Mai multe poze realizate de rocklee si alin_simeriaveche, gasiti pe forumul peundemerg.ro.
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2441
Postat 12 aprilie 2014 - 07:36
Mai multe poze realizate de rocklee si alin_simeriaveche, gasiti pe forumul peundemerg.ro.
#2444
Postat 13 aprilie 2014 - 21:05
#2446
Postat 17 aprilie 2014 - 11:53
#2448
Postat 22 aprilie 2014 - 12:58
Ieri am facut un experiment.
La iesirea din Arad pe DN69, inainte de trecerea peste calea ferata ce duce spre Felnac, am observat intamplator un vecin de bloc, care rula cu masina exact in fata mea. La iesirea din Arad, vecinul a luat-o pe autostrada, iar eu pe drumul direct DN69. Am condus normal in coditiile legale cu 100km/h si cu respectarea limitarilor de viteza din localitati. Pe langa asta, a mai trebuit sa opresc pe drum aprox 2-3 minute, din cauza unuia din pasagerii mei care avea rau de masina.
Dupa ce am ajuns acasa, am parcat masina in fata blocului, si m-am apucat de despachetat. Vecinul a aparut si el dupa aprox. 5 minute!
Am intrat in vorba cu el, l-am intrebat de unde vine, cum a fost drumul etc... si cel mai important lucru pt mine, daca a oprit undeva pe drum.

In consecinta, daca nu sunteti amatori de mers cu viteza pe autostrada, intre Timisoara si Arad va recomand mai degraba varianta DN69. Pe langa ca ajungeti mai repede, reduceti si consumul de benzina.

#2450
Postat 22 aprilie 2014 - 22:12
#2451
Postat 22 aprilie 2014 - 22:39
Chagall, la 22 aprilie 2014 - 12:58, a spus:

Asa o fi, dar pe autostrada este mai safe decat pe un DN. Nu intamplator avem atatea accidente pe drumurile DN. Luati si asta in calcul ...
#2452
Postat 22 aprilie 2014 - 23:15

#2453
Postat 23 aprilie 2014 - 18:45
#2454
Postat 23 aprilie 2014 - 21:43

#2455
Postat 24 aprilie 2014 - 17:42
Citeaza
...
Acesta a mai adăugat că speră ca pe acest tronson să nu mai existe probleme. „În documente, aşa spunea domnul director Neaga, acolo unde se află acest cimitir fără autorizaţie, figura păşune când a fost expropriată. Noi am sesizat organele în drept. Mai departe ne facem treaba abatem puţin autostrada şi o continuăm. Deci lucrurioe sunt bune. UMB lucrează bine, repede în general”, a mai adăugat Dan Şova.
...
press alert
#2456
Postat 24 aprilie 2014 - 19:56
Citeaza
Pe surse, am aflat despre faptul că cele două companii care realizează autostrada nu dispun de pământul necesar pentru umplutură. Mai concret vorbind, pentru terasamentul autostrăzii nu există materia primă necesară. Sursele noastre ne spun că reprezentanţi ai constructorilor au încercat să negocieze cu agricultorii din zonă pentru a primi ajutor de la aceştia, însă au fost refuzaţi. „Au încercat să facă rost de pământul necesar de la cei care lucrează terenurile agricole. Le-au propus agricultorilor să mute stratul vegetal de pe traseul autostrăzii pe terenurile agricole, iar, în schimb, de pe terenurile agricole să scoată al doilea strat de pământ, cel aflat sub stratul vegetal, necesar pentru umplutura la autostradă. Însă agricultorii au refuzat”, ne spun sursele noastre.
Nici măcar ofertele de cumpărare uriaşe făcute de firmele de pe autostradă nu i-au înduplecat pe agricultori. Se pare că au fost vehiculate sume de aproximativ 12.000 de euro pe hectar, bani ce urmau să fie plătiţi proprietarilor de terenuri dispuşi să vândă. Dar nici această variantă nu a fost acceptată de proprietarii din zonă.
Pentru a duce la bun sfârşit contractul şi pentru a continua în grafic lucrările la autostradă, constructorii fac orice sacrificiu pentru achiziţionarea pământului de umplutură. Firmele au căutat materialul respectiv la distanţe de zeci de kilometri de şantier, asta însemnând, implicit, costuri mai mari. Mai mult, se pare că reprezentanţii constructorilor au apelat şi la firme de intermedieri imobiliare, căutând soluţii pentru a face rost de pământul de umplutură. Rămâne de văzut dacă vor avea şi succes în demersurile lor.
Blestemul trecutului
Problema pământului de umplutură nu este una nouă pe primul lot al autostrăzii Nădlac-Arad. Firma Romstrade, cea care a câştigat prima licitaţie pentru această lucrare, a avut mult de furcă din cauza acestui tip de pământ. Într-un material exclusiv publicat de ziarul nostru, în data de 6 decembrie 2011, am prezentat o mare problemă a constructorului de la vremea respectivă. După două luni de muncă intensă pentru crearea terasamentului şoselei de mare viteză, muncitorii Romstrade au fost puşi să dărâme tot ce au lucrat până atunci. Şi asta pentru că tipul de pământ folosit nu se tasa sub nicio formă, indiferent de utilajele folosite sau de amestecurile cu un alt tip de pământ, argilă. Chiar şi actualii constructori suferă de pe urma acelei probleme, fiind nevoiţi să dărâme ceea ce Romstrade a ridicat.
Sursa: Tion
#2458
Postat 24 aprilie 2014 - 20:54

#2459
Postat 24 aprilie 2014 - 22:03

#2460
Postat 24 aprilie 2014 - 22:49