STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#941 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 octombrie 2011 - 16:55

CULMEA PROSTIEI: Autostrada Nădlac-Arad a fost proiectată să treacă prin Ungaria! A luat-o în schimb pe terenuri cu grâu, nedespăgubite

19 octombrie 2011

Potrivit unor surse oficiale, proiectanţii autostrăzii Nădlac-Arad au ajuns cu o porţiune tocmai în Ungaria. Ca să nu se ajungă la un scandal internaţional, constructorii s-au mulţumit cu cel de acasă: au mutat lucrările pe terenurile însămânţate cu grâu ale unor localnici din Nădlac.

Surse din cadrul autoriăţilor au dezvăluit că banda de decelare a autostrăzii Nădlac-Arad ajungea în Ungaria. Pentru a rezolva această problemă, executanţii au băgat şoseaua înapoi în ţara noastră cu aproximativ 50 de metri, potrivit aceloraşi surse.

Primarul localităţii Nădlac, Vasile Ciceac, spune că, în urma întâlnirii dintre proprietari şi reprezentanţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, s-a ajuns la concluzia ca cei afectaţi vor fi despăgubiţi de către cei de la Drumuri.

În baza unui studiu de fezabilitate întocmit în urmă cu mai mulţi ani, Guvernul a despăgubit proprietarii terenurilor pe care urma să treacă autostrada. CNADNR a licitat atât realizarea proiectului tehnic, cât şi a execuţiei, deodată. Însă, când au întocmit proiectul, realizatorii acestuia au proiectat bucla de urcare şi coborâre de pe autostradă foarte aproape de graniţa vestică a ţării noastre.

„Cei de la Drumuri le-au promis nădlăcanilor că vor primi despăgubiri. În cel mai scurt timp va fi emisă o hotărâre de Guvern prin care oamenii vor fi expropriaţi", spune primarul Vasile Ciceac. În zona unde sunt acum probleme nu se mai lucrează. Totuși constructorii efectuează lucrări la segmentul de autostradă propriu-zis.

Sursa: Adevarul
0

#942 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 09:15

Nădlac-Arad Lot II, poze de ieri:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#943 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 09:24

De fapt lucrarile din pozele de mai sus, am reprezentat in schita de mai jos.

Imagine atasata: aradnadlac5.jpg

Se lucreaza la crearea nodului dintre Arad Bypass si viitoarea autostrada Nadlac-Arad.
Arad Bypass se continua mai departe pana la legatura cu viitorul drum express Arad-Oradea.

Poate era mai logic ca Arad Bypass sa se continue spre Nadlac, iar descarcarea sa se faca pe viitorul drum express Arad-Oradea, si nu invers.

Acum practic cei care vor veni de pe Nadla-Arad, vor trebui sa intre de pe o autostrada pe alta prin bretele, in loc sa aibe cale directa.
0

#944 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 octombrie 2011 - 13:47

Cam ca la Szeged cand vi din Budapesta si mergi spre Mako (bun, e adevarat ca acolo treci de pe M5 pe M43, dar e acelasi lucru)
0

#945 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 13:59

Intrebat fiind Mihai Grecu pe forumul SSC (despre care ulterior am aflat ca este fostul director al CNADNR), de ce s-a ales aceasta solutie, a raspuns in modul urmator:

Citeaza

1. Reproiectarea nodului din zona de vest a Aradului pentru a permite realizarea ulterioară a Drumului Expres Arad - Oradea. Am decis stabilirea direcției prioritare pe axa nord - sud deoarece consider că traficul dintre orașele de pe axa de vest a țării va fi mai ridicat decât cel înspre frontieră. De altfel, afirmația este susținută de recensămintele (sau recensământurile) de trafic (DN 79 are trafic mai mare decat DN 7 între Nădlac și Arad).

respectiv

Citeaza

Toate drumurile expres din programul pe care l-am lansat în 2007 urmau să fie realizate (și în consecință au fost proiectate) în profil 2x2 (cu posibilitatea să poată fi ulterior ușor convertite în autostrăzi... în principal, diferența consta în absența benzii de staționare de urgență de 2,5 m lățime și a dimensiunii lățimii benzii curente de 3,5 m în loc de 3,75 m cum este pe autostradă).
Schema de mai jos, clarifică lucrurile:

Imagine postata

Din dreapta vine autostrada dinspre Timișoara iar în stânga sus se continuă înspre Oradea.
Nodul cu DN 7 (Arad vest) ar urma așadar să fie efectiv pe DX/A Arad - Oradea, la nord de desprinderea de autostrada înspre Nădlac. Așadar (forțând lucrurile) centura Arad așa cum este ea acum construită conține și o porțiune din Drumul Expres Arad - Oradea...
(Lucrurile sunt ceva mai complicate - și implică rerutarea (dacă există acest cuvânt) a traseului autostrăzii înspre Nădlac de la nord de DN 7 la sud de DN 7 pentru evitarea unui câmp de sonde petrolifere... dar acest lucru s-a petrecut după ce nu mai eram la CNADNR).

Rampele semidirecționale înspre/dinspre Nădlac au ambele (din câte știu) două benzi pe sens și asigură o viteză de proiectare de (cred) 100 km/h (în practică și în condiții de carosabil uscat... 140-150 km/h). În concluzie diferența de confort este minoră.
Pe de altă parte, pentru axa nord-sud nu m-am gândit doar la relația de trafic dintre orașele mari de pe axa de vest (Satu Mare, Oradea, Arad, Timișoara) dar și la posibilitatea României de a polariza o axă nord-sud la nivel european între statele baltice și cele balcanice, pe relația (UA-)Halmeu - Stamora Moravița(-SR)... dar asta este o poveste mult mai lungă

0

#946 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 18:08

In harta asta se poate observa pana unde se continua Arad Bypass.

Imagine atasata: Bypass.jpg
0

#947 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 19:21

Cateva poze de azi

Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _3_.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _6_.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _7_.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _8_.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _9_.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _10_.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _17_.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _95_.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada _96_.jpg

Sursa: TiON
1

#948 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 19:33

Inca un set de poze, mai reusite de data asta, tot de azi

Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-2.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-4.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-5.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-14.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-18.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-19.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-20.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-22.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-25.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-26.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-28.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-29.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-32.jpg
Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-34.jpg Imagine atasata: boc-boagiu-autostrada-timisoara-lugoj-42.jpg

Sursa: Opinia Timisoarei
1

#949 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 20 octombrie 2011 - 20:14

Se lucreaza de zici ca nici nu esti in Romania.
0

#950 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 20:47

Si inca un pachet de poze

Imagine atasata: autostrada1.jpg Imagine atasata: autostrada3.jpg
Imagine atasata: autostrada4.jpg Imagine atasata: autostrada5.jpg
Imagine atasata: autostrada6.jpg Imagine atasata: autotrada2.jpg

Sursa: deBanat
1

#951 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 21 octombrie 2011 - 11:07

Daca ar munci asa ca in poze nu doar de ochii vizitelor de la Bucuresti in cateva luni ar trebui sa fie gata lotul asta.
0

#952 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 21 octombrie 2011 - 12:45

Asta doar in cazul in care constructorul detine asa ceva. E destul de scump sa inchiriezi un astfel de utilaj.
0

#953 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 octombrie 2011 - 12:47

:up_arow: Scuze Chagall. Am sters postarea mea deoarece am observat (prea tarziu) in poze si niste autogredere. Scrapere totusi nu am vazut.

Aceasta era postarea stearsa:

Citeaza

Nu stiu ce sa zic... M-as astepta sa vad ca folosesc ca utilaje si niste scrapere, gradere, eventual niste buldozere... Excavatorul (cam atat se vede in imagini) nu imi pare cel mai potrivit utilaj pentru decopertarea terenului. Un scraper are capacitate cu mult mai mare decat un excavator. -_-

Ca sa inteleaga lumea despre ce vorbim:


Imagine atasata: S-35 scraper 007.jpg Autoscraper
Imagine atasata: Caterpillar_140G_Grader.jpg Autogreder
0

#954 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 21 octombrie 2011 - 18:14

Filmare din 2 octombrie 2011


0

#955 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 21 octombrie 2011 - 18:16

Alte 3 poze.

Imagine atasata: premierul_boc_pe_autostarada_timisoara_lugoj08_thumb_630_380.jpg
Imagine atasata: premierul_boc_pe_autostarada_timisoara_lugoj14_thumb_630_380.jpg
Imagine atasata: DSC_1105_thumb_630_380.JPG
0

#956 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 octombrie 2011 - 19:20

Autostrada asta e ca liniile/desenele de la Nazca: se vede doar din avion. :up_arow:
0

#957 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 octombrie 2011 - 20:04

Utiolajul din poza II, cel cu fundul catre noi, este un?
0

#958 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 octombrie 2011 - 23:39

Hmmm... Nivelul marii noastre nu e acelasi cu nivelul marii altora:

Citeaza

Autostrada spre unguri are o problemă: nu e la același nivel cu a lor

Despre ce este vorba, mai exact? Constructorul i-a explicat lui Boc că trebuie modificat proiectul inițial pentru că acesta nu prevedea o legătură cu autostrada de la unguri, în sensul exista o diferență de cote: Noi avem nivelul 0 pe Marea Neagră, în timp ce ungurii au nivelul 0 pe Marea Adriatică.
...

Capital
0

#959 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 24 octombrie 2011 - 06:09

Ramane de vazut sa vedem daca al nostru nivel e mai "mare" sau mai "mic" (ca si priceperea si nivelul de trai ;)). Cine stie poate facem o "premiera mondiala" si construim vreo ecluza pentru autostrada.. :rad_masa: sau o facem suspendata pentru diferenta de nivel..sau..o suspendam de tot..
0

#960 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 octombrie 2011 - 08:54

"Noi avem nivelul 0 pe Marea Neagră, în timp ce ungurii au nivelul 0 pe Marea Adriatică." :rad_masa:
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi