STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#2441 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 aprilie 2014 - 07:36

Utilaj pe lotul 3

Imagine postata

Mai multe poze realizate de rocklee si alin_simeriaveche, gasiti pe forumul peundemerg.ro.
2

#2442 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2014 - 09:17

Buldozer cu scarificator in partea din spate.
0

#2443 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 aprilie 2014 - 17:33

Oare ce naiba vor sa scarifice?!
0

#2444 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2014 - 21:05

Pai, se poate afana pamantul ca sa fie decopertat mai usor, sau pur si simplu e in dotarea utilajului si nu si-au batut capul sa-l demonteze.
0

#2445 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 aprilie 2014 - 21:14

In acel loc se va face organizarea de santier.
0

#2446 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 aprilie 2014 - 11:53

Sunt curios cu cate efective lucreaza cand ploua (ca si acum)...
1

#2447 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 20 aprilie 2014 - 11:56

Ce bine ar fi.

TenTV Lugoj
1

#2448 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 22 aprilie 2014 - 12:58

Autostrada A1 vs. DN69 (ruta Arad - Timisoara)

Ieri am facut un experiment.
La iesirea din Arad pe DN69, inainte de trecerea peste calea ferata ce duce spre Felnac, am observat intamplator un vecin de bloc, care rula cu masina exact in fata mea. La iesirea din Arad, vecinul a luat-o pe autostrada, iar eu pe drumul direct DN69. Am condus normal in coditiile legale cu 100km/h si cu respectarea limitarilor de viteza din localitati. Pe langa asta, a mai trebuit sa opresc pe drum aprox 2-3 minute, din cauza unuia din pasagerii mei care avea rau de masina.

Dupa ce am ajuns acasa, am parcat masina in fata blocului, si m-am apucat de despachetat. Vecinul a aparut si el dupa aprox. 5 minute!
Am intrat in vorba cu el, l-am intrebat de unde vine, cum a fost drumul etc... si cel mai important lucru pt mine, daca a oprit undeva pe drum. :) Mi-a spus ca a venit pe autostrada fara oprire, iar drumul era destul de liber.

In consecinta, daca nu sunteti amatori de mers cu viteza pe autostrada, intre Timisoara si Arad va recomand mai degraba varianta DN69. Pe langa ca ajungeti mai repede, reduceti si consumul de benzina. ;)
4

#2449 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 aprilie 2014 - 16:29

Asta-i clar si doar datorita accesului la autostrada. -_-
0

#2450 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 aprilie 2014 - 22:12

Eu am folosit autostrada decit la inceput, de curiozitate, dupa aceea am venit si am mers la Arad pe DN. Ma indoiesc ca chiar si tranzitul Aradului e mai rapid/economic pe centura-autostrada.
0

#2451 Useril este offline   Adrian TM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 17 septembrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 22 aprilie 2014 - 22:39

Vezi postareaChagall, la 22 aprilie 2014 - 12:58, a spus:

In consecinta, daca nu sunteti amatori de mers cu viteza pe autostrada, intre Timisoara si Arad va recomand mai degraba varianta DN69. Pe langa ca ajungeti mai repede, reduceti si consumul de benzina. ;)


Asa o fi, dar pe autostrada este mai safe decat pe un DN. Nu intamplator avem atatea accidente pe drumurile DN. Luati si asta in calcul ...
0

#2452 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 aprilie 2014 - 23:15

Ai dreptate, doar ca dupa ce ai iesit de pe autostrada si pana ajungi in oras, ai mult mai multe sanse sa patesti ceva neplacut. -_-
1

#2453 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 aprilie 2014 - 18:45

Pot confirma ca bucata de DJ dintre Dumbravita si accesul pe AS poate fi numit mai periculos decand cu traficul de pe AS, decat un DN...
0

#2454 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 aprilie 2014 - 21:43

Soseaua TM-AR este incredibil de goala de cind s-a deschis autostrada. :04:
1

#2455 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2014 - 17:42

Citeaza

Un tronson al Autostrăzii Vestului va fi deviat de pe aliniamentul iniţial după ce constructorul a descoperit un cimitir care funcţiona ilegal într-o zonă care figura pe hârtie drept pășune, în comuna hunedoreană Brănişca. Astfel, vor apărea modificări la lotul IV din tronsonul de autostradă Deva – Lugoj.
...
Acesta a mai adăugat că speră ca pe acest tronson să nu mai existe probleme. „În documente, aşa spunea domnul director Neaga, acolo unde se află acest cimitir fără autorizaţie, figura păşune când a fost expropriată. Noi am sesizat organele în drept. Mai departe ne facem treaba abatem puţin autostrada şi o continuăm. Deci lucrurioe sunt bune. UMB lucrează bine, repede în general”, a mai adăugat Dan Şova.
...

press alert
0

#2456 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2014 - 19:56

Citeaza

ARAD. Fantomele trecutului au redevenit de actualitate pe autostrada Nădlac-Arad, lotul I, respectiv între Nădlac şi Pecica. Asocierea Astaldi-Max Boegl a câştigat licitaţia pentru a relua lucrările la acest lot, lucrări ce au fost începute de Romstrade, însă a apărut deja şi prima problemă: pământul de umplutură. Cum zona de vest a judeţului este una prolifică în ceea ce priveşte agricultura, proprietarii de teren agricol din zonă nu pot sau nu vor să sară în ajutorul constructorilor.

Pe surse, am aflat despre faptul că cele două companii care realizează autostrada nu dispun de pământul necesar pentru umplutură. Mai concret vorbind, pentru terasamentul autostrăzii nu există materia primă necesară. Sursele noastre ne spun că reprezentanţi ai constructorilor au încercat să negocieze cu agricultorii din zonă pentru a primi ajutor de la aceştia, însă au fost refuzaţi. „Au încercat să facă rost de pământul necesar de la cei care lucrează terenurile agricole. Le-au propus agricultorilor să mute stratul vegetal de pe traseul autostrăzii pe terenurile agricole, iar, în schimb, de pe terenurile agricole să scoată al doilea strat de pământ, cel aflat sub stratul vegetal, necesar pentru umplutura la autostradă. Însă agricultorii au refuzat”, ne spun sursele noastre.

Nici măcar ofertele de cumpărare uriaşe făcute de firmele de pe autostradă nu i-au înduplecat pe agricultori. Se pare că au fost vehiculate sume de aproximativ 12.000 de euro pe hectar, bani ce urmau să fie plătiţi proprietarilor de terenuri dispuşi să vândă. Dar nici această variantă nu a fost acceptată de proprietarii din zonă.

Pentru a duce la bun sfârşit contractul şi pentru a continua în grafic lucrările la autostradă, constructorii fac orice sacrificiu pentru achiziţionarea pământului de umplutură. Firmele au căutat materialul respectiv la distanţe de zeci de kilometri de şantier, asta însemnând, implicit, costuri mai mari. Mai mult, se pare că reprezentanţii constructorilor au apelat şi la firme de intermedieri imobiliare, căutând soluţii pentru a face rost de pământul de umplutură. Rămâne de văzut dacă vor avea şi succes în demersurile lor.
Blestemul trecutului

Problema pământului de umplutură nu este una nouă pe primul lot al autostrăzii Nădlac-Arad. Firma Romstrade, cea care a câştigat prima licitaţie pentru această lucrare, a avut mult de furcă din cauza acestui tip de pământ. Într-un material exclusiv publicat de ziarul nostru, în data de 6 decembrie 2011, am prezentat o mare problemă a constructorului de la vremea respectivă. După două luni de muncă intensă pentru crearea terasamentului şoselei de mare viteză, muncitorii Romstrade au fost puşi să dărâme tot ce au lucrat până atunci. Şi asta pentru că tipul de pământ folosit nu se tasa sub nicio formă, indiferent de utilajele folosite sau de amestecurile cu un alt tip de pământ, argilă. Chiar şi actualii constructori suferă de pe urma acelei probleme, fiind nevoiţi să dărâme ceea ce Romstrade a ridicat.


Sursa: Tion
0

#2457 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 aprilie 2014 - 20:09

Sa aduca pamant de pe loturile 2, 3 si 4 de pe autostrada Lugoj - Deva.
Acolo vor fi multe "mutari" de dealuri, ca doar la noi in Romania e mai rentabil sa muti un deal cu totul decat sa faci un amarat de tunel (ex. concret Aciliu). :Facepalm_emote_gif:

Imagine atasata: 2-autostrada-a1-orastie-sibiu-tunel-aciliu-km-64-noiembrie-2013-745654698.jpg
3

#2458 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2014 - 20:54

Sa cumpere de la unguri, ca s-a dat liber la cumparat pamant in EU. :rad_masa:
0

#2459 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2014 - 22:03

Asta deja e de domeniul romanelor politiste ieftine. Poate era locul unde un criminal in serie isi ingropa victimele... Cum adica cimitir ilegal? :Facepalm_emote_gif:
0

#2460 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2014 - 22:49

Nu era mai ieftin sa mute mortii? Pai cum s-a largit Calea Sagului gituita de cimitir?
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi