
ISHO Business, Rezidential&Hotel (Faza1-ongoing, Faza2-in proiect)
#1843
Postat 25 aprilie 2019 - 05:07
#1844
Postat 25 aprilie 2019 - 07:21
S-a defectat ceva, nu se repara tot timpul deoarece la reparatie nu ai siguranta ca imbinarea e buna, si imbinarea nu se face intre stalpi. Astfel in 90% din situatii se pun cabluri noi, in situatie de avarii se doreste ca reparatiile sa fie ca mai rapide asfel incat sa te lauzi ca operator la finalul unui an cat de rapide au fost interventiile tale si cat de promt ai fost..... problema e ca nimeni nu eticheteaza corespnzator cablurile. Muncitorii care merg sa fac interventii nici ei nu stiu ce e pe stalp. Lucrarile se fac bajbait, reparam doar daca vedem ca e rupt si nu taiam nimic jos ca nu am stii ce facem, ori ia prea mult timp sa identificam cablul ( + nacela + eventuale restrictii de circulatie cand se lucra).
Sunt sigur ca ati vazut cum se intampla. Toata lumea e bine intentionata, daca le asculti justificarile. Operatorul vrea sa remedieze problema cat mai repede, astfel incat "sa multumeasca consumatorul", dar din graba nu ne-am ocupat acuma sa dam jos si cablul ca ne-am grabit la urmatoarea interventie. In speta se omite etichetarea cablului ca si in exemplul dat cu o eticheta rosie cu dunga alba. Cei din primarie au si ei intentii bune, ar vrea intr-un final sa vada care e treaba dar nu poate identifica care sunt operatorii unor cabluri sau care sunt nefunctionale. Probabil angajatul care are aceasta responsabilitate nu are nici infrastructura necesara sa isi faca treaba exemplar.... Lipsa documente, lipsa nacela si aparate de masura care sa poata vedea daca cablul e functional sau nu.
Cablurile dezafectate trebuiau dat jos imediat, dar cine sa verifice si cum sa verifice? Astfel totul e la voia sortii.
Daca sunt multe interventii dupa o furtuna si te focusezi pe reparatii inteleg, dar trebuiau notate cu etichete corespunzatoare cablurile dezafectate(de ex rosii cu o dunga abla sa fie vizibil de la sol) pentru a se putea intervenii dupa ce au facut reparatiile in urma furtunii pentru a fi date jos. In situatia actuala cum nu toate cablurile au nici macar etichete de identificare a operatorului de care apartin, cei din primarie nu stiu a cui e cablul, nu stim pe cine tragem la raspundere/amendam si tot asa.... cercul vicios nu se opreste.
#1845
Postat 27 aprilie 2019 - 00:22
https://www.zf.ro/co...tiului-18102261
#1850
Postat 29 aprilie 2019 - 23:18
Eu in locul vostru as merge maine cu cateva bagaje dupa mine la Isho House si le-as cere cheile de la apartament.

Chiar nu pot intelege de ce se misca atat de greu cu blocul respectiv. De cateva luni bune nu am vazut niciun progres la exteriorul cladirii, dar poate se lucreaza la interioare. Etajul 6 este cu caramida de multe luni.
#1851
Postat 30 aprilie 2019 - 14:43
Știi că unii s-ar muta mai repede dar mai e nevoie de puțină răbdare.
#1852
Postat 30 aprilie 2019 - 15:17
Pai nu se vede că etajul 5 și 6 nici macar nu este tencuit, zugrăvit?
Este imposibil să recepționeze blocul în luna Mai. Poate Mai 2020.
Mai au enorm de mult de lucru la U1, cel putin la exterior.
Aceasta postare a fost editata de Paul2: 01 mai 2019 - 10:36
#1854
Postat 01 mai 2019 - 15:47
Ceva nu se leagă în textul respectiv. Cum sa finalizezi lucrările în Mai 2017 și să spui că mai durează câteva luni până poți vinde, dar noul termen este Aprilie 2019?
Cred că au încurcat datele când au trimis respectiva notificare.
In cazul RA țin minte că scrie că termenul de recepție ar fi undeva prin primăvara lui 2019, dar birocrația face ca doar in septembrie 2019 să poată vinde apartamentele și oamenii să se mute.
#1855
Postat 01 mai 2019 - 16:02
#1856
Postat 01 mai 2019 - 16:40
#1857
Postat 03 mai 2019 - 07:11
Se pare ca rezidentialele ii un Side Project si proiectul principal is birourile!
#1858
Postat 03 mai 2019 - 12:34
În ziua de azi pina și

#1859
Postat 03 mai 2019 - 13:58