Iulius Town Business & Retail (Faza1-in constructie, Faza2-in proiectare)
#4381
Postat 30 iulie 2024 - 08:59
#4383
Postat 06 august 2024 - 00:36
Citeaza
Inaugurarea marchează un moment important pentru Primark, retailerul continuându-și planurile ambițioase de extindere în Europa Centrală și de Est. Noul magazin din Timișoara se întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați la primul etaj al centrului comercial. Aici, clienții pot găsi cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.
În plus, magazinul va comercializa și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere. În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.
De ce Timișoara pentru al treilea magazin Primark din România? S-a efectuat un studiu de piață? Vizați întreaga zonă de vest a României prin deschiderea magazinului aici sau Serbia?[/b
,,Timișoara este unul dintre cele mai mari orașe din România și a fost o destinație clară încă din fazele noastre inițiale de planificare. Deschidem locații acolo unde clienții noștri doresc să fim, iar noul magazin ne permite să fim aproape de un grup divers de clienți din regiune care pot ajunge ușor la magazinele noastre din București, inclusiv cei din Serbia care călătoresc în Timișoara.
Doar pentru a oferi o imagine de ansamblu a ritmului în care ne dezvoltăm, în ultimii cinci ani, ne-am extins rețeaua de magazine din Europa Centrală și de Est la 14 magazine în 6 țări (Polonia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Ungaria).
Deschiderea unui nou magazin necesită multă cercetare și pregătire. După ce ne stabilim regiunea, ne străduim să găsim locații accesibile pentru clienții noștri unde să putem oferi experiența de cumpărături pentru care suntem cunoscuți. În același timp, fiecare nou parteneriat de retail este analizat în detaliu, astfel încât să răspundă cerințelor noastre de brand și de afaceri. Am găsit un partener excelent în Iulius Town și suntem bucuroși să deschidem primul nostru magazin în frumosul oraș Timișoara. Acest centru comercial este spațios și modern, oferind o gamă diversă de branduri, precum și de servicii clienților săi și o ofertă excelentă de divertisment".
Cât de mare va fi magazinul și câți angajați veți avea în Timișoara?
,,Magazinul are dimensiuni similare cu celelalte două locații pe care le avem în București, acoperind peste 3.200 de metri pătrați de spațiu comercial pe un singur etaj și oferind clienților cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.
Avem o echipă de aproximativ 150 de colegi, foarte entuziastă și pregătită să ofere experiența de cumpărături clienților din zonă. Sunt alături de Primark de mulți ani și cred că este un loc extraordinar unde cei interesați de o carieră în domeniu au oportunități de creștere, căutăm constant talente și îi susținem să se dezvolte, așa cum facem pe toate piețele noastre. Oferim angajaților noștri un salariu competitiv, precum și un program de lucru flexibil, inclusiv locuri de muncă cu normă întreagă, cu jumătate de normă, program de seara sau de weekend, pentru a se potrivi diferitelor stiluri de viață și pentru a menține un echilibru între viața profesională și cea privată".
Prin ce se diferențiază produsele Primark de cele oferite de alți retaileri de fashion de pe piața românească?
,,Unul dintre principalele moduri în care Primark se distinge este prin accesibilitate. Indiferent de bugetul clientului, avem o gamă largă de produse de modă și casă la prețuri accesibile. Primark are o strategie clară de afaceri pentru a ne menține prețurile scăzute, de la felul în care abordăm vânzările și logistica, faptul că facem puțină publicitate sau limitarea utilizării etichetelor, umerașelor sau etichetelor scumpe. Accesibilitatea este întotdeauna susținută de diversitatea produselor din magazinul nostru, venim constant cu noi colecții, pe măsură ce ne adaptăm tendințelor consumatorilor și nevoilor pieței. De exemplu, avem un parteneriat pe termen lung cu vedeta internațională Rita Ora, iar colecțiile sunt foarte apreciate de clienții noștri.
Gamele noastre de licențe sunt, de asemenea, foarte populare în rândul clienților de pe celelalte piețe ale noastre din Europa Centrală și de Est, așa cum sunt produsele marca Disney, NBA și Netflix. Ne mândrim cu oferta noastră diversă și continuăm să extindem gama de licențe în magazinele noastre".
#4385
Postat 07 august 2024 - 14:44
Nu inteleg de ce a durat 6 luni sa amenajeze un magazin.

#4386
Postat 07 august 2024 - 16:22
Citeaza
Primark, retailerul internațional de modă, a deschis astăzi cel de-al treilea magazin din România și prima locație din partea de vest a țării în Iulius Mall, parte a ansamblului mixed-use Iulius Town Timișoara.
Noul magazin, situat la primul etaj al Iulius Mall, și-a întâmpinat primii clienți la ora 10.00 în această dimineață. Cu o investiție de 10 milioane de euro și 150 de noi locuri de muncă create la nivel local, deschiderea marchează încă o etapă importantă pentru extinderea Primark în România.
Primark Iulius Town se întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați pe un singur etaj și oferă formula unică a retailerului de modă în tendințe și produse esențiale de zi cu zi, completate de articole de frumusețe, lifestyle și articole pentru casă, toate la prețuri accesibile.
Ca parte a strategiei de sustenabilitate, Primark continuă să oferă produse din surse mai durabile pe care oricine și le poate permite. În prezent, 55% din hainele comercializate sunt fabricate folosind materiale reciclate sau din surse mai durabile, iar compania s-a angajat să ajungă la 100% până în 2030.
#4388
Postat 02 octombrie 2024 - 07:53
Citeaza
Un nou brand internațional s-a alăturat mixului de retaileri din Iulius Town, aducând mai aproape de public calitatea italiană a pieselor vestimentare pentru doamne și domnișoare. Oltre se află la parterul Iulius Town, iar cu ocazia inaugurării, clienții care se înscriu în programul de fidelitate beneficiază de 15% discount și un voucher în valoare de 200 de lei, ce poate fi folosit în magazin până pe 10 noiembrie 2024
Materialele din care sunt create colecțiile sunt naturale, deviza brandului fiind Italian Premium Quality, astfel că în locația din Iulius Town veți descoperi piese din bumbac, gabardină, poplin, lână, mohair, mătase și cașmir. Oltre vrea să permită tuturor femeilor să își spună propria poveste. Implicându-le, punându-le în valoare, inspirându-le și sporindu-le unicitatea prin intermediul articolelor pe care aleg să le poarte pentru a spune lumii întregi propria poveste!
#4389
Postat 09 octombrie 2024 - 13:15
Citeaza
Lefties Digital Store se află la etajul Iulius Mall din ansamblul Iulius Town și este dispus pe o suprafață de 5.000 mp, unde se găsesc cele mai versatile și confortabile colecții vestimentare pentru întreaga familie – femei, bărbați, adolescenți, copii și bebeluși – la cele mai accesibile prețuri.
Caracteristicile cheie ale magazinului din Iulius Town includ: cabine de probă inteligente, casele Easy Pay pentru plăți cu card sau numerar, stații dedicate pentru returnarea articolelor achiziționate și serviciul de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte și accesoriilor. Magazinul Digital Lefties va avea, de asemenea, o dispunere unică a produselor, facilitând o identificare rapidă a articolelor dorite de către clienți, fie în funcție de preț, fie de stilul personal.
Extinderea Lefties mizează pe conceptul unic de Digital Store introdus în România, oferind spații comerciale ample cu suprafețe cuprinse între 3.000 și 5.000 de metri pătrați, magazinul fiind echipat cu tehnologie avansată pentru o experiență de cumpărături facilă, integrată și eficientă.
#4390
Postat 10 octombrie 2024 - 14:12

Un megamagazin este enervant, obosesti mergand prin el si iti piere cheful de cautat produse.
#4391
Postat 16 octombrie 2024 - 17:04
Citeaza
Reprezentanții grupului Iulius au transmis, pentru Ziarul Financiar, că, în această perioadă, spre Timişoara se uită atât brandurile mari nou intrate în România, cum sunt Primark sau Lefties, care vin cu magazine pe suprafeţe de câteva mii de metri pătraţi, cât şi brandurile high-end, care încep să testeze pieţe din afara Bucureştiului.
„Toţi aceştia caută proiecte care reprezintă catalizatori ai comunităţii locale şi regionale, chiar şi din afara ţării, vorbind aici, în special, de mixed-use developments cu un trafic mare, 7 zile din 7, datorită experienţelor furnizate şi multitudinii de servicii, dincolo de funcţiunea comercială”, spune Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail la Iulius.
Potrivit acesteia, în primele șase luni ale acestui an, Iulius Town a înregistrat un avans al vânzărilor de 5% și un trafic crescut de 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.
„O parte semnificativă din clienţii noştri vin din judeţele limitrofe, iar în weekend, şi din Serbia şi Ungaria, întrucât avem branduri foarte căutate de public, care, la nivel regional, se regăsesc doar în Iulius Town. Cu noile deschideri din ultima perioadă, suntem convinşi că interesul va fi şi mai mare”, a mai declarat Oana Diaconescu pentru Ziarul Financiar.
Magazinul BOSS este dedicat exclusiv publicului masculin, brandul fiind prezent în România în patru locații din București şi la Palas Iaşi, centrul mixed-use al grupului Iulius.
Iulius Town include peste 200.000 mp de retail şi office, fiind cea mai mare dezvoltare comercială din afara Bucureştiului.
#4392
Postat 01 noiembrie 2024 - 19:14
Citeaza
Lefties, brand din Grupul Inditex, a inaugurat în luna octombrie, în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, al treilea său magazin din România, pe o suprafață de 5.000 de mp. Iulius Town este singura dezvoltare comercială din ţară care integrează toate brandurile grupului spaniol: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home și Lefties.
Iulius Town Timișoara reprezintă cel mai mare proiect comercial din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Este, de asemenea, un reper pentru România și peste hotare, prin sinergia între retail, office, parc și infrastructură publică. Proiectul a răspuns unor nevoi reale de birouri premium, branduri high-end și destinații de entertainment în zona de vest a țării, funcțiuni care facilitează viața cotidiană și recreerea în natură.
Componenta de retail include: 450 dintre cele mai renumite branduri, dar și concepte ale antreprenorilor și producătorilor locali; cea mai variată ofertă de food & beverage din România – 58 de restaurante și cafenele; cinema VIP; cel mai mare fitness club din țară; centru de evenimente şi conferinţe; grădiniță cu predare în limba engleză și curriculum britanic; şcoală de muzică; hub medical şi numeroase servicii utile.
Iulius Town s-a impus şi drept centrul de afaceri al regiunii, cu patru clădiri office verzi, construite și operate după principii sustenabile. În total, 80.000 mp de spații de birouri premium, sediu al peste 65 de companii multinaționale, cu mai mult de 11.000 de angajați.
#4393
Postat 05 noiembrie 2024 - 16:26
Citeaza
Odată cu inaugurarea Chic Chic Urban Fashion în Iulius Town, clienții din vestul ţării au acces la o diversitate de branduri high-end precum: JOOP, Zac Posen, John Galliano, STRELLSON, Maison Close, ISNURH, Patrizia Pepe, Herve Leger, IOS by Maica, Serge Pariente, HUDSON, Fabio Rusconi, My Best Bag Firenze, La Haine.
Pe lângă brandurile în exclusivitate din locație, clienții beneficiază și de servicii de customer care dedicate creării unei experiențe de shopping personalizate, adaptate necesităților fiecărei persoane care trece pragul locației.
„Am ales Iulius Town după o analiză detaliată, datorită popularității și diversității sale, care se aliniază perfect cu viziunea brandului nostru. Acest proiect reunește o gamă variată de magazine, restaurante și servicii, atrăgând un public numeros și diversificat. Considerăm că această locație reprezintă un punct de plecare ideal pentru extinderea noastră în alte zone cheie ale țării, permițându-ne să ne conectăm cu un număr tot mai mare de clienți și să le oferim acces la colecțiile noastre exclusiviste, plus o experiență de shopping excepțională. Suntem încântați de oportunitățile pe care le aduce Iulius Town”, a declarat Briana Baciu, Specialist Marketing, Chic Chic Urban Fashion.
Fiecare dintre branduri aduce în locație cele mai noi colecții de sezon, dar și item-uri atemporale care se remarcă prin design-ul inedit. Pe lângă piesele propuse în exclusivitate, clienții beneficiază și de un mix de stiluri, de la business, la streetwear, dar și de servicii de customer care dedicate creării unei experiențe de shopping personalizate, adaptate necesităților fiecărei persoane care trece pragul locației.
Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro, realizată de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, Iulius Town este unul dintre cele mai mari proiecte comerciale din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Iulius Town include: 450 de magazine; 58 de restaurante și cafenele; mix de magazine sportive; o diversitate de destinaţii experienţă şi de edutainment – parc, spaţii de joacă, cinema, centru de fitness, grădiniţă primară -, şi un hub medical cu servicii ultraspecializate; 80.000 mp de spaţii office; trei săli de evenimente.
#4394
Postat 05 noiembrie 2024 - 17:31



#4395
Postat 05 noiembrie 2024 - 23:01

#4396
Postat 06 decembrie 2024 - 14:04
Citeaza
Meniul propune o varietate de preparate, fiecare fiind realizat cu ingrediente premium, multe dintre acestea importate din Italia. Odată cu inaugurarea Little Italy by Prime, timișorenii se vor bucura de reduceri de până la 20% la toate preparatele, de luni până vineri, în intervalul orar 12.00 – 15.00.
Cei care vor un dish clasic italian pot încerca pastele Tagliolini al Nero di Seppia, realizate „in house” şi garnisite cu fructe de mare proaspete, şi vor fi impresionaţi prin savoarea intensă și aspectul spectaculos. Fiind o locație cu specific italian, pizza nu lipsește, iar iubitorii de arome rafinate cu siguranță trebuie să încerce sortimentul Con Tartufo, preparat cu brânzeturi italiene fine și aroma distinctivă a trufelor. La preparatele din carne, Filetto d’Angus alla Griglia, fragedul mușchi de vită, cucerește prin textura sa perfectă, acompaniată de garnituri alese. Semifreddo al Torrone, un desert cremos, cu nuga fină, aduce o notă autentică, perfectă pentru a încheia masa într-un mod memorabil.
Și cei mai mici gurmanzi găsesc la Little Italy Ristorante meniuri personalizate, cu paste, pizza cu ingrediente proaspete și prietenoase pentru copii, precum și deserturi care vor aduce zâmbetul pe buzele celor mai tineri oaspeți.
#4397
Postat 22 ianuarie 2025 - 17:24
Citeaza
Fondat în România în anul 2007, Various Brands îşi dezvoltă reţeaua de magazine din ţara noastră cu o nouă locaţie în Iulius Town. Various Brands este un concept multibrand care vine în întâmpinarea pasionaților de mișcare cu un mix de articole sport și streetwear de la mărci de renume, precum: Nike, EA7, Puma, Skechers, New Balance, Converse, Crocs, UGG și multe altele.
În noua locație aflată la etajul Iulius Mall, timișorenii vor descoperi cele mai noi colecții pentru femei, bărbați și copii. Tot aici, pasionaţii de un stil de viață în mișcare regăsesc și accesoriile necesare pentru sesiuni de sport reușite: mingi, ghiozdane, borsete, genți sport, căciuli, apărători, echipament pentru înot sau șepci.
Various Brands este un multibrand autohton, fondat în anul 2007, cu 25 de locații în mai multe orașe ale României. În rețeaua Iulius, acesta este prezent și în Iulius Mall Suceava.
#4398
Postat 01 februarie 2025 - 09:26
Citeaza
Aflată la demisolul Iulius Town, locația se desfășoară pe o suprafață de peste 190 mp și este o premieră în regiune. Samsung Experience Store este un spațiu inovator, ce integrează tehnologia de ultimă generație, oferindu-le clienților o experiență completă și integrată. Cu ocazia deschiderii, vizitatorii beneficiază de oferte speciale, în limita stocului disponibil, la Galaxy S24 Ultra și Galaxy Watch Ultra, până pe 6 februarie.
Iulius Town este unul dintre cele mai mari proiecte comerciale din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Iulius Town include: 450 de magazine; 58 de restaurante și cafenele; mix de magazine sportive; o diversitate de destinaţii experienţă şi de edutainment – parc, spaţii de joacă, cinema, centru de fitness, grădiniţă primară – şi un hub medical cu servicii ultraspecializate; 80.000 mp de spaţii office; trei săli de evenimente.
#4399
Postat 07 februarie 2025 - 22:34
Citeaza
Noul centru IceWave, situat la parterul clădirii United Business Center 2, utilizează tehnologia de ultimă generație CryoOne+. Aceasta permite expunerea întregului corp la temperaturi foarte scăzute, într-o sesiune ce durează maximum 3 minute. Pentru siguranța și confortul utilizatorilor, centrul pune la dispoziție echipamente speciale precum mănuși, încălțăminte de protecție, bentițe pentru urechi și măști pentru față.
Metoda este recunoscută pentru efectele sale remarcabile, în special în tratarea bolilor reumatice, prin reducerea semnificativă a inflamațiilor, dar și pentru beneficiile aduse în recuperarea sportivilor și promovarea stării generale de bine.
Fiind o procedură cu atât de mult succes în ameliorarea simptomelor bolilor reumatice, IceWave a demarat un program special, prin care oferă o lună de terapie gratuită tuturor copiilor care suferă de reumatism articular.
„Am ales deschiderea acestui centru de crioterapie în Iulius Town Timișoara datorită arhitecturii și designului contemporan al proiectului, care se potrivesc conceptului nostru, dar și tehnologiei moderne utilizate în clinică. De asemenea, locația le oferă clienților posibilitatea de a include cele trei minute de crioterapie în programul lor zilnic, fie că sunt la mall sau la birou. Publicul timișorean are acum acces la beneficiile crioterapiei, o tehnică modernă care contribuie la calmarea durerilor, reducerea inflamațiilor, recuperarea sportivilor de performanță și îmbunătățirea longevității și a stării de binei”, a declarat Crișan Ovidiu, reprezentant IceWave.
#4400
Postat 18 martie 2025 - 13:58
Citeaza
Zoppas Industries este prezent în Timişoara cu subsidiarele Zoppas Industries România şi SIPA Engineering România. Cele două entităţi vor susţine activitatea grupului în două sectoare industriale, fiind complementare în ceea ce privește expertiza și domeniile de activitate:
- SIPA este un lider în tehnologii de ambalare PET, oferind sisteme integrate de producție și ambalare;
- Zoppas este specializată în proiectarea și fabricarea de soluții de încălzire și sisteme de încălzire pentru diverse industrii.
Echipa Sipa Engineering România din clădirea United Business Center 3 (UBC 3) a ansamblului mixt Iulius Town Timişoara este formată din 104 angajați specializați în inginerie mecanică, electrică și automatizări. Echipa dezvoltă servicii de proiectare pentru mașini destinate producției de preforme și sticle PET, matrițe rotative și liniare, creând soluții personalizate menite să îmbine tehnologia și inovația. Departamentul service este format din experți care, împreună cu tehnicieni prezenți în cele 21 de centre, formează o echipă globală care asigură mentenanța și asistența tehnică pentru clienții SIPA.
„Am ales UBC 3 din dorința de a le oferi colegilor noștri un mediu de lucru stimulativ și un spațiu de lucru primitor și confortabil, un ambient plăcut într-una dintre cele mai strategice clădiri de birouri. Pentru noi, UBC 3 și Iulius Town reprezintă un proiect emblematic pe harta orașului Timișoara, care îmbină modernul cu utilizarea mixtă și, în același timp, îndeplinește cele mai înalte standarde de calitate”, a declarat Simona Burlacu, SIPA Engineering Romania HR Manager.