Masini pe alese
#421
Postat 11 martie 2010 - 21:46
Ca si model, este o masina destul de reusita. Dar trebuie sa fii constient si de faptul ca o masina care are un rulaj de peste 100.000km este o masina terminata. Costurile ulterioare la service-uri te vor costa destul de mult, lucru deloc de neglijat.
Sincer sa-ti spun, eu nu m-as baga la o astfel de achizitie.
#422
Postat 11 martie 2010 - 21:58
Nu am avut probleme cu nicio masina second luata, TOATE AU AVUT PESTE 100.000 km(si nu am avut una), si nu am patit nimica cu ele.Daca iti iei second, iati una de dincolo, macar nu sunt rulate la noi(pe drumurile noastre).
@Chagall: de ce spui ca o masina peste 100 de mii este una terminata, prima data cand aud una ca asta.Loganu tau la 100 de mii il arunci ?
#423
Postat 11 martie 2010 - 21:59
Florin.B RATT, la 11 Mar 2010, 21:42, a spus:
Din cate am inteles aici ar aparea majoritatea problemelor. Intra pe Club Opel si citeste ce scriu posesorii, fara insa a cere o parere. Parerea ti-o faci tu singur, nu te lua dupa altii.

Fiind un model de masina relativ nou,inclin sa cred ca sunt cam scumpe consumabilele,oricum in momentul in care o sa-mi cumpar una second o sa fac o verificare minutioasa cu un specialist,insa vroiam sa stiu din start cum sunt Astra H diesel in general.Am intrat si pe Club Opel si pe Astra Club,nu am cerut pareri,am citit doar ce au scris altii si sunt mai dezorientat ca niciodata.Concluzia la care am ajuns e aceea ca poti avea probleme cu orice model de masina second,indiferent de marca,versiune,combustibil folosit(defectele ascunse le gasesti abia dupa ce ai cumparat-o)
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 11 martie 2010 - 22:09
#424
Postat 11 martie 2010 - 22:06
#425
Postat 11 martie 2010 - 22:07
Chagall, la 11 Mar 2010, 21:46, a spus:
Ca si model, este o masina destul de reusita. Dar trebuie sa fii constient si de faptul ca o masina care are un rulaj de peste 100.000km este o masina terminata. Costurile ulterioare la service-uri te vor costa destul de mult, lucru deloc de neglijat.
Sincer sa-ti spun, eu nu m-as baga la o astfel de achizitie.
Un rulaj de 100mii km pt un motor turbo-diesel e foarte putin,kitul de distributie(curele si role) e cel care trebuie schimbat cam la 50-60mii km,sau o data la 5 ani pt ca materialele(curelele)imbatranesc.In rest daca a fost intretinut corespunzator,cu reviziile facute la timp,nu ar trebui sa apara probleme majore,teoretic..practic

#427
Postat 11 martie 2010 - 22:17

De ce sa il vinzi la 100 de mii, is loganuri pe taxi care au si 300 de mii si merg bine.Il intretii, schimburi si revizii la timp...
#428
Postat 11 martie 2010 - 22:26

Daca informatia e stocata si in ECU (similar cu Logan Diesel), un specialist o poate citi si se vad km. reali, dar nu in piata sau la om acasa.
#429
Postat 11 martie 2010 - 22:37
#430
Postat 12 martie 2010 - 07:38
Am in familie o astfel de masina, un Renault Laguna II - 2004 - 1,9 dci - 101cp mai exact (stiu, Renault), care in momentul achizitiei (septembrie 2008) avea 155.000 km. Imediat ce am adus-o si am inmatriculat-o, i-am schimbat kitul de distributie, uleiul si toate filtrele cu toate ca in cartea tehnica ultima revizie era facuta in aprilie 2008 si de atunci, fostul proprietar, facuse sub 10.000 km.
De atunci si pana in prezent in afara de motorina nu am mai bagat niciun ban in ea. As putea spune ca astept sa se termine odata cu iarna asta ca sa ii fac inca un schimb de ulei ca se cam apropie de 1,5 ani.
In conditiile date se pare ca ai mei au tras lozul castigator, dar repet nu sunt chiar asa de sigur ca as mai risca inca odata sa imi i-au o masina second, indiferent de marca, model, an de fabricatie, dotari etc. Si daca totusi as fi dispus sa imi mai incerc odata norocul, nu as lua una deja adusa si inmatriculata in Romania, ci m-as duce chiar eu dincolo sa o aleg.
Bafta atat in luarea deciziei, cat si in alegerea masinii.
#431
Postat 12 martie 2010 - 09:48
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 12 martie 2010 - 10:47
#432
Postat 12 martie 2010 - 10:05
#433
Postat 12 martie 2010 - 20:54
Goldmember, la 12 Mar 2010, 09:48, a spus:
Sa zicem ca la noi cere 9 mii pe una second, neinmatriculata, iar el a luat-o de dincolo cu vreo7-8 mii...Eu zic ca se merita pt. 1-2 mii sa mergi sa o iei tu de dincolo.Si sunt maisni nerulate pe gropile noastre...etc.
#434
Postat 12 martie 2010 - 21:28

#435
Postat 12 martie 2010 - 22:04

#436
Postat 12 martie 2010 - 22:13