STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#1801 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 august 2012 - 11:19

La atatia participanti, este aproape inevitabil sa nu apara contestatari. :eusa_think:

Licitatii fara precedent: 50 de oferte pentru Autostrada Lugoj - Deva!

23 August 2012

CNADNR a primit nu mai putin de 50 de oferte pentru constructia loturilor 2, 3 si 4 din Autostrada Lugoj – Deva A1, parte a Coridorului IV pan-european.

Astfel, pentru lotul 2 din Lugoj – Deva, cu o lungime de 28,6 kilometri, au fost depuse 18 oferte din partea urmatoarelor firme si asocieri:

* Asocierea Comsa – Teloxim – Aldesa – Via Design;
* Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA – Corsan Corviam Construccion SA;
* Asocierea Shapir Structures 1991 Ltd – Impresa Pizzarotti & C SpA – Pizzarotti SA;
* Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA;
* Asocierea Selina SRL – Doprastav as;
* Asocierea Aktor SA – Arcada Company SA;
* Asocierea Hochtief – Pa&Co;
* Asocierea Astaldi SpA – Euro Construct Trading 98 SRL;
* Asocierea Azvirt LLC – Consitrans SRL;
* JV Strabag SRL – Straco Grup SRL;
* OHL ZS as;
* FCC Construccion SA;
* Asocierea Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa – Ortiz Construcciones y Proyectos SA – Labracom Construct SRL;
* Asocierea Constructora San Jose SA – Ploder Uicesa SA;
* Asocierea Impresa SpA – Azvi SA;
* Asocierea PORR Bau GmbH - Teerag Asdag AG – Porr Polska SA – Vega 93 SRL;
* JV Salini SpA – Secol SpA;
* Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL,

Pentru contractul privind proiectarea si executia autostrazii Lugoj – Deva, lot 3, cu o lungime de 21,14 km, firmele care au depus ofertele au fost:
* Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA;
* Asocierea Selina SRL – Doprastav as;
* Asocierea Aktor SA – Shapir Structures 1991 Ltd;
* Asocierea Hochtief – Pa&Co;
* Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pizzarotti SA;
* Asocierea Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA;
* Asocierea Astaldi SpA – Euro Construct Trading 98 SRL – Consitrans SRL;
* JV Strabag SRL – Straco Grup SRL;
* Impregilo SpA;
* FCC Construccion SA;
* Corsan Corviam Construccion SA;
* OHL ZS as;
* Asocierea Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa – Ortiz Construcciones y Proyectos SA – Labracom Construct SRL;
* Asocierea Constructora San Jose SA – Ploder Uicesa SA;
* Asocierea PORR Bau GmbH - Teerag Asdag AG – Porr Polska SA – Delta ACM 93 SRL;
* Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL.

Pentru lotul 4, cu o lungime de 22,14 km, au fost primite 16 oferte, din partea urmatoarelor companii:
* Asocierea Shapir Structures 1991 Ltd – Aktor Technical Societe Anonyme;
* Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA;
* Asocierea Aldesa Construcciones SA – Comsa SA – Teloxim Con SRL – Vamibero Holding SA – Procons XXI SRL;
* Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Impresa Pizzarotti SA;
* Asocierea Astaldi SpA – Max Boegl Romania SRL – Max Bogl Bau GmbH & Co.Kg – Tancrad SRL;
* Asocierea Delta ACM 93 SRL – PORR Bau GmbH – Teerag Asdag AG – Porr Polska SA – Consitrans SRL;
* Asocierea Selina SRL – Doprastav as;
* JV Strabag SRL – Straco Grup SRL;
* Impregilo SpA;
* FCC Construccion SA;
* Corsan Corviam Construccion SA;
* OHL ZS as;
* Asocierea Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa – Ortiz Construcciones y Proyectos SA – Labracom Construct SRL;
* Constructora San Jose SA;
* Asocierea Azvi SA – Impresa SpA;
* Asocierea Tehnostrade SRL – Spedition UMB SRL.

Pentru loturile 2 si 3, costurile estimative sunt de 2,088 miliarde de lei fara TVA - 9,3 milioane de euro in medie pe kilometru, iar pentru lotul 4 de 1,045 miliarde de lei, fara TVA, echivalentul a 10,5 milioane de euro pe kilometru. Este de asteptat ca, pe fondul concurentei fara precedent, preturile de adjudecare sa fie insa mult mai mici. Finantarea acestor tronsoane se va face din fonduri europene nerambursabile in proportie de 85%, restul fiind asigurat de la bugetul de stat.

Pentru toate cele trei loturi, durata contractelor va fi de 6 ani si jumatate, din care 6 luni proiectarea, 2 ani executia si 4 ani garantia. Ofertele au fost deschide miercuri. Marti, au mai fost deschide ofertele pentru lotul 2 din Autostrada Timisoara - Lugoj (26,6 km), 10 la numar, precum si pentru sectiunea Gilau - Nadaselu (8,7 km), din cadrul Autostrazii Transilvania, 13 la numar.

Castigatorii licitatiilor vor fi anuntati cel mai devreme la finele acestei luni.

Prin aceste contracte, Autostrada A1 va fi completa intre Sibiu si Nadlac. Tronsonul Sibiu - Pitesti, cel mai dificil si cel mai scump din Coridorul IV paneuropean, va fi construit cu fonduri din exercitiul financiar al UE 2014-2020.

Sursa: Finantistii
0

#1802 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 august 2012 - 11:25

Bine ca se fac aceste investigatii, sunt mult prea multi bani la mijloc. Practic aceste autostrazi sunt cele mai mari investitii ce se vor realiza in urmatorii ani in Romania.
0

#1803 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 august 2012 - 18:18

Azi a fost licitatia pentru continuarea autostrazii M43 intre Mako - Nadlac de 23,1km. Castigatorul a fost desemnat firma Duna Aszfalt Kft. Data finalizarii septembrie 2014. Contractul se va semna in 5 septembrie 2012. La licitatie au participat doar 2 firme.
Asa ca, atentie mare Romstrade si Alpine!

Sursa: nif.hu
0

#1804 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 august 2012 - 18:58

Ar fi super sa termine si ai nostri lucrarea pana atunci.
0

#1805 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 august 2012 - 19:10

Trebuie neaparat sa termine ai nostrii pana la sfarsitul anului 2013, altfel pierdem finantarea de la UE, iar cei 85% nu vor mai fi rambursati de UE in bugetul nostru.
0

#1806 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 august 2012 - 11:02

Constructorii străini surclasaţi de "Regii Asfaltului". Umbrărescu vrea 291 mil. € pentru Lugoj-Deva

24 August 2012

Citeaza

Peste 50 de oferte au fost depuse joi pentru proiectarea şi construcţia a trei tronsoane din Autostrada Lugoj - Deva, cea mai bine clasată ca ofertă fiind asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – firme controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, urmată de Asocierea Salini - Secol SpA, Teloxim Srl, respectiv Asocierea Strabag - Straco.

La licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 al autostrăzii Lugoj - Deva, cu o lungime de 29 de kilometri, pe primul loc ca ofertă se află asocierea Spedition UMB - Tehnostrade, cu un preţ de 486,45 milioane lei fără TVA, urmată de asocierea italiană Salini Construttori SpA - Secol SpA - 562,73 milioane lei fără TVA, compania italiană - Tirrena Scavi SpA, cu o ofertă de 570,29 milioane lei fără TVA şi asocierea Strabag - Straco Group SRL - 616,99 milioane lei fără TVA, potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

La lotul 3 al autostrăzii, cu o lungime de 21 de kilometri, Asocierea condusă de Spedition UMB a oferit un preţ de 403,38 milioane lei fără TVA pentru proiectare şi execuţie, urmată pe locul secund de Teloxim Con SRL - 579,92 milioane lei, Strabag - Straco Group SRL - 585,63 milioane lei fără TVA -pe locul trei, Tirrena Scavi Spa - 596,5 milioane lei pe locul patru şi Copasa - 630,71 milioane lei fără TVA pe locul cinci.


În ceea ce priveşte lotul 4, cu o lungime de 22 de kilometri, aceeaşi asociere condusă de UMB a oferit cel mai mic preţ de execuţie şi proiectare - 419,39 milioane lei fără TVA, urmată de asocierea Strabag - Straco Group SRL - 591,31 milioane lei fără TVA, Tirrena Scavi SpA - 609,75 milioane lei fără TVA şi Corsan Corviam Spania - 627,96 milioane lei fără TVA.

Şedinţa de deschidere a ofertelor pentru contractele 'Proiectare şi execuţie autostrada Lugoj - Deva, Loturile 2 şi 3' şi 'Proiectare şi execuţie autostrada Lugoj - Deva, Lot 4' s-a desfăşurat în data de 22 august.

Tronsonul de autostradă Lugoj - Deva face parte din Coridorul IV Nădlac - Constanţa. Câştigătorii din cele 50 de asocieri şi companii care au depus oferte vor trebui să execute proiectarea tronsoanelor respective în timp de şase luni, iar execuţia va trebui să fie finalizată în doi ani de la startul lucrărilor.

Primul tronson al autostrăzii Lugoj - Deva are deja un constructor, Tirrena Scavi, contractul având o valoare de 205,90 milioane euro. Finanţarea pentru autostrada Lugoj - Deva a fost deja aprobată de Comisia Europeană.


Sursa: Capital

E adevarat ca UMB s-au miscat foarte bine pe cei 9.6km de pe Timisoara-Lugoj, dar sa te bagi simultan la 3 tronosne diferite, in total 72km, in zona muntoasa si de dealuri accentuate, pare o palarie mult prea mare pentru ei. In momentul de fata nu-i vad sa dispuna de forta de munca si logistica necesara. Sper sa ma insel...
0

#1807 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 august 2012 - 21:29

Poze noi de la Iuli. :coolspeak:


Aproape de nodul de la Giarmata se incepe turnarea stratului de uzura pe sensul Lugoj - Timisoara

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Nodul de la Giarmata

Imagine postata

Spre Remetea Mare (Izvin), in fundal se vede pasajul peste autostrada de la Giarmata si panourile fonoabsorbante care urmeaza a fi montate

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Km 503

Imagine postata

Spre Timisoara

Imagine postata

Pasajul de la Giarmata, acum vreo doua saptamani era doar pamant afanat

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

iuli - iuliblue.blogspot.ro
0

#1808 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 august 2012 - 21:30

partea 2

Canalizarea

Imagine postata

Imagine postata

SOS, in curand

Imagine postata

Imagine postata

Din nou pasajul de la Giarmata, lucrarea ramasa cea mai in urma dintre toate, inspre Timisoara. In stanga in fundal se poate vedea marginea comunei. De asemenea se montau parepetele laterale.

Imagine postata

Imagine postata

Din acelasi loc spre Remetea Mare

Imagine postata

iuli - iuliblue.blogspot.ro
0

#1809 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 august 2012 - 21:31

partea 3

Sistemul de canalizare si autostrada in asteptarea parepetelor laterale

Imagine postata

Km 502, dupa vale urmeaza dealul pe care vor fi spatiile de servicii

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Panouri fonoabsorbante pe podete, din beton :(

Imagine postata

Imagine postata

Se fac trepete si conurile pentru drenarea apei de pe autostrada

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Banda de deccelerare spre spatiile de servicii, inspre Remetea Mare

Imagine postata

In dreptul spatiilor de servicii, acelasi sens

Imagine postata

Imagine postata

iuli - iuliblue.blogspot.ro
0

#1810 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 august 2012 - 21:32

partea 4

Spatiul de servicii pe sensul spre Timisoara

Imagine postata

Intrarea in spatiul de servicii de mai sus

Imagine postata

Intrarea pe autostrada din spatiul de servicii de pe sensul spre Remetea Mare

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Acele tuburi sunt decantoare. In tub sunt un fel de turbine din metal care "curata" apa de pe autostrada inainte de a fi deversata in natura.

Imagine postata

Din spatiul de servicii spre Remetea Mare, e imens

Imagine postata

iuli - iuliblue.blogspot.ro
0

#1811 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 august 2012 - 22:22

- Toaletele din spatiul de servicii de pe sensul spre Remetea Mare
- Restul pozelor spre Remetea Mare

iuli - iuliblue.blogspot.ro
0

#1812 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 august 2012 - 09:11

Vezi postareaChagall, la 24 august 2012 - 11:02, a spus:

...
E adevarat ca UMB s-au miscat foarte bine pe cei 9.6km de pe Timisoara-Lugoj, dar sa te bagi simultan la 3 tronosne diferite, in total 72km, in zona muntoasa si de dealuri accentuate, pare o palarie mult prea mare pentru ei. In momentul de fata nu-i vad sa dispuna de forta de munca si logistica necesara. Sper sa ma insel...


Pina acum stiu ca nu au angajat forta de munca locala. Deci din acest punct de vedere nu au probleme.


Si tion:

Citeaza

Pentru marea majoritate a specialiştilor lansarea a 50 de oferte pentru cele trei loturi rămase nelicitate din autostrada Lugoj – Deva a fost o surpriză. Şi mai mare a fost surpriza „financiară”, atunci când au fost deschise ofertele. Conform ofertelor preliminare lansate, pentru toate trei tronsoane favorită, la mare distanţă, este asocierea Spedition UMB – Tehnostrade.
...

tion
0

#1813 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 august 2012 - 17:10

Imagine din satelit cu autostrada Lugoj - Deva (lot 1), in care apare si nodul "in regim de autostrada", care se opreste in Centura Lugojului.

Imagine postata
0

#1814 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 august 2012 - 20:13

Imagine atasata: Picture 082_resize.jpg

Ce siguri sunt pe ei constructorii! Sper sa nu ne trezim si aici cu limitari la 80 km/h :rad_masa:
0

#1815 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 august 2012 - 20:49

Pot sa puna usor o banda adeziva in X pe 130. :lol:
Pe mine ma ingrijoreaza reducerea de viteza de la 130 la 40Km/h pe nod. Acolo vor fi multe accidente, mai ales in cazul autocarelor si camioanelor.
0

#1816 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 august 2012 - 20:53

Da, teoretic trebuia sa fie o reducere la 80, dupa care, eventual, la 60 km/h, in functie de raza de curbura a iesirii respective.
0

#1817 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 august 2012 - 20:56

Acuma... era prea perfect ca totul sa fi fost gandit calumea. :)
0

#1818 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2012 - 18:27

Din evz.ro, despre viaduct, care va fi cel mai mare din Romania:

Citeaza

Cu o înălțime maximă de 74 de metri de la sol și o lungime de aproximativ un kilometru, viaductul de la Aciliu (județul Sibiu) va deveni din iarna acestui an cel mai înalt din România. Viaductul este parte a viitoarei autostrăzi Sibiu – Orăștie.

Viitorul viaduct numără 12 piloni, flancați de ambele părți de câte o culee. Fiecare cale de rulare a autostrăzii este construită separat, iar înălțimea maximă față de sol este de 74 de metri. După ce pilonii viaductului au fost ridicați, constructorii de la Maeg au început așezarea traveelor. Amplasarea acestora este cât se poate de spectaculoasă: aduse pe șantier la o lungime de câte 12 metri, traveele sunt sudate între ele, după care sunt pur și simplu împinse pe pilonii ridicați.

Oțel și cupru

Lucrările au un ritm propriu: odată sudate, traveele sunt împinse pe pilonii viaductului la o viteză de câțiva centimetri pe minut. În vârful fiecărui pilon au fost amplasate roți pe care să gliseze traveele. Odată sudate și împinse până în celălalt capăt al viaductului, întreaga structură de 7.800 de tone va fi ridicată cu sisteme hidraulice, după care va fi așezate pe reazămul fiecărui pilon.
”Alături de oțelul din aceste travee, a fost pus și cupru. Astfel, nu va fi nevoie de vopsire și întreținere prin vopsire”, explică inginerul Mircea Ignat, consultant în cadrul Collini, firma care asigură dirigenția de șantier pe lotul III al autostrăzii Sibiu – Orăștie.

”Minune” cu muncitori români

Firma angajată să execute viaductul din apropierea orașului sibian Săliște este din Italia. ”Pe întreg șantierul lucrăm cu peste 100 de angajați. La sudarea și montarea traveelor lucrează 35 de muncitori, dintre care 8 sunt din Italia, restul din România. Cei din Italia i-am adus pentru a-i specializa pe cei români, căci este o lucrare care nu a mai fost făcută până acum”, spune Domenico Salviato, director tehnic al Maeg. Una din dificultățile acestui viaduct este dată de faptul că are o curbă largă: prin urmare, traveele trebuie astfel asamblate, încât odată împinse peste pod să se așeze perfect pe ”forma” dată de piloni.

La iarnă se va lucra în corturi

Pe măsură ce traveele sunt sudate şi împinse pe piloni, deasupra va fi asamblată o reţea de predale: structuri metalice pe care urmează a fi turnat betonul ce va susţine asfaltul autostrăzii. "În iarnă se va lucra la suprabetonare. O să se lucreze în corturi, cu aeroterme pentru a fi respectate cerinţele de temperatură", spune Mircea Ignat, inginer în cadrul consultanţilor de la Collini.
Termenul de finalizare al tronsonului trei este, asemeni întregii autostrăzi Sibiu – Orăștie, luna aprilie 2013.

0

#1819 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 31 august 2012 - 21:49

Poze noi de la nodul Giarmata.
0

#1820 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 august 2012 - 22:23

Incet se misca astia... :censored:
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi