STP Timișoara Forum: Investitii diverse - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (126 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Investitii diverse De mica anvergura Evaluare topic: -----

#321 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 01 noiembrie 2012 - 11:54

Vezi postareaDoppler, la 01 noiembrie 2012 - 09:49, a spus:

5 operatori? cel mai modern? poate cel mai exclusivist, clienti putini... :rad_masa:

Sfat gratuit pt Cristesti: Vindeti hardughia sau... faceti o parcare etajata in locul parcarii ADP cu bariere, cit magazinul bega de inalta, 1-2 subsoluri + P + 2-3 etaje. Pe baza bonului de la orice magazin parcare gratuita 1.5 ore (asa este in alte tari). Oricum cind o sa aveti peste drum zona exclusiv pietonala o sa fie nevoie de parcare etajata.

Nu ar fi rea ideea.
Insa e clar ca administratorii firmei nu traiesc din aceasta afacere si nici nu-i streseaza vreun bancher pentru rate, ca sa caute solutii imediate doar pentru Bega.

Indiferent de soarta parcarii, eu totusi cred ca ei se afla in expectativa cu celelalte proiecte de tip centre comerciale (pe care le au in vizor de ceva timp), iar atunci cand vreunul din acestea va fi realizat, vor inchiria pentru anumiti retail-eri spatii la pachet: unul in noul centru comercial + unul in Bega.
Adica doar printr-un astfel de scenariu Bega poate (re)deveni cu adevarat un Centru Comercial.
0

#322 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 noiembrie 2012 - 16:45

Hai sa fim seriosi, Cristestii niciodata nu o sa faca o investitie de asa natura, incat sa picam pe spate cat sunt ei de timisoreni, gen parcare supraterana.
Deocamdata, sunt mega aranjati pe urmatorii 4 ani si comanda din umbra aproape orice miscare a primariei. Evident in domeniul lor de interes.
Singura bila alba a lor este Verde pt biciclete.
0

#323 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 noiembrie 2012 - 22:16

:up_arow: Da, ai dreptate, Cristestii nu sint dispusi sa faca afaceri cu credite si asteptat profit dupa 10 ani.

Dar pt ca ACUM au "pile" la primarie ar putea sa puna o vorba pt ca ADP sa construiasca acea parcare linga magazinul lor.

Eu apreciez parcarea ADP de linga Bega, la orice ora gasesti loc de parcare, chiar daca uneori trebuie sa astepti 5-10 minute pina se elibereaza un loc pt ca semaforul sa treaca pe verde.
0

#324 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 noiembrie 2012 - 19:28

La investiti diverse ar trebui trecut si cele aproximativ 45-50 de indicatoare care interzic parcarea pe strada Pictor Ion Zaicu (Fructus)cat e ea de lunga.
Masinile parcate aici nu cred ca incurcau traficul de 10-15 masini pe ora pe aceasta strada...
Pe strada asta doar cei care parcau pe spatiul verde trebuiu "taxati" si atat...
Lucrez in zona iar parcarea din Piata 700 nu sa umplut o data cu disparitia masinilor ce parcau aici...
O investitie facuta din banul public cu dedicatie pentru firma ce se ocupa cu montatul semnelor de circulatie si pt firma ce administreaza parcarea de la finante...

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 18 noiembrie 2012 - 19:28

0

#325 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 noiembrie 2012 - 19:53

Bun :blink:

Cu montatul semnelor pe strada sunt deacord. Insa in prima poza se vede clar ca pe dreapta e parcare... Ce mama naibii au pus interzis si acolo?
0

#326 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 noiembrie 2012 - 21:13

Pai atat ii duce capul.

Semnele incep de la pizzeria Poli. Deci daca mergi cu prietena sa mananci o pizza trebuie sa-ti lasi masina in alta parte... eventual in parcarea din 700...

Ideia este ca strada nu are un trafic asa mare pe ea inca sa justifice montarea acestor semne. Putea eventual sa o faca zona telpark...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 18 noiembrie 2012 - 21:15

0

#327 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 noiembrie 2012 - 22:39

Wow, ce ar merge 4 benzi aici, ca alternativa la strada Oituz, sensul Marasti si strada Dima.

Se incearca tot mai mult impingerea clientilor spre parcarea subterana. Spre exemplu, de 3-4 sapt nu se gasesc tichete telpark de cumparat in zona 700, asa ca de cateva ori mi-am lasat masina fara a plati parcarea.
0

#328 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 noiembrie 2012 - 23:27

Am vazut si eu semnele de pe strada efectiv cu circulatie zero... Acele 10 masini pe ora pot fi considerate linistit zero. Este strigator la cer ce nesimtiti pot sa fie.

Cei care au treaba la ANAF parcheaza in general la Kaufland sau Billa pe gratis si nu in parcarea subterana. Este si o forma de protest, sa ii boicotezi pt ca sint nesimtiti.
0

#329 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 noiembrie 2012 - 00:00

Vezi postareaDoppler, la 18 noiembrie 2012 - 23:27, a spus:

Este si o forma de protest, sa ii boicotezi pt ca sint nesimtiti.


Mai explicit...
0

#330 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2012 - 00:30

Imi pare nesimtire sa anulezi locuri de parcare pt a iti asigura clientela... Existau locuri gratuite pe acea strada necirculata (Ion Zaicu) sau in Piata 700 pe strada care face legatura intre str. Nikolaus Berwanger si Paris (daca chiar asa se numeste si nu greseste google maps). Stiu, o sa spuneti ca acum se circula mai bine fara masini parcate dar nu e o coincindenta ca au interzis oprirea doar dupa ce au deschis parcarea subterana? Si parcarea de linga linia de tramvai o transforma intr-o parcare ADP cu bariere (unde multi parcau gratis asteptind in masina sau cu riscul unei amenzi).

Imagine atasata: Piata 700 - 2012.10.31.JPG

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 19 noiembrie 2012 - 01:04

0

#331 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 19 noiembrie 2012 - 00:44

Vezi postareaDoppler, la 18 noiembrie 2012 - 23:27, a spus:

Am vazut si eu semnele de pe strada efectiv cu circulatie zero... Acele 10 masini pe ora pot fi considerate linistit zero. Este strigator la cer ce nesimtiti pot sa fie.

Cei care au treaba la ANAF parcheaza in general la Kaufland sau Billa pe gratis si nu in parcarea subterana. Este si o forma de protest, sa ii boicotezi pt ca sint nesimtiti.

In ultima luna am vazut din ce in ce mai multe masini in Parcarea ADP/Constructim, deci - cu ajutorul constrangerilor - cred ca lumea incepe sa inteleaga care-i rostul acesteia.
0

#332 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 noiembrie 2012 - 12:36

Scopul principal al parcarilor sub si supraterane este de a elibera strazile pline de masini, fie din zona centrala sau nu. Asta pentru ca orasul sa fie mai "aerisit" pur si simplu.
Ori si potentialii viitori constructori si investitori in asemenea parcari au cerut dreptul de "gestiona" parcarea masinilor pe strazile limitrofe parcarilor sub si supraterane pentru ai obliga pe posesorii de autovehicule sa foloseasca noile parcari, pentru ca, fiecare va cauta sa foloseasca o parcare gratuita (daca exista) decat una pe bani.

In concluzie, daca vrem sa circulam mai usor prin oras si sa avem un oras "aerisit", avem nevoie de parcari sub/supraterane dar sa le si folosim si nu sa parcam pe langa ele, caci astfel n-am facut nimic. Cata "cerneala" s-a folosit numai pe acest forum cu parcarea din 700 si acum cand ii gata nu vrem s-o folosim ca mereu ne grabim si nu mai intram in parcare.
Asta ca principiu.
Iar in cazul de fata, respectiv strada Ion Zaicu, intr-adevar are trafic aproape de zero.
Precis ca s-au montat semnele ca sa-i forteze pe automobilisti sa foloseasca parcarea din 700, alt motiv nu vad nici eu.

Banii investiti trebuie recuperati si mi se pare normal sa fie asa, atata timp cat tariful de parcare nu este unul prohibitiv.


PS Sunt sigur ca le sti si tu pe toate astea, nu-i ceva nou.

Aceasta postare a fost editata de mile: 19 noiembrie 2012 - 13:20

0

#333 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 19 noiembrie 2012 - 13:49

Cat costa 1h de parcare in parcarea Constructim ?
0

#334 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 19 noiembrie 2012 - 14:23

Initial tariful pentru o ora a fost de 3.5 lei, insa am impresia ca acum este de 3 lei.
0

#335 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 19 noiembrie 2012 - 14:50

Pacat ca nu poti plati si 30 min.
Adica suficient cat sa faci piata. Cumperi o leguma , un fruct...te incadrezi in 30 min. 1,5 lei ar fi chiar ok
0

#336 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 noiembrie 2012 - 15:51

Ca sa faci piata ai parcarea cu plata de langa piata (avicola) unde cred ca ai posibilitatea de a plati si jumatate de ora, sau daca te misti repede primul sfert de ora e gratis in parcarea constructim...:)
0

#337 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2012 - 20:42

Nu vad de ce ADP nu ar pastra regulamentul de la parcarile hotel Central si magazinul Bega, sa platesti jumatate de ora si nu o ora intreaga daca stai pina la 30 de minute.
0

#338 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 20 noiembrie 2012 - 10:54

S-ar putea ca:
- ADP-ul sa nu mai aiba niciun cuvant de spus in legatura cu Parcarea 700
- avand in vedere faptul ca in Parcarea 700 primele 10 minute sunt gratuite, sa fi fost exclusa posibilitatea platii la juma' de ora
0

#339 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 noiembrie 2012 - 20:50

10 minute gratis? Ma rog, e doar marketing... Ramin la parerea ca ar fi mai avantajoasa tarifarea la 30 minute in prima ora.

La aeroport macar cele 15 minute gratis sint suficiente sa conduci pe cineva.
0

#340 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 26 noiembrie 2012 - 17:05

Citeaza

Lehman Brothers începe să-şi închidă afacerile imobiliare în România

O firmă din Bucureşti, controlată de Nanette Real Estate Group şi Lehman Brothers, prin care urma să fie construit un proiect rezidenţial la Timişoara, şi-a cerut insolvenţa.
Boom-ul imobiliar dinainte de criză s-a transformat în ultimii doi ani într-un boom de insolvenţe şi falimente. Rând pe rând, mai mulţi dezvoltatori au fost nevoiţi să accepte că au pierdut pariul cu imobiliarele româneşti.
Cel mai recent caz este cel al parteneriatului dintre israelienii de la Nanette Real Estate Group şi Lehman Brothers Real Estate Partners. Una dintre firmele investitorilor, Nanette City Gate Timişoara, prin care urma să fie construit un proiect imobiliar şi-a cerut insolvenţa.
Cererea a fost înregistrată la Tribunalul Bucureşti pe 23 noiembrie , iar termenul de judecată este stabilit pentru 28 noiembrie 2012. Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, firma Nanette City Gate Timişoara este controlată în proporţie de 50% de către Nanette Real Estate Group NV şi LBREP III TIM SARL, vehicul investiţional al Lehman Brothers Real Estate Partners. Proiectul City Gate din Timişoara urma să fie construi pe un teren de 17.809 mp şi urma să cuprindă 524 apartamente.

În 2007, Nanette Real Estate Group anunţa că a achiziţionat două terenuri cu o suprafaţă totală de 23.000 mp în Timişoara. Aici, compania avea în plan construcţia a două proiecte rezidenţiale cu un total de 670 de locuinţe, a căror investiţie se ridica la 48 de milioane de euro. Green Gate, un alt proiect din Timişoara, urma să fie un proiect construit pe un teren de 4.089 mp, cu 650 mp de spaţii comerciale şi să ofere 170 de locuinţe.

Proiecte şi la Bucureşti
Nu doar Timişoara era pe harta acestor investitori. Tot în perioada de boom imobiliar, compania a cumpărat mai multe terenuri şi la Bucureşti, iar totalul de locuinţe pe care dorea să le construiacă în România ajungea la 12.400. La sfârşitul lui 2007, israelienii de la Nanette anunţau că vor să investească 87 de milioane de euro într-un proiect rezidenţial cu 900 de locuinţe în nordul Bucureştiului, pe un teren de 31.000 mp.
Lake Tower Residence, un alt proiect marca Nanette, urma să fie finalizat în apropiere de Lacul Morii, pe un teren de 10.000 mp şi trebuia să ofere 390 de locuinţe. Lucrările de construcţie au fost începute, dar compania a anunţat în 2009 că proiectele au fost îngheţate până când piaţa îşi va reveni. De asemenea, compania intenţiona construcţia unui proiect cu 470 de apartamente pe un teren de 7.800 mp la Săvineşti.
Compania a investit 30 de milioane de euro pentru achiziţia a cinci terenuri în România: trei în Bucureşti şi două la Timişoara.

Parteneriatele companiilor israeliene cu Lehman Brothers
Lehman Brothers Holdings devenise în 2008 un investitor cheie în piaţa imobiliară din toată lumea. Companiile israeliene erau bucuroase să colaboreze cu o instituţie financiară aparent solidă ca Lehman Brothers şi s-au înghesuit să facă parteneriate, scria în 2008 publicaţia israeliană Globes.
Printre companiile israeliene care au avut parteneriate de lungă durată se numără şi Nanette, care în 2007 se asteapta ca Lehman Brothers Real Estate Partners să achiziţioneze 50% dintr-un proiect din Bucureşti, la fel ca şi în cazul celorlalte construcţii. Datele de la ONRC arată că LBREP deţine 50% din firma prin care urma să fie construit un proiect rezidenţial la Timişoara.
Datele de pe site-ul companiei arată că Nanette Real Estate Group este deţinută în proporţie de 32,48% de Olimpia Real Estate, companie aflată de anul trecut în insolvenţă. Un alt acţionar este şi fondul Lehman Brothers Real Estate Partners II Neptune cu 14,94% din acţiuni. Deşi în ianuarie 2007, compania a atras 16 milioane de euro pe Bursa de la Londra şi anunţa pătrunderea pe piaţa locală, în toamna lui 2009 compania s-a delistat pe la bursa londoneză.

Active imobiliare de 10 miliarde de dolari
La patru ani de când Lehman Brothers şi-a cerut falimentul pe 15 septembrie 2008, divizia de investiţii imobiliare controlează active de 10 miliarde de dolari, din întreg portofoliul de 40,5 miliarde de dolari. Iar în final, aceste active vor trebui transformate în bani cash pentru plata creditorilor, scria în luna septembrie a acestui an publicaţia New York Times.

sursa
0

Arata acest topic


  • (126 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi