STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#441 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2010 - 15:41

Adevarat aspirator de femei Duster-ul nostru. -_-
0

#442 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2010 - 20:12

Da, am vazut reclama duminica pe VOX. :coolspeak:
0

#443 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2010 - 20:15

E valabil si la Logan? :coolspeak:
0

#444 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2010 - 20:17

Clar! Pai nu spunea colegul A13 ca nici asta nu e SUV si are aceasi platforma cu Logan... :coolspeak:
0

#445 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2010 - 20:28

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 aprilie 2010 - 20:17, a spus:

Clar! Pai nu spunea colegul A13 ca nici asta nu e SUV si are aceasi platforma cu Logan... :)

:coolspeak: :rad_masa: :rad_masa:
0

#446 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 aprilie 2010 - 21:07

Deci o aşa reclamă la noi n-ar prinde deloc! La noi reclamele trebuie făcute fix pe reţeta inversă, "vrei să fii baştan?", "vrei să fii cel mai cool dintre toţi?", "avem cel mai scump produs din lume, special pentru tine!".

Sunt curios câţi dintre privitorii români se vor regăsi pe ei sau pe cunoştinţele lor în reclama asta ...
0

#447 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2010 - 21:49

Pai si la noi e o reclama in care un cuplu incantat de masina, refuza sa o cumpere cand aud ca aceasta costa "de la 10500€". Cica, e prea ieftina pentru statutul lor.

L.E. Descriere pe scurt in ziarele nemtesti: "Tiguanul romanesc la pret de Polo" :coolspeak:
0

#448 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 aprilie 2010 - 13:26

dAimon cei de la Dacia au stiut ce va prinde! :coolspeak:


0

#449 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 aprilie 2010 - 17:24

Geniala reclama! :coolspeak:
Baietii de la Renault stiu cum sa-si promoveze oferta, nu gluma. :rad_masa:
0

#450 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 aprilie 2010 - 23:01

Sa privim cum se fabrica Duster-ul.

Si inca un videoclip misto.

0

#451 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2010 - 11:47

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 aprilie 2010 - 20:17, a spus:

Clar! Pai nu spunea colegul A13 ca nici asta nu e SUV si are aceasi platforma cu Logan... :)


Si ce mare dreptate avea. Un ochi aruncat peste primul videoclip al lui @Viktor poate lamurii si pe cei mai putin familiarizati de platforma tehnica a Duster-ului.
0

#452 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 19 aprilie 2010 - 11:49

Am fost zilele trecute sa vad un Duster, uitandu-ma sub ea am vazut ca partea din spate este aproape exact ca si la logan, in masina stai ca intr-un logan mai inalt.Masina nu are scut sub ea(daca era masina de teren trebuia sa aibe sub toata masina, insa ea nu are).
0

#453 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2010 - 17:49

Daca partea din spate nu difera de Logan, inseamna ca ai vazut varianta 4x2, nu pe cea cu tractiune integrala. :)
Protectii suplimentare are pe unde trebuie (unde au considerat necesar), nu sub toata masina.
Incep sa apara si filmarile de la drive teste:


0

#454 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 19 aprilie 2010 - 19:35

Da, era 4x2, dar restu suvurilor, 4x4 de ce au scut sub toata masina...Ca doar nu l-au pus din cauza k aveau prea mult plastic...
0

#455 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2010 - 21:08

E optiunea fabricantului. De asemenea, nu stim daca o varianta mai scumpa (Prestige) nu are si ceva scuturi suplimentare. De exemplu la Skoda, daca comanzi "pachet drumuri grele", primesti si scut metalic sub motor si cutie.
0

#456 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 aprilie 2010 - 19:15

Am trait s-o vedem si pe asta! :coolspeak: :whistle:

Porche TAXAMERA
0

#457 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 aprilie 2010 - 07:21

Este binecunoscut faptul ca departamentul de marketing al grupului VAG este cel mai bun din lume. Ajutati de conjunctura si de Statele Unite ale Americii au reusit sa detroneze Toyota din pozitia de lider mondial, fara a avea o oferta imbatabila de automobile si fara a excela in domeniul inovatiilor sau in cel al designului. In aceste conditii nu este chiar atat de greu de crezut "spotul" comercial cu iz de prezentare automobilistica, pentru primul Sedan cu 4 usi si 4 locuri din istoria marcii.

Bravo VAG-ului pentru modul in care a inteles sa isi promoveze produsele.
0

#458 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 22 aprilie 2010 - 20:59

Duster. Ajunge oriunde
TEST. Dacia Duster prin deşertul marocan


Duster este un SUV cu pretenţii offroad desenat încă de la început cu intenţia de a accentua robusteţea şi spiritul aventurier. Un autovehicul care oferă spaţiul unui SUV din clasa compactă, dar care costă cât o maşină de clasă mică. Un mic tănculeţ pentru cei afectaţi de starea execrabilă a drumurilor.

Dar ştie oare şi offroad? Nu e oare doar un MCV cu suspensii întărite şi atât? Merită banii? Am testat-o în Maroc şi putem răspunde la aceste dubii.



Ţinută de drum confortabilă dar fermă

Am pornit la drum cu versiunea 4x2 1.5 litri dCi 85 CP. Aparent submotorizată şi nedemnă de a ieşi de pe asfalt. Într-adevăr, e lentă şi aşezată. Dar pe drumurile asfaltate prost întreţinute şi apoi pe drumurile de ţară care ne ofereau un peisaj de-a dreptul selenar, Duster 4x2 s-a simţit în elementul său. La 60-80km/h pe macadam nu simţi absolut nimic: gropi, şanturi, pietre, râpe... nimic. Treci peste ele ca un tanc în miniatură. Puntea spate de pe versiunea 4x2 este aceeaşi cu cea de la Logan, însă rămâne şi ea surprinzător de stabilă, fără joc neplăcut la viteze mari pe macadam. Evident, direcţia nu îţi comunică cine ştie ce, iar ruliul este prezent în virajele pe asfalt luate mai tare. Frânele ţin bine, în ciuda faptului că sunt dotate cu tamburi pe spate, iar vizibilitatea este foarte bună (mai puţin la parcare). În plus, în sfârşit, ştergătoarele nu mai scârţâie.


Surprize în offroad

Pentru offroad au fost folosite exemplare diesel de 110CP 4x4. Sistemul de tracţiune integrală este de la Nissan, cu cuplor electromagnetic preluat de la mult mai greul Murano, ceea ce garantează rezistenţă sporită la efort pentru Duster. Puntea spate este multilink, cu un sistem special proiectat. Cu rezultate pe măsură. Senzaţie: prima treaptă poate funcţiona singură, fără menţinerea apăsată a ambreiajului, ca la o cutie automată. Urci şi cobori rampe şi pante fără a atinge ambreiajul, doar lăsând maşina să curgă la vale în prima treaptă şi dozând domol răspunsul frânelor. Rampele mai puţin abrupte sunt urcate chiar fără a apăsa deloc acceleraţia, deşi nu ai Hill Holder! Aceasta îi permite maşinii să se caţere printre stânci şi denivelări pronunţate fără să omori ambreiajul. Inteligent. Spaţiul şi designul sunt similare cu cele din Logan, cu toate plusurile şi minusurile. Habitaclul şi portbagajul oferă suficient spaţiu pentru bagajele unei familii.
În plus, haionul se deschide foarte uşor şi în spaţii restrânse. Rămâne minusul calităţii slabe a materialelor, dar apar şi plusuri: tapiţeria opţională de piele şi satelitul de comandă audio pe volan. Scaunele sunt confortabile şi oferă susţinere laterală destul de bună, fiind diferite de cele de la Logan şi Sandero. Insonorizarea este decentă, dar atât, iar sistemul audio se aude mai bine decât arată. Versiunea 1.5 dCi de 85CP 4x2 cu echipare Laureate costă 13.050 Euro, iar cea de 110CP 4x4, 15.600. Un preţ la care concurenţa abia începe cu intrarea în gamă. Testul din Maroc ne-a demonstrat că Duster e un crossover pregătit atât pentru offroad, cât şi pentru drumurile proaste de la noi. Confortul oferit de poziţia înaltă la volan, dar mai ales de suspensiile excelente, spaţiul generos şi consumul mic de carburant, iată tot atâtea atuuri Duster care sunt greu de bătut pentru publicul care îşi caută o maşină utilă. Care ajunge oriunde.

Caracteristici:
Dacia Duster 1.5 dCi 110CP 4x4
Carburant: Motorină
Motor: 4 cilindri 1461 cmc
Putere maximă: 110 CP/4000 rpm
Cuplu maxim: 240 Nm/1750 rpm
Transmisie: 4x2, 4x4 auto, 4x4 lock
Cutie viteze: manuală 6+1
Viteză maximă: 168 km/h
Acceleraţie 0-100 km/h: 12.5 sec
Consum mixt: 5,6 l/100km
Emisii CO2: 145 g/km; filtru de particule
Dimensiuni anvelope: 215/65/R16
Lungime, lăţime, înălţime: 4315/1822/1625 mm
Ampatament: 2673 mm
Masă: 1294 kg
Volum portbagaj: 408/1570 litri
Rezervor: 50 litri
Garda la sol: 210 mm
Unghi de atac: 30 gr
Unghi ventral: 23 gr
Unghi de degajare: 36 gr
Preţ: 15.600 Euro


15.600 € este preţul (cu TVA inclus) de la care porneşte gama Duster 1.5 dCi 110CP 4x4, versiunea cu cinci locuri.
Sursa:RomaniaLibera.ro
0

#459 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2010 - 09:05

Trebuie sa recunosc ca m-am amuzat teribil citind articolul privind filmuletul. Daca nici intr-un asemenea film cu scop declarat de publicitate pentru un autovehicul nu ii poti masca minusurile, inseamna ca ele sunt mult mai multe decat se credea initial.
Singurul lucru demn de remarcat este plasarea masinii in clasa sa fireasca din care face parte: CROSSOVER.

Prima mare obiectie: cum sa faci un test-drive doar cu motorizarile diesel? Se putea aduce si benzinarul, dar se pare ca s-au temut sa nu le moara motorul ziaristilor, destul de nepriceputi, la aventurarea in off-road.
"Evident, direcţia nu îţi comunică cine ştie ce, iar ruliul este prezent în virajele pe asfalt luate mai tare." sper ca ruliul sa nu se tranforme in tangaj si micutul cross sa aterizeze pe partea gresita, neprevazuta cu roti.
"În plus, în sfârşit, ştergătoarele nu mai scârţâie." - ce remarca, m-a lasat fara cuvinte.
Iar acum preferata mea "Frânele ţin bine, în ciuda faptului că sunt dotate cu tamburi pe spate..." - Nu acelasi lucru reiese si din reanalizarea filmuletului incepand cu minutul 02:40 in care se prezinta un Duster, era sa scriu din inertie Logan, 4x2 diesel 85cp intr-ul exercitiu esuat de coborare a unei pante, in care se observa cu o mare usurinta cum rotiile fata prevazute cu discuri fac fata provocarii in timp ce rotile spate se dau batute, curgand "dupa" masina in voia sorti ca intr-un joc sinistru de ruleta ruseasca. Cum s-a putut scapa un asemenea cadru in acest filmulet, evident pro-Duster? Inca o intrebare retorica care se naste este cea legata de prezenta ABS-ului care ar fi trebuit sa isi exercite functia, macar pe trenul fata, pentru a nu uza inutil anvelopa.
"Sistemul de tracţiune integrală este de la Nissan, cu cuplor electromagnetic preluat de la mult mai greul Murano, ceea ce garantează rezistenţă sporită la efort pentru Duster. Puntea spate este multilink, cu un sistem special proiectat." - o fi preluat sistemul de tractiune de la o masina net superioara si puntea multilink gasita pe aproape orice compacta din ultimul deceniu, dar calitatea materialelor utilizate pe seama cui ramane? Planetara prezentata in stop cadrul 02:05 este ceva mai subtire decat cea utilizata in trecut pe batrana Dacia 1300 - 1310.
O ultima obiectie este legat de diferentialul spate care nu este autoblocabil si nu transfera puterea rotii cu aderenta maxima, dar acest lucru nu a fost evidentiat nici de Dacia si sunt de acord ca in aceste conditii pretul crossului nu si-ar mai fi respectat targetul.
In final s-a mai "dres busuiocul" cu atuurile pe care le prezinta Dusterul evident spuse pe un ton partinitor, dat fiind faptul ca totusi este un articol menit sa incurajeze achizitionarea mega masinii de teren romaneasca; Aro, pardon Duster. Mai aproape de adevar ar fi fost un final de genul:
< Testul din Maroc ne-a demonstrat că Duster e un crossover pregătit pentru drumurile proaste de la noi. Confortul oferit de poziţia înaltă la volan, spaţiul generos şi consumul relativ mic de carburant, iată tot atâtea atuuri Duster care sunt greu de bătut pentru publicul care îşi caută o maşină. Care ajunge aproape oriunde exita drum. >
0

#460 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 29 aprilie 2010 - 22:21

Test Drive Dacia Duster by Autocar.uk

0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi