A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#861
Postat 28 septembrie 2011 - 23:14
#862
Postat 28 septembrie 2011 - 23:38
Citeaza
Asa, si primaria i-a intrebat pe locuitori daca sunt de acord?
#863
Postat 30 septembrie 2011 - 23:06





- vederi de pe pasaj; dimineaţa:



nenea_hartia - forum SSC
#864
Postat 30 septembrie 2011 - 23:08


- pasajul pe care DN Timişoara-Arad va supratraversa autostrada e şi el în asfaltări:




- vedere de pe pasaj şi de la sol cu fost porţiune lipsă dintre proiectele bypass Arad şi Arad-Timişoara, acum la stadiul de balast stabilizat:


nenea_hartia - forum SSC
#865
Postat 01 octombrie 2011 - 11:06
dAImon, la 28 septembrie 2011 - 23:38, a spus:
Baza democratiei este ca prin vot tu acorzi procura unei persoane sa ia decizii in numele tau...

Nu iti convine ce a facut, la alegerile viitoare acorzi "procura" altei persoane.
Un articol Capital:
Citeaza
Valoarea totală a contractului este de 220,6 milioane de euro, din care contribuţia Comisiei Europene este de 133,6 milioane de euro, acesta fiind cel mai mare contract din fonduri europene semnat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România până la începutul acestui an.
Ce au făcut practic austriecii?
Până la 31 August 2011 au fost realizate mai multe lucrări, aşa cum se poate observa şi din clipul de mai jos. Şi anume: lucrări de curăţare a terenului şi de decapare a stratului vegetal, finalizate pe mai multe sectoare, în total pe 7,93 km; cercetare arheologică pe mai multe porţiuni din viitoarea autostradă; lucrări de umplutură de pământ la terasamente pe 9,5 km şi lucrări de extraexcavaţie pe autostradă la km 3+475 – 3+975; 21+660 – 21+850, respectiv 22+020 – 22+600.
Totodată, au fost efectuate lucrări la mai multe poduri şi pasaje.
Până în prezent constructorul a încasat 33,28 milioane de euro, din care 26,68 milioane de euro avans. Conform contractului încheiat în luna noiembrie 2010, autostrada va fi finalizată în 24 de luni de la începerea lucrărilor, adică în primăvara anului 2013.
Autostrada va avea 23 poduri cu o lungime cuprinsă ntre 24 - 100m, incluzând şi podul peste Râul Mureș cu o lungime de 500 m.
Capital
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 01 octombrie 2011 - 11:10
#866
Postat 01 octombrie 2011 - 11:14
#868
Postat 01 octombrie 2011 - 11:39
#870
Postat 01 octombrie 2011 - 12:04
#871
Postat 01 octombrie 2011 - 12:06
evz.ro
Citeaza
[...]
Totul a început în anul 2003, pe vremea când Ministerul Transporturilor era condus de Miron Mitrea. În partea de vest a ţării, traseul firesc al autostrăzii ar fi fost o linie dreaptă de la Deva la Arad. "S-a cedat presiunilor politice din partea consiliilor judeţene Arad şi Timişoara, astfel încât traseul a fost deviat, făcând o buclă pe la Timişoara", a declarat, pentru Capital, un fost responsabil al CNADNR.
La vremea respectivă, decizia autorităţilor a fost criticată de un raport al Societăţii Academice Române (SAR): "Nicăieri în Europa, nici măcar în Bulgaria, nu mai există o asemenea autostradă cu bucle, mărturie a unei guvernări în care resursele publice se alocă cu scopul de a construi clientela".
Rezultatul? Lungirea traseului cu 35 km, adică exact cât lungimea pe care o are tronsonul Timişoara – Arad. Conform datelor oficiale, construcţia acestui tronson costă 388 milioane de euro, bani care ar fi putut fi economisiţi.
Un alt articol de 3 lei...
Este foarte bine documentat autorul, avand in vedere ca presiunile au venit din partea ambelor judete Arad si Timisoara ...

Ce interes sa fi avut reprezentantii judetului Arad sa deturneze traseul (si implicit fondurile) din judetul lor inspre judetul vecin?!?!
Apoi, dupa cum am dedus personal, nu traseul Arad-Timisoara este in plus, ci traseul Lugoj-Ilia. Tronsonul Arad-Timisoara oricum ar fi fost realizat din 2014 incolo, pentru ramura sudica.
Daca s-ar fi documentat autorul, atunci ar fi stiut.
#873
Postat 01 octombrie 2011 - 12:43
Si un zugrav care zugraveste un apartament, o saptamana face numai "mizerie" si nu prea se vede nimic din munca lui iar in ultimele o zi - doua cand termina lucrarea ai impresia ca atunci a tras tare si a lucrat mult....
Prin acest exemplu nu vreau sa zic ca cei de la AS au tras tare de la inceput ci doar faptul ca asa cam stau lucrurile, in "teorie" cel putin...
#874
Postat 03 octombrie 2011 - 07:43
- Impregilo şi-a instalat birourile la Gârbova şi a început mobilizarea la Cunţa:

Orăştie-Sibiu Lot 4, antreprenor Astaldi:
- tot traseul lui Astaldi e marcat de celebrele sondaje:



- Astaldi au început şi ei mobilizarea la Cristian:




nenea_hartia - forum SSC
#875
Postat 03 octombrie 2011 - 07:44




nenea_hartia - forum SSC
#876
Postat 03 octombrie 2011 - 13:23