





As mai veni cu o propunere, care ar putea fi macar analizata, nu neaparat pusa in practica la prima vedere. Vedem ca viaductul, dat in folosinta in 1932, a fost proiectat in asa fel incat linia de tramvai sa circule lateral fata de axul central al drumului dupa cum se obisnuia la acea vreme. As propune ca in urma modernizarii, cel putin pana la prima curba, la bariera, colt cu Constantin Silvestri, daca nu chiar pana la Liceul Auto, avand in vedere ca primul segment este chiar excesiv de lat pentru acest lucru, linia sa fie pozitionata tot lateral precum "gaurile" de la viaduct. Ar fi cumva ca si o intoarcere in timp sau ca un "muzeu" (mult spus) in aer liber.
Cealalta varianta ar fi modificarea viaductului astfel ca linia de tramvai sa fie trasa pe mijloc, si la viaduct, si pe tot traseul precum este in tot orasul...
Astfel, lucrurile ar avea o noima,... altfel vom avea o strutocamila, ca si pana in 2009...