
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#962
Postat 24 octombrie 2011 - 10:04
O sa mai avem parte de multe astfel de povesti hazlii pana la "marea conectare".
#963
Postat 24 octombrie 2011 - 12:14
Si unde e problema? Eu sincer nu vad nicio drama nicaieri. Sunt convins ca o sa rezolve cumva. De ce imi fac eu probleme este firma care construieste Romstrade. Parca vad ca vor face o lucrare de mantuiala.
#964
Postat 24 octombrie 2011 - 13:09
E bine ca aceste probleme sunt semnalate si remediate din timp. Ulterior ar fi mult mai complicat.
#965
Postat 24 octombrie 2011 - 13:51
Dupa cum se comenteaza pe toate mediile, s-ar putea ca aceasta diferenta sa existe doar in calcule, din cauza ca pentru cartografierea hartilor pe baza carora s-au realizat proiectele, s-au folosit sisteme de coordonate diferite.
In zilele noastre cam toata lumea foloseste (inca) sistemul de coordonate WGS 84, inclusiv operatorii de retele mobile, furnizorii de servicii pe baza de GPS, etc.
Depinde ce fel de harti le-au fost puse la dispozitie proiectantilor sau ce fel de harti au achizitionat ei.
In zilele noastre cam toata lumea foloseste (inca) sistemul de coordonate WGS 84, inclusiv operatorii de retele mobile, furnizorii de servicii pe baza de GPS, etc.
Depinde ce fel de harti le-au fost puse la dispozitie proiectantilor sau ce fel de harti au achizitionat ei.
#966
Postat 24 octombrie 2011 - 13:57
Pe site-ul mt.ro, se pare ca au fost postate noi filme, aparent din data de 17 Oct.
In cazul in care le veti urmari, poate recunoaste cineva traseul prezentat in cadrul celui denumit Autostrada Timisoara-Lugoj, bucata de pana pe la 70% din clip?
Teoretic, pe Lotul II din tronsonul TM-Lugoj nu ar avea cum sa fie incepute lucrarile.
Este cumva vorba despre portiunea Lugoj-Dumbrava?
In cazul in care le veti urmari, poate recunoaste cineva traseul prezentat in cadrul celui denumit Autostrada Timisoara-Lugoj, bucata de pana pe la 70% din clip?
Teoretic, pe Lotul II din tronsonul TM-Lugoj nu ar avea cum sa fie incepute lucrarile.
Este cumva vorba despre portiunea Lugoj-Dumbrava?
#967
Postat 24 octombrie 2011 - 15:50

Cu ajutorul lui Ionut, pe peundemerg.ro, am dedus ca de fapt in clipul numarul trei din sectiunea amintita, se prezinta starea atat a Lotului I de pe tronsonul Lugoj-Deva (directia Manastiur-Iosfilau) cat si a Lotului I de pe tronsonul TM-Lugoj (directia Izvin-Giarmata).
PS: fondul sonor din clip este bestial

#970
Postat 24 octombrie 2011 - 19:12
Autostrada Sibiu-Pitesti: nelicitat inca, se doreste PPP sau finantare din fonduri UE, finalizare in 2020
In total: 116,6 km.
In total: 116,6 km.
#971
Postat 24 octombrie 2011 - 19:15
Autostrada IV Piteşti - Sibiu ar trebui să treacă prin Vâlcea. Suedezii interesaţi de finanţarea proiectului
23 octombrie 2011
Prefectul de Vâlcea spune că a început deja acţiunea de lobby pe lângă Guvern pentru ca autostrada ce va lua Piteşti de Sibiu să treacă pe Valea Oltului, prin Vâlcea.
„Vom avea întâlniri cu ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, şi cu premierul Emil Boc, într-o acţiune de lobby pentru ca traseul autostrăzii culoar IV tronsonul Sibiu -Piteşti să treacă prin Vâlcea" promite prefectul de Vâlea, Petre Ungureanu.
Reprezentantul guvernului în teritoriu şi-a expimat convingerea că guvernul va lua cea mai bună decizie şi va finanţa în cel mai scurt timp lucrările autostrăzii care reprezintă cea mai bună alternativă la DN7(E81), arteră rutieră de maximă importanţă economică pentru România, dar plină de risc şi generatoare de evenimente auto cu pierderi de vieţi omeneşti şi de bunuri materiale.
Posibilă finanţare suedeză
Potrivit site-ului epitesti. ro, autostrada Pitesti - Sibiu ar putea fi finantata cu fonduri suedeze. Tronsonul Pitesti - Sibiu este singurul care nu are finantare pe culoarul IV pan-european.
Aceeaşi sursă arată că, autoritatile si mediul de afaceri din Suedia sunt interesate sa ofere know-how Romaniei in proiectele de infrastructura, aratandu-se dispuse sa se implice inclusiv in finantarea aces-tora, in special a studiilor de fezabilitate, a declarat, senior adviser in Ministerul Afacerilor Externe din Suedia, Karl Edberg, la o conferinta privind dezvoltarea urbana. "Dezvoltarea proiectelor strategice in parteneriat reprezinta un element principal in cadrul unei colaborari win-win atat pentru Romania, cat si pentru Suedia. Suedia este interesata sa ofere know-how in proiectele de infrastructura si sa se implice inclusiv in partea financiara.
Suedia este dispusa sa finanteze studii de fezabilitate, obisnuind sa faca acest lucru in special in proiectele finantate prin grant-uri, de obicei cu 50% din costuri". Oficialul suedez a mentionat ca experienta si competenta suedeza contribuie la realizarea unor proiecte bancabile.
Sursa: Adevarul
23 octombrie 2011
Prefectul de Vâlcea spune că a început deja acţiunea de lobby pe lângă Guvern pentru ca autostrada ce va lua Piteşti de Sibiu să treacă pe Valea Oltului, prin Vâlcea.
„Vom avea întâlniri cu ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, şi cu premierul Emil Boc, într-o acţiune de lobby pentru ca traseul autostrăzii culoar IV tronsonul Sibiu -Piteşti să treacă prin Vâlcea" promite prefectul de Vâlea, Petre Ungureanu.
Reprezentantul guvernului în teritoriu şi-a expimat convingerea că guvernul va lua cea mai bună decizie şi va finanţa în cel mai scurt timp lucrările autostrăzii care reprezintă cea mai bună alternativă la DN7(E81), arteră rutieră de maximă importanţă economică pentru România, dar plină de risc şi generatoare de evenimente auto cu pierderi de vieţi omeneşti şi de bunuri materiale.
Posibilă finanţare suedeză
Potrivit site-ului epitesti. ro, autostrada Pitesti - Sibiu ar putea fi finantata cu fonduri suedeze. Tronsonul Pitesti - Sibiu este singurul care nu are finantare pe culoarul IV pan-european.
Aceeaşi sursă arată că, autoritatile si mediul de afaceri din Suedia sunt interesate sa ofere know-how Romaniei in proiectele de infrastructura, aratandu-se dispuse sa se implice inclusiv in finantarea aces-tora, in special a studiilor de fezabilitate, a declarat, senior adviser in Ministerul Afacerilor Externe din Suedia, Karl Edberg, la o conferinta privind dezvoltarea urbana. "Dezvoltarea proiectelor strategice in parteneriat reprezinta un element principal in cadrul unei colaborari win-win atat pentru Romania, cat si pentru Suedia. Suedia este interesata sa ofere know-how in proiectele de infrastructura si sa se implice inclusiv in partea financiara.
Suedia este dispusa sa finanteze studii de fezabilitate, obisnuind sa faca acest lucru in special in proiectele finantate prin grant-uri, de obicei cu 50% din costuri". Oficialul suedez a mentionat ca experienta si competenta suedeza contribuie la realizarea unor proiecte bancabile.
Sursa: Adevarul
#979
Postat 28 octombrie 2011 - 08:00
Cade si cladirea Directiei Sanitar-Veterinare
28 octombrie 2011
Într-o săptămână, sediul Direcţiei sanitar-veterinare va fi demolat pentru a uni cele două laturi ale autostrăzii.
Se vorbeşte de mult de demolarea sediului Direcţiei sanitar-veterinare, dar până acum clădirea care este situată exact pe traseul autostrăzii nu a fost demolată. Tronsonul pe care este situat imobilul cu pricina, care face parte din centura ocolitoare a Aradului în regim de autostradă, este, în fapt, şi cel mai întârziat în execuţia lucrărilor, vina fiind pusă de multe ori de către constructor tocmai pe faptul că autorităţile nu au trecut la mutarea instituţiei în altă locaţie, pentru ca terenul să fie eliberat de construcţii, iar munca la şosea demarată.
Tot această porţiune de autostradă este cea care a primit cel mai târziu autorizaţie de construcţie şi, deşi încă din vară s-a vorbit de demolarea sigură a clădirii în câteva zile, aceasta este încă în picioare. Unele zvonuri de pe piaţă dădeau aproape ca sigur faptul că, dacă imobilul nu va face cunoştinţă cu buldozerele constructorilor autostrăzii, tronsonul va putea fi inaugurat doar undeva în 2013, şi nu în 2012, aşa cum promiteau oficialii de la Bucureşti.
Se mută laboratorul
Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Eusebiu Pistru, ne-a precizat, însă, faptul că imobilul Direcţiei sanitar-veterinare va cădea săptămâna viitoare. „Clădirea DSV se va demola săptămâna viitoare. Parte din direcţie s-a mutat deja cu birourile în imobilul pe care l-am achiziţionat în cartierul Confecţii. Săptămâna viitoare vom finaliza amenajarea laboratoarelor DSV, moment de la care putem trece la punerea la pământ a fostei clădiri. Din calculele noastre, clădirea ar urma să fie demolată la finele săptămânii viitoare”, a precizat Eusebiu Pistru.
Oficialul crede că marţi, miercuri se vor muta în noua clădire şi laboratoarele, iar problema va putea fi considerată ca şi rezolvată.
Deschidere parţială?
Pistru susţine că întreaga lucrare de realizare a centurii ocolitoare a Aradului în regim de autostradă va fi finalizată până în vara anului viitor. Se vorbeşte deja de darea în funcţiune a unei porţiuni din autostradă, pe un sens de mers, încă din decembrie 2011, pe tronsonul situat între DN69 şi podul din Alfa, însă – cum acest lucru nu este dorit de autorităţile locale, speriate de devierea traficului greu prin oraş -, este posibil ca deschiderea parţială a centurii să nu aibă loc în această iarnă.
Sursa: AradON

28 octombrie 2011
Într-o săptămână, sediul Direcţiei sanitar-veterinare va fi demolat pentru a uni cele două laturi ale autostrăzii.
Se vorbeşte de mult de demolarea sediului Direcţiei sanitar-veterinare, dar până acum clădirea care este situată exact pe traseul autostrăzii nu a fost demolată. Tronsonul pe care este situat imobilul cu pricina, care face parte din centura ocolitoare a Aradului în regim de autostradă, este, în fapt, şi cel mai întârziat în execuţia lucrărilor, vina fiind pusă de multe ori de către constructor tocmai pe faptul că autorităţile nu au trecut la mutarea instituţiei în altă locaţie, pentru ca terenul să fie eliberat de construcţii, iar munca la şosea demarată.
Tot această porţiune de autostradă este cea care a primit cel mai târziu autorizaţie de construcţie şi, deşi încă din vară s-a vorbit de demolarea sigură a clădirii în câteva zile, aceasta este încă în picioare. Unele zvonuri de pe piaţă dădeau aproape ca sigur faptul că, dacă imobilul nu va face cunoştinţă cu buldozerele constructorilor autostrăzii, tronsonul va putea fi inaugurat doar undeva în 2013, şi nu în 2012, aşa cum promiteau oficialii de la Bucureşti.
Se mută laboratorul
Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Eusebiu Pistru, ne-a precizat, însă, faptul că imobilul Direcţiei sanitar-veterinare va cădea săptămâna viitoare. „Clădirea DSV se va demola săptămâna viitoare. Parte din direcţie s-a mutat deja cu birourile în imobilul pe care l-am achiziţionat în cartierul Confecţii. Săptămâna viitoare vom finaliza amenajarea laboratoarelor DSV, moment de la care putem trece la punerea la pământ a fostei clădiri. Din calculele noastre, clădirea ar urma să fie demolată la finele săptămânii viitoare”, a precizat Eusebiu Pistru.
Oficialul crede că marţi, miercuri se vor muta în noua clădire şi laboratoarele, iar problema va putea fi considerată ca şi rezolvată.
Deschidere parţială?
Pistru susţine că întreaga lucrare de realizare a centurii ocolitoare a Aradului în regim de autostradă va fi finalizată până în vara anului viitor. Se vorbeşte deja de darea în funcţiune a unei porţiuni din autostradă, pe un sens de mers, încă din decembrie 2011, pe tronsonul situat între DN69 şi podul din Alfa, însă – cum acest lucru nu este dorit de autorităţile locale, speriate de devierea traficului greu prin oraş -, este posibil ca deschiderea parţială a centurii să nu aibă loc în această iarnă.
Sursa: AradON
#980
Postat 28 octombrie 2011 - 12:13
Mda....v-a fii gata exact inainte de alegeri aceasta mini autostrada .......