STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#141 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 aprilie 2009 - 21:06

PAREREA MEA este ca peugeout 206 sedane si renault simbol, noile modele.Nu stiu cine poate sa cumpere asa o masina care arata groaznic :baby:

Aceasta postare a fost editata de alecs: 22 aprilie 2009 - 12:35

0

#142 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 aprilie 2009 - 21:09

Da, ai dreptate. Si astea arata groaznic, dar totusi nu au motorizarea aia cu 3 cilindri de pe Skoda Fabia. (motorul 1.4 16V /98 CP, de pe Renault e chiar OK)
0

#143 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 aprilie 2009 - 21:21

Nu am spus nimica de motor, sau specificatii tehnice.
Ma refeream doar la aspect :baby:
0

#144 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 aprilie 2009 - 21:30

Un motor bun te poate face sa te razgandesti cand vezi uratania. :baby:
0

#145 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

  Postat 22 aprilie 2009 - 20:59

Niste iepuri nebuni, cica testeaza noul Renault Grand Scenic :respekt: :


0

#146 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 23 aprilie 2009 - 19:44

Megane cu fata noua si incitanta, lansat la Timisoara

Elegant, seducator si incitant! Renault a dat semnalul reinnoirii si prin aducerea la Timisoara a noului Megane si a lui Megane Coupe, la showroom-ul din Calea Sagului.

Noile masini se prezinta cu un aspect elegant si incitant. Designul este unul special, mizand pe faptul ca doritorii aleg atat cu mintea, cat si cu sufletul.

Noua generatie incearca sa imbine calitatea cu confortul si siguranta. La acest capitol, a precizat Razvan Gidea, director concesiune Renault, „Megane este modelul care detine cel mai mare punctaj inregistrat la testele de impact, 37 de puncte din 37 posibile”.

Pretul de vanzare porneste de la 12.900 euro cu TVA. Oferta este intregita si de faptul ca se adauga o garantie de patru ani sau 100 000 km parcursi, iar dobanda la leasing este zero.

Modelul dispune de trei variante de motorizare (una pe benzina si doua turbodiesel) si de trei versiuni de echipare, regasite sub denumirile de Expression, Dynamique si Privilege. Cutia de viteze este manuala, in sase trepte.

Echiparile sunt standard, dar un standard ridicat, cu ABS, airbaguri frontale si laterale, servodirectie, computer de bord, radio CD, MP3, dar si oglinzi retrovizoare degivrante sau demaraj cu card. Consumurile la 100 km scad de la 9,3 litri in oras pana la patru litri in afară.

In concluzie, este vorba de masini pentru toate gusturile si pentru toate categoriile de conducatori auto.

agenda.ro


Arata frumos aceasta masina, cel putin dupa parerea mea :plang:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Megane..jpg

Aceasta postare a fost editata de Chagall: 23 aprilie 2009 - 21:32
Motiv editare: Adaugare poza

0

#147 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 23 aprilie 2009 - 22:10

Dacia cere dublarea cotei pentru Rabla


Dupa ce a reusit sa vanda toate cele 1.700 de masini in numai doua saptamani, constructorul auto roman a solicitat dublarea cotei. In acest timp ceilalti dealeri fac eforturi sa ajunga macar la jumatatea cotei.

Cea mai ieftina masina din Romania, Loganul in valoare de 5.900 de euro, este si cea mai dorita. Peste 3.000 de oameni figureaza pe listele dealerilor din toata tara si asteapta sa primeasca o masina noua prin programul Rabla.

Si Hyundai a profitat din plin de programul "Rabla". Coreenii au trecut pe primul loc la importuri, detronand marci cu traditie precum Volkswagen sau Skoda. Acum dealerii care n-au vandut cat au cerut se pregatesc sa isi cedeze cotele celor mai performanti.

"Initial, ne-au revenit 60 de locuri pe care le-am dat in prima zi. Acum sunt la noi 250 de cereri, pe liste de asteptare. Avem speranta ca vom primi acest numar din noua cota", a declarat Valentin Iliescu, dealer Dacia, citat de Antena 3.

In timp ce Dacia asteapta majorarea cotei, ceilalti dealeri nu stiu daca vor reusi sa vanda nici macar 80% din cota alocata initial. La jumatatea primei parti a Programului Rabla dealerii au reusit sa vanda doar 5.151 de masini din 20.000 cat aratau estimarile la inceput.

"Nu a fost cum ne-am asteptat. Cea mai mare dezamagire a fost ca oamenii s-au inscris, dar apoi s-au retras", a spus Nicolae Sorescu, director Opel.

"Inainte de Paste am dat 155 de note de acceptare, speram concretizarea lor. Evident, masinile cu promotii au tinut cap de afis si la noi", a mentionat stefan Valsanoiu, specialist vanzari Volkswagen.
sursa:auto.ro
0

#148 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2009 - 10:31

Timis Rally 2009

" În acest sfârşit de săptămână, fanii sportului pe patru roţi din judeţ vor avea parte de cel mai tare raliu din această parte de ţară. Imagini traseu
Timis Rally 2009
Este vorba despre etapa a 2-a a Campionatului Naţional, Timiş Rally - Realitatea TV. Organizatorii au desenat un traseu interesant, iar ca noutate, pentru prima dată, acesta străbate mijlocul unui sat.
Este vorba de localitatea Mâtnic, unde au fost luate măsuri speciale pentru evitarea incidentelor. Acest lucru înseamnă că mai multe drumuri judeţene vor fi închise, după următorul program: joi, între orele 12:00 şi 20:00 se va închide în vederea desfăşurării sesiunii de teste şi setări a autoturismelor participante la raliu (Shakedown) sectorul de drum D.J. 681 C de la Intersectia Jureşti-Drinova-Boteşti spre intersecţia cu DN 68 A (Hanul Ana Lugojana), pe porţiunea asfaltată"

sursa: tion
0

#149 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2009 - 18:27

Vezi postareadAImon, la 24 Apr 2009, 00:27, a spus:

Pai acum sunt mai destepte masinile ca noi, avem senzori de parcare, etc. Iar ca sofer de Dacia, cred si eu ca trebuia sa ai indemanare de la prima atingere de volan ;)


Senzori de Parcare = ce p.... tot beep-ue , si nu bag in seama POC ;)
ABS = ce imi mai pasa am frana mah , pana il pup pe ala din fatza :P

si exemplele ar putea continua :P
0

#150 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2009 - 18:44

Sa nu desconsideram, totusi, importanta sistemelor moderne de siguranta: ABS, ASR, ESP, AFU, air bag, etc. Ce e bun, e bun. ;)
Air bag-ul si ABS-ul sunt deja obligatorii pentru orice autoturism vandut in CE. (in scurt timp va fi si ESP-ul)
0

#151 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2009 - 18:47

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 Apr 2009, 19:44, a spus:

Sa nu desconsideram, totusi, importanta sistemelor moderne de siguranta: ABS, ASR, ESP, AFU, air bag, etc. Ce e bun, e bun. ;)
Air bag-ul si ABS-ul sunt deja obligatorii pentru orice autoturism vandut in CE. (in scurt timp va fi si ESP-ul)

nu le Desconsideram .... doar incercam sa evidentiez ce inteleg uni Bulinari din aceste sisteme ......
0

#152 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 24 aprilie 2009 - 20:10

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 Apr 2009, 19:44, a spus:

AFU

Ce este acela? ;)
0

#153 Useril este offline   timbo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 03 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2009 - 21:46

Vezi postareaviktor, la 24 Apr 2009, 21:10, a spus:

Ce este acela? ;)

Asistentul la franarea de urgenta.
E un sistem care coordoneaza ABS-ul si EBD-ul (distribuitorul electronic al fortei de franare pe fiecare roata in parte), in vederea opririi cat mai rapide a vehicolului. Se declanseaza la apasarea foarte brusca a pedalei de frana la viteze de peste 30 la ora. Dupa intrarea in actiune, va prelua comanda franarii, forta de franare urmand a fi optima pana la oprirea vehicolului indiferent de forta cu care e apasata pedala de franare.
E intalnit in special la masinile frantuzesti, unde e intalnit incepand cu masinile de clasa mica (clio, 207, c3).
0

#154 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2009 - 22:02

Corect.
Se regaseste si pe masinile germane (ex.: Mercedes) dar se numeste "Brems-Asistent" si face exact acelasi lucru. (prescurtarea e BAS)
0

#155 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 26 aprilie 2009 - 22:37

Multumesc pentru explicatii Domnule timbo si Domnule Florin.:blink:
0

#156 Useril este offline   montalbano 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 octombrie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 mai 2009 - 18:56

Despre industria auto ceva schimbari si aliante de cand cu acea criza economica :

http://stirileprotv.ro/stiri/economie/fiat...a-chrysler.html
0

#157 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 mai 2009 - 19:11

Chrysler a dat faliment

Dupa luni de agonie, inevitabilul s-a produs: Chrysler, al treilea producator american ca marime, a anuntat ieri intrarea in faliment.

Decizia a fost luata in urma sfaturilor date de catre administratia Obama si guvernul canadian, iar grupul din Detroit va continua sa functioneze cu infuzii de capital din partea ambelor guverne (800 de milioane de la cel al Tarii Frunzei de Artar, restul pana la 7,5 miliarde de $ de la cel al SUA).

In plus, conducerea lui Chrysler va fi inlocuita in intregime. Guvernul American va alege patru dintre cei noua membri noi ai Consiliului de Administratie, cel canadian si liderii fondului de asigurari de sanatate al UAW – cate unul, in timp ce ultimii trei membri vor reprezenta interesele lui FIAT (care, in aceeasi zi cu anuntarea falimentului lui Chrysler, a dat vestea aliantei cu fabricantul american).

Nici CEO-ul Bob Nardelli nu a fost iertat, desi el a declarat ca decizia de a parasi Chrysler i-a apartinut in intregime (probabil, asa cum “i-a apartinut” si lui Rick Wagonner acum cateva saptamani). Administratia Obama spera acum ca procedurile de faliment sa functioneze rapid si numarul trei din Detroit sa iasa de sub incidenta Capitolului 11 in 30 pana la 60 de zile.

In aceasta perioada, Chrysler va cauta sa-si rezolve problemele legate de datorii si numarul prea mare al dealerilor, dar si sa pregateasca “mariajul” cu FIAT. Cu cat mai repede, cu-atat mai bine: la urma-urmei, nimeni nu vrea sa cumpere masini de la un constructor aflat in faliment.

Sursa:auto.ro
0

#158 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2009 - 00:43

Au decăzut odată cu importul masiv de maşini din Europa, împreună cu GM. Ciudat că au refuzat să vadă că modelele lor consumau ca tancul fără să ofere nimic în plus, şi să se adapteze.
0

#159 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 04 mai 2009 - 18:27

Erau bune masinile, degeaba...
0

#160 Useril este offline   montalbano 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 octombrie 08
  • Sexul:masculin

Postat 04 mai 2009 - 20:14

Interesant ca traim si astfel de vremuri.Au mai murit si alti titani , sa ii enumar pe Duesemberg mandria starurilor de la Hollywood-ul anilor treizeci...
Sau Auburn, vehicole de exceptie ce se colectioneaza de oameni cu stare la mana ca Jay Leno...
Iata ca puternica industrie americana care zeci de ani era number one in productie si vanzari, se sufoca sub ghiarele crizei...
Interesant este ca un producator european FIAT axat ani de-a randul pe produse destinate maselor largi, vedeti pe 500 si 600 al anilor cinzeci si saizeci, sa aspire asa sus.
Ca o picanterie producatorul francez Simca producea modele Crysler americane sub umbrela asocierii strategice, chiar aparea logo-ul pe masca masinii...Simca a disparut ,in Timisoara mai vezi cate un model din anii 80 cand se reunise si cu Talbot ..si cu sigla ..Crysler....pe capota....

Aceasta postare a fost editata de montalbano: 04 mai 2009 - 20:38

0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi