STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#2761 Useril este offline   raducu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 03 septembrie 19
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2020 - 12:02

https://m.hotnews.ro...WFnY8Dh3dhkICQ0

Avansul șantierului pe primul tronson al autostrăzii A1 Sibiu - Pitești / Se înalță pilele celui mai mare viaduct de pe proiect

Stadiul fizic al șantierului pentru construcția lotului Sibiu - Boița, parte a autostrăzii A1 Sibiu - Pitești, a ajuns la peste 27%, lucrările pentru cei 13,7 km demarând practic la început de aprilie, cu un termen de execuție de trei ani. Deja constructorul lucrează să înalțe "picioarele" celui mai spectaculos viaduct de pe traseu, după cum se observă dintr-o recentă filmare din dronă.
Lucrările contractate în 2019 cu firma Porr pentru circa 127 de milioane de euro au început efectiv în aprilie 2020 (ordinul de începere a venit în 30 martie), după ce a trecut perioada de proiectare. Termenul de execuție este de 3 ani.
La cel mai mare viaduct de pe traseu, de circa 650 de metri lungime, constructorul deja lucrează la înălțarea cu ajutorul unui cofraj cățărător pilelor ce vor ajunge la 30 de metri deasupra solului.
"În ritmul actual, există toate șansele să circulăm pe primii kilometri ai Autostrăzii Sibiu-Pitești până la finalul anului 2022", scria recent și Asociația Pro Infrastructură.

A1 Sibiu - Boița - 13,17 km
Constructor: Porr Construct
Valoare: 613 mil lei (cca 127 mil euro)
Contract semnat: aprilie 2019 (12 luni proiectare + 36 luni execuție)
Începere lucrări: aprilie 2020 (ordin de începere pe 30 martie 2020)
Termen finalizare: martie 2023

Săpătură: >1.800.000 m³,
Mixtură asfaltică: >181.000 tone,
Beton: >88.000 m³
Armătură: >12.000 tone,
Foraje: > 15.000 m,
Grinzi prefabricate: 393 bucăți,
Poduri și pasaje: 27 bucăți,
Podețe: 27 bucăți,
Un viaduct cu 10 deschideri: 414,70 m lungime,
Un viaduct cu 8 deschideri: 651,40 m lungime,
Două spații de servicii,
Un centru de întreținere și coordonare,
Două noduri rutiere.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: image-2020-03-30-23764490-0-autostrada-a1-sibiu-pitesti-sectiuni.jpg
  • Imagine atasata: image-2020-03-30-23764491-0-sectiunea-1-sibiu-boita-parte-din-a1-sibiu-pitesti.jpg

Aceasta postare a fost editata de raducu: 11 noiembrie 2020 - 12:06

0

#2762 Useril este offline   raducu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 03 septembrie 19
  • Sexul:masculin

Postat 28 noiembrie 2020 - 19:11

https://www.digi24.r...-gBRSUG7ij_B1ig

Autostrada Sibiu-Pitești. Luptă între drumari pentru cel mai mare contract din istoria CNAIRLuptă crâncenă pe cel mai bănos contract din istoria Companiei de Drumuri. 15 firme și asocieri vor să construiască 37 de kilometri din Autostrada Sibiu-Pitești, potrivit unor surse Digi24.

Pe secțiunea dintre Cornetu și Tigveni trebuie construit un tunel dublu de 1,7 km la Poiana, 48 de poduri și viaducte, un ecoduct, două noduri rutiere și numeroase alte lucrări, adevărate provocări în arta construcției.

Compania de Drumuri estimează investiția la 5,8 miliarde de lei, adică aproape 1,2 miliarde de euro.
Ce firme s-au înscris în cursa pentru obținerea contractului

Valoarea mare a contractului este și cea care a atras atenția unor companii din afara Uniunii Europene. Zece dintre ofertele primite de CNAIR sunt de la firme din Turcia și China. În cursă s-au înscris și drumari din Italia, Grecia și Austria.

Unul dintre constructori, care speră să-și adjudece contractul, lucrează deja la realizarea unui lot din aceeași autostradă. Este vorba despre italienii de la Astaldi, care au în lucru secțiunea dintre Pitești și Curtea de Argeș.

Oferte au depus și austriecii de la Strabag, dar și italienii de la Pizzarotti, care în 3 decembrie vor da în trafic lotul 1 din autostrada Sebeș-Turda.

Și grecii de la Aktor s-au înscris în cursă, deși toate proiectele pe care le au în desfășurare în România sunt mult întârziate.

Finanțarea lucrărilor va fi asigurată din fonduri europene și bugetul de stat.
Imagine atasata: YjQ2YThiNTUyNjY0ZmU4NGVkY2QwMDJkNGEyMg==.thumb.jpg
La începutul acestei luni, sefii de la Drumuri au pornit procesul pentru căutarea unui constructor și pentru cei aproape 30 de kilometri dintre Boița și Cornetu. Este ultimul tronson care intră în procedura de achiziție publică, toate celelalte fiind scoase deja la licitație, în evaluare, proiectare sau execuție. Și acesta este un tronson greu. Pe 50 la sută din traseu vor fi lucrări de artă: poduri, viaducte, tuneluri. De altfel, este al doilea lot a cărui construcție este estimată la circa un miliard de euro. Șefii de la Drumuri estimează că proiectarea celor circa 30 de kilometri dintre Boița și Cornetu va dura cel mult 2 ani, iar lucrările efective se vor întinde pe cel mult 5 ani și 4 luni.

Cel mai important tronson al autostrăzii Sibiu-Pitești rămâne, însă, cel dintre Cornetu și Tigveni, care are o lungime de 37 de kilometri. Fără el, traficul ar continua să treacă prin Râmnicu Vâlcea, adică tot peste Dealul Negru.

Aceasta postare a fost editata de raducu: 28 noiembrie 2020 - 19:13

0

#2763 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3418
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 26 decembrie 2020 - 10:17

S-a publicat pe SEAP anunțul de deschidere a ofertelor pentru Lotul 2 din Lugoj-Deva, tronsonul Margina-Holdea: Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2
2

#2764 Useril este offline   raducu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 03 septembrie 19
  • Sexul:masculin

Postat 04 ianuarie 2021 - 10:34

https://www.digi24.r...UqxJ2Q0Qsekd2cM

Ministrul Transporturilor: Circulație fără restricții de viteză pe autostrada Lugoj-Deva

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat că începând de miercuri seara se va putea circula fără restricții de viteză pe autostrada Lugoj-Deva, între nodul Ilia şi nodul Holdea.

Anunțul a fost făcut pe pagina sa de Facebook, acolo unde Cătălin Drulă a precizat că în urma unei analize făcute de specialiștii companiei de drumuri și de poliția rutieră s-a ajuns la concluzia că șoferii pot circula cu viteza maximă admisă pe acest sector de drum.

"Am o veste bună de la Ministerul Transporturilor. Pe autostrada Lugoj-Deva, lot 3, între nodul Ilia și nodul Holdea se va circula începând din această seară FĂRĂ RESTRICȚIA DE VITEZĂ de 80km/h care a fost impusă timp de mai bine de un an (din 23 decembrie 2019, de la inaugurare) pe acești 21 de km.
Specialiștii companiei de drumuri și poliția rutieră au ajuns la concluzia, după monitorizare, că starea autostrăzii permite circulația în siguranță la viteza constructivă. Mă bucur că din această seară vom putea circula pe acest sector de autostradă cu 130km/h", a scris Ministrul Transporturilor.
0

#2765 Useril este offline   raducu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 03 septembrie 19
  • Sexul:masculin

Postat 04 ianuarie 2021 - 10:42

https://www.economic...M9w_V_9cfCsXrKE

Guvernul aprobă exproprieri pentru autostrada Pitești-Sibiu și drumul expres Pitești-Craiova

Executivul a aprobat în şedinţa de miercuri mai multe acte normative care vizează realizarea exproprierilor în cazul unor obiective importante de infrastructură, a anunţat miercuri Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii.
Potrivit unui comunicat al MTI, a fost aprobată Hotărârea Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Drum de legătură Autostrada A1 Arad - Timişoara - DN 69", act normativ prin care se realizează următoarele:
- aprobarea amplasamentului lucrării potrivit variantei finale a studiului de fezabilitate;
- aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, reprezentând teren cu sau fără investiţii, care constituie coridorul de expropriere al lucrării, aflate pe raza teritorială a localităţilor Timişoara, Sânandrei, Giarmata şi Pişchia din judeţul Timiş;
- aprobarea listei proprietarilor de imobile proprietate privată, care se propun a fi expropriate, precum şi aprobarea sumei aferente justelor despăgubiri, în cuantum total de 8,459 milioane de lei, pentru despăgubirea unui număr de 270 de imobile având o suprafaţă totală de 1.562.582 metri pătraţi.

Totodată, Executivul a aprobat şi Hotărârea Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada Sibiu Piteşti" - Secţiunea 5 Curtea de Argeş - Piteşti, aflate pe raza localităţilor Budeasa, Curtea de Argeş, Mălureni şi municipiul Piteşti, din judeţul Argeş prin care se prevăd următoarele: aprobarea amplasamentului lucrării, conform variantei finale a studiului de fezabilitate;
- aprobarea declanşării procedurii de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, care constituie coridorul de expropriere al lucrării, a listei cuprinzând imobilele proprietate privată supuse exproprierii, situate pe raza localităţilor menţionate, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale estimate de expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 4,276 milioane de lei, pentru 370 de imobile, în suprafaţă totală de 464.153 metri pătraţi de teren.

În cazul Hotărârii Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Varianta de ocolire a municipiului Sfântu Gheorghe" au fost aprobate următoarele:
- amplasamentului lucrării conform variantei finale a studiului de fezabilitate şi aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional, a listei cuprinzând imobilele supuse exproprierii situate pe raza localităţilor Arcuş, Ghidfalău, Sfântu Gheorghe şi Chichiş din judeţul Covasna, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale estimate de expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 1,13 milioane de lei, pentru 248 de imobile, în suprafaţă totală de 522.256 metri pătraţi de teren intravilan/extravilan.

În ceea ce priveşte Hotărârea Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada de centura Bucureşti km 0+000 - km 100+900 - Sector Centura Sud - Lot 2, km 69+000 - km 85+300" s-au avut în vedere următoarele: aprobarea amplasamentului suplimentar al lucrării;
- aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, reprezentând teren cu sau fără investiţii, situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării, a listei cuprinzând imobilele supuse exproprierii aflate pe raza localităţilor Vidra, Jilava, 1 Decembrie, Dărăşti-Ilfov, Măgurele şi Bragadiru din judeţul Ilfov, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale estimate de expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 1,723 milioane de lei pentru 357 de imobile, în suprafaţă totală de 74.296 metri pătraţi, teren având şi împrejmuiri edificate pe acesta.

De asemenea, în cadrul şedinţei desfăşurată miercuri, Executivul a aprobat şi Hotărârea pentru modificarea şi completarea anexei nr. 2 la HG nr. 204/2019 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Drum expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente", tronsonul 1, aflate pe raza localităţilor Craiova, Gherceşti, Pieleşti şi Robăneşti, din judeţul Dolj, act normativ prin care au fost actualizate elementele de identificare şi sumele individuale aferente despăgubirilor pentru o serie de imobile supuse exproprierii.
1

#2766 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3418
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 04 ianuarie 2021 - 11:19

S-a publicat oficial anunțul de participare pentru obiectivul „Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrăzile A1, A2, A3”.

Urmează publicarea pe SEAP. Pe A1 se vor construi 6 noduri suplimentare, dintre care 2 în Timiș (Recaș și Bethausen) și unul la limita dintre Timiș și Arad (Cruceni): „Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrăzile A1, A2, A3”.
2

#2767 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 ianuarie 2021 - 14:12

Sunt binevenite aceste noi noduri rutiere!Perfect pentru locuitorii satelor din zonă,deoarece unii trebuiau să ocolească(cazul Recașului).
0

#2768 Useril este offline   Revenge 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 153
  • Inregistrat: 11 decembrie 20

Postat 22 ianuarie 2021 - 14:33

Citeaza

Tronsonul cu tuneluri din autostrada Lugoj – Deva ar putea fi gata peste minim patru ani

Nu vă așteptați să scăpați prea repede de gropile de pe Coșevița. Veți merge cel puțin încă vreo patru ani prin gropile de pe drumul național care ține loc de autostradă între Lugoj și Deva. Din păcate, veștile nu sunt prea bune, în continuare va trebui să folosim această alternativă, cel puțin vreo patru ani, ne anunță ministrul Transporurilor, Cătălin Drulă. Licitația pentru acel tronson trebuie reluată, repornită, oricum trebuie făcut ceva, spune acesta.

”Să se reia licitația și să se găsească un constructor pentru acei 9 kilometri. Sigur, anul acesta. Din câte știu acolo e în curs o licitație, dar e suspendată. Nu mi-e clar dacă se pot adăuga documente sau trebuie reluată de la zero, aici nu pot să mă pronunț. Cert este că de patru ani nu este niciun progres pe acest proiect. E o gaură. E absolut prioritar pentru România, aceasta închide coridorul de la Sibiu la Nădlac și mai departe”, a declarat Cătălin Drulă, la Hotnews.

Cât va dura procedura și licitația? Drulă evită să se pronunțe, dar vorbește despre aproximativ patru ani.

”E greu de estimat, o licitație durează de la patru la șase luni în varianta optimistă, dar am văzut licitații care durează și mai mult. Cred că pentru acele tuneluri, timpul tehnologic de execuție nu poate fi sub trei ani. Cred că vom ajunge să folosim în continuare DN 68A, cei 15 kilometri care reprezintă bypass-ul acelei zone de autostradă lipsă. Acolo se mai poate interveni pentru a crește capacitatea portantă. Asta este situația tristă și tragică în care ne-au pus decizii absolut dezastruoase”, a mai spus Drulă.

Din păcate, acest proiect, pentru cei 9 kilometri de drum care include și două tuneluri va scoate din buzunarul României 250 de milioane de lei, pe care firma care avea contractul de execuție al lotului 2 al autostrăzii Lugoj – Deva i-a câștigat în instanță, după ce tronsonul respectiv a fost scos din contractul inițial, pentru a fi licitate separat. Contractul a fost modificat, România a pierdut, dar nici nu a mai fost continuată licitația separată. Acum, Drulă spune că se poartă negocieri pentru rezolvarea problemei.

”Sunt niște negocieri, dar nu vreau să intru în detalii, pentru că nu sunt finalizate. Ajungem și la soluții, și vă mărturisesc că în două săptămâni nu s-au rezolvat chiar toate, dar vă spun care e viziunea mea și pașii concreți. Există o încercare de a ajunge la un acord amiabil cu acel constructor, de a plăti ceea ce ne-a obligat instanța să plătim, din partea lor să primim ce mai avem de primit, sunt niște proiecte care au rămas nelivrate și așa mai departe. Iar licitația să fie reluată și să fie găsit un constructor pentru cei 9 kilometri lipsă. Sper să se întâmple anul acesta, această negociere ar trebui să ajungă la o concluzie în aproximativ o lună. De patru ani nu e niciun progres pe acest proiect absolut prioritar pentru România, pentru că s-ar închide coridorul IV de la Sibiu la Nădlac”, a mai declarat ministrul

deBanat
0

#2769 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 ianuarie 2021 - 16:02

Nu inteleg de ce trebuie inca un constructor pentru acea bucata, cand se poate platii firma care are deja acea bucata extra, acest lucru ar fi si mai ieftin si nu s-ar trage de timp atata. De vreme ce instanta a dat castig de cauza constructorului e clar ca acolo a avut loc un abuz.
1

#2770 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 22 ianuarie 2021 - 16:21

Vezi postareaRevenge, la 22 ianuarie 2021 - 14:33, a spus:




0

#2771 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 22 ianuarie 2021 - 16:24

pentru ca niste "destepti" au semnat contractul pe niste debelee foarte mari, iar UE a cerut tuneluri. nu se incadreaza in banii din contract sa faca tunel in loc de debeleu si nici pe acte aditionale nu se poate face. si atunci trebuie alta licitatie. poate acelasi constrcutor castiga (are deja proiectul facut, dar nu il preda la CNAIR pentru ca nu vor sa-l plateasca).

pe scurt :)))
1

#2772 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 ianuarie 2021 - 21:44

Pai, Drula a mai lucrat in domeniu, de ce nu a facut nimic mai din timp?

Citeaza

În 2015, a fost numit consilier personal al prim-ministrului Dacian Cioloș pe teme de infrastructură, postură din care a activat în colaborare cu acesta și cu miniștrii transporturilor pentru deblocarea proiectelor de construcții de autostrăzi împotmolite în timpul guvernului anterior
wikipedia

In 2015-2016 nu era importanta aceasta autostrada?
0

#2773 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 ianuarie 2021 - 23:28

Ce credeți că putea schimba un secretar de stat, într-un guvern minoritar și cu un parlament majoritar (PSD)...anti guvern?! Guvernul respectiv (Ciolos) a fost maxim un an la guvernare...un an suficient pentru ca fostul partid de guvernământ să apară mai alb, mai imaculat și fără să îi miroase gura a usturoi pentru cei trei ani la butoane.
3

#2774 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 23 ianuarie 2021 - 00:01

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 ianuarie 2021 - 21:44, a spus:

Pai, Drula a mai lucrat in domeniu, de ce nu a facut nimic mai din timp?
In 2015-2016 nu era importanta aceasta autostrada?


Scuzati-ma! despre ce vorbim?

Citeaza

În vara lui 2017, după ce la începutul anului a încercat fără succes să schimbe strategia CNAIR șisă renunțe la realizarea tunelurilor impuse prin acord de mediu(de care se știau, practic, dinaintea contractarea lucrărilor pe Lotul 2), ministrul Răzvan Cuc (PSD) și șeful CNAIR de atunci Ștefan Ioniță au tot făcut vizite pe șantierul lotului 2 Lugoj - Deva în care s-au plâns în fața presei de constructor.

Pe 10 august 2017 CNAIR anunța rezilierea parțială a contractului pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, o decizie catalogată de societatea civilă drept „o măsură decosmetizare a ministrului Transportururilor"și de a evita o decizie tranșantă privind tunelurile.



România, bună de plată peste 50 de milioane de euro după ce în 2017 ministrul Cuc ar fi reziliat abuziv un contract pe autostrada Lugoj - Deva


Drula a fost secretat de stat in 2016 dupa care a revenit ca MTin 2020, din 2016 si pana in 2020 sunt 4 ani in care a criticat si a tot spus ca nu e bine ce se petrece la MT, lotul 3 sa reziliat la 99% de ce ?
Lui domnul Razvan Cuc nu aveti nimic de reprosat pentru cum a gestionat lucrurile la MT ?
1

#2775 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 ianuarie 2021 - 00:34

Tuturor as avea ceva sa le reprosez, bineinteles... Deci tu vi si ne spui ca e ok aceasta declaratie in care actualul ministru ne spune ca in mandatul lui (4 ani) nu va rezolva problema asta?
Pai nu te supara, dar atunci trebuiau sa spuna inca inainte de alegeri: "daca ne votati pe noi, va avertizam sa nu aveti asteptari sa rezolvam x si y, ca nu avem cum".
Practic ne-a spus sa ... ne vedem de drumul nostru (pe DN), ca el nu are ce face. Apreciez si il sustin!
0

#2776 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 23 ianuarie 2021 - 01:11

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 ianuarie 2021 - 00:34, a spus:

Deci tu vi si ne spui ca e ok aceasta declaratie in care actualul ministru ne spune ca in mandatul lui (4 ani) nu va rezolva problema asta?


Daca te uiti la interviul ce l-am postat eu intre minutele 22:35-26:05 eu unul nu am auzit sa spuna cuvantul "NU VOI REZOLVA PROBLEMA ASTA" din contra a zis ca este in negociere cu firma italiana pentru a ajunge la un acord.
0

#2777 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 ianuarie 2021 - 10:45

Citeaza

E greu de estimat, o licitație durează de la patru la șase luni în varianta optimistă, dar am văzut licitații care durează și mai mult. Cred că pentru acele tuneluri, timpul tehnologic de execuție nu poate fi sub trei ani.

Eu unul din afirmatia asta inteleg (nici nu prea ma intereseaza alte amanunte, ca nu sunt nici jurist, nici constructor) ca cel putin 4 ani de acum incolo, aceasta bucatica tot nu va fi gata. Probabil chinezii ar fi terminat intreaga autostrada in 4 ani...sau mai repede. Atat putem noi...
0

#2778 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 23 ianuarie 2021 - 17:09

Dl. Florin, ați pus-o!

A sărit galeria userista pe dumneavoastră...

Ma duc să-mi fac popcorn :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
-1

#2779 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 ianuarie 2021 - 18:27

:) Pai, pe subiectul asta nu prea mai sunt multe de spus sau discutat in contradictoriu. Omul ne-a linistit din start pentru urmatorii 4 ani ai mandatului, deci ...apreciez si il sustin.
0

#2780 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 23 ianuarie 2021 - 19:09

Poate era mai bine sa ne zică, ca va fi gata anul acesta.... și sa repete asta pana la sfârșitul mandatului. :P ...pentru galeria psdista asta este state of the art

Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 23 ianuarie 2021 - 19:10

4

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi