STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#1441 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 martie 2012 - 17:04

Bravo lor, aradenilor.... :naughty1: pentru ei ...
:up_arow: pe ai nostri...
0

#1442 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 martie 2012 - 19:15

Activitate intensă pe primul tronson din autostrada Timişoara-Lugoj

13 Martie 2012

Imagine atasata: autostrada timisoara lugoj primul tronson remetea (2).JPG

Pe al doilea tronson – Remetea-Belinţ – nu se lucrează, se aşteaptă soluţionarea contestaţiei la licitaţie...

Autostrăzile din Vestul ţării sunt în lucru. Pe câteva sectoare se lcurează de zor, dar parcă cel mai intens pe primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj – by-pass Timişoara. Autostrada Timişoara-Arad este deja dată în circulaţie, urmând ca, la mijlocul acestui an, să fie finalizată. „Zilele trecute, am parcurs secţiunile de autostradă din Vestul ţării, în curs de execuţie. Dacă luăm proverbul cu paharul jumătate plin sau gol, putem spune că vestea bună este că se lucrează pe mai multe secţiuni ale autostrăzii A1: Nădlac-Sibiu şi anume: două secţiuni Nădlac – Arad, circa 40 de kilometri, by-pass Timişoara, de la Giarmata la Remetea, circa 10 kilometri, secţiunea Babşa-Belinţ-Dumbrava – circa 30 de kilometri şi Deva-Orăştie – 32 de kilometri. Activitatea cea mai intensă se regăseşte pe by-pass Timişoara, unde podurile şi supratraversările sunt în fază de finalizare, iar caseta autostrăzii se pregăteşte pentru fundaţia aferentă. Termenul previzionat pentru darea în funcţiune e vara acestui an, la by-pass Timişoara, cu rezerva că până zilele trecute iarna nu a permis efectuarea lucrărilor”, spune Marius Popovici, vicepreşedinte PNŢCD.

Pe tronsonul Belinţ-Dumbrava se lucrează la decopertare, pregătire casetă autostradă şi primele fundaţii la lucrările de artă

Pe secţiunea Deva-Orăştie, activitatea este, de asemenea, intensă, caseta autostrăzii este la circa 60-70 de procente din final, fiind în acţiune multe autocamioane şi utilaje grele de construcţii. Podul principal peste Mureş – 720 de metri lungime – este în fază de finalizare pile, culei, montare grinzi longitudinale şi pregătirea montării antretoazelor – grinzi transversale. Termenul de finalizare a podului este vara acestui an, iar a întregului tronson Deva-Orăştie este finalul acestui an. Pe secţiunile Nădlac-Arad şi Belinţ-Dumbrava se lucrează la decopertare, pregătire casetă autostradă şi primele fundaţii la lucrările de artă – poduri şi subtraversări. Autostrada Timişoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri şi cuprinde două loturi – varianta ocolitoare Timişoara – 9,5 kilometri şi Timişoara-Lugoj – 25,6 kilometri. Lotul I începe de la nord de localitatea Giarmata, la circa 1 kilometru de aceasta şi se orientează către sud-est, ocolind localitatea Giarmata, prin estul acesteia, după care traseul se îndreaptă spre est, mergând pe la nord de Drumul Naţional 6 şi se termină la nord de kilometrul 54+000, unde se asigură schimbul de trafic cu DN6. Sunt patru poduri, 6 pasaje pentru autostradă şi 11 podeţe. Valoarea lotului I este de peste 210 milioane de lei – fără TVA – iar contribuţia Uniunii Europene este de peste 178 de milioane de lei, în timp de Guvernul României pune peste 31 de milioane de lei. Sunt 110 kilometri de autostradă în lucru, în prezent. Celălalt tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj, este vorba de Remetea - Belinţ, nu este în lucru şi, prin urmare, nu este adjudecat nici unui constructor. O societate a făcut contestaţie la licitaţie şi trebuie să se ajungă la o concluzie în acest caz...

Sursa: Ziua de Vest
0

#1443 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 martie 2012 - 14:31

Citeaza

Da, este adevarat! stiu ca va vine sa va frecati la ochi sau poate credeti ca e o greseala de tipar! Ei bine, nu e! Din centrul Timisoarei si pana in centrul Aradului ajungi cu 10 minute mai repede daca mergi pe DN 69, in loc sa mergi pe recent inaugurata autostrada A1. Acesta este rezultatul la care am ajuns in urma unui experiment pe care l-am realizat saptamana aceasta si pe care il vom descrie pe larg in paginile ziarului.
Testul a scos la iveala si faptul ca amplasarea autostrazii la 15 km de Timisoara este inoportuna, atata vreme cat accesul pe aceasta autostrada se face pe un drum foarte aglomerat si cu doar o singura banda pe sens, drum care trece prin doua localitati, Dumbravita si Giarmata. Mai mult, aceasta situatie pare sa fie destul de bine cunoscuta de autoritati, din moment ce oficialii consiliului judetean au anuntat ca vor sa largeasca drumul de acces pe autostrada la patru benzi.
...
Totodata, trebuie spus ca pe autostrada nu am respectat limita de viteza (pana la terminarea completa a lucrarilor, limita fiind de 100 de km/h) si am mers cu viteza normala de autostrada de 130 de km/h, iar pe drumul national am mers cu maxim 110 km/h, iar in localitati am mers legal, sau, ma rog, aproape legal, cu 60 de km/h. E drept, rezultatul experimentului nostru a fost favorizat si de faptul ca pe DN tirurile aproape au disparut (am intalnit doar doua, dupa cum se poate observa pe film), traficul fiind mult mai fluid in aceste conditii.
...

opinia timisoarei
0

#1444 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6122
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 martie 2012 - 17:22

:rolleyes:
Autostrada asta este inutila, fir-ar!
0

#1445 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 martie 2012 - 17:23

Ba e utila! Cu ajutorul ei se degajeaza DN69 de traficul greu!
0

#1446 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6122
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 martie 2012 - 17:28

Eu am fost sarcastic. Aproape ca aceasta a fost concluzia articolului...
0

#1447 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 martie 2012 - 23:03

E foarte utila pentru ca nu e facuta sa mergi doar de la Timisoara la Arad...cand va fi gata va fi foarte bine cand poti merge pana la Sibiu, Bucuresti pe autostrada, sau pana la Budapesta si mai departe...ca sa nu mai pui ce decongestionare de trafic este prin orase, pe centuri...
0

#1448 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 martie 2012 - 23:50

Era si mai utila daca unul dintre cele mai mari orase ale tarii avea acces la ea. Asa, mi-e foarte utila si A2, pacat ca nu o folosesc deloc. :rolleyes:
0

#1449 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 martie 2012 - 10:45

Poza facuta din avion luni 12 martie, in zona Timisoara-Lugoj Lot 1, inspre nodul Remetea/Izvin

Imagine postata

3ma - forum SSC
0

#1450 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 martie 2012 - 10:46

Cateva poze facute din avion luni 12 martie, in zona Arad - Timisoara

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

3ma - forum SSC
0

#1451 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 martie 2012 - 10:47

continuare Arad-Timisoara:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

3ma - forum SSC
0

#1452 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 martie 2012 - 10:48

Ocolire Arad

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

3ma - forum SSC
0

#1453 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 martie 2012 - 10:49

Arad-Nadlac Lot 2

Imagine postata

Imagine postata

3ma - forum SSC
0

#1454 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6122
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 martie 2012 - 11:11

Ce vreme faina a prins si ce obiectiv bun are la camera! :beer2:
0

#1455 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2012 - 12:32

Atmosfera clara, favorabila fotografiatului din avion este foarte rar intilnita. Chiar si in aceste poze vizibilitatea tot nu este perfecta. Eu nu am avut noroc de asa o vizibilitate clara. Este necesara o editara minima, doar LEVELS.

Spre exemplificare 2 poze, cum a fost facuta de aparat si cu modificarea levels (cu gimp, program gratuit):

Imagine atasata: M5 linga Szeged 2004.07.22 - nivelurile necorectate.JPG Imagine atasata: M5 linga Szeged 2004.07.22 - nivelurile corectate.JPG

P.S. M5 linga Szeged in iulie 2004

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 martie 2012 - 12:34

0

#1456 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2012 - 12:40

Pacat ca nu zboara cu avionul asa multi membri ai forumurilor SSC, RATT... ca sa suprinda de la inaltime santierele... :beer2:
0

#1457 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6122
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 martie 2012 - 12:43

Sunt destui cei care zboara de pe TSR, insa fie sunt prea comozi ca sa-si scoata camera, fie nu sunt pasionati de foto & infrastructura, fie mai rau: realizeaza fotografii dar nu stiu despre SSC & RATT :beer2:
0

#1458 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6122
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 martie 2012 - 12:44

:beer2:
Merci de tip.
Il voi instala si eu.
0

#1459 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 martie 2012 - 17:17

Informatii noi despre Timisoara - Lugoj lot 2.

Citeaza

respinge ca nefondată contestaţia SC Tehnologica Radion SRL nr.
515T/13.02.2012, în contradictoriu cu Compania Naţională de
Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA

Solutionarea contestatiei Timisoara - Lugoj lot 2
0

#1460 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6122
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 martie 2012 - 18:04

:beer2:
Nu inteleg mare lucru!
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi