STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#381 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 decembrie 2010 - 13:31

Imagine postata

radutm - forum SSC
0

#382 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 decembrie 2010 - 13:35

Imagine postata

radutm - forum SSC
0

#383 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 decembrie 2010 - 10:53

Ar fi fost interesant sa vedem o jonctiune special construita pentru TSR...
0

#384 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 decembrie 2010 - 12:22

Dupa ce am analizat-o la rece, imi pare, totusi, destul de "serpuita".
0

#385 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 decembrie 2010 - 17:57

Da. O sa fie interesant sa dam o "fuga" pana la Deva cand va fi gata (sper sa apucam si noi astia care avem mai mult de 18 ani :) ). Probabil atunci benzina va costa deja 3-4€ si taxa de autostrada un sfert de salariu, dar facem un efort. :beer2:
0

#386 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 20 decembrie 2010 - 08:16

Sau poate dau o fuga cei din Deva/Sibiu pana la Budapesta/Viena...
0

#387 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 decembrie 2010 - 09:05

Vezi postareaMHN, la 20 decembrie 2010 - 08:16, a spus:

Sau poate dau o fuga cei din Deva/Sibiu pana la Budapesta/Viena...

:so pe iei: Mai degraba.
0

#388 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 20 decembrie 2010 - 11:57

Pai asta am vrut sa evidentiez, ca tronsonul respectiv nu e construit pentru timisoreni...
0

#389 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 22 decembrie 2010 - 18:20

Citeaza

Am spicuit prin documentatia facuta de POYRY de pe Timisoara-Lugoj si am extras cateva planuri de situatie.
Fata de Arad-Timisoara se observa structuri proiectate diferit pentru overpass si bridge:
Trecerile peste autostrada nu sunt transversale, reazemul din zona mediana este format din doua randuri de piloni iar fundatia este cladita pe un sfert de con.

Imagine postata
km 53
Imagine postata
Imagine postata
nod km54
Imagine postata
bridge km55
Imagine postata
transversal overpass km56
Imagine postata
start proiect nod km44
Imagine postata

mergem mai departe cu analiza structurilor proiectate de POYRY
podet proiectat in relief
Imagine postata
podet transversal
Imagine postata

sistemul de proiectare aplicat pentru structuri aduce posibilitati multiple de structurare proiectantilor, practic nu exista constrangeri

aceleasi aplicatii multiple de structurare si la POYRY overpass

autostrada se integreaza in relief
Imagine postata

Imagine postata



Dani_0307 - forum SSC
0

#390 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 decembrie 2010 - 12:56

Pentru cei care nu stiu, autostrada Lugoj - Deva a fost impartita in 3 tronsoane, iar licitatia a fost demarata pentru un singur tronson, cel de langa Lugoj, mai exact doar pentru 27km din cei 99 km!
0

#391 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 31 decembrie 2010 - 14:12

MTI va prelua terenuri de 136.000 mp pentru autostrada Timisoara-Lugoj

wall-street.ro

Citeaza

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) va prelua de la Regia Nationala a Padurilor Romsilva opt terenuri din judetul Timis, cu o suprafata totala de 135.775 metri patrati, necesare constructiei autostrazii Timisoara-Lugoj, conform Mediafax.

Terenurile sunt amplasate pe teritoriul oraselor Recas si Remetea Mare, respectiv pe teritoriul Hergheliei Izvin.

"Pentru suprafetele de teren care fac obiectul prezentului proiect de act normativ ROMSILVA si-a exprimat acordul de transfer, cu conditia respectarii reglementarilor UE referitoare la protectia animalelor. In acest sens se va proiecta o protectie cu panouri fonoabsorbante pe toata lungimea tronsonului de autostrada din zona de impact asupra hergheliei de la Isvin in etapa de proiectare proiect tehnic si detalii de executie", se arata in nota de fundamentare a unui proiect de hotarare de guvern, elaborat de MTI.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania estimeaza ca primele doua tronsoane, cu o lungime de 35,12 kilometri, ale viitoarei autostrazi Timisoara-Lugoj, de 35,6 kilometri, vor costa 878,44 milioane lei (204,62 milioane euro).

0

#392 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 07 ianuarie 2011 - 17:24

Autostrada Vestului are viitor, prezentul însă nu e prea sigur

renasterea.ro

Citeaza

E iarnă, e frig şi zăpadă, iar şantierele patriei – implicit cele bănăţene – sunt închise. Nu-i vorbă, şi dac-ar fi vreme bună de lucru, ele n-ar zbârnâi de activitate. C-aşa-i tradiţia: când sunt proiecte, nu sunt surse de finanţare, când există banii, nu-s constructorii de cuvânt, iar când se întrunesc toate condiţiile, se schimbă priorităţile. Pe algoritmul acesta s-au derulat, până acum, cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră din regiunea de vest a ţării, de la autostrada Nădlac–Deva la centura Timişoarei, încât faptul că tot aici s-a petrecut “minunea de la Lugoj” (darea în folosinţă a “ocolitoarei” municipale înainte de termen şi în parametrii bugetari proiectaţi, caz unic în epopeea rutieră naţională) pare de domeniul SF.

Imagine postata

Legendele autostrăzii
Pe acest fundal, de domeniul SF par a ţine şi noile proiecte (de fapt, noile episoade ale serialului de prognoze şi premoniţii “ce vom mai construi la anul”), pe care le anunţă – pentru regiunea noastră şi pentru acest an – Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), ministerul de resort şi principalele voci guvernamentale. Cu nici trei săptămâni în urmă, în plină “lună a cadourilor”, CNADNR făcea cunoscut, în reprize, că: au demarat procedurile de licitare a proiectării şi execuţiei tronsoanelor de autostradă Nădlac–Arad şi Lugoj–Deva; a demarat şi licitaţia pentru proiectarea şi executarea trosonului Timişoara–Lugoj (împărţit, probabil pentru a nu-i surmena pe proiectanţi, în două loturi de 9,5 şi, respectiv, 25,6 km); nu în ultimul rând, că fondurile necesare pentru finalizarea tronsonului Timişoara–Arad (dar şi a “ocolitoarei” Aradului) au fost asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu Fondul de Coeziune al Comisiei Europene şi Banca Europeană de Investiţii. În acest ultim caz, suntem informaţi că pentru cei 44,5 km de legătură dintre Timişoara şi Arad (din care numai 32,2 km pe autostrada propriu-zisă) s-a atras o finanţare nerambursabilă de 531,8 milioane de lei, dar şi că “durata estimativă de execuţie a lucrărilor de construcţie pentru Autostrada Arad–Timişoara este de 22 de luni”. Ceea ce nu se precizează, din păcate, este dacă cele 22 de luni includ sau nu răstimpul scurs de la demararea investiţiei (estimată la un deviz total de 270 milioane de euro şi încredinţată consorţiului FCC-Porr-Astaldi) – ştiut fiind că lucrarea a început în primăvara anului 2009 şi trebuia să se finalizeze în această lună. Or, până acum abia s-a realizat 30 la sută din proiect, partea cea mai dificilă (cele mai multe dintre cele 11 poduri şi pasaje ale autostrăzii, respectiv, cele 14 pasaje peste autostradă şi centrul de întreţinere şi coordonare) fiind încă în stadiul de deziderat.

Ghicitoarea termenelor de execuţie
În ceea ce priveşte demararea procedurilor de licitare a următoarelor tronsoane, dincolo de nedumerirea că atât de mult evocatele tronsoane Nădlac–Arad şi Timişoara–Lugoj–Deva nu există încă proiectele necesare (ele ar fi putut fi pregătite din timp, nefiind dependente nici de finanţările externe, nici de capriciile constructorilor sau ale climei), trebuie să precizăm că ele au doar semnificaţia buzduganului aruncat înainte de un zmeu care nu-i chiar atât de hotărât să ajungă la castel. Deşi CNADNR precizează ferm că durata de execuţie şi proiectare a tronsoanelor de autostradă Nădlac–Arad şi Lugoj–Deva este de “numai” 30 de luni, nimeni nu poate spune cu precizie de când începe numărătoarea acestora. Certă este numai data limită de primire a ofertelor: 14 februarie 2011, ora 15. Adăugaţi organizarea licitaţiei propriu-zise, eventualele contestaţii şi amânări din diverse alte cauze, plus cele şase luni rezervate proiectării efective, şi veţi deduce cu uşurinţă că, practic, anul acesta nu mai este timp pentru a deschide noile şantiere. Cu toate acestea, ministrul transporturilor, doamna Anca Boagiu, era sigură, acum două luni, că “în februarie-martie 2011 vom avea şi contractele semnate, astfel încât să începem o construcţie masivă de autostrăzi”.
Lucrurile nu stau diferit nici în ceea ce priveşte tronsonul Timişoara – Lugoj, pentru care a fost fixat ca termen-limită de primire a ofertelor data de 16 februarie. Şi aici, ca şi în cazul tronsoanelor mai sus amintite, printre elementele care pot tergiversa demararea construcţiei efective se numără şi procedura de preluare a unor terenuri de la diverse autorităţi ale statului la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii – în cazul tronsonului Timişoara–Lugoj fiind vorba despre opt loturi cu o suprafaţă cumulată de peste 135 de mii de metri pătraţi, aflaţi în prezent în gestiunea Romsilva, pe teritoriile administrative ale oraşului Recaş, comunei Remetea Mare şi Hergheliei Izvin.

Avem proiecte, avem valoare...
Asemenea “detalii” nu sunt însă de natură să stăvilească elanul de promisiuni al propriilor guvernanţi – cărora, să nu râdeţi, li s-a adăugat însuşi premierul rus Vladimir Putin, înfocat promotor a tot felul de proiecte concurente celor europene, în cazul de faţă al unei aşa-zise “autostrăzi a Mării Negre”, dar de pe al cărei traseu nu prea se vede marea. Ca să nu se spună că Pontul Euxin a rămas lac rusesc, “ai noştri” au adăugat la vraful de proiecte futuriste şi acest tronson – în acelaşi timp, anunţând (că tot suntem stat membru al Uniunii Europene) că singurele tronsoane de autostradă legate de coridoarele paneuropene care vor avea finanţare anul acesta vor fi cele ale Autostrăzii Vestului, în vreme ce toate celelalte (inclusiv panglica rutieră transclujeană de pe Autostrada Transilvania, atât de dragă premierului nostru Emil Boc) urmând să primească doar bani de întreţinere. Suntem, aşadar, noi, bănăţenii, nişte privilegiaţi: jumătate din cei 150 de kilometri care se scot la licitaţie anul acesta, respectiv, jumătate din bugetul de 1,6 miliarde de lei alocat lor sunt în ograda noastră. Rămâne, desigur, să ne convingem câte parale face acest privilegiu. Până atunci, ne putem delecta cu următoarea observaţie: dacă, de-a lungul celor două decenii de economie de piaţă, s-ar fi lucrat coordonat pe un singur fir, diferitele tronsoane de autostradă deja executate (şi care nu folosesc la nimic, fiind prea scurte ca să-ţi poţi ambala motorul fie şi la viteza intravilană de 50 de kilometri pe oră), azi am fi putut călători pe o autostradă aproape cât cea proiectată pe traseul Nădlac–Timişoara–Sibiu-Piteşti-Bucureşti-Constanţa.

0

#393 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 ianuarie 2011 - 22:28

Încep exproprierile pentru tronsonul de autostradă Lugoj – Deva

Vineri, 14 Ianuarie 2011

Tronsonul de autostradă Lugoj-Deva va fi unul dintre cele mai costisitoare segmente ale viitoarei autostrăzi Nădlac – Constanţa.Valoarea contractului de proiectare şi execuţie a primilor 27,4 km de autostradă, din cei 99,5 kilometri ai tronsonului, este estimată la circa 325 milioane de euro În urma apariţiei Hotărârii de Guvern nr. 1232 din 6 decembrie 2010, proprietarii terenurilor afectate de construcţia lucrării de utilitate publică „autostrada Lugoj – Deva” vor fi expropriaţi. Tronsonul Lugoj – Deva are o lungime de 99,5 kilometri şi face parte din autostrada Nădlac – Constanţa, de pe coridorul IV pan-european. Pe teritoriul administrativ al municipiului Lugoj, pentru construcţia autostrăzii se vor expropria circa 10 hectare de teren (102.038 de metri pătraţi). Listele cu imobilele propuse spre expropriere şi planul cu amplasamentul lucrării pot fi consultate, începând din această săptămână, la sediile Primăriei Lugoj. Conform Legii nr. 255/14 decembrie 2010, privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, plata despăgubirilor pentru imobilele expropriate se va face în baza cererilor adresate de către titularii drepturilor reale, precum şi de către orice persoană care justifică un interes legitim. Cererile pentru plata despăgubirilor, împreună cu actele doveditoare referitoare la existenţa drepturilor reale asupra bunului imobil expropriat, vor fi depuse până în data de 20 ianuarie 2011, la sediul Consiliului Local Lugoj. Dovada dreptului de proprietate şi a celorlalte drepturi reale asupra imobilelor expropriate se face prin mijloacele de probă admise de lege. În cazul în care titularii drepturilor reale nu depun cererea şi/sau documentele doveditoare, expropriatorul va notifica acestora sumele propuse pentru plata despăgubirilor şi le va consemna într-un cont bancar deschis pe numele expropriatului. „Au fost declanşate procedurile de expropriere pentru peste 70 de persoane fizice şi juridice din municipiu al căror terenuri sunt situate pe amplasamentul lucrării de investiţie de utilitate publică „Autostrada Lugoj – Deva”. A fost întocmit planul de amplasament şi tabelul cuprinzând imobilele supuse exproprierii, iar persoanele în cauză au fost anunţate. În total, va fi expropriată o suprafaţă de 102.000 de metri pătraţi, care necesită o sumă de 3.100.000 de lei, preţul fiind de circa 7 euro/metru pătrat de teren expropriat”, a anunţat primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea, menţionând că, în termen de 10 zile de la afişare, toţi proprietarii vizaţi trebuie să formuleze o cerere şi să depună actele pentru a intra în posesia sumelor cuvenite. Modelul cererii se poate ridica de la secretariatul Primăriei Lugoj. Pentru construirea tronsonului de autostradă Lugoj – Deva mai sunt expropriate suprafeţe de teren de pe teritoriul administrativ a încă opt comune şi oraşe din estul judeţului Timiş: Belinţ, Traian Vuia, Balinţ, Bethausen, Mănăştiur, Dumbrava, Margina şi Făget. În judeţul Hunedoara, autostrada va trece prin localităţile Lăpugiu de Jos, Dobra, Gurasada, Ilia, Branisca şi Şoimuş.

Un sfert din autostrada Lugoj-Deva va costa 325 milioane de euro

Tronsonul de autostradă Lugoj-Deva va fi unul dintre cele mai costisitoare segmente ale viitoarei autostrăzi Nădlac – Constanţa. La sfârşitul anului trecut, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a scos la licitaţie contractul de proiectare şi execuţie a primilor 27,4 de kilometri din tronsonul de autostradă Lugoj-Deva, de pe coridorul IV pan-european. Valoarea contractului de proiectare şi execuţie a primilor 27,4 km de autostradă, din cei 99,5 kilometri ai tronsonului Lugoj-Deva, este estimată la aproape 1,12 miliarde de lei (fără TVA; circa 325 milioane de euro, cu TVA), 85% din finanţare fiind asigurată din fondurile de coeziune de la Uniunea Europeană. Termenul limită de depunere a ofertelor este 14 februarie, iar data estimată pentru semnarea contractului – 21 martie 2011. Contractul va fi încheiat pe o perioadă de 54 de luni, din care pentru proiectarea şi execuţia lucrării sunt prevăzute 30 de luni de la data semnării contractului, iar 24 de luni este perioadă de notificare a defecţiunilor. Valoarea totală a tronsonului Lugoj – Deva (care include realizarea unui tunel, a 14 poduri, 38 de pasaje, şapte noduri rutiere şi a patru viaducte) este estimată la 1,025 miliarde de euro, conform datelor anunţate recent de ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.

Sursa: Ziua de Vest
0

#394 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 20 ianuarie 2011 - 10:43

Rasfoind asa "in fuga" caietul de sarcini, am regasit ca si cerere expresa instalarea unui "sistem de recunoastere automata numere de înmatriculare si monitorizare/penalizare rovignetă ANPR (Automatic Number Plate Recognition)", avand detectoarele de vehicule si camerele fixe din 2 in 2 km, la intrările pe segmentul de autostradă, în zona parcărilor, în nodurile rutiere...
Deci este clar ca se intentioneaza implementarea unei solutii moderne de taxare a vignetei.

Aceasta postare a fost editata de MHN: 20 ianuarie 2011 - 10:44

0

#395 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 ianuarie 2011 - 11:07

Pai, sistemul exista deja si se foloseste in prezent. Se scaneaza numarul si se identifica vehiculele care nu au platit.
0

#396 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 20 ianuarie 2011 - 18:29

Aaa, pai nu stiti discutiile de pe SSC...
Deci pana in prezent zvonurile care circula spun ca pe autostrazi se vor aplica pana la urma acele solutii de colectare prin operator uman a unei taxe de 3 - 4 euro per suta de km.
Iar citind acum Caietul de Sarcini, am gasit respectiva specificatie, care da sperante ca totusi se doreste un sistem de taxare modern.

Oricum, legat de subsisteme, am interpretat eu putin gresit.
Din 2 in 2 km vor fi Punctele de Concentrare (locatii in care vor fi montate diferite echipamente ba de culegere date, ba de afisare), insa camerele din subsistemul ANPR vor fi amplasate doar in cateva dintre aceste Puncte de Concentrare, adica mult mai rar decat am estimat initial.
Voi posta un tabel pentru edificare.

Deci, iata un exmeplu de distribuire locatii subsisteme pe Lot 1 TM-Lugoj:

cnadnr.ro

Citeaza

Imagine postata

0

#397 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 ianuarie 2011 - 09:37

Daca vor sa colecteze 3-4 euro/100 km, vor pati ca ungurii: toate camioanele vor circula in continuare pe DN-uri. Ungurii si-au dat seama de greseala si au trecut la sistemul cu vignete valabile pe intreg sistemul de autostrazi.
0

#398 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 ianuarie 2011 - 14:56

Vezi postareaChagall, la 04 decembrie 2010 - 20:30, a spus:

[...]
Cam asa va arata podul cand va fi finalizat. :)

sursa desenului nenea_hartia - forum SSC

Imagine postata

Detalii de execuţie ale podului peste Mureş de pe bypass Arad, care va fi un pod cu grinzi în consolă:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

sursa: nenea_hartia - forum SSC
0

#399 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 februarie 2011 - 00:15

Bypass Arad - poze de azi ale podului peste Mureş:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

autor: nenea_hartia - forum SSC
0

#400 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 februarie 2011 - 19:18

Se dau bani pentru terenurile situate pe traseul viitorului pasaj al autostrăzii

Sâmbătă 5 feb 2011

După luni de aşteptare, unul dintre pasajele care urmează a fi ridicate peste liniile de tren de pe centura Aradului este deja în lucru. Pentru cel de-al doilea veştile nu sunt aşa de bune, deoarece se află tot pe masa justiţiei în aşteptarea soluţionării contestaţiilor depuse la licitaţie. Lucrările efective la pasajul suprateran vor începe în vară.

Imagine atasata: Pod Mures.jpg

Secretarului de stat arădean din Ministerul Transporturilor, Eusebiu Pistru, spune că investiţia a început, pentru că s-a dat startul la elaborarea proiectului tehnic, care trebuie finalizat în martie.
taguri

De asemenea spune că a început şi procedura exproprierii terenurilor care sunt situate pe traseul viitorului pasaj, procedura pentru relocarea utilităţilor şi chiar şi organizarea de şantier, vizibilă la faţa locului.

Firma care execută această lucrare, adică CCCF va primi peste 5,7 milioane de euro. Pasajul, în lungime de 1,4 kilometri, va fi finalizat, potrivit planificărilor, la anul, iar bugetul acestei investiţii este împărţit pe doi ani.

„Jumătate din suma necesară ridicării pasajului este cuprinsă în bugetul din 2011, iar cealaltă jumătate în bugetul pe 2012, când lucrarea va fi gata cu siguranţă. Procedurile sunt toate în grafic", spune Eusebiu Pistru. Bariera de la linia ferată Brad-Curtici stă acum coborâtă 9 ore şi jumătate în fiecare zi.

Sursa: Agenda


Parca ca cele 2 pasaje peste calea ferata care urmeaza a fi construite in jurul Aradului se afla pe actuala centura de est, si nicidecum nu face parte din centura autostrazii. In schimb poza din articol cu viitorul pod peste Mures face toti banii.
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi