Wegmann GT4
#261
Postat 08 iulie 2009 - 22:57
#262
Postat 09 iulie 2009 - 01:11
Si imi amintesc ca mai de mult, se foloseau la tramvaie placute cu T1, T2 etc. De ce s-a renuntat la ele?
#263
Postat 09 iulie 2009 - 09:36
T1 - Trenul 1, T2 - Trenul 2, V1 - Varful 1 etc. erau pentru usurinta dispecerilor de a stii ce loc ocupa respectivul tramvai in traseu.
Acum nu prea mai are rost, sunt si putine tramvaie... pe atunci parcul era enorm, cu varfuri pe toate liniile.
#264
Postat 09 iulie 2009 - 12:14
Visor, la 9 Jul 2009, 10:36, a spus:
T1 - Trenul 1, T2 - Trenul 2, V1 - Varful 1 etc. erau pentru usurinta dispecerilor de a stii ce loc ocupa respectivul tramvai in traseu.
Acum nu prea mai are rost, sunt si putine tramvaie... pe atunci parcul era enorm, cu varfuri pe toate liniile.
Dar mi se pare mult mai util asa...e putin cam "demodat" sa vezi vatmanii cu cateva statii inainte de capetele de linie cum isi fac semne pentru cate tramvaie mai sunt la capat...
Pai, sunt putine tramvaie acum? Adica, nu mi se pare ca mai de mult erau chiar asa de multe, la fel de des/rar circulau...
#265
Postat 09 iulie 2009 - 12:53
Mai demult intr-adevar erau multe tramvaie pe trasee, mai ales la orele de varf si mai ales atunci cand flota era compusa cu tramvaie nemtesti si Timis 2, pana in 2005.
#266
Postat 09 iulie 2009 - 13:28

Mie sincer nu mi s-a parut sa fie mai multe atunci...dar totusi, daca pe vremea timisurilor se putea, acuma de ce nu s-ar mai putea? E asa de...neprofesional, romanesc

#267
Postat 09 iulie 2009 - 21:42
#268
Postat 10 iulie 2009 - 00:04
#269
Postat 10 iulie 2009 - 01:57
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 10 iulie 2009 - 01:59
#271
Postat 10 iulie 2009 - 21:19
Sau pur si simplu in caz de intarzieri isi fac semne s-o lase moale, sa nu mai bage in seama graficul...
#273
Postat 12 iulie 2009 - 19:51

http://www.tram-info...genp/bremen.htm
#274
Postat 13 iulie 2009 - 23:07
Visor, la 10 Jul 2009, 22:19, a spus:
Sau pur si simplu in caz de intarzieri isi fac semne s-o lase moale, sa nu mai bage in seama graficul...
Nu sunt semne de genul acela...Se vede clar cand e un 1, un 2, cand nu e niciunul la capat si are cale libera...
#275
Postat 16 iulie 2009 - 07:59
MihaitaM, la 4 Apr 2008, 20:56, a spus:
10% cu numar de 4
43% cu numar de 5
47% cunumar de 6
Am vazut asta-vara numai cu 6 , iar toamna 5 , iarna 6 si 5 , iar acum 3 saptamani am vazut cu 4 .
E mov , un singur vagon , nu-i tramvai Wegmann , are cutii de ticketat la fiecare usa + 2( intrare si iesire )
Dati-mi si mie o poza cu el /ea .
Am Eu o poza cu 2502(daca te intereseaza)
#277
Postat 16 iulie 2009 - 20:54

#278
Postat 29 iulie 2009 - 02:12
alecs, la 12 Jul 2009, 20:51, a spus:

http://www.tram-info...genp/bremen.htm
Nu cred ca sunt nume. Daca te referi la coloana "Werbung", ea indica numele firmelor la care se face reclama pe vagonul respectiv.
#279
Postat 29 iulie 2009 - 02:14
NDY, la 9 Jul 2009, 13:14, a spus:
Erau vremuri in care pe linia 4/10 (pe cand linia 10 reprezenta "varful" lui 4) circulau in zilele lucratoare la orele de varf si 9 sau 10 trenuri.
#280
Postat 29 iulie 2009 - 08:18
garcon, la 29 Jul 2009, 03:12, a spus:
Nu, se refera chiar la numele dat tramvaiului (vezi ultima coloana din tabel):

Bun, e clar ca nu e un nume oficial...

