STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#221 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 27 iunie 2009 - 20:50

Primele doua poze: ISDERA commendatore 112i - motor Daimler_Benz V12/48 ventile 620 cp, vmax 370 km/h, greutate 1575 kg. Se fabrica la comanda de catre firma ISDERA din Stuttgart.

Pozele 3 si 4: ISDERA autobahnkurier 116i - doua motoare Daimler_Benz V8 (4WD), impreuna 600 cp, vmax 242 km/h, consum 21,7 l.
Unicat, masina de serviciu al sefului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cmdt_2.jpg
  • Imagine atasata: cmdt_3.jpg
  • Imagine atasata: autobahnkurier3.jpg
  • Imagine atasata: autobahnkurier6.jpg

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 27 iunie 2009 - 21:18

0

#222 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 iunie 2009 - 23:06

Ma gandeam sa-mi schimb loganul cu una dinasta. :lol:
0

#223 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iunie 2009 - 09:29

Asta numai daca castigi premiul ala "benzina pe viata" cu care se tot lauda Petrom. :(

Poza spion cu noua Dacie SUV, poza e preluata de pe daciaclub:

Imagine atasata: img_9625.jpg
0

#224 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 iunie 2009 - 15:25

Horch. Uneori e interesant sa citesti istoria unor firme pentru a vedea cum se leaga lucrurile. 1899 August Horch, fost inginer sef la Benz&Cie decide sa-si infiinteze propria firma Horch Automobilwerke AG. Insa deja 1909 se cearta cu ceilalti actionari si infiinteaza o noua firma, Audi. In germana "horch" inseamna "asculta"., acelasi inteles il are Audi in latina. 1932 Audi, Horch, Wanderer si DKW vor fi comasate in noul concern "Auto Union", insa vor produce in continuare sub vechile denumiri. Cele patru inele din sigla Audi sunt de fapt cele patru firme care au format initial concernul. 1958 Daimler-Benz cumpara firma, insa o va vinde 1964 concernului Volkswagen. Concern al carui fondator este Ferdinand Porsche, care la randul lui a fost inginer sef la Austro-Daimler. Dupa 1945 fabricile Audi si Horch din noul RDG vor fi unificate sub sigla IFA si ulterior vor produce Trabantul.

It´s all a big family! :(

Dar acum despre masini. Horch erau considerate "Rolls-Royce-ul german". Costau cam cat 2-3 Mercedesuri. Bineinteles ca masina lui Hitler tot Horch era. Mai jos cateva poze. Modelul cabrio 1937 si 1938. La ora actuala se vand de la un milion in sus.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: horch853spca37.jpg
  • Imagine atasata: a_Horch_Cabriolet.jpg

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 28 iunie 2009 - 22:24

0

#225 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 iunie 2009 - 15:35

Deci sa intelegem, ca intr-un anumit fel, Porsche, si Audi, au o legatura cu camioanele IFA si Trabant? :(
0

#226 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 iunie 2009 - 16:00

Intr-un fel da. La fel cum viitoarea fabrica Wartburg pana in `48-`49 a mai construit masini sport BMW. Problema a fost ca rusii au demontat totul si au transportat utilajele la ei. Ca n-au fost ulterior in stare de nimic, e alta poveste...

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 28 iunie 2009 - 16:01

0

#227 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 28 iunie 2009 - 19:13

Multumim pentru povestioara Wegmann :( .
Daca doresti si vei mai avea chef, te rog mai fa astfel de istorioare.
0

#228 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 iunie 2009 - 11:13

Nu stiu daca ati urmarit in ultima vreme scandalul Porsche-VW. citez din Jurnalul:

Citeaza

Negocieri dure: Fuziune cu scântei Porsche-VW
Porsche se consideră şantajat, după ce Volkswagen i-a dat ultimatum până azi pentru realizarea fuziunii, potrivit ediţiei online a The Wall Street Journal.

29/06/2009

Potrivit publicaţiei germane Der Spiegel, planul prevede ca Volkswagen să preia 49% din afacerea de maşini sport a Porsche, pentru 3-4 miliarde de euro. Grupul Porsche a acuzat Volkswagen şi landul Saxonia Inferioară, acţionarul-cheie al VW, de şantaj, după ce grupul auto i-a fixat un ultimatum până luni, 29 iunie, ca să accepte fuziunea.
"Nu vom accepta şantajul. Ultimatumurile nu-şi au locul în secolul al XXI-lea", se arată într-un comunicat semnat de Wolfgang Porsche.
Porsche este acţionarul majoritar al Volkswagen, la care deţine 51% din acţiuni, participaţie la care a ajuns îndatorându-se masiv, cu 9 miliarde de euro. Miza operaţiunii era atingerea unei participaţii de 75% din capitalul Volkswagen, ce ar fi permis Porsche să obţină acces la lichidităţile importante ale VW.
După debutul crizei financiare, Porsche nu a mai reuşit să-şi majoreze participaţia pentru a obţine controlul VW şi, în lipsă de alternative, a fost nevoit chiar să recurgă, la finalul lunii mai, la un împrumut de 700 milioane de euro de la Volkswagen.
Acum VW a ameninţat că ar putea să ceară ca Porsche să ramburseze în septembrie creditul de 700 mi­lioane de euro pe care i l-a acordat în luna mai, dacă Porsche respinge oferta. Compania care ar rezulta în urma fuziunii ar fi de­ţinută în proporţie de 40% de familiile Porsche şi Piech, 20% din capital va aparţine landului Saxonia In­ferioară, Qatarul va deţine 15%, iar un alt fond suveran - 5%.


Astazi Porsche a respins oferta. Conform analistilor, fuziunea e totusi foarte probabila, miza la ora actuala fiind doar care inghite pe care. Situatia e oarecum bizara, deoarece ambele clanuri (Porsche si Piech) sunt descendentii directi a lui Ferdinand Porsche. Practic e o lupta intre veri de gradul I. Piech e sef la VW si coproprietar la Porsche, firma care la randul ei detine 51% din VW. Cheia insa aici e landul Saxonia inferioara care - desi nu e actionar majoritar - printr-o lege speciala are drept de veto la VW. Ei ar fi de acord cu oricare fel de fuziune, conditia fiind sa nu-si piarda acest drept. Insa asta bineinteles nu-i place familiei Porsche. Piech in schimb e bun prieten cu prim-ministrul Saxoniei inferioare si le cam scuipa in ciorba.
Rezultatul ar fi totusi unul interesant. Pe langa Bugatti, Lamborghini, Bentley, Phaeton si Audi ar mai include si Porsche, deci in mod clar ar domina piata masinilor de lux in Europa (poate chiar si pe plan mondial).

Totusi, produsul cel mai exclusiv al VW ramane Bugatti Veyron EB 16.4. Motor de 8l, 16 cilindri, 1001 cp, vmax 407km/h. Accelereaza 0-100 in 2,5 sec, 0-400 in 50 sec. Consum mediu/max 40,1/78 l. Costa ceva peste 2 milioane EUR (varianta "pentru saraci" porneste de la 1,2 mil., insa n-a comandat-o nimeni pana acum). Editia este limitata la 300 buc., din care aprox 200 s-au vandut. Pentru urmatorul model, Grand Sport, tinta este un vmax de 430 km/h. Si masina va fi...decapotabila. <_< La 430 km/h?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Bugatti_Veyron___BCN_motorshow_2009.JPG

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 30 iunie 2009 - 14:52

0

#229 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 iulie 2009 - 20:22

Cam asa va arata noua Dacia SUV

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: dacia_suv_3.jpg

0

#230 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2009 - 21:03

Poze din toate unghiurile:

Imagine atasata: dacia_suv_2_500x375.jpg Imagine atasata: dacia_suv_3_500x375.jpg Imagine atasata: 02072009.jpg

La cat umbla de camuflata acum cateva zile, ma mir profund ca au perims sa scape poze cu masina. :D
0

#231 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 iulie 2009 - 21:14

Arata atat deeeee......... ieftin. :D
0

#232 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2009 - 21:33

In mod sigur va fi mai ieftin decat concurentii. :D
0

#233 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 02 iulie 2009 - 22:44

Din spate arata ca nissan pathfinder.
0

#234 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 03 iulie 2009 - 10:59

Primele fotografii oficiale cu BMW X1.


Primele imagini oficiale care surprind noul SUV compact de la BMW au fost publicate pe internet inainte de dezvaluirea oficiala a modelului de la Salonul Auto de la Frankfurt.
Modelul a fost dezvaluit partial de catre oficialii BMW in cadrul unor teasere, care surprindeau anumite elemente ale lui X1, iar BMW a lansat si o galerie foto oficiala a prototipului lui X1 in timpul testelor, dar modelul respectiv era acoperit de camuflaj in momentul in care a fost fotografiat.
Principala diferenta dintre studiul de design X1 si versiunea de productie a lui X1 consta in design-ul stopurilor, care a fost inspirat din aspectul stopurilor lui Seria 3 facelift si Seria 7 F01. Dupa cum era de asteptat, design-ul interior a primit liniile lui X3 si anumite elemente de la noul Seria 7. Spre deosebire de X3, modelul X1 prezinta o consola centrala inclinata usor spre sofer, element intalnit pe numeroase modele BMW.
BMW nu a dezvaluit inca datele tehnice ale acestui model, dar X1 ar putea imparti o mare parte din gama de motorizari cu fratele sau de platforma, Seria 3 E90. BMW X1 va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt, iar modelul va fi disponibil in Europa la scurt timp dupa acest eveniment. Noul BMW X1 va rivaliza modele precum Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 si Honda CR-V.

Noul BMW X1 este mai scurt, mai ingust si mai scund decat modelul X3. Lungimea acestui model este de 4.469 de milimetri, pe cand latimea este de 1.793 milimetri, iar inaltimea lui X1 se ridica la doar 1.534 mm. Gama de motorizari a lui X1 contine cinci motorizari diesel si o unitate pe doua unitati pe benzina.

Cel mai puternic model X1 va fi intitulat xDrive28i si va fi echipat cu un motor care dezvolta 258 CP si un cuplu motor de 310 Nm, pe cand varful gamei de motorizari diesel va fi un motor cu patru cilindri, care dezvolta 204 CP. Cel mai puternic diesel de pe BMW X1 va fi disponibil pe versiunea xDrive23d, si va oferi un cuplu motor de 400 Nm la 2.000 rpm, alaturi de cei 204 CP ai sai. Aceasta versiune a lui X1 poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 7.3 secunde.
agenda.ro

Ce fain arata modelul asta :coolspeak:

Imagine atasata: bmw_x1_1.jpg

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 03 iulie 2009 - 16:48
Motiv editare: Am introdus eu o poza.

0

#235 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 iulie 2009 - 11:13

Dar unde sunt imaginile? Au devenit invizibile? :coolspeak: :coolspeak: .
0

#236 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 03 iulie 2009 - 18:01

Multumesc domnule florin :coolspeak:
0

#237 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 iulie 2009 - 11:45

Pe tion putei admira nominalizarile pentru "car of the year 2010". Asiaticii se pare ca nu mai prea au concurenta.
0

#238 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 18 iulie 2009 - 22:55

Cum sa nu speli o masina :) .


0

#239 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 19 iulie 2009 - 21:39

Dupa cum banuiam: VW preia Porsche:

Citeaza

Porsche va fi preluată de Volkswagen

Paul Barbu
Luni, 20 Iulie 2009
ACHIZIŢIE. Familiile Porsche şi Piech, care controlează holdingul Porsche SE, vor accepta oferta
grupului Volkswagen, de a prelua constructorul auto Porsche AG pentru circa opt miliarde de euro, titrează revista germană „Der Spiegel”.
Potrivit publicaţiei, grupul Volkwagen va prelua iniţial o participaţie de 49,9% din Porsche AG, urmând ca mai apoi să preia şi restul acţiunilor.
Vânzarea Porsche va ajuta holdingul cu acelaşi nume să-şi plătească cea mai mare parte a datoriilor, care au depăşit „considerabil” suma de 10 miliarde de euro, potrivit unor surse apropiate companiei
.Mai mult, directorul general executiv al Porsche SE şi Porsche AG, Wendelin Wiedeking, negociază un acord de disponibilizare care ar putea depăşi 100 milioane de euro.
Sursa: EVZ

Situatie interesanta, deoarece Porsche detine 51% din actiunile VW. Deci, se vor detine reciproc unii pe ceilalti.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 19 iulie 2009 - 21:45

0

#240 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 septembrie 2009 - 16:26

Primul Ford fabricat la Craiova a iesi pe portile fabricii (si RATT are 3 asemenea Forduri):

Imagine atasata: ford.jpg

Masina a fost donata spitalului din Craiova.
0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi