Linia 3 Momentan suspendata / inlocuita cu autobuze
#101
Postat 13 noiembrie 2009 - 11:53
#102
Postat 13 noiembrie 2009 - 12:14
Florin.B RATT, la 14 Oct 2009, 18:32, a spus:
linia 1 14,4
linia 2 15,65
linia 4 17,43
linia 5 15,53
linia 6 7,75 + 7,81
linia 7 8,45 + 8,5
linia 8 13,06
linia 9 11
linia 10 10,35
Deci, linia 4 este cea mai lunga.
Lungimea traseurilor inainte de modificarile aduse liniilor 4 si 9.
Daca @mariocretz, are dreptate si linia 9 a ajuns la 13,00 km, insemna ca linia 4 va avea de acum inainte, doar 15,43km si astfel noul lider va deveni linia 7.
P.S. Pentru a fi corecti cu toata lumea si pentru a nu afecta buna desfasurare a transportului in comun pe liniile 4 si 9, consider "de bun augur", mutarea unei garnituri de pe linia 4 pe linia 9.
#103
Postat 13 noiembrie 2009 - 12:31
Ideea din prezent e functionarea cator mai putine tramvaie pe toate traseele.

Linia 3 chiar s-a desfiintat de tot?


#104
Postat 13 noiembrie 2009 - 13:48
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 noiembrie 2009 - 15:52
#105
Postat 13 noiembrie 2009 - 13:48

Si ar fi foarte bine garnitura de pe 4 sa o puna pe 9...
#106
Postat 13 noiembrie 2009 - 14:58
#107
Postat 13 noiembrie 2009 - 15:01

de ce au hotarat sa desfiinteze linia 3? si de ce sa-i schimbe capatul lui 4? daca oamenii s-au obisnuit de atata timp sa intoarca la Ciarda,acuma dintr-o data ii schimba capatul.

linia 3 era o linie de tramvai cu istorie. felicitari primariei,care stie doar sa strice tot.
#108
Postat 13 noiembrie 2009 - 16:21

In al doilea rand , mi se pare o aberatie totala desfiintarea liniei 3. Asta este ROMANIA noastra! Facem un pas inainte si doi inapoi. Si anume: lungim un traseu,apoi desfintam una si scurtam alta...


Pur-si-simplu nu-mi vine sa cred! Sper sa fie ceva temporar. Ca de nu vom muri sufocandune de autobuze!
Si nu de mult ziceam ca noi suntem singurul oras din Romania care din 1989 incoace nu a mai desfiintat nici o linie, si singura care a infiintat una. (vorbim de tramvaie). Rusine!
#109
Postat 13 noiembrie 2009 - 16:42
#110
Postat 13 noiembrie 2009 - 17:42
Si la 4 la fel, care a fost problema lor? Cred ca in 4 erau mai multi oameni care vroiau sa mearga pana la Ciarda decat vor fi in 9...4 practic colecta calatorii din tot orasul in drumul sau spre Ciarda...Penibil...urmeaza sa se desfiinteze linia 5 care e asemanatoare cu 3, probabil dupa si 1 sau 2, pentru ca e prea mult sa circule 2 tramvaie la UMT...si poate si 8, calatorii pot lua 7, 6 iar mai apoi 4 de la gara spre Gh Domasnean...
#111
Postat 13 noiembrie 2009 - 19:28
@cseh : Speranta moare ultima

Nu stiu cum stam cu parcul de firobuze, insa nu s-ar putea existe reteaua incolo? Stie cineva (Dr2005?) cat ar costa sa se traga cabluri? Nu cred sa fie nevoie de generatoare si alte minuni, un tramvai cred ca e consumator mai mare ca un troleu.
Si cand te gandesti ca acum un an vorbeam despre extinderea retelei inspre satele invecinate ...
EDIT: Sa fim constienti totusi ca linia NU era rentabila, si ca orice tramvai trimis pe ea se intorcea mizerabil, daca nu vandalizat, la concurenta directa cu linia 7. Insa acesta nu este un motiv sa o desfiintezi.
Ce ma deranjeaza este lipsa de oua (vreau PM la editare, pls) a unor indivizi de prin Primarie - nu pot iesi in fata si sa declare ca "Da, dom'le, nu-i rentabila si nu vrem sa facem eforturi in sensul asta.". Nici macar n-au promis nimic, doar au aruncat in scarba ca mentin autobuzele partial, ca si cum asta ar fi un favor. Ce sa visam la o dezbatere publica pe tema asta ...
#112
Postat 14 noiembrie 2009 - 00:14
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 noiembrie 2009 - 12:45
#113
Postat 14 noiembrie 2009 - 00:22
#115
Postat 14 noiembrie 2009 - 02:26
Citeaza
Deci, dacă de luni vrei să mergi dinspre Fabrica de Zahăr spre Gară, ai de schimbat 3 mijloace de transport: autobuzul 3 până în Dâmboviţa, tramvaiul 2 sau 7 până la Dragalina, şi apoi 1, 8 sau 10 pentru ultima porţiune.
Idioţenie? Imensă.
Propun să semnăm un protest, măcar noi membrii forumului, şi să-l înaintăm Primăriei. Inadmisibil.
#117
Postat 14 noiembrie 2009 - 10:47
dAImon, la 14 Nov 2009, 02:26, a spus:
De ce crezi ca e asa importanta o legatura intre fabrica de zahar (care cred ca e nefunctionala) si gara de nord? Nu e suficient ca linia 3 (autobuz sau tramvai)sa faca legatura cu Dambovita, de unde se poate pleca mai departe in orice directie?
#118
Postat 14 noiembrie 2009 - 11:39
#119
Postat 14 noiembrie 2009 - 11:48
Inca o chestiune interesanta este cu oamenii care deja au abonament pe linia 3 .. teoretic din 16 noiembrie vor fi in ofsaid si nu vor mai avea drept de circulatie nici macar pe propria raspundere intre Dambovita si Gara. Sigur, "nu vor fi controale", dar omul de rand nu poate sa nu fie macar deranjat.
I rest my case.
#120
Postat 14 noiembrie 2009 - 12:02
Modificarea asta nu implica un cost suplimentar destul de consistent in bugetul calatorului de rand?