Linia Expres 8
#582
Postat 05 mai 2017 - 17:39

#583
Postat 12 iunie 2017 - 08:09
#584
Postat 12 iunie 2017 - 21:30

#585
Postat 22 iulie 2017 - 11:00
#bravoaistil

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
#586
Postat 09 octombrie 2017 - 21:08
Astazi, statia Levantica, sensul spre Apateu. 8:30. Trece un E8. 8:33. Mai trece un E8. Si totusi...am inteles ca cel de la 8:24 (pe sensul opus) a lipsit cu desavarsire. L-am prins macar pe cel de la 8:55 sau la cat o fi trebuit sa vina. Pentru ce vin la 3 (!!!) minute distanta, daca invers astepti mult si bine?!
Si ca fie ziua frumoasa pana la capat, intalnesc in acel E8 (cel de la aprox. 8:55 spre Sagului) un sofer - probabil iesit din tura, dar inca prezent in autobuz - care afirma faptul ca "toti timisorenii sunt nemultumiti de RATT-ul asta, dar noi chiar circulam bine. Vedeti?! Se circula bine!!!"
#587
Postat 09 octombrie 2017 - 21:34
#588
Postat 09 octombrie 2017 - 22:09
Florin.B RATT, la 09 octombrie 2017 - 21:34, a spus:
Dar nici n-am spus asta. Pe grafic aparea cel de la 8:30 (am vazut pe tablita in statie), dar cu realizarea graficelor m-am referit strict la ideea ca de multe ori se intampla sa circule unul dupa altul si apoi astepti mult si bine pana vine urmatorul. Nu ca asa ar fi planificate, ci din alte varii motive (ambuteiaje spre exemplu). Am dat exemplu o situatie concreta: a sarit o tura pe sensul spre Sagului ca sa vina unul dupa altul pe sensul opus. Dar oare chiar nu exista rezolvare la situatiile de genu'?! Nu stiu...tine un autobuz la capat inca X minute sa fie ceva distanta intre ele. E egal cu 0 (din punctul meu de vedere) sa vina unul dupa altul si apoi sa mai stau zeci de minute in statie pana la urmatorul.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 09 octombrie 2017 - 22:15
#589
Postat 09 octombrie 2017 - 22:15
#590
Postat 10 octombrie 2017 - 07:53
Exista domenii in care se incearca sa se faca predictii mult mai complicat de realizat (de exemplu, aeroporturi care incearca sa prezica cu 6-12 luni in avans numarul de pasageri al fiecarui zbor, pentru a-si putea planifica personalul, nu in in Romania, ci prin alte parti, in aeroporturi mult mai mari), iar RATT-ul, cu toate datele culese de la vehicule de ani de zile nu e in stare sa faca un grafic bazat pe date istorice? Nu zic neaparat sa prezica ce marire/micsorare a timpului pe tura trebuie facuta daca se va deschide/inchide un santier, dar macar sa reactioneze la situatia din teren (ca date sunt), si sa adapteze graficele. Evident ca si atunci vor mai fi situatii neprevazute, dar in cea mai mare masura se va putea respecta graficul. Chiar si daca traficul e influentat de vreme sau de ziua saptamanii, tot se pot stabili niste tipare care sa aduca lucrurile la numitor comun, dar la numitor comun, nu la situatia ideala.
#591
Postat 10 octombrie 2017 - 10:54

P.S. de mai bine de un an, regia nu mai poate da nici tichete de masa datorita unei decizii a curtii de conturi si nici promisele tichete de vacanta nu le-am primit anul acesta, tichetele ce trebuiau sa inlocuiasca prima de vacanta ce o primeam pana acum si pe care, desigur, nu am mai primit-o anul acesta.

#593
Postat 20 decembrie 2017 - 09:21
#594
Postat 20 decembrie 2017 - 09:31
In privinta intrebarii tale si eu as fi curioasa de-un raspuns...
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 20 decembrie 2017 - 09:32
#595
Postat 20 decembrie 2017 - 12:06
#596
Postat 06 iulie 2018 - 11:20
E8 e cumva deviat in urma lucrarilor astora de pe mihai viteazu?
#598
Postat 07 iulie 2018 - 14:13