STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#861 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 28 septembrie 2011 - 23:14

Mda tipic romanesc. La noi cel mai bine e cand nu se face nimic si traim ca in epoca de piatra. Tot timpul se va gasi cate un ghizdav care face pe desteptul. Am vazut ca stirea e veche dar am vorbit la modul general.
0

#862 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 septembrie 2011 - 23:38

Citeaza

Pana la urma a luat cuvantul primarul care i-a anuntat ca dealul unde se excaveaza a fost concesionat de primarie.

Asa, si primaria i-a intrebat pe locuitori daca sunt de acord?
0

#863 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 septembrie 2011 - 23:06

Luni se deschide circulaţia pe pasajul pe care DJ682 (spre Zădăreni) va supratraversa autostrada.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

- vederi de pe pasaj; dimineaţa:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#864 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 septembrie 2011 - 23:08

- după-amiaza:

Imagine postata
Imagine postata

- pasajul pe care DN Timişoara-Arad va supratraversa autostrada e şi el în asfaltări:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

- vedere de pe pasaj şi de la sol cu fost porţiune lipsă dintre proiectele bypass Arad şi Arad-Timişoara, acum la stadiul de balast stabilizat:

Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#865 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 octombrie 2011 - 11:06

Vezi postareadAImon, la 28 septembrie 2011 - 23:38, a spus:

Asa, si primaria i-a intrebat pe locuitori daca sunt de acord?


Baza democratiei este ca prin vot tu acorzi procura unei persoane sa ia decizii in numele tau... :uimit:
Nu iti convine ce a facut, la alegerile viitoare acorzi "procura" altei persoane.

Un articol Capital:

Citeaza

Lucrările la varianta de ocolire Deva-Orăştie au demarat la începutul lunii aprilie 2011. Tronsonul de autostradă cu o lungime de 32,8 km este construit de asocierea formată de Strabag şi Straco Grup, conform contractului încheiat în luna noiembrie 2010.

Valoarea totală a contractului este de 220,6 milioane de euro, din care contribuţia Comisiei Europene este de 133,6 milioane de euro, acesta fiind cel mai mare contract din fonduri europene semnat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România până la începutul acestui an.


Ce au făcut practic austriecii?

Până la 31 August 2011 au fost realizate mai multe lucrări, aşa cum se poate observa şi din clipul de mai jos. Şi anume: lucrări de curăţare a terenului şi de decapare a stratului vegetal, finalizate pe mai multe sectoare, în total pe 7,93 km; cercetare arheologică pe mai multe porţiuni din viitoarea autostradă; lucrări de umplutură de pământ la terasamente pe 9,5 km şi lucrări de extraexcavaţie pe autostradă la km 3+475 – 3+975; 21+660 – 21+850, respectiv 22+020 – 22+600.

Totodată, au fost efectuate lucrări la mai multe poduri şi pasaje.

Până în prezent constructorul a încasat 33,28 milioane de euro, din care 26,68 milioane de euro avans. Conform contractului încheiat în luna noiembrie 2010, autostrada va fi finalizată în 24 de luni de la începerea lucrărilor, adică în primăvara anului 2013.

Autostrada va avea 23 poduri cu o lungime cuprinsă ntre 24 - 100m, incluzând şi podul peste Râul Mureș cu o lungime de 500 m.

Capital

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 01 octombrie 2011 - 11:10

0

#866 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 octombrie 2011 - 11:14

Era bine daca incepea si FCC-Astaldi pe Arad - Timisoara tot in ritmul asta.
0

#867 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 01 octombrie 2011 - 11:37

Ce repede se misca baietii. Multumim frumos pentru poze
0

#868 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 octombrie 2011 - 11:39

Si totusi sunt in intarziere, trebuiau sa fie gata in ianuarie 2011!
0

#869 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 01 octombrie 2011 - 11:48

Avand in vedere ca vreo juma' de an au "frecat-o"...
0

#870 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 01 octombrie 2011 - 12:04

Tot ce conteaza e sa termine si sa ne bucuram de ceea ce fac. Ca mai intarzie este de acceptat in Romania. Am intarziat zeci de ani ce mai conteaza daca astia intarzie cateva luni, numai sa termine si sa fie de calitate.
0

#871 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 01 octombrie 2011 - 12:06

Cum am risipit banii...

evz.ro

Citeaza

Dacă traseul Coridorului IV nu ar fi fost deviat pe la Timişoara, dacă nu am fi început autostrada Bucureşti-Ploieşti şi dacă nu încheiam contractul cu Bechtel, mai aveam 2,3 miliarde euro.

[...]

Totul a început în anul 2003, pe vremea când Ministerul Transporturilor era condus de Miron Mitrea. În partea de vest a ţării, traseul firesc al autostrăzii ar fi fost o linie dreaptă de la Deva la Arad. "S-a cedat presiunilor politice din partea consiliilor judeţene Arad şi Timişoara, astfel încât traseul a fost deviat, făcând o buclă pe la Timişoara", a declarat, pentru Capital, un fost responsabil al CNADNR.

La vremea respectivă, decizia autorităţilor a fost criticată de un raport al Societăţii Academice Române (SAR): "Nicăieri în Europa, nici măcar în Bulgaria, nu mai există o asemenea autostradă cu bucle, mărturie a unei guvernări în care resursele publice se alocă cu scopul de a construi clientela".

Rezultatul? Lungirea traseului cu 35 km, adică exact cât lungimea pe care o are tronsonul Timişoara – Arad. Conform datelor oficiale, construcţia acestui tronson costă 388 milioane de euro, bani care ar fi putut fi economisiţi.


Un alt articol de 3 lei...
Este foarte bine documentat autorul, avand in vedere ca presiunile au venit din partea ambelor judete Arad si Timisoara ... :eusa_think:
Ce interes sa fi avut reprezentantii judetului Arad sa deturneze traseul (si implicit fondurile) din judetul lor inspre judetul vecin?!?!

Apoi, dupa cum am dedus personal, nu traseul Arad-Timisoara este in plus, ci traseul Lugoj-Ilia. Tronsonul Arad-Timisoara oricum ar fi fost realizat din 2014 incolo, pentru ramura sudica.
Daca s-ar fi documentat autorul, atunci ar fi stiut.
0

#872 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 octombrie 2011 - 12:22

O imagine din satelit de ieri (30.09.2011) ce surprinde un fragment din traseul autostrazii A1 la nord de Remetea Mare (bypass Timisoara)

Imagine atasata: 61210922.jpg

radutm - forum SSC
0

#873 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 octombrie 2011 - 12:43

In general, lucrarile pregatitoare dureaza mult, incepand cu curatarea terenului, cu podete, cu poduri, cu pasaje, cu terasamente, cu mutari de dealuri si umpleri de vai, cu arheologii pe cap, etc., ei, si toate astea sunt mai putin "vizibile", adica lucrarea inca nu se leaga, insa cand toate astea sunt gata si incep asfaltarile, progresele par rapide si mari. Dupa parerea mea cam 75 % din lucrare reprezinta aceste "pregatiri"
Si un zugrav care zugraveste un apartament, o saptamana face numai "mizerie" si nu prea se vede nimic din munca lui iar in ultimele o zi - doua cand termina lucrarea ai impresia ca atunci a tras tare si a lucrat mult....
Prin acest exemplu nu vreau sa zic ca cei de la AS au tras tare de la inceput ci doar faptul ca asa cam stau lucrurile, in "teorie" cel putin...
0

#874 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 octombrie 2011 - 07:43

Orăştie-Sibiu Lot 3, antreprenor Impregilo:

- Impregilo şi-a instalat birourile la Gârbova şi a început mobilizarea la Cunţa:

Imagine postata

Orăştie-Sibiu Lot 4, antreprenor Astaldi:

- tot traseul lui Astaldi e marcat de celebrele sondaje:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

- Astaldi au început şi ei mobilizarea la Cristian:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#875 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 octombrie 2011 - 07:44

- foraje geo şi repere topo în zona unde se va construi faimosul tunel:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#876 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 03 octombrie 2011 - 13:23

Sa speram ca nu se pierde mult timp cu siturile arheologice si ce mai au de facut inainte sa se apuce de treaba. Multumim pentru poze!
0

#877 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 octombrie 2011 - 17:16

Pasajul peste DN69 Arad - Timisoara

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

razvanArad - forum SSC
0

#878 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 octombrie 2011 - 17:26

Pasaj peste DJ Arad - Zădăreni

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

razvanArad - forum SSC
0

#879 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 octombrie 2011 - 17:27

Pasaj peste CF Arad - Sânnicolau Mare

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

razvanArad - forum SSC
0

#880 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 octombrie 2011 - 17:31

Pasaj peste CF Arad - Timisoara

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

razvanArad - forum SSC
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi