Investitii diverse De mica anvergura
#1642
Postat 02 februarie 2021 - 15:29
Citeaza
„Până la finalul lui 2023, compania va investi în România 116 milioane euro pentru noi spaţii logistice de 187.838 de metri pătraţi. Investiţiile care vor fi livrate în etape vor fi în Ştefăneştii de Jos, Timişoara, Craiova, Păuleşti şi Roman. Beneficiarii spaţiilor vor fi Profi, LPP, Decathlon, Fedex şi Eobuwie“, transmit reprezentanţii WDP în România.
În 2020, grupul WDP a înregistrat venituri de 242,7 mil. euro din proprietăţile pe care le are, o sumă în creştere cu 12,1% faţă de anul precedent. În cele 25 de parcuri dezvoltate de WDP în jurul marilor oraşe din România lucrează peste 60.000 de oameni.
#1644
Postat 02 februarie 2021 - 20:50
#1646
Postat 07 februarie 2021 - 15:56
https://www.primaria...lementor-14030/
#1647
Postat 07 februarie 2021 - 20:03
Doppler, la 02 februarie 2021 - 20:50, a spus:
o sa fie pe aceeasi parte cu West Beer,dar sensul giratoriu nu va fi la West Beer ci la urmatorul drum agricol spre oras.
#1648
Postat 08 februarie 2021 - 11:05
Citeaza
Investiția de peste 20 de milioane de euro va schimba zona centrală a Timișoarei. Hotelul va cuprinde peste 100 de camere și o parcare subterană pe două niveluri, cu 95 de locuri. Pe lângă refacerea vechii clădiri, proiectul presupune și o construcție nouă, în armonie cu zona, care va cuprinde un restaurant, o sală de conferințe și un sky-bar. Proiectul, realizat de o faimoasă companie de arhitectură din Italia, este în momentul de față blocat de funcționarii din primărie, care nu s-au dumirit ce soluție să accepte în cazul parcării.
Nu este pentru prima dată când proiectul reabilitării Cazarmei U este blocat de instituțiile statului, fie că este vorba de Primăria Timișoara,sau de Direcția Județeană pentru Cultură, Culte și Patrimoniu Timiș. Doamna Simcelescu a avut programată în luna Ianuarie a acestui an o întâlnire cu șeful Direcției, pentru prezentarea proiectului, dar aceasta a fost anulată fără nici o explicație. Rămâne întrebarea de ce instituțiile statului și alte interese obscure blochează o investiție de o asemenea calibru și importanță.
Cazarma Vienei a fost construită în anul 1752, cu parter şi un etaj, cu contur închis pe toate cele patru laturi şi cu faţada în stil baroc austriac, iar în faţa ei se afla Poarta Vienei, care asigura accesul spre nord-vest spre drumul Szeged-Budapesta-Viena
#1649
Postat 08 februarie 2021 - 11:23
#1650
Postat 08 februarie 2021 - 12:36
#1651
Postat 08 februarie 2021 - 15:41
Nu am gasit nici o informatie concreta legata de locatie, pe pressalert era o reclama in care scria asta
Citeaza
sursa
Dar nu imi dau seama la ce se refera cu "Bega shopping sud"
Aceasta postare a fost editata de Claudiu1212: 08 februarie 2021 - 15:43
#1653
Postat 08 februarie 2021 - 16:13
Au deja Bega Circumvalațiunii și Bega Buziașului,ma gândesc că mai urmează și altele...
#1654
Postat 08 februarie 2021 - 16:47
#1655
Postat 09 februarie 2021 - 16:36
ioio_viola, la 08 februarie 2021 - 12:36, a spus:
Pai si asta este problema? Adica mai bine stam cu ditamai ruina in plin oras, in plina intersectie importanta, decat sa cedam ceva din teren. Sa fim seriosi... Plus ca un hotel de lux in acea zona chiar ar da super bine, atat locatia, cat si structura actuala a cladirii favorizand asta.
#1656
Postat 09 februarie 2021 - 19:48
#1657
Postat 10 februarie 2021 - 11:27
Un hotel acolo nu vad sa se construiasca fara sprijin din partea municipalitatii, ei se bazeaza pe acea parcare subterana din fata cladirii din planurile vechi ale investitorului lituanian, la prima vedere pare imposibil de realizat, nu vad cine va accepta distrugerea acelor ziduri.
Cladirea sa vandut de catre investitor pe pierdere cand a sesizat aceasta situatie, municipalitatea l-a vandut din aceasi cauza...nu ai unde sa amenajezi parcare, posibil in curtea interioara dar si acolo probabil suprateran si insufficient.
Aceasta postare a fost editata de corco: 10 februarie 2021 - 11:35
#1658
Postat 10 februarie 2021 - 12:14
#1659
Postat 10 februarie 2021 - 16:45
practic de la coltul cladirii spitalului Municipal, prin zona verde a sensului giratoriu si pana sub blocul turn este linia interioara a fortificatiei. era cea mai mare poarta a orasului !!!!
chiar daca ar dori sa sape doar in fata cladirii, sa zicem pana la statia de troleibuz, tot ar gasi fundatii de ziduri
#1660
Postat 14 februarie 2021 - 10:42
Citeaza
Compania, deținută de doi oameni de afaceri italieni și un român, au anunțat anul trecut o investiție de peste 30 de milioane de euro într-o fabrică cu o suprafață de 23.000 de mp, unde vor lucra 750 de angajați. Aici vor fi produse anual peste 1,5 milioane de biciclete pentru Decathlon. Lucrările de construcție la cea mai mare fabrică de biciclete din Europa de Est au avansat, iar portalul Bike.eu spune că producția va fi demarată în luna septembrie a acestui an. Sport Mechanical Workshop a deschis prima fabrică la sfârșitul lui 2016, când erau asamblate 300 de biciclete zilnic. În vara lui 2019, compania ajungea la asamblarea bicicletei cu numărul 1 milion. Într-un spațiu închiriat de 5.000 de mp, lângă Timișoara, SMW asamblează peste 3.500 de biciclete pe zi.
Salariul pentru un angajat la linia de asamblare este cuprins între 2.900 și 3.200 de lei, la care se adaugă bonusuri cuprinse între 300 și 1.500 de lei, potrivit datelor disponibile pe website-ul companiei.
„Fabrica va intra în funcţiune până la sfârşitului anului 2021. Ei vor lucra în exclusivitate pentru Decathlon. Când pandemia ne va permite, vor exista întâlniri cu reprezentanţii unor fabrici din Asia, care fac echipamente pentru Decathlon, pentru a vedea dacă se poate muta producţia aici. Momentan, aici se vor realiza cadrele şi se vor monta componentele aduse din Asia. Vom face la Timişoara un Bicycle Valley, unde să se asambleze biciclete, dar unde să se şi producă piese precum pedale, frâne, structura metalică. Există loc pentru dezvoltare în jurul fabricii. Practic, toate componentele vor fi făcute la Timişoara. Prin dezvoltare pe orizontală, platforma va crea peste 3.000 de noi locuri de muncă. Mai mult, din 2023 vom începe în paralel şi producţia de biciclete electrice”, a declarat Vincenzo Moderno, vicepreşedintele Camerei de Comerţ Italiene pentru România, potrivit Adevărul.ro.