
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#1202
Postat 08 decembrie 2011 - 22:25
#1203
Postat 08 decembrie 2011 - 23:13

#1204
Postat 09 decembrie 2011 - 02:00
tiberiud, la 07 decembrie 2011 - 22:34, a spus:
Va urmaresc discutiile de ceva vreme, si mi-am spus sa dau si eu o mana de ajutor, cu ceva poze.
Pozele sunt capturate de pe o filmare de azi (din avion).
Nodul de la Giarmata

...
Bine ai venit si multumim pentru imagini!
Filmul este disponibil undeva pe web?
tiberiud, la 07 decembrie 2011 - 22:34, a spus:

Avand in vedere ce am vazut in filmare... nu cred sa fie gata in 15 decembrie... Poate doar daca se intampla minuni!
Te referi doar la Arad by-pass?
#1205
Postat 09 decembrie 2011 - 07:37
MHN, la 09 decembrie 2011 - 02:00, a spus:
Filmul este disponibil undeva pe web?
Te referi doar la Arad by-pass?
Filmul este aici :
http://dl.transfer.r...7dec-849bfe.avi
Ma refeream la intreaga autostrada, desi sper si eu sa se deschida. Probabil ca o vor face, dar mai e inca destul de mult de munca.
In alta ordine de idei, ma intreb daca stie cineva daca exista planuri ca pe viitor sa se modernizeze sau sa se largeasca la 4 benzi drumul Timisoara - Nod rutier Giarmata!? Ma intreb asta deoarece mi se pare ca e foarte greu accesul pana la autostrada, pornind din Timisoara pana la nodul de la Giarmata. Cred ca deocamdata va fi mai eficient (ca timp) sa se foloseasca drumul vechi intre Timisoara si Arad, mai ales daca avesta se va descongestiona de camioane.
Ma asteptam sa mai fie o intrare pe autostrada undeva in partea de nord a Timisoarei, prin zona Dumbravita... ceva planuri in directia asta?
#1206
Postat 09 decembrie 2011 - 07:42
http://dl.transfer.r...7dec-3c3f16.avi
Aceasta postare a fost editata de tiberiud: 09 decembrie 2011 - 16:33
#1207
Postat 09 decembrie 2011 - 10:16

#1208
Postat 09 decembrie 2011 - 11:55
#1209
Postat 09 decembrie 2011 - 12:29
#1210
Postat 09 decembrie 2011 - 14:20
#1211
Postat 09 decembrie 2011 - 15:10
#1212
Postat 09 decembrie 2011 - 15:21
#1213
Postat 09 decembrie 2011 - 17:45
Doppler, la 06 decembrie 2011 - 21:43, a spus:
Nu imi plac povestile lacrimogene spuse de constructori.
Exista ceva facut inainte dar iata diferentele dintre sistemul de contractare pre-Boagiu si cel post-Boagiu:
- pana acum modelul de contract era de tipul "proiectare-licitare-executie", pentru fiecare etapa desfasurandu-se procedura separata de atribuire (adica licitatie sau incredintare directa), insemnand ca fiecare etapa avea executant diferit. Consecinta principala: deficiente in sincronizarea entitatilor prestatoare cu beneficiarul si eventualii consultanti, culminand cu o asa numita si nedorita situatie de "ping-pong" al responsabilitatii dintr-o parte intr-alta, in fata unor eventuale greseli, rezultand de cele mai multe ori importante costuri aditionale si decalari uriase de termene.
- in cazul modelului de contract de tipul "(licitare) proiectare-executie", exista o singura interfata responsabila de executia ambelor faze ale unui proiect, aceasta nemaiavand motivul principal care statea la baza situatiei de "ping-pong", principala cauza a decalajelor si a costurilor aditionale.
In plus, in cadrul noilor contracte s-a impus clar o limita pentru costurile aditionale (10 % din valoarea contractului) si o valoare pentru penalitati (0.1% pe zi de intarziere fata de termenul prevazut).
De altfel, si CNADNR-ul a reactionat dupa publicarea articolelor respective, cu urmatorul comunicat:
Citeaza
Nădlac-Arad lot 1, Compania Nationala de Autostrăzi si Drumuri Nationale din România face
următoarele precizări:
Aspectele semnalate de mass-media reprezintă proceduri obisnuite pentru stabilirea tehnologiei de
executie a lucrărilor de terasamente în functie de materialul de umplutură disponibil si natura
terenului de fundare. Aceste proceduri constau în realizarea de tronsoane experimentale si
efectuarea testelor necesare pentru determinarea atingerii parametrilor impusi prin proiect si
reglementarile tehnice în vigoare.
Prin urmare, faptul că s-a constatat că o parte din tronsoanele experimentale sunt în curs de
refacere nu constituie motiv de îngrijorare cu privire la respectarea termenului de executie, ci mai
degrabă o asigurare asupra nivelului de calitate ce urmează a fi executat. Mentionăm că executia
de sectoare experimentale este o procedura standard pentru toate contractele de lucrări si nu
implică extensii de timp sau costuri suplimentare.
Reamintim că potrivit prevederilor contractuale impuse de Companie în cazul tuturor tronsoanelor
de autostradă atribuite în cursul acestui an pe Coridorul IV paneuropean NU este posibilă
depăsirea cu mai mult de 10% din valoarea de contract actualizată conform indicilor statistici sau
schimbărilor de legislatie. În plus, pentru întârzierea înregistrată în finalizarea contractului în
termenul prevăzut - aprilie 2013, penalitătile sunt de 0,1% din valoarea de contract acceptată,
corespunzătoare (asa cum va fi determinată de Inginer), fără TVA pentru fiecare de zi de
întârziere.
[...]
@ tiberiud, multam pentru filme.
#1214
Postat 09 decembrie 2011 - 20:40


#1215
Postat 09 decembrie 2011 - 20:58
Abia au inceput lucrarile de vreo 2 luni, deci cat puteau prelucra gresit pana acum?!

#1216
Postat 09 decembrie 2011 - 21:01
Fiind vorba de bani europeni, nu mai pot umfla devizele ca pe vremuri. Constructorii autostrazii A1 au constientizat rapid acest aspect.
#1217
Postat 09 decembrie 2011 - 21:50
Inca o data, multumim tiberiud pentru aceasta filmare in premiera la noi pe forum.

#1218
Postat 09 decembrie 2011 - 22:09
#1219
Postat 09 decembrie 2011 - 22:45
Chagall, la 09 decembrie 2011 - 21:50, a spus:

Cu placere!
Sper ca cei ce fac filmarile astea sa fie de acord, si cand mai filmeaza, am sa va pun linkurile

Intre timp, ce sa mai aude cu inaugurarea AR-TM? Noutati, sau a ramas ca pe 15 decembrie?