
Masini pe alese
#444
Postat 15 aprilie 2010 - 20:17

#446
Postat 15 aprilie 2010 - 21:07
Sunt curios câţi dintre privitorii români se vor regăsi pe ei sau pe cunoştinţele lor în reclama asta ...
#447
Postat 15 aprilie 2010 - 21:49
L.E. Descriere pe scurt in ziarele nemtesti: "Tiguanul romanesc la pret de Polo"

#449
Postat 16 aprilie 2010 - 17:24

Baietii de la Renault stiu cum sa-si promoveze oferta, nu gluma.

#451
Postat 19 aprilie 2010 - 11:47
Florin.B RATT, la 15 aprilie 2010 - 20:17, a spus:

Si ce mare dreptate avea. Un ochi aruncat peste primul videoclip al lui @Viktor poate lamurii si pe cei mai putin familiarizati de platforma tehnica a Duster-ului.
#452
Postat 19 aprilie 2010 - 11:49
#453
Postat 19 aprilie 2010 - 17:49

Protectii suplimentare are pe unde trebuie (unde au considerat necesar), nu sub toata masina.
Incep sa apara si filmarile de la drive teste:
#454
Postat 19 aprilie 2010 - 19:35
#455
Postat 19 aprilie 2010 - 21:08
#457
Postat 22 aprilie 2010 - 07:21
Bravo VAG-ului pentru modul in care a inteles sa isi promoveze produsele.
#458
Postat 22 aprilie 2010 - 20:59
TEST. Dacia Duster prin deşertul marocan
Duster este un SUV cu pretenţii offroad desenat încă de la început cu intenţia de a accentua robusteţea şi spiritul aventurier. Un autovehicul care oferă spaţiul unui SUV din clasa compactă, dar care costă cât o maşină de clasă mică. Un mic tănculeţ pentru cei afectaţi de starea execrabilă a drumurilor.
Dar ştie oare şi offroad? Nu e oare doar un MCV cu suspensii întărite şi atât? Merită banii? Am testat-o în Maroc şi putem răspunde la aceste dubii.
Ţinută de drum confortabilă dar fermă
Am pornit la drum cu versiunea 4x2 1.5 litri dCi 85 CP. Aparent submotorizată şi nedemnă de a ieşi de pe asfalt. Într-adevăr, e lentă şi aşezată. Dar pe drumurile asfaltate prost întreţinute şi apoi pe drumurile de ţară care ne ofereau un peisaj de-a dreptul selenar, Duster 4x2 s-a simţit în elementul său. La 60-80km/h pe macadam nu simţi absolut nimic: gropi, şanturi, pietre, râpe... nimic. Treci peste ele ca un tanc în miniatură. Puntea spate de pe versiunea 4x2 este aceeaşi cu cea de la Logan, însă rămâne şi ea surprinzător de stabilă, fără joc neplăcut la viteze mari pe macadam. Evident, direcţia nu îţi comunică cine ştie ce, iar ruliul este prezent în virajele pe asfalt luate mai tare. Frânele ţin bine, în ciuda faptului că sunt dotate cu tamburi pe spate, iar vizibilitatea este foarte bună (mai puţin la parcare). În plus, în sfârşit, ştergătoarele nu mai scârţâie.
Surprize în offroad
Pentru offroad au fost folosite exemplare diesel de 110CP 4x4. Sistemul de tracţiune integrală este de la Nissan, cu cuplor electromagnetic preluat de la mult mai greul Murano, ceea ce garantează rezistenţă sporită la efort pentru Duster. Puntea spate este multilink, cu un sistem special proiectat. Cu rezultate pe măsură. Senzaţie: prima treaptă poate funcţiona singură, fără menţinerea apăsată a ambreiajului, ca la o cutie automată. Urci şi cobori rampe şi pante fără a atinge ambreiajul, doar lăsând maşina să curgă la vale în prima treaptă şi dozând domol răspunsul frânelor. Rampele mai puţin abrupte sunt urcate chiar fără a apăsa deloc acceleraţia, deşi nu ai Hill Holder! Aceasta îi permite maşinii să se caţere printre stânci şi denivelări pronunţate fără să omori ambreiajul. Inteligent. Spaţiul şi designul sunt similare cu cele din Logan, cu toate plusurile şi minusurile. Habitaclul şi portbagajul oferă suficient spaţiu pentru bagajele unei familii.
În plus, haionul se deschide foarte uşor şi în spaţii restrânse. Rămâne minusul calităţii slabe a materialelor, dar apar şi plusuri: tapiţeria opţională de piele şi satelitul de comandă audio pe volan. Scaunele sunt confortabile şi oferă susţinere laterală destul de bună, fiind diferite de cele de la Logan şi Sandero. Insonorizarea este decentă, dar atât, iar sistemul audio se aude mai bine decât arată. Versiunea 1.5 dCi de 85CP 4x2 cu echipare Laureate costă 13.050 Euro, iar cea de 110CP 4x4, 15.600. Un preţ la care concurenţa abia începe cu intrarea în gamă. Testul din Maroc ne-a demonstrat că Duster e un crossover pregătit atât pentru offroad, cât şi pentru drumurile proaste de la noi. Confortul oferit de poziţia înaltă la volan, dar mai ales de suspensiile excelente, spaţiul generos şi consumul mic de carburant, iată tot atâtea atuuri Duster care sunt greu de bătut pentru publicul care îşi caută o maşină utilă. Care ajunge oriunde.
Caracteristici:
Dacia Duster 1.5 dCi 110CP 4x4
Carburant: Motorină
Motor: 4 cilindri 1461 cmc
Putere maximă: 110 CP/4000 rpm
Cuplu maxim: 240 Nm/1750 rpm
Transmisie: 4x2, 4x4 auto, 4x4 lock
Cutie viteze: manuală 6+1
Viteză maximă: 168 km/h
Acceleraţie 0-100 km/h: 12.5 sec
Consum mixt: 5,6 l/100km
Emisii CO2: 145 g/km; filtru de particule
Dimensiuni anvelope: 215/65/R16
Lungime, lăţime, înălţime: 4315/1822/1625 mm
Ampatament: 2673 mm
Masă: 1294 kg
Volum portbagaj: 408/1570 litri
Rezervor: 50 litri
Garda la sol: 210 mm
Unghi de atac: 30 gr
Unghi ventral: 23 gr
Unghi de degajare: 36 gr
Preţ: 15.600 Euro
15.600 € este preţul (cu TVA inclus) de la care porneşte gama Duster 1.5 dCi 110CP 4x4, versiunea cu cinci locuri.
Sursa:RomaniaLibera.ro
#459
Postat 24 aprilie 2010 - 09:05
Singurul lucru demn de remarcat este plasarea masinii in clasa sa fireasca din care face parte: CROSSOVER.
Prima mare obiectie: cum sa faci un test-drive doar cu motorizarile diesel? Se putea aduce si benzinarul, dar se pare ca s-au temut sa nu le moara motorul ziaristilor, destul de nepriceputi, la aventurarea in off-road.
"Evident, direcţia nu îţi comunică cine ştie ce, iar ruliul este prezent în virajele pe asfalt luate mai tare." sper ca ruliul sa nu se tranforme in tangaj si micutul cross sa aterizeze pe partea gresita, neprevazuta cu roti.
"În plus, în sfârşit, ştergătoarele nu mai scârţâie." - ce remarca, m-a lasat fara cuvinte.
Iar acum preferata mea "Frânele ţin bine, în ciuda faptului că sunt dotate cu tamburi pe spate..." - Nu acelasi lucru reiese si din reanalizarea filmuletului incepand cu minutul 02:40 in care se prezinta un Duster, era sa scriu din inertie Logan, 4x2 diesel 85cp intr-ul exercitiu esuat de coborare a unei pante, in care se observa cu o mare usurinta cum rotiile fata prevazute cu discuri fac fata provocarii in timp ce rotile spate se dau batute, curgand "dupa" masina in voia sorti ca intr-un joc sinistru de ruleta ruseasca. Cum s-a putut scapa un asemenea cadru in acest filmulet, evident pro-Duster? Inca o intrebare retorica care se naste este cea legata de prezenta ABS-ului care ar fi trebuit sa isi exercite functia, macar pe trenul fata, pentru a nu uza inutil anvelopa.
"Sistemul de tracţiune integrală este de la Nissan, cu cuplor electromagnetic preluat de la mult mai greul Murano, ceea ce garantează rezistenţă sporită la efort pentru Duster. Puntea spate este multilink, cu un sistem special proiectat." - o fi preluat sistemul de tractiune de la o masina net superioara si puntea multilink gasita pe aproape orice compacta din ultimul deceniu, dar calitatea materialelor utilizate pe seama cui ramane? Planetara prezentata in stop cadrul 02:05 este ceva mai subtire decat cea utilizata in trecut pe batrana Dacia 1300 - 1310.
O ultima obiectie este legat de diferentialul spate care nu este autoblocabil si nu transfera puterea rotii cu aderenta maxima, dar acest lucru nu a fost evidentiat nici de Dacia si sunt de acord ca in aceste conditii pretul crossului nu si-ar mai fi respectat targetul.
In final s-a mai "dres busuiocul" cu atuurile pe care le prezinta Dusterul evident spuse pe un ton partinitor, dat fiind faptul ca totusi este un articol menit sa incurajeze achizitionarea mega masinii de teren romaneasca; Aro, pardon Duster. Mai aproape de adevar ar fi fost un final de genul:
< Testul din Maroc ne-a demonstrat că Duster e un crossover pregătit pentru drumurile proaste de la noi. Confortul oferit de poziţia înaltă la volan, spaţiul generos şi consumul relativ mic de carburant, iată tot atâtea atuuri Duster care sunt greu de bătut pentru publicul care îşi caută o maşină. Care ajunge aproape oriunde exita drum. >