A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2041
Postat 09 decembrie 2012 - 16:13
Am stat azi de vorba cu un amic care a stat ieri blocat aprox 2 ore pe A1 la 200 de metri de iesirea de la Giarmata si mi-a povestit astfel:
- un camion a venit cu viteza dinspre Arad iar la iesirea de la Giarmata avea viteza mai mare decat cea impusa prin indicator
- pe spate nu avea cauciucuri de iarna
- fix la intrarea pe bretea (din cauza vitezei + a cauciucurilor) fundul camionulul s-a dus intr-o parte cazand in rigola si blocand breteaua complet
- dupa o ora, aceeasi situatie pe sensul celalat, tot din cauza unui camion
#2042
Postat 11 decembrie 2012 - 09:51
#2044
Postat 12 decembrie 2012 - 19:29

#2045
Postat 13 decembrie 2012 - 01:52

#2046
Postat 13 decembrie 2012 - 11:22

#2047
Postat 14 decembrie 2012 - 22:55

Citeaza

Priveam Pe partea cu Muresul inspre Simeria!!!

Hopa sus!!! Privirea spre Simeria!

Privirea spre Lugoj trece prin Mintia!!!






La 4-5 m de zid este un spatiu de telefon S.O.S.

Privirea tot spre Simeria!

Privirea spre sensul giratoriu de la Soimus!


Pescarii care conduc si trec prin aceasta zona sa fie atenti la drum!!!!



Indicator gresit: Pitesti, nu Ploiesti



Adrian! - forum SSC
#2048
Postat 14 decembrie 2012 - 22:59
Citeaza

Acum serios vorbind aici era nevoie sa se instaleze niste panouri OB (fonoabsorbante), probabil le dau sansa locuitorilor sa admire peisajul sau au considerat ca viteza de rulare este mai mica de 50 km/h fiind iesirea si intrarea pe autostrada sin u este cazul


Podul peste Mures!!!

Aceasta este banda de intrare, in stanga iesirea


Se mai vede cetatea





Am ajuns in sensul giratoriu


Un pic de publicitate…



Se putea intra/iesi de pe autostrada

Adrian! - forum SSC
#2049
Postat 15 decembrie 2012 - 13:53
14.12.2012
Lucrările la Autostrada Sibiu – Piteşti încep în 2013, dacă Comisia Europeană aprobă introducerea acestui tronson, care va necesita investiţii importante, în programul de finanţare europeană, a declarat Mircea Pop, director general la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.
“Acest tronson se va face cu fonduri europene. Acum, documentaţia realizată de noi este la JASPERS, organismul de asistenţă european pentru astfel de proiecte, pentru a fi verificată astfel încât să puteam realiza studiul de fezabilitate necesar pentru a obţine finanţarea. Cred că la sfârşitul lui 2013, începutul lui 2014 vom putea avea un constructor pe acest sector extrem de important”, a declarat Mircea Pop, într-un interviu pentru Agerpres.
Autostrada Piteşti – Sibiu, care nu a fost prinsă cu finanţare în Programul Operaţional Sectorial Transporturi 2007 – 2013, va fi finanţată prin programul 2014-2020, iar asistenţa tehnică pentru pregătirea proiectului va fi asigurată tot din fonduri ale Uniunii Europene.
Tronsonul de autostradă Piteşti – Sibiu, cu o lungime de 116,64 kilometri, face parte din Coridorul IV Paneuropean. Valoarea estimată a proiectului, așa cum apare ea pe site-ul CNADNR, este de 3,246 miliarde de euro (27,8 milioane de euro pe km), costurile fiind atât de mari din cauza faptului că autostrada traversează munții. O treime din lungimea acesteia presupune viaducte și tuneluri.
Totuși, este posibil ca după refacerea studiului de fezabilitate prețul valoarea estimată a proiectului să mai scadă. De asemenea, este posibil ca la licitație să fie adjudecat un preț pe km mai mic.
Autostrada Sibiu – Pitești a avut inițial termenul de începere anul 2007 și termenul estimat de finalizare anul 2008
Ministerul Transporturilor ia în considerare în prezent trei variante prin care să traverseze munţii cu o autostradă, Comarnic-Braşov, Sibiu-Piteşti şi Târgu-Mureş – Iaşi. Deocamdată însă pentru niciunul dintre cele proiecte nu există o finanţare sigură, dar ministerul se gândeşte la fonduri europene pentru Sibiu-Piteşti şi parte¬neriat public-privat pentru Comarnic-Braşov.
“Autostrada Sibiu-Piteşti în parteneriat public-privat nu este un proiect bancabil. Sibiu-Piteşti are un sfert din traficul de pe Comarnic-Braşov şi costă de patru ori mai mult, pentru că trece prin munţi, printr-o porţiune destul de dificilă. Încercăm să o construim pe bani europeni, cred că e singura soluţie”, a explicat Valentin Stoica, directorul general al firmei de proiectare şi consultanţă Search Corporation, pentru zf.ro.
Ora De Sibiu
#2050
Postat 15 decembrie 2012 - 14:19
Chagall, la 15 decembrie 2012 - 13:53, a spus:
Ar fi cazul! Pretul e astronomic si cred ca sunt firme care la pretul asta/km fac tunele prin munti. La urma urmei Euro Tunelul a costat 15 miliarde de euro (12 miliarde de lire) si are 50 de kilometri din care 39 sub mare.


#2051
Postat 15 decembrie 2012 - 14:22
#2053
Postat 15 decembrie 2012 - 14:37
Chagall, la 15 decembrie 2012 - 13:53, a spus:
Autostrada Sibiu – Pitești a avut inițial termenul de începere anul 2007 și termenul estimat de finalizare anul 2008
O fi greseala de tipar? Nici pe campie nu se puteau realiza (la noi) atat de repede 116 km. Chiar daca luam in calcul perioada IANUARIE 2007 - DECEMBRIE 2008 = 24 de luni. Nu poti lucra la campie in timpul iernii dar in munti?...
#2055
Postat 15 decembrie 2012 - 22:59
#2056
Postat 16 decembrie 2012 - 21:57
Citeaza


Nu are rost sa ne bucuram ca au schimbat 100 cu 130 pe AR-TM, pentru ca pe banda de accelerare de la aceeasi iesire apare semn cu 60, urmat de 80, si abia apoi 100 (valabile teoretic pentru toti cei care circula pe autostrada - inclusiv cei ce vin dinspre Lugoj).
Si inca un +: la iesirile de pe autostrada de pe Centura Arad s-au montat panouri cu sageti stanga-dreapta asemanatoare cu cele de pe autostrazile din Ungaria.

bogdymol - forum peundemerg.ro
#2057
Postat 19 decembrie 2012 - 16:18
Toata lumea uita ca autostrazile (in general) s-au construit pentru transportul rapid al marfurilor si ca o consecinta circula si autoturismele.
Calea ferata, la fel, s-a construit si dezvoltat (inaintea autostrazilor) tocmai pentru a se putea transporta cantitati mari de marfa pe distante lungi, timp rezonabil si costuri acceptabile. Si apoi sau simultan, s-a dezvoltat traficul de calatori pe CF...Niciunde in lume nu s-a procedat invers, poate in cazuri izolate, transport local turistic...
La noi toata lumea (mai ales capitalistii, adica bucurestenii) asteapta autostrazile pentru a se duce in weekend-uri pe Valea Prahovei pana la Poiana Brasov si vara la marea cea mare. In rest nu-i intereseaza nimic ....
#2058
Postat 19 decembrie 2012 - 23:42
#2060
Postat 20 decembrie 2012 - 23:29