Wegmann GT4
#401
Postat 01 ianuarie 2010 - 20:05
#402
Postat 07 ianuarie 2010 - 22:50
Dupa cum stim cu totii banuiesc ,daca laun Wegmann apasam pe butonul de deschidere al usilor, dar vatmanul nu a deblocat inca usile, acesta ramane memorat, iar in momentul delocarii, usa se deschide automat.
Azi chiar asa am si facut. Insa ajuns in statie vatmanul nu oprise inca, dar a deblocat usile. Usa din dreapta s-a deschis insa cea din stanga(usa care se afla in directia de mers ) nu se deschis. Asta este ceva logic, din moment ce forta produsa de curentii care merg pe langa tramvai blocheaza usa in deschidere forta fiind majora fata de cea creata de compresor pentru a deschide usa. Pana aici nimic dubios.
Insa acest lucru s-a intamplat de 3 ori. A 4-a oara usa nu s-a mai deschis.
Vreo explicatie logica? Ceva mai tarziu functiona ca si nou... (de precizat ca vorbim de #3536 ,iar usa 3 cu pricina avea scapari de aer)
#403
Postat 07 ianuarie 2010 - 23:23
Ciudat, foarte ciudat.
#404
Postat 18 ianuarie 2010 - 19:43
=>>Cel care a fost demult 3512
=>>In amintirea celui care a fost o data 3516
=>>Cel care a fost odata 3521 si 3721
=>>Cum a aratat odata, demult 3539...
=>>3513 pe linia 4
Videoclipurile apartin lui Busfan87 si sunt realizate in 2007.
#405
Postat 18 ianuarie 2010 - 22:44

O mica precizare...e 3521 nu 3512 la al treilea filmulet.
#406
Postat 20 ianuarie 2010 - 20:46
...in 3718, vagonul lui 3553, a 3-a bara verticala de pe partea dreapta se tot desprinde si balangane pe langa capul calatorilor si se tot loveste in geam. Am vazut ca cineva era sa se si raneasca, bara venind drept spre el in momentul in care trece pe acolo, iar altcineva, un om mai batran, era sa cada cu bara cu tot, cand a vrut sa se ridice.
...in 3704, vagonul lui 3510, primul radiator de sub scaune s-a rupt intr-o parte si atarna pe jos. Nu cred sa mai dea caldura. Oricum, poate reprezenta un pericol.
Pe langa asta, am observat ca tot mai multe scaune (in special la Hanse) balangane serios cand te pui pe ele; nu e exclus sa se rupa cu cel care sta pe ele. Nu s-ar putea face o "revizie" a tuturor scaunelor pentru a le inlocui/repara pe cele care prezinta un risc pentru calator?
#407
Postat 21 februarie 2010 - 20:33

#408
Postat 21 februarie 2010 - 23:35

#411
Postat 26 februarie 2010 - 17:20
La nemti se poate ca un tramvai sa ramana in starea asta mult timp, insa la noi nu.

#413
Postat 26 februarie 2010 - 20:32
alecs, la 26 Feb 2010, 18:45, a spus:

Noi mai primim ceva de la ei, sau nu ?
Mai bine sa nu ne viziteze nimeni, cred ca ar bocii nemtii de sar umfla bega, daca ar vedea ce "bine" am inghrijit tramvaiele.
Si de primit ,pentru ce?, ca siasa nu facem nimic cu ce avem, la noi sloganul pentru tramvaiele care vin la mana a 2a e "bring more meat for the blender".
#414
Postat 26 februarie 2010 - 20:43

#415
Postat 26 februarie 2010 - 21:32
#416
Postat 26 februarie 2010 - 21:47
#418
Postat 26 februarie 2010 - 22:14
Florin.B RATT, la 26 Feb 2010, 21:50, a spus:
Si la ce "a 2a sansa" le oferim noi mai bine le "rezolva" nemtii cu flexu siasa nu le folosim cum trebe le tot "tunam" si siasa se prevede un viitor sumbru pentru "tramvaiul banatean", cu desfiintari de trasee, improvizatii peste improvizatii si carpeli. Noi am luat cu nemiluita tramvaie si tot am ajuns sa ne plangem ca se strica si ca nu sunt destule. La o discutie intre "alesii nostrii", cineva, chear a pus problema, "cear fi daca scoatem tramvaiele", la care toata lumea din sala a ras, sa nu uitam ca totul incepe cu o gluma.
#420
Postat 27 februarie 2010 - 04:23
Viktor, la 26 Feb 2010, 22:26, a spus:

Foarte duios acest ramas-bun! Se pare ca intr-adevar in patria acestor tramvaie oamenii au o alta raportare fata de transportul in comun.