STP Timișoara Forum: Investitii diverse - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (125 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Investitii diverse De mica anvergura Evaluare topic: -----

#1641 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3427
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 01 februarie 2021 - 15:22

HELLA dezvoltă şi consolidează centrul din Timişoara: “Ne asumăm o influenţă tot mai vastă şi ne intensificăm rolul de conducere. Vom crea peste 100 de noi locuri de muncă în centrul administrativ din Timişoara.”
2

#1642 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3427
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 02 februarie 2021 - 15:29

Dezvoltatorul de spaţii logistice WDP a bugetat investiţii de 116 mil. euro în România până în 2023

Citeaza

Dezvoltatorul belgian de spaţii logistice WDP, unul dintre cei mai activi investitori de pe piaţa din Româ­nia, a planificat investiţii de 116 milioane de euro pe piaţa loca­lă în următorii doi ani

„Până la finalul lui 2023, compania va investi în România 116 milioane euro pentru noi spaţii logistice de 187.838 de metri pătraţi. Investiţiile care vor fi livrate în etape vor fi în Ştefăneştii de Jos, Timi­şoara, Craiova, Păuleşti şi Roman. Beneficiarii spaţiilor vor fi Profi, LPP, Decathlon, Fedex şi Eobuwie“, transmit reprezentanţii WDP în România.

În 2020, grupul WDP a înregistrat venituri de 242,7 mil. euro din proprietăţile pe care le are, o sumă în creştere cu 12,1% faţă de anul precedent. În cele 25 de parcuri dezvoltate de WDP în jurul marilor oraşe din România lucrează peste 60.000 de oameni.

1

#1643 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 februarie 2021 - 20:31

Construieste un parc logistic la Sag.
0

#1644 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 februarie 2021 - 20:50

Centrul Logistic Profi o sa fie pe partea cealaltă a DN față de West Beer, o sa avem și un sens giratoriu. Locație excelenta țintind cont de apropierea de Centură.
3

#1645 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 februarie 2021 - 15:32

In proiectul CFR-ului o parte din terenurile de pe Demetriade vor venii expropiate pentru a face loc pasajului Baader, desigur ca acum si-au amintit si propietarii acelor terenuri ca acolo vor ansamblu rezidential:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bis,dv-07.feb.2021-007.jpg
  • Imagine atasata: bis,dv-07.feb.2021-008.jpg

4

#1646 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 februarie 2021 - 15:56

Chiar ma gandeam cand o sa inceapa modernizarea pe malul Begheului

https://www.primaria...lementor-14030/
0

#1647 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 07 februarie 2021 - 20:03

Vezi postareaDoppler, la 02 februarie 2021 - 20:50, a spus:

Centrul Logistic Profi o sa fie pe partea cealaltă a DN față de West Beer, o sa avem și un sens giratoriu. Locație excelenta țintind cont de apropierea de Centură.



o sa fie pe aceeasi parte cu West Beer,dar sensul giratoriu nu va fi la West Beer ci la urmatorul drum agricol spre oras.
0

#1648 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3427
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 08 februarie 2021 - 11:05

E din Septembrie titlul, dar tema e de actualitate. E cu cântare lungă, actuala administrație poate va reuși să deblocheze situația: Funcționarii din Primăria Timișoara blochează o investiție de peste 20 de milioane de euro, ce vizează transformarea într-un hotel de lux de 5 stele fosta cazarmă a armatei austriece

Citeaza

(...)Funcționarii din Primăria Timișoara blochează de mai bine de un an o investiție de peste 20 de milioane de euro. Proprietara unei clădiri emblematice a orașului încearcă să obțină aprobările necesare începerii construcției unui hotel de lux de cinci stele, în cartierul Cetate, pe locul Cazarmei U

Investiția de peste 20 de milioane de euro va schimba zona centrală a Timișoarei. Hotelul va cuprinde peste 100 de camere și o parcare subterană pe două niveluri, cu 95 de locuri. Pe lângă refacerea vechii clădiri, proiectul presupune și o construcție nouă, în armonie cu zona, care va cuprinde un restaurant, o sală de conferințe și un sky-bar. Proiectul, realizat de o faimoasă companie de arhitectură din Italia, este în momentul de față blocat de funcționarii din primărie, care nu s-au dumirit ce soluție să accepte în cazul parcării.

Nu este pentru prima dată când proiectul reabilitării Cazarmei U este blocat de instituțiile statului, fie că este vorba de Primăria Timișoara,sau de Direcția Județeană pentru Cultură, Culte și Patrimoniu Timiș. Doamna Simcelescu a avut programată în luna Ianuarie a acestui an o întâlnire cu șeful Direcției, pentru prezentarea proiectului, dar aceasta a fost anulată fără nici o explicație. Rămâne întrebarea de ce instituțiile statului și alte interese obscure blochează o investiție de o asemenea calibru și importanță.

Cazarma Vienei a fost construită în anul 1752, cu parter şi un etaj, cu contur închis pe toate cele patru laturi şi cu faţada în stil baroc austriac, iar în faţa ei se afla Poarta Vienei, care asigura accesul spre nord-vest spre drumul Szeged-Budapesta-Viena

3

#1649 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 08 februarie 2021 - 11:23

Eu tin minte ca se vorbeste de cel putin 10 ani de acest hotel, daca nu mai bine. Chiar ar fi frumos sa se faca ceva cu ea odata, ca se degradeaza pe zi ce trece
2

#1650 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 februarie 2021 - 12:36

problema parca era ca duamna doreste sa ia din spatiul public pentru parcare. din ce-mi amintesc eu vroia sa faca parcarea hotelului sub sensul de la Marasti.
1

#1651 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 08 februarie 2021 - 15:41

Are cineva detalii despre proiectul celor de la RPC, Flora Residence? link
Nu am gasit nici o informatie concreta legata de locatie, pe pressalert era o reclama in care scria asta

Citeaza

Unul dintre cele mai mari avantaje pe care FLORA RESIDENCE îl are este accesul extrem de facil către centre comerciale precum LIDL, AUCHAN, GALERIA BEGA SHOPPING SUD, SALA DE FITNESS, acces la tramvai si autobuz. De asemenea, în zona sunt grădiniță și școală de stat.

sursa

Dar nu imi dau seama la ce se refera cu "Bega shopping sud"

Aceasta postare a fost editata de Claudiu1212: 08 februarie 2021 - 15:43

0

#1652 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 februarie 2021 - 15:45

Vezi postareaClaudiu1212, la 08 februarie 2021 - 15:41, a spus:

Dar nu imi dau seama la ce se refera cu "Bega shopping sud"


Centrul comercial din sens la AEM, cel cu Auchan si Jysk
0

#1653 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2021 - 16:13

A doua galerie a Cristeștilor,adică.
Au deja Bega Circumvalațiunii și Bega Buziașului,ma gândesc că mai urmează și altele...
0

#1654 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 februarie 2021 - 16:47

*a treia, ca si Bega de langa H. Conti e a lor. Mai au in plan o Bega undeva pe Aradului, cred ca in locul UTT sau prin inprejurimi.
0

#1655 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 februarie 2021 - 16:36

Vezi postareaioio_viola, la 08 februarie 2021 - 12:36, a spus:

problema parca era ca duamna doreste sa ia din spatiul public pentru parcare. din ce-mi amintesc eu vroia sa faca parcarea hotelului sub sensul de la Marasti.


Pai si asta este problema? Adica mai bine stam cu ditamai ruina in plin oras, in plina intersectie importanta, decat sa cedam ceva din teren. Sa fim seriosi... Plus ca un hotel de lux in acea zona chiar ar da super bine, atat locatia, cat si structura actuala a cladirii favorizand asta.
4

#1656 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2021 - 19:48

Singura problema ar fi constructia propriu zisa a parcarii, ce nu cred ca se poate face complet in subteran, fara a afecta circulatia la suprafata. Nu uita ca suntem in tara care declara ca nu poate face un tunel de 1,5 km mai repede de 4 ani...
4

#1657 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 991
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 10 februarie 2021 - 11:27

Daca se va intra in subteran in intersectia Marasti vor da sigur de zidurile cetatii, nu au cum sa faca parcare subterana parerea mea.
Un hotel acolo nu vad sa se construiasca fara sprijin din partea municipalitatii, ei se bazeaza pe acea parcare subterana din fata cladirii din planurile vechi ale investitorului lituanian, la prima vedere pare imposibil de realizat, nu vad cine va accepta distrugerea acelor ziduri.
Cladirea sa vandut de catre investitor pe pierdere cand a sesizat aceasta situatie, municipalitatea l-a vandut din aceasi cauza...nu ai unde sa amenajezi parcare, posibil in curtea interioara dar si acolo probabil suprateran si insufficient.

Aceasta postare a fost editata de corco: 10 februarie 2021 - 11:35

4

#1658 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 februarie 2021 - 12:14

La reamenajarea giratoriului din Mărăști au și descoperit ruinele Porții Vienei,parte integrantă a zidurilor Cetății.
2

#1659 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 10 februarie 2021 - 16:45

corect, exact acolo era o poarta si sisteme de fortificatii.
practic de la coltul cladirii spitalului Municipal, prin zona verde a sensului giratoriu si pana sub blocul turn este linia interioara a fortificatiei. era cea mai mare poarta a orasului !!!!

chiar daca ar dori sa sape doar in fata cladirii, sa zicem pana la statia de troleibuz, tot ar gasi fundatii de ziduri
0

#1660 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3427
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 14 februarie 2021 - 10:42

Cea mai mare fabrică de biciclete din Europa de Est, cea de lângă Timișoara, se deschide anul acesta în Septembrie FOTO

Citeaza

Compania Sport Mechanical Workshop (SMW), unul dintre furnizorii Decathlon, va deschide anul acesta cea mai mare fabrică de biciclete din Europa de Est. Investiția în noua unitate este de peste 30 de milioane de euro, iar lucrările de construcție avansează

Compania, deținută de doi oameni de afaceri italieni și un român, au anunțat anul trecut o investiție de peste 30 de milioane de euro într-o fabrică cu o suprafață de 23.000 de mp, unde vor lucra 750 de angajați. Aici vor fi produse anual peste 1,5 milioane de biciclete pentru Decathlon. Lucrările de construcție la cea mai mare fabrică de biciclete din Europa de Est au avansat, iar portalul Bike.eu spune că producția va fi demarată în luna septembrie a acestui an. Sport Mechanical Workshop a deschis prima fabrică la sfârșitul lui 2016, când erau asamblate 300 de biciclete zilnic. În vara lui 2019, compania ajungea la asamblarea bicicletei cu numărul 1 milion. Într-un spațiu închiriat de 5.000 de mp, lângă Timișoara, SMW asamblează peste 3.500 de biciclete pe zi.

Salariul pentru un angajat la linia de asamblare este cuprins între 2.900 și 3.200 de lei, la care se adaugă bonusuri cuprinse între 300 și 1.500 de lei, potrivit datelor disponibile pe website-ul companiei.

„Fabrica va intra în funcţiune până la sfârşitului anului 2021. Ei vor lucra în exclusivitate pentru Decathlon. Când pandemia ne va permite, vor exista întâlniri cu reprezentanţii unor fabrici din Asia, care fac echipamente pentru Decathlon, pentru a vedea dacă se poate muta producţia aici. Momentan, aici se vor realiza cadrele şi se vor monta componentele aduse din Asia. Vom face la Timişoara un Bicycle Valley, unde să se asambleze biciclete, dar unde să se şi producă piese precum pedale, frâne, structura metalică. Există loc pentru dezvoltare în jurul fabricii. Practic, toate componentele vor fi făcute la Timişoara. Prin dezvoltare pe orizontală, platforma va crea peste 3.000 de noi locuri de muncă. Mai mult, din 2023 vom începe în paralel şi producţia de biciclete electrice”, a declarat Vincenzo Moderno, vicepreşedintele Camerei de Comerţ Italiene pentru România, potrivit Adevărul.ro.

1

Arata acest topic


  • (125 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi