
Investitii diverse De mica anvergura
#221
Postat 16 octombrie 2011 - 16:48

#222
Postat 16 octombrie 2011 - 17:09
Andy, la 16 octombrie 2011 - 16:48, a spus:

Pai de ce sa nu unesti Dambovita, Fratelia (partial), Girocului, Judeteanul si Ciarda Rosie cu Gara pentru o statie in plus.
Iar pe vremuri cand tu nu erai nascut exista Linia 36 de autobuze care lega Judeteanul de Gara de Nord prin fata Operei, peste pasaj...Acum ar fi Linia 15 (16 sau 19, respectiv una care va merge in Giroc)...
Ideea este ca de la Gara ar trebui sa plece MTC-uri in toate directiile importante ale orasului. Poate ar trebui sa treaca si E 1 pe aici dar atunci n-ar mai trece pe Resitei.
Aceste idei sunt de perspectiva si probabil ca odata si odata se vor si aplica ...
De vaporase la Gara ce parere ai?...

Pe de alta parte daca nu vom ataca proiecte marete, vom ramane mult in urma Clujului sau a Iasului...
Aceasta postare a fost editata de mile: 16 octombrie 2011 - 17:22
#224
Postat 16 octombrie 2011 - 20:14
mile, la 16 octombrie 2011 - 17:09, a spus:
Iar pe vremuri cand tu nu erai nascut exista Linia 36 de autobuze care lega Judeteanul de Gara de Nord prin fata Operei, peste pasaj...Acum ar fi Linia 15 (16 sau 19, respectiv una care va merge in Giroc)...
Ideea este ca de la Gara ar trebui sa plece MTC-uri in toate directiile importante ale orasului. Poate ar trebui sa treaca si E 1 pe aici dar atunci n-ar mai trece pe Resitei.
Aceste idei sunt de perspectiva si probabil ca odata si odata se vor si aplica ...
De vaporase la Gara ce parere ai?...

Pe de alta parte daca nu vom ataca proiecte marete, vom ramane mult in urma Clujului sau a Iasului...
Sa luam si partea RATT, daca suntem pe un foprum dedicat. 15 la gara NON SENS. Avem 8, avem 9 si un E3. Ideea e OK in sensul cu 1, 8 si 9 la gara, insa 2 si 7 la Damvbovita. Insa cu 3-ul acela nu am ce face. Eu as prefera un 3 care sa mearga pe la Maria, Balcescu, linia 7 si inapoi Damvbovita -> FZB!

#225
Postat 16 octombrie 2011 - 20:28
#226
Postat 16 octombrie 2011 - 20:31
#227
Postat 16 octombrie 2011 - 20:35
cseh_17, la 16 octombrie 2011 - 20:14, a spus:

Pai si eu vreau un 3 care sa mearga pe unde zici tu insa dAImon nu este de acord iar cand isi exprima dezacordul, nu te-am vazut intervenind.
Iar Calea Girocului are nevoie de o legatura cu Gara si nu prin autobuz ci prin firobuz, respectiv transport electric. Altfel inseamna ca esti in tabara domnului Goia si doresti desfiintarea transportului electric.
De la gara trebuie sa ai asigurate MTC-uri in cele 5 - 6 directii principale ale zonelor de locuit printre care se numara si Zona Girocului iar in perspectiva si Girocul in sine, cel care de anul viitor va avea si Aeroport...


Oricum, este o idee de perspectiva (20 de ani minim) si nu trebuie sa va aprindeti prea tare ci sa meditati...
Toate aceste idei sunt posibile daca orasul se va revigora. Deocamdata se afla intr-o panta descendenta. Numai cine nu vrea, nu vede acest lucru.
#228
Postat 16 octombrie 2011 - 20:39
cseh_17, la 16 octombrie 2011 - 20:31, a spus:
Banuiesc ca acel calator esti chiar tu. Am dreptate?...Asta inca un an maximum...
#229
Postat 16 octombrie 2011 - 20:50
cseh_17, la 16 octombrie 2011 - 20:31, a spus:
Maxim 10 % dintre calatori merg de la un capat la celalalt, restul fie coboara de-lungul traseului, fie urca pe parcurs si merg pana la capat. Asa ca treaba cu capatul comun pica, important este sa nu fie traseul comun...(Atentie la exprimare!...)...
#230
Postat 16 octombrie 2011 - 21:05
1. 8 rămâne la fel
2. 9 de la Dâmbovița merge în Iosefin și apoi la gară și retur.
3. 15 la gară (dar pe unde ?)
#231
Postat 16 octombrie 2011 - 21:15
Andy, la 16 octombrie 2011 - 21:05, a spus:
1. 8 rămâne la fel
2. 9 de la Dâmbovița merge în Iosefin și apoi la gară și retur.
3. 15 la gară (dar pe unde ?)
NU. Vezi ca gara este mutata. Este la Solventu unde se bifurca CF spre Arad si spre Resita. Este vorba de o alta locatie a garii. Putina atentie!.... Studiu pe harta!...Daca nici harta "n-o vedem" atunci....
#233
Postat 17 octombrie 2011 - 12:58
mile, la 16 octombrie 2011 - 21:15, a spus:
Am observat harta. Mă refeream că T8 tot la gară va avea capătul (acum că gara va fi mutată sau nu e partea a doua).
#234
Postat 17 octombrie 2011 - 13:10
mile, la 16 octombrie 2011 - 20:39, a spus:
Incorect!


#235
Postat 17 octombrie 2011 - 19:41
cseh_17, la 17 octombrie 2011 - 13:10, a spus:


Cine nu "viseaza", imbatraneste repede...
Andy a venit cu aceasta propunere (idee)...N-am comentat absolut nimic pe aceasta tema...
Ideea esentiala era noua locatie a unei gari noi pentru Timisoara iar ce MTC-uri vor veni la noua locatie este un lucru absolut secundar in acest moment. Doar ca o idee, legat de acest ultim aspect ar fi faptul ca noua Gara ar trebui legata in mod direct cu marile cartiere de locuinte inclusiv cu comunele periurbane de pe acele directii. Ma refer la F 14 > Lipovei, Dumbravita; F 15 > Girocului, Giroc; F 11 > zona Modern, Ghiroda; T 3 > Dambovita, Freidorf, Utvin;...s.a.m.d.,...
Odinioara, Gara de Nord era legata de zonele industriale sau "marile dormitoare" erau legate de zonele industriale (ca exemplu T4 si T8) trecand si prin zone centrale. Acum, marile platforme industriale au "disparut" iar in locul lor deocamdata nu a aparut nimic semnificativ. Si din acest motiv trebuie regandite lucrurile. Nu spun ca cele expuse mai sus reprezinta cea mai buna varianta insa, teoretic cel putin, asa ar trebui sa se intample...
Apoi, mutarea Garii ar avea implicatii mari pentru CFR, si costisitoare in acelasi timp...
Tot apoi, toate aprobarile necesare se dau la Bucuresti, deci sanse spre ZERO...Poate doar Regionalizarea sa mai schimbe ceva...
@Andy Atat T1 cat si T8 isi vor prelungi traseul pe Strada Garii sau pe noul bulevard obtinut prin scoaterea sinelor dintre actuala Gara de Nord si noua Gara Mare (sau cum vreti sa-i spuneti).
De fapt prin eliminarea actualei infrastructuri de cale ferata intre noua Gara si Gara de Est s-ar obtine un spatiu suficient de mare pentru a creea un bulevard impresionant intre noua Gara si Gara de Est iar trenul urban de care pomeneam sa fie pe estacada.
De fapt unele lucruri din cele relatate mai sus au mai fost "expuse" si de Primarie, eu am venit doar cu ideea de a muta gara pe un spatiu generos, actuala locatie fiind "sufocanta" indiferent de cate modificari am face. S-ar repeta si aici povestea cu Aeroportul, care de cativa ani se tot intregeste din bucati si din lipsa de spatiu (teren) nu va iesi niciodata ceva deosebit...
#236
Postat 17 octombrie 2011 - 21:03
#237
Postat 17 octombrie 2011 - 21:06

#238
Postat 18 octombrie 2011 - 08:39

Haideti sa ne rezumam la "investitii" si sa dezbatem harta lui mile din acest punct de vedere.
Pentru extinderi, modificari, prouneri de linii noi de MTC sunt destule topice pe acest forum.
#239
Postat 23 octombrie 2011 - 14:42


Solutia consta in construirea a doua pasarele, paralele cu podul, cate una pe fiecare parte a podului, la cativa metri de acesta, astfel ca pasarelele sa fie in continuarea trotuarelor, in aliniament cu acestea iar actualele trotuare de pe pod sa fie redate traficului rutier. Ar fi ceva mai mult decat nimic.
Daca ne intrebam daca se justifica o asemenea investitie din punct de vedere economic, probabil ca raspunsul va fi NU, insa cealalta varianta este ca lucrurile sa ramana asa cum sunt in prezent in lipsa unui pod nou, cu latime dubla decat cel actual si care sa fie si "estetic" din punct de vedre arhitectural...