
Masini pe alese
#825
Postat 18 aprilie 2015 - 23:00
#826
Postat 19 aprilie 2015 - 00:01
PS: Am reusit sa opresc din greseala inregistrarea chiar cind preferata mea. Buick Riviera, facea burnout...

#827
Postat 19 aprilie 2015 - 11:12
In rest

#828
Postat 19 aprilie 2015 - 12:02
In vremea comunista nu stiam noi ca Trabantul are ADN de DKV - Audi...

#829
Postat 19 aprilie 2015 - 20:09

#830
Postat 22 aprilie 2015 - 16:38
Orice persoana care a implinit 18 ani poate sa se inscrie la cursuri. Spre deosebire de RO, aici exista 3 parti. Prima este teoria, unde ai un profesor, si in sistem scolar, vizitezi cursurile fara sa atingi vreo masina. In schimb ai partea a II-a si anume simulator auto. Cele 2 sunt strans legate, si sunt testate printr-un examen teoretic. Daca iei examenul schimbi la instructor si urci la volan. Aici sunt prevazute ca si la noi x ore de condus. INSA daca profesorul considera ca NU esti pregatit, nu vei putea intra in examen, cu toate ca ai toate orele de condus, si prin urmare vei fi nevoit sa iei ore suplimentare. La examenul practic, exista asa numiti examinatori, si nu politisti ca si la noi. (in multe cazuri cred chiar ca instructorul face si examinarea) Toate acestea adunate, costa. Si nu putin. O scoala de soferi categoria B, costa in DE, incepand de la 2.600€ pana la 3.000€+. Prin urmare putem afirma ca nu toti isi permit la 18 ani sa faca carnetul, ca si la noi, si acest lucru se si vede. Foarte putine cunostinte de ale mele 18-25 (vorbim de persoane crescute in DE, si nu imigranti cu carnete EU sau non EU) au si carnet.
Si aici facem legatura cu articolul... In ultima saptamana s-au petrecut DOAR in Köln 4 accidente mortale. Culmea sau nu, toate au ceva in comun:
- toti cei 4 soferi aveau 19 ani
- fiecare masina avea peste 120PS (3 BMW si un Opel Astra Sport)
- victimele au fost din toate categoriile (pieton, bicilist, pasager taxi si pasagr dreapta)
- si poate una care nu ar trebuii sa aibe relevanta, insa in 3 dintre cazuri implicat direct a fost si o persoane de etnie turca
Acuma, masurile care sunt impinse insistent catre a fi aprobate. Conducatorii landului NRW vor inainta spre aprobare o reglementare prin care toti soferii care primesc carnet sub varsta de 23 ani sau fie supusi urmatoarelor reguli:
- primii 2 ani au voie sa conduca doar o masina cu maxim 60CP. Aceasta limita ar urma sa fie ridicata dupa 3 ani cu 20CP si dupa inca 2 ani cu inca 20CP. Astfel la varsta de 23 de ani limita ar fi de 100CP. Dupa aceasta varsta limitarea se sterge.
- daca in acesti 3 respectiv 2 ani, soferul este prins ca depaseste limita de viteza sau trece pe rosu, pe langa amenzi si puncte limitarea ii va fi prelungita cu un an in ambele cazuri, cu posibilitatea de prelungire cu cate un an de maxim 2 ori, deci pana la maxim varsta de 25 de ani.
La inceput poate suna complicat, insa personal sunt 100% deacord cu aceasta idee, si sunt sustinator al ei. Clar, asta nu ar elimina accidentele si toate cele, si clar ca tuningurile ilegale si tot tacamul vor inflori, insa e un inceput si o ideea de a ataca o problema importanta, care in DE incepe sa prinde roade. Pustani de 18 ani cu bolizi de 100CP care fac ravagii.
Pareri?
#831
Postat 22 aprilie 2015 - 17:34
Ma gandesc ca nu prea buna!...
Zilele trecute undeva pe TV in Romania spunea cineva "autorizat" (apropo de atatea accidente provocate de tineri "incepatori") ca ar trebui sa se procedeze ca la motociclisti care la inceput o perioada pot conduce doar motociclete "mici" si abia peste o perioada de timp stabilita pot trece la cele "mari" (mai puternice)...Este ceva sinonim cu ce spui tu ca se doreste in Germania...
#833
Postat 23 aprilie 2015 - 10:56
mile, la 22 aprilie 2015 - 17:34, a spus:
Ma gandesc ca nu prea buna!...
Zilele trecute undeva pe TV in Romania spunea cineva "autorizat" (apropo de atatea accidente provocate de tineri "incepatori") ca ar trebui sa se procedeze ca la motociclisti care la inceput o perioada pot conduce doar motociclete "mici" si abia peste o perioada de timp stabilita pot trece la cele "mari" (mai puternice)...Este ceva sinonim cu ce spui tu ca se doreste in Germania...
Carnetul l-am facut in RO, si am prins colegi si prieteni care isi cumparau BMW din '90 si faceau ravagii cu ele si la propriu si la figurat... Eram impotriva acestor mitocanii si aere inca de aici, insa nu imi puteam imagina asa o masura, ce-i drept.

#834
Postat 18 mai 2015 - 21:45
Sfarsitul acesta de saptamana a avut loc cea de a 125 zi de nastere a pompierilor din NRW. Cu aceasta ocazie, a avut loc o parada inedita, cu masini vechi de pompieri, majoritatea Magirus Deutz, si Mercedes, dar si cateva specialitati.
Preferatul meu absolut este acel IFA ex DDR.
Vizionare placuta! Merita vizionat, contine cateva bijuterii adevarate!
P.S. Am si poze, da mi-e prea lene sa le redimensionez pe toate, daca sunt curiosi, imi spuneti modelul, si va dau si poze pentru el.

#835
Postat 18 mai 2015 - 22:25

#836
Postat 18 mai 2015 - 23:36
cseh_17, la 18 mai 2015 - 21:45, a spus:
P.S. Am si poze, da mi-e prea lene sa le redimensionez pe toate, daca sunt curiosi, imi spuneti modelul, si va dau si poze pentru el.

Crezi ca eu redimensionez zeci - sute de poze pe zi pentru forum bucata cu bucata?
Am descoperit shrink o matic, selectezi latimea si/sau lungimea la care doresti redimensionarea, calitatea jpg, eventual numele pozelor pentru botezarea automata si adaugarea de watermark si dupa aceea selectezi zeci - sute de poze intr-un director si le tragi cu mouseul pe fereastra programului si totul se face automat. Este un program pe care il recomand si pentru redimensioarea de poze de trimis pe mail si pentru o rama foto digitala. Ah, cel mai important, este gratuit. Doar varianta android m-a scos din sarite, inca nu mi-am dat seama cum functioneaza.