Nicolae Robu a ținut să se deplaseze personal la întâlnirea cu reprezentanții companiei câștigătoare pentru a da indicațiile privind construirea pasajului. Mai exact, edilul-șef a vrut să se asigure că reprezentanții companiei înțeleg faptul că traficul trebuie perturbat într-o măsură cât mai mică, sperând să realizeze acest lucru începând lucrările din partea centrală a intersecției Michelangelo spre BRF(?!), urmând ca poțiunea dinspre Mihai Viteazul să rămână neafectată. După cum anunța și la începutul anului, edilul-șef a ținut să menționeze faptul că oricum ruta ocolitoare va fi gata până la începerea lucrărilor, ceea ce ar trebui să ducă la o îmbunătățire a traficului pe durata lucrării.

“Am stabilit la fața locului ca lucrările să fie începute astfel ca perturbarea traficului să fie cât mai mică. Se va începe din partea centrală a intersecției Michelangelo către BRD, iar partea dinspre Mihai Viteazul va rămâne neafectată, afectată într-o măsură mai mică. Se vor face niște rute ocolitoare chiar acolo în intersecție, încât să nu fie efectiv blocat traficul, ci doar pus puțin în dificultate. În plus vom pune în folosință o rută alternativă prin prelungirea Bulevardului Sudului prin zona Heaven până în Pestalozzi. Lucrările efective vor începe săptămâna viitoare, adică se va face organizarea de șantier și în cel mai scurt timp chiar se va intra în pământ“, a declarat Robu.

Interesantă a fost decizia edilului-șef de a nu anunța presa scrisă cu privire la plimbarea de miercuri, la obiectivele vizitate de Robu fiind prezente doar televiziunile. De altfel, nici măcar departamentul de comunicare nu știa nimic despre “excursiile” primarului. Se pare că presa scrisă a început să-l încetinească pe Nicolae Robu, care pare să încerce realizeze cât mai multe lucruri într-un timp cât mai scurt.

“Încercăm să facem cât mai multe lucruri pentru că avem cum am spus-o şi cum de fiecare dată o spun, extraordinar de multe lucruri de recuperat. Trebuie să facem multe, să le facem bine şi într-un timp scurt şi pentru asta trebuie să o facem dedicat. Ne-am plimbat prin mai multe locaţii astăzi, chiar dacă vreme a fost defavorabilă, am mai fost şi în Piaţa Libertăţii, în Piaţa Huniade, la “Acvariu” şi să ştiţi că s-a lucrat în toate aceste locaţii chiar dacă lapoviţa destul de intens la acea vreme“, a încheiat primarul Robu.

sursa
0

#127 Useril este offline   cornelius55 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 01 ianuarie 12

Postat 27 martie 2013 - 18:25

Asadar s-a dat startul...
0

#128 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 martie 2013 - 17:12

Azi dimineata, deja se lucra la sensul giratoriu Michelangelo. Era o armata de oameni, care scoteau in graba toate ornamentele vii (trandafiri etc).

Imagine atasata: Image0981x.jpg Imagine atasata: Image0980x2.jpg

Pe la pranz, cand am trecut din nou pe acolo, era deja totul defrisat. N-am mai facut poza, pentru ca riscam sa fac vreun accident.
0

#129 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 28 martie 2013 - 17:30

Am vazut si eu pe la amiaza multi colaboratori de la Horticultura care scoteau arbustii. Mai aveau putin si ajungeau la Termal.
S-au miscat rapid.
0

#130 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 28 martie 2013 - 20:01

Vedeti ce variante de deviere a circulatiei iau in calcul autoritatile pentru pasajul Michelangelo

Reprezentanţii Primăriei Timişoara caută încă soluţii pentru reorganizarea circulaţiei odată cu începerea lucrărilor la noul pasaj rutier subteran din zona Michelangelo. S-a luat în calcul închiderea traficului pe Aleea FC Ripensia şi redeschiderea circulaţiei în ambele sensuri pe strada Cluj pe perioada cât va dura şantierul, variante discutate joi în Comisia de circulaţie de la nivelul municipalităţii.

Amenajarea Complexului Rutier Michelangelo, un proiect pe fonduri europene, cuprinde practic două lucrări majore: construirea unui pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Corneliu Coposu – bulevardul Vasile Pârvan şi reabilitarea Podului Michelangelo. Ceea ce s-a stabilit deja, din spusele reprezentanţilor Primăriei Timişoara, este că lucrările vor începe cu pasajul subteran, pe porţiunea de intersecţie dinspre bulevardul Corneliu Coposu, iar de săptămâna viitoare va demara organizarea de şantier, urmând ca lucrările propriu-zise să pornească în următoarele săptămâni.

„În sensul giratoriu de la Michelangelo deja se lucrează. În bună măsură vegetaţia de acolo, trandafirii şi alte plante, au fost scoase şi transportate de acolo pentru a fi valorificate în cea mai mare măsură posibilă. Azi (n.r. – joi) a avut loc o şedinţă a Comisiei de circulaţie şi s-au stabilit câteva variante de trafic în zonă chiar în timpul şantierului, desigur restricţionat, dar nu va fi închisă circulaţia atâta vreme cât va fi posibil să se şi lucreze la şantier şi să se şi circule (…) Vor fi anumite restricţionări în mod inevitabil, dar se va circula în zonă, vom face şi nişte bretele de ocolire a şantierului şi avem în analiză acum dacă nu cumva strada Cluj ar putea fi transformată în perioada aceasta în stradă cu sens dublu, dar nu este o decizie luată – a apărut o idee lansată -, înclin să cred că mai degrabă nu, aşa după simţul meu. Vom observa anumite intervenţii pe rutele de trafic din zonă în cursul săptămânii viitoare. Le vom anunţa”, a declarat, joi, primarul Nicolae Robu.

Şeful Direcţiei Tehnice a Primăriei Timişoara, Culiţă Chiş, a afirmat că vineri se va întruni din nou Comisia de circulaţie pentru a tranşa problema, deoarece constructorul a propus să se închidă complet accesul în intersecţie de pe Aleea FC Ripensia şi s-a solicitat să se facă totuşi în aşa fel încât să se poată circula, chiar dacă restricţionat, pe o bandă şi dinspre Ripensia, să nu fie închis complet traficul.

În Comisia de circulaţie s-a discutat varianta de a se închide complet accesul în intersecţie dinspre Ripsensia şi de a se devia traficul pe Socrate pentru a ieşi apoi pe bulevardul Coposu, precum şi opţiunea de a se permite circulaţia pe o bandă dinspre Ripensia, şoferii urmând şi să poată vira la dreapta spre Socrate pentru a ajunge pe Pestalozzi, dar şi să facă un mic ocol prin partea stângă a intersecţiei, prin zona unde e acum trotuarul pentru a ieşi pe Vasile Pârvan, spre Universitatea de Vest, respectiv pe bulevardul Michelangelo. Soluţia „de rezervă” dezbătută de comisie a fost deschiderea circulaţiei în ambele sensuri pe strada Cluj.

Oricum, oficialii municipalităţii dau asigurări că proiectul va fi dus la bun sfârşit în termenul angajat de un an şi jumătate.

„Prioritate trebuie să aibă realizarea în bune condiţii a lucrărilor. Timpul de realizare a proiectului este scurt, noi trebuie să fim sensibili la cerinţele constructorului, dar şi constructorul, atunci când nu e deranjat de ideile privind desfăşurarea traficului trebuie să dovedească solicitudine. Dacă în alte locuri s-a construit pe ocean, pe insule, dacă s-au făcut tuneluri pe sub mare, cred că în anul 2013 şi noi vom fi în stare să facem un subpasaj de câteva sute de metri. Nu avem emoţii că acest proiect nu va putea fi dus la bun sfârşit. Da, cred că lucrarea va fi terminată în termenul stabilit”, a conchis Robu.

sursa tion.ro
0

#131 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 martie 2013 - 00:45

Discutii peste discutii despre devierea sau nu a traficului. Insa problema cea mare va fi traversarea canalului Bega cand va intra si podul in reparatii. Podurile Decebal si Andrei Saguna vor fi extrem de solicitate in ambele sensuri si astfel se vor crea blocaje. Apoi apare problema transportului in comun. Trei linii de firobuze (15, 16 si 19) plus patru linii de expresuri (2, 3, 7 si 8). Cum vor fi rezolvate toate aceste probleme, habar n-am.

Vor fi foarte multe injuraturi dar asta e, altfel nu (prea) se poate.
0

#132 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 martie 2013 - 04:16

Ar fi fain ca in momentul cand incep lucrarile sa avem un reportaj foto pas cu pas.
Cei care au urmarit lucrarile din Bucuresti la pasaj, stiu despre ce vorbesc.
0

#133 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 martie 2013 - 12:58

Imagine postata



Citat din articolul de mai sus...

Citeaza

Ceea ce s-a stabilit deja, din spusele reprezentanţilor Primăriei Timişoara, este că lucrările vor începe cu pasajul subteran, pe porţiunea de intersecţie dinspre bulevardul Corneliu Coposu, iar de săptămâna viitoare va demara organizarea de şantier, urmând ca lucrările propriu-zise să pornească în următoarele săptămâni.



Am auzit "recomandarile" primarului catre constructor ca in prima faza sa se apuce de jumatatea pasajului din fata strandului Termal iar in faza a doua de cealalta jumatate.
Nu cred ca o astfel de lucrare se poate face in doua etape...

Una peste alta, cei ce vor tranzita zona santierului vor trebui sa accepte inconfortul creat...
0

#134 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 martie 2013 - 16:20

S-a definitivat traseul in zona Michelangelo, pe durata lucrarilor la pasajul subteran

Oficialii Primăriei Timişoara au definitivat traseele alternative de circulație care vor fi instituite pe perioada execuţiei lucrărilor în intersecţia Michelangelo. Vedeţi în continuare pe unde vor putea circula şoferii în următoarele luni.

Citeaza

Lucrările la subpasajul Michelangelo vor începe în următoarele zile. Vineri, Comisia de Circulaţie a stabilit mai multe restricţii de trafic pe perioada şantierului, precum şi traseele care vor putea fi folosite de şoferi.

Astfel, şoferii care vor veni pe bulevardul Pârvan, dinspre Mihai Viteazu, vor avea posibilitatea unică în intersecţia Michelangelo de a vira dreapta, pe Arieş-Cluj. Cei care vin pe Aleea FC Ripensia spre Michelangelo, alee care va fi îngustată la un moment dat la o singură bandă pe sens, vor avea posibilitatea unică de a se îndrepta spre podul peste Bega.

Ca şi până acum, pe străzile Arieş-Cluj spre intersecţia Michelangelo vor circula doar taxiurile, salvările şi mijloacele de transport în comun. Acestea vor avea posibilitatea de a se îndrepta spre podul peste Bega, având prioritate faţă de autovehiculele care vin de pe Aleea FC Ripensia şi, pe de altă parte, posibilitatea de a vira stânga, pe bulevardul Pârvan, spre Mihai Viteazu.

Vehiculele care vin din zona centrală, peste pod, pot vira dreapta pe Pârvan, spre Mihai Viteazu, sau pot continua pe străzile Arieş-Cluj. Circulaţia pe bulevardul Corneliu Coposu, spre intersecţia Michelangelo, va fi complet închisă, în prima fază a şantierului.

„Acolo va fi primul șantier, de la mijlocul intersecției Michelangelo până spre str. Delfinului și, de asemenea, se va lucra și pe o jumătate de pod, pe jumătatea dinspre Parcul Copiilor. Drept urmare, pe pod se va face o îngustare, dar se vor păstra ambele sensuri, în condiții, evident mai grele”, a declarat primarul Nicolae Robu.


El a precizat că s-au luat în calcul şi alte variante de dirijare a traficului, însă acestea nu erau la fel de bune.

„Asta a fost soluția finală care, în opinia noastră, păstrează posibilitatea traficului pe direcțiile de maxim interes. Existau şi alte posibilităţi, dar acelea puteau crea neînţelegeri între şoferi şi chiar exista riscul de accidente”, a mai spus Robu.

În ceea ce priveşte extinderea bulevardului Sudului, de la intersecţia cu bulevardul Dr. Iosif Bulbuca până la strada Dr. Aurel Păunescu-Podeanu, primarul Nicolae Robu a declarat că lucrările vor începe în perioada următoare, însă această variantă nu va fi finalizată până la începerea lucrărilor la subpasajul Michelangelo. (aici trebuiau sa oregateasca aceasta lucrare cu muuuult inainte... :sleeping: )

„Dacă nu va funcţiona bine, noi vom căuta şi pe parcurs soluţii de îmbunătăţire”, a concluzionat Robu.

Sursa: TiON

Imagine atasata: harta2.jpg
0

#135 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 martie 2013 - 21:37

Pai si cei care vin pe Parvan, prin fata Termalului si vor sa mearga inainte, pot trece sau nu ?(nu scrie nimic despre asta)
In mod sigur varianta de ocolire nu va fi gata inainte de terminarea pasajului. :D Oricum, e ok si asa, pentru cei ce vor dori sa ocoleasca pasajul. :rad_masa:
0

#136 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 martie 2013 - 21:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 29 martie 2013 - 21:37, a spus:

Pai si cei care vin pe Parvan, prin fata Termalului si vor sa mearga inainte, pot trece sau nu ?(nu scrie nimic despre asta)
In mod sigur varianta de ocolire nu va fi gata inainte de terminarea pasajului. :D Oricum, e ok si asa, pentru cei ce vor dori sa ocoleasca pasajul. :rad_masa:

Bucata de bulevard dintre intersectia Michelangelo si Bvd. Pestalozzi se cheama bvd. Corneliu Coposu (fosta continuare Parvan).
Desigur primaria a rezolvat foarte elegant aceasta portiune de drum, astfel ca soferii sa nu-si mai faca griji cum s-o ia inainte spre UVT. :lol:

Citeaza

Circulaţia pe bulevardul Corneliu Coposu, spre intersecţia Michelangelo, va fi complet închisă

0

#137 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 29 martie 2013 - 22:03

Pai daca se va lucra mai intai la portiunea de la sensul giratoriu inspre BRD, atunci presupun ca aici isi va concentra constructorul organizarea de santier. Deci cum sa poata lucra? Prin trafic? Unde sa-si amplaseze utilajele, camioanele, shelter-ele etc?! Vor fi excavatoare, camioane, pompe de beton etc...
Plus resursele implicate in executie, adica un furnicar, imi imaginez :)

Dupa parerea mea, s-a procedat bine prin oprirea completa a circulatiei pe aceasta portiune.
0

#138 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 martie 2013 - 22:56

Nasol. Foloseam zilnic traseul respectiv, pe sensul spre UVT. :(
Sa inteleg ca de luni e deja inchisa, sau "va fi inchisa", adica mai dureaza?
0

#139 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 29 martie 2013 - 22:57

Si linia E8 pe unde va trece?
0

#140 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 martie 2013 - 23:02

:up: Abia am finalizat modificarile sistemului de anuntare a statiilor pentru traseul lui E8 (am adaugat statiile noi, am calculat distante, am inregistrat noi mp3-uri cu numele statiilor) -_- Am lucrat degeaba...
0

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi