Am avut treaba la Chizatau si mi-am zis ce-ar fi sa ma intorc pe AS catre Timisoara...
M-am uitat pe harta inainte de-a porni la drum si am vazut ca as avea o urcare pe AS la Costei pe drumul care duce la Balint insa indicatorul rutier de la Costei imi indica doar BALINT si nu si autostrada. Ca atare, decat sa am surprize, am mers catrelugoj cu ideea ca ma urc pe A6 si apoi pe A1 si vin acasa...
Insa prin Lugoj n-am vazut nici un indicator catre AS, fie A6, fie A1 (nu cunosc din capLugojul pentru ca merg o data la 10 ani pe acolo sau si mai rar, desi este o localitate relativ mica)... M-am orientat dupa indicatorul de Deva in speranta ca tot ajung la o autostrada...Si cum-necum am ajuns exact la KM 9 al A6. Exact ce mi-am dorit!...
In urma cu circa 10 zile m-am reintors din Spania (Catalunia) unde am zabovit doua saptamani si am parcurs intre 1500-2000 km pe drumurile de acolo si ceva in sudul Frantei. N-am fost sofer ci doar "observator" pe scaunul din dreapta...
Ca atare va predomina comparatia intre ce am vazut acolo si ceea ce am vazut pe A6-A1...
Pana si sudul Frantei este sub ceea ce am vazut in Catalunia...
Prima chestie ce mi-a sarit in ochi a fost bifurcatia lui A6 la intalnirea cu A1, respectiv o banda o ia in dreapta catre Timisoara iar cealalta in stanga catre Bucuresti. Practic circulatia de pe doua benzi se reduce la una...Panourile indicatoare de benzi de deasupra sunt cumva ciudate avand cate doua sageti in jos pentru fiecare banda in loc de una buna si pe mijloc...Cele doua sageti (in curbe) nu-ti spun foarte clar daca este vorba de o banda sau de doua...
Apoi daca pe podul de peste canalul Timis-Bega ardeau toate becurile de iluminat, pe podul de peste Bega cateva becuri erau arse/stinse/lipsa...Aspect urat!...
Ochiurile de pisica de pe parapeti lipseau in proportie de 30-35 % pe partea dreapta si in proportie de sub 5 % pe stanga...Ori le-a luat vantul ori au fost montate dupa un tipar stiut doar de proiectant...Ma gandesc ca nu le-au luat raufacatorii, mai ales ca pe dreapta se puteau opri mai usor pe banda de urgenta...

Iesirea de la Remetea este semnalizata ca Timisoara, Aerportul Timisoara...Mai OK era sa fie semnalizata ca TIMISOARA EST si apoi adaugat si Aeroportul...
Iesirea de la Giarmata este semnalizata ca Lipova, Timisoara, Giarmata in aceasta ordine...Pe departe mai corect era ca Timisoara sa fie pe prima pozitie si nu Lipova (10 000 loc)....Iar cel mai corect era TIMISOARA NORD...si atat...
Insa portiunea dintre cele doua iesiri (Remetea si Giarmata) de vreo 9 km parca este cea mai putin dotata cu ochiuri de pisica, acestea fiind aproape inexistente...Apoi in bucla de coborare de la Giarmata desi exista plantati stalpi de iluminat, acestia stau in bezna...precum iluminatul public timisorean...doar in sensul giratoriu ardeau lampile ca apoi iarasi sa dainuie bezna venind catre oras...Care oras?... Aveam impresia ca ma indrept catre un catun si nu catre Timisoara...Atata doar ca gropile de acum cativa ani au fost plombate insa drumul nu este deloc lin ci scutura destul de serios...
Aproximativ intre orele 21 si 22 am parcurs acest traseu pe AS...
Suntem tare departe de Catalunia si mai ales la "detalii" de tot felul...