STP Timișoara Forum: Linia 3 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 3 Momentan suspendata / inlocuita cu autobuze Evaluare topic: -----

#101 Useril este offline   mariocretz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 30 octombrie 09

  Postat 13 noiembrie 2009 - 11:53

da numai ca de linia 9 si au batut joc pentru ca are 13 tur retur pe care le face in 2 ore si 4 care sunt mai multe garnituri facea fata foarte bine traseului...dar daca alesii stiu mai bine.deh
0

#102 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2009 - 12:14

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 Oct 2009, 18:32, a spus:

Lungimea liniilor de tramvai in kilometri:

linia 1 14,4
linia 2 15,65
linia 4 17,43
linia 5 15,53
linia 6 7,75 + 7,81
linia 7 8,45 + 8,5
linia 8 13,06
linia 9 11
linia 10 10,35

Deci, linia 4 este cea mai lunga.


Lungimea traseurilor inainte de modificarile aduse liniilor 4 si 9.

Daca @mariocretz, are dreptate si linia 9 a ajuns la 13,00 km, insemna ca linia 4 va avea de acum inainte, doar 15,43km si astfel noul lider va deveni linia 7.

P.S. Pentru a fi corecti cu toata lumea si pentru a nu afecta buna desfasurare a transportului in comun pe liniile 4 si 9, consider "de bun augur", mutarea unei garnituri de pe linia 4 pe linia 9.
0

#103 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 noiembrie 2009 - 12:31

Mda, au economisit un tramvai, au luat o garnitura de pe 4, astfel ca pe 9 tot atatea garnituri circula, chiar daca s-a lungit traseul.
Ideea din prezent e functionarea cator mai putine tramvaie pe toate traseele. :(
Linia 3 chiar s-a desfiintat de tot? <_< :lol: Sau poate timp de un an sau cand se pot termina lucrarile?
0

#104 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2009 - 13:48

Ma da alte probleme nu erau? bine ca au scurtat linia lui 4 ce era daca era pana in Cearda? Si chear linia 3 se desfinteaza, de ce? e o aberatie ,schimbarile astea numai primaria le-a putut propune si desigur Ratt ca un "catelus" ascultator ce este le-a pus in aplicare.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 noiembrie 2009 - 15:52

0

#105 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 13 noiembrie 2009 - 13:48

Sper ca nu este de tot desfiintata, dar dupa cum au asfaltat vechea linie de tramvai asa se pare :lol:
Si ar fi foarte bine garnitura de pe 4 sa o puna pe 9...
0

#106 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 13 noiembrie 2009 - 14:58

Deci asta este o aberatie si o aiurea totala. De ce sa nu mai mearga linia 4 pana la Ciarda Rosie? Defapt care e jocul la mijloc? Unde vor sa duca toate aceste schimbari?
0

#107 Useril este offline   Bogdan14 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 282
  • Inregistrat: 16 august 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2009 - 15:01

niste schimbari proaste,dupa parerea mea :lol:
de ce au hotarat sa desfiinteze linia 3? si de ce sa-i schimbe capatul lui 4? daca oamenii s-au obisnuit de atata timp sa intoarca la Ciarda,acuma dintr-o data ii schimba capatul. <_<
linia 3 era o linie de tramvai cu istorie. felicitari primariei,care stie doar sa strice tot.
0

#108 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 noiembrie 2009 - 16:21

In primul rand rog ca discutia despre linia 4 sa o mutam in topicul adecvat! :(


In al doilea rand , mi se pare o aberatie totala desfiintarea liniei 3. Asta este ROMANIA noastra! Facem un pas inainte si doi inapoi. Si anume: lungim un traseu,apoi desfintam una si scurtam alta... <_< :lol:

Pur-si-simplu nu-mi vine sa cred! Sper sa fie ceva temporar. Ca de nu vom muri sufocandune de autobuze!

Si nu de mult ziceam ca noi suntem singurul oras din Romania care din 1989 incoace nu a mai desfiintat nici o linie, si singura care a infiintat una. (vorbim de tramvaie). Rusine!
0

#109 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2009 - 16:42

E o pata mare pe reputatia orasului. Dar era de asteptat, era culmea sa scape Timisoara de acest "virus" care a exterminat retele intregi si inca face ravagii. Dar sa fim optimisti au fost si linii de troleibuz care s-au scos ceva vreme iar apoi au revenit, totusi aici pierderea e mai mare si eu unul trec mai greu peste asta pentru ca inafara de autobuze is troleibuze nu sa investit decat in infrastructura la tramvaie. Ma bucur ca Primaria e platita sa i-a decizii de astea la care probabil so fi gandit unul in timpul pauzei de somn din timpul vreunei sedinte dealor si nu numai asta dar au abordat miselesc problema, nici macar n-au mai anuntat din timp acest lucru, nici nu au dat motive. E rau ca la noi in tara nu exista vreun ONG care sa se ocupe cu probleme deastea, cei ca noi pot trancanii toata ziua, atata timp cat nu avem putere, iar discutiile cu consiile de cartier sau cum sor numi ele, tot degeaba, la cati "smecheri" avem la conducere unii sar multumii sa mearga cu roaba la servici. Desfintarea liniei 3 arata ca transportul in comun nu are prioritate si probabil ca pana cand nu se va investii serios si cu cap in transportul in comun nici nu va avea.
0

#110 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2009 - 17:42

Cea mai mare prostie, zau. De ce naiba sa desfiinteze linia 3? Cu ce ii deranja? S-au demolat toate fabricile si cartierele de pe linia lui 3 astfel incat sa scoata si linia?

Si la 4 la fel, care a fost problema lor? Cred ca in 4 erau mai multi oameni care vroiau sa mearga pana la Ciarda decat vor fi in 9...4 practic colecta calatorii din tot orasul in drumul sau spre Ciarda...Penibil...urmeaza sa se desfiinteze linia 5 care e asemanatoare cu 3, probabil dupa si 1 sau 2, pentru ca e prea mult sa circule 2 tramvaie la UMT...si poate si 8, calatorii pot lua 7, 6 iar mai apoi 4 de la gara spre Gh Domasnean...
0

#111 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2009 - 19:28

@Gygyman : ONG exista, si se numeste Transira. Insa din cate stiu nu au prea multa influenta.

@cseh : Speranta moare ultima :lol:

Nu stiu cum stam cu parcul de firobuze, insa nu s-ar putea existe reteaua incolo? Stie cineva (Dr2005?) cat ar costa sa se traga cabluri? Nu cred sa fie nevoie de generatoare si alte minuni, un tramvai cred ca e consumator mai mare ca un troleu.

Si cand te gandesti ca acum un an vorbeam despre extinderea retelei inspre satele invecinate ...


EDIT: Sa fim constienti totusi ca linia NU era rentabila, si ca orice tramvai trimis pe ea se intorcea mizerabil, daca nu vandalizat, la concurenta directa cu linia 7. Insa acesta nu este un motiv sa o desfiintezi.

Ce ma deranjeaza este lipsa de oua (vreau PM la editare, pls) a unor indivizi de prin Primarie - nu pot iesi in fata si sa declare ca "Da, dom'le, nu-i rentabila si nu vrem sa facem eforturi in sensul asta.". Nici macar n-au promis nimic, doar au aruncat in scarba ca mentin autobuzele partial, ca si cum asta ar fi un favor. Ce sa visam la o dezbatere publica pe tema asta ...
0

#112 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2009 - 00:14

Acum daca tot numai e linia 3, nu sar putea redenumi linia 10 linia 3, macar sa nu ramana golul asta urat?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 noiembrie 2009 - 12:45

0

#113 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2009 - 00:22

Masura e aberanta. Mi s-ar parea de minim bun simt ca Primaria sau RATT sa explice motivele acestei masuri. Faptul ca se modifica trasee sau numere de linie la fiecare cateva saptamani sau luni denota un amatorism grav in conducerea RATT. Totul pare lipsit de orice strategie ori gandire pe termen chiar si numai mediu. Pacat! Timisoara merita mai mult decat atat!
0

#114 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 noiembrie 2009 - 01:09

Vezi postareaGygyman6, la 14 Nov 2009, 01:14, a spus:

Acum daca tot numai e linia 3 nu am putea sar putea redenumi linia 10 linia 3, macar sa nu ramana golul asta urat?

Nu, pentru ca este autbuzul 3, si tramvaiul 3 care ramane, si merge din dambovita pana la gara.
0

#115 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2009 - 02:26

Nop. Hai să citim, recunosc că şi eu am înţeleg greşit prima dată:

Citeaza

Linia 3 de tramvaie, cu traseul de la Gara de Nord spre Bulevardul Dambovita si retur, va fi desfiintata incepand din 16 noiembrie.

Deci, dacă de luni vrei să mergi dinspre Fabrica de Zahăr spre Gară, ai de schimbat 3 mijloace de transport: autobuzul 3 până în Dâmboviţa, tramvaiul 2 sau 7 până la Dragalina, şi apoi 1, 8 sau 10 pentru ultima porţiune.

Idioţenie? Imensă.

Propun să semnăm un protest, măcar noi membrii forumului, şi să-l înaintăm Primăriei. Inadmisibil.
0

#116 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 noiembrie 2009 - 09:39

Perfect DEACORD!
0

#117 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 noiembrie 2009 - 10:47

Vezi postareadAImon, la 14 Nov 2009, 02:26, a spus:

Deci, dacă de luni vrei să mergi dinspre Fabrica de Zahăr spre Gară, ai de schimbat 3 mijloace de transport


De ce crezi ca e asa importanta o legatura intre fabrica de zahar (care cred ca e nefunctionala) si gara de nord? Nu e suficient ca linia 3 (autobuz sau tramvai)sa faca legatura cu Dambovita, de unde se poate pleca mai departe in orice directie?
0

#118 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 noiembrie 2009 - 11:39

DA insa, in cazutl in care vrei sa mergi la Gara ,ai de schimbat 3 mijloce!!!
0

#119 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2009 - 11:48

Chiar trebuie sa zic explicit? Cand am zis Fca. de Zahar am subscris intreg cartierul care trebuie sa foloseasca autobuzul 3 prima data. Autobuz care-i arhiplin in anumite momente ale zilei.

Inca o chestiune interesanta este cu oamenii care deja au abonament pe linia 3 .. teoretic din 16 noiembrie vor fi in ofsaid si nu vor mai avea drept de circulatie nici macar pe propria raspundere intre Dambovita si Gara. Sigur, "nu vor fi controale", dar omul de rand nu poate sa nu fie macar deranjat.

I rest my case.
0

#120 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 noiembrie 2009 - 12:02

Sa inteleg ca in cazul acesta cei care aveau abonament pe linia 3, vor fi nevoiti sa-si faca abonamente pe 3 linii diferite daca vor sa junga de exemplu de la (zona) Fabrica de Zahar pana la Gara de Nord?
Modificarea asta nu implica un cost suplimentar destul de consistent in bugetul calatorului de rand?
0

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi