STP Timișoara Forum: Linia Expres 8 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 8 Evaluare topic: -----

#481 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 21 decembrie 2016 - 22:25

Vezi postareaxander89, la 21 decembrie 2016 - 19:01, a spus:

[...]de ce in intervalul asta orar [...]


Nu doar in acel interval. Si ieri a fost la fel dupa 16. Astazi dupa 17. Se aduna toate pe un sens si apoi tu poti ingheta linistit in statie mult si bine.

L.E.: experimentul de astazi: nici un autobuz plecat din Plopi, am luat taxi-ul pentru a ajunge in Sagului la pod, undeva pe la mijlocul drumului (in taxi) in aplicatie aparea ca E8-ul a trecut de Plastique Form. Ajuns in Sagului la pod = E8-ul DOAR pe la UVT, Viteazu...ceva de genu.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 21 decembrie 2016 - 22:28

0

#482 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8417
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 decembrie 2016 - 09:00

Fenomenul asta apare dupa ce autobuzele merg cat de cat la grafic (sau cu putina intarziere), iar cand incepe nebunia de pe la ora 13, primul autobuz e prins in trafic, se misca greu si il ajunge al doilea, fiind la randul lui prins in trafic, il ajunge al treilea autobuz si tot asa pana seara tarziu, cand se amelioreaza traficul intens, dar atunci fiecare autobuz (din cele doua ramase dupa 17:45) se nimeresc cine stie pe unde si bineinteles pe acelasi sens al traseului, deoarece toate autobuzele s-au adunat cam unul dupa altul din start de pe la ora 13 (sa zicem), iar de la ultimul autobuz pana la primul se creaza golul acela enorm de o ora. Din cate observ linia asta e cu intarzierile cele mai mari acumulate. :(
1

#483 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 decembrie 2016 - 11:31

Da normal... Se aduna pe un sens, ultimul este gol, iar cineva cu cap decide ca nu este nevoide de el, si este scos, pana cand pe cealat sens ingheata lume cat pentru 2.
Ce mama naibii fac dispecerii? Reglarea intervaleror, ceva? :Facepalm_emote_gif:
2

#484 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2016 - 11:54

O intrebare de nespecialist... acel autobuz care e gol si din aceasta cauza scos de pe traseu, nu ar putea fi trimis pe un drum mai rapid (scurt, neaglomerat, etc), undeva in zona traseului cu deficit astfel incat sa preia zona neacoperita?

#485 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29890
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2016 - 12:18

Procedurile nu prevad asa ceva. Sigur ca teoretic se poate, dar nu stiu daca regulile permit asta.
0

#486 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2016 - 12:50

Si daca regulile impiedica un serviciu mai bun catre populatie, nu ar merita schimbate?

#487 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29890
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2016 - 13:39

Nu stiu pe ce se bazeaza. Probabil nu poti sa te plimbi cu autobuzul chiar pe orice traseu, ci doar pe cele stabilite si aprobate.
0

#488 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 22 decembrie 2016 - 20:41

Vezi postareacseh_17, la 22 decembrie 2016 - 11:31, a spus:

[...]Ce mama naibii fac dispecerii? [...]


In urma cu ceva timp am surprins o discutie intre un calator si un sofer. Calatorul l-a intrebat pe sofer ceva de genu: "dar dispecerii nu stiu ce este in trafic? intarzieri...etc"
Si chiar soferul i-a raspuns faptul ca dispecerii nu stiu / nu vor sa stie ce e in traseu si s-ar ocupa doar de grafice, si alea facute din...pix.
0

#489 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29890
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2016 - 20:55

Habar nu are! Graficele nu le fac dispecerii. Ei doar "vegheaza" la respectarea lor, pe cat posibil, desigur.
1

#490 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 decembrie 2016 - 01:08

Imi pare rau, dar inaintea acestor sisteme inteligente la RATT, dispecerii se simteau pe traseu, si in situatia zilnica.
Ce s-a pastrat acuma, sau a fost partea mai putin buna a echipei, ori motivatia a scazut proportional cu sarcinile zilnice.
In orice caz, trebuie sa o spun, dispecerii nu fac mai nimic, ca sa se si simta.
1

#491 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 23 decembrie 2016 - 07:28

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 decembrie 2016 - 20:55, a spus:

[...]Ei doar "vegheaza" [...]


Asa bine vegheaza? ca stai pana la 75 de min. dupa un autobuz?! Apoi...vorba calatorilor: ajungi sa-ti pierzi programari, intalniri si alte probleme ca autobuzele RATT se duc la capat, dar nu se mai intorc (alaltaieri 3 (TREI!!) E8 s-au dus spre albastrelelor si nu s-a intors NICIUNUL (sau s-au intors cand au vrut muschii soferilor).
Ok, am inteles din postarile voastre ca unul se retrage la un moment dat, dar celelalte 2 ce-au "pazit"?

Eu am sesizat un lucru (pe linia E8 ca pe asta circul, poate e valabila si pe altele): presupunand ca trebuie sa fie in statie la 16:05 la Levantica - e doar un exemplu - si datorita traficului (sau altor aspecte) intarzie si nu mai apuca sa mearga pana in Plopi si sa se intoarca pentru a fi la aproximativ 16:05 la Levantica, sare tura respectiva si sta in capat pana la urmatoarea plecare. Intre timp calatorii se pot aduna linistiti si ingheta de frig in statii. Nu stiu cat de valabila e aceasta situatie, dar am intalnit-o de multe ori.
Dar din tot raul mare (lipsa lor cu desavarsire) as alege raul mai mic (sa intarzie, decat sa nu vina deloc). Tocmai cu referire la situatia mentionata anterior: daca ajung tarziu la capat, sa nu stea aiurea la capat pana la urmatoarea plecare.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 23 decembrie 2016 - 08:03

0

#492 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8417
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 decembrie 2016 - 10:09

Dar asa se si intampla pentru ca oricum nu are cum sa stea la capat pana la urmatoarea plecare. Ar fi prea haos sa faca astfel toate autobuzele. Si daca ar pleca la timp, la urmatoarea cursa tot cu intarziere va ajunge. In mod normal se sta la capat doar pentru a nu fi prea aproape de cel din fata, dar asta doar la cererea dispecerului.
0

#493 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 decembrie 2016 - 14:05

Ok, dar de cea mai evidenta cauza a problemei, de ce nu aminteste nimeni? Vorbesc desigur despre lungimea exagerata a unei SINGURE linii, care mai si traverseaza mai tot orasul.
E1, E2, E7 si E8. O restructurare este absolut necesara in cazul acestor linii. Daca la E7, dupa reintroducerea liniei 3, poate se vor mai calma treburile, la E8 nu prea vad nici o cale de iesire. Acolo trebuie modificat ceva.
0

#494 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 23 decembrie 2016 - 15:59

Vezi postareacseh_17, la 23 decembrie 2016 - 14:05, a spus:

Ok, dar de cea mai evidenta cauza a problemei, de ce nu aminteste nimeni? Vorbesc desigur despre lungimea exagerata a unei SINGURE linii, care mai si traverseaza mai tot orasul.
E1, E2, E7 si E8. O restructurare este absolut necesara in cazul acestor linii. Daca la E7, dupa reintroducerea liniei 3, poate se vor mai calma treburile, la E8 nu prea vad nici o cale de iesire. Acolo trebuie modificat ceva.


Scuza-mi (poate) ironia, dar pentru faptul ca 2 autobuze (defapt 3, dar sa spunem ca unul s-a retras, cum se discuta nu demult) se duc la capat si se intorc dupa mai bine de 30 de minute nu cred ca asta este cauza (traseul prea lung).
Da, ok, traseul este foarte lung si traverseaza multe zone aglomerate ale orasului, dar cred ca subiectul actual este altul.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 23 decembrie 2016 - 16:02

0

#495 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 decembrie 2016 - 16:34

Deloc! Think out of the box.
Daca traseul este mai scurt, traversezi mai putine zone aglomerate. Aduni mai putina intarziere, e mai usor sa fie impartite autobuzele pe traseu, sincronizare mai usoara cu alte linii, etc etc.
Un transport in comun eficient, se bazeaza pe transbordare, si nu pe linii kmtrice, care se impotmolesc la fiecare colt de strada. Vorbesc desigur de linii de autobuze si troleibuze. Pentru restul avem tramvai si metrou.
0

#496 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 23 decembrie 2016 - 16:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 decembrie 2016 - 20:55, a spus:

Habar nu are! Graficele nu le fac dispecerii. Ei doar "vegheaza" la respectarea lor, pe cat posibil, desigur.

Asa "veghea" si duminica dimineata dispecerul la circulatia MTC-urilor incat in momentul cand l-am sunat sa il intreb de ce nu a venit autobuzul de la ora 07.16 a spus ca trebuie sa apara si doar dupa insistentela mele a tastat ceva probabil pe un comp si a ajuns la concluzia ca acel autobuz deabia iesea din garaj la ora 07.25 dupa care mi-a inchis telefonul.Cam atit despre cei ce "vegheaza".
0

#497 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 23 decembrie 2016 - 16:56

Vezi postareacseh_17, la 23 decembrie 2016 - 16:34, a spus:

...
Un transport in comun eficient, se bazeaza pe transbordare, si nu pe linii kmtrice, care se impotmolesc la fiecare colt de strada. Vorbesc desigur de linii de autobuze si troleibuze. Pentru restul avem tramvai si metrou.



Vrei sa sugerezi ca o linie lunga impartita in doua ar fi mai eficienta? Adica eu sa platesc dublu? Pai atunci chiar nu ma mai vezi in autobuzele RATT.

PS: sau poate sunt eu subiectiv pentru ca folosesc liniile E2 si 14, de regula de la un capat la celalalt. Si nu am nici un tramvai aproape ca alternativa.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 23 decembrie 2016 - 17:00


#498 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1016
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 23 decembrie 2016 - 16:57

Ca sa nu mai pomenesc ca se reduce numarul unitatilor de pe traseu, ajungandu-se la aceeasi situatie
0

#499 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 23 decembrie 2016 - 16:59

Vezi postareacseh_17, la 23 decembrie 2016 - 16:34, a spus:

[.]..]Daca traseul este mai scurt, traversezi mai putine zone aglomerate. Aduni mai putina intarziere, e mai usor sa fie impartite autobuzele pe traseu, sincronizare mai usoara cu alte linii, etc etc. [...]


Da, de acord cu asta, dar pe calatorii care ingheata de frig in statii si cand urca in autobuz il fac in fel si chip pe sofer, nu-i "incalzeste" cu nimic faptul ca traseul e lung. Vorbesc despre situatia actuala. Nu se schimba cu nimic ca ii spui omului "ai rabdare, e traseul lung!", cand calatorul sta zeci de minute in statie si vede autobuzul ca se duce la capat si nu se mai intoarce.
Ok, inteleg ca este trafic, inteleg ca nu sunt oameni (si nici nu sunt genul sa "omor" omul ca n-a venit cand a trebuit, asta e, ma conformez cu situatia existenta), dar ideea asta ca autobuzul "scapa" de nebunie, merge la capat si nu se mai intoarce - e un lucru deranjant pentru 99% din calatori.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 23 decembrie 2016 - 17:02

0

#500 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 23 decembrie 2016 - 17:06

Vezi postareaMNU, la 23 decembrie 2016 - 16:56, a spus:

Vrei sa sugerezi ca o linie lunga impartita in doua ar fi mai eficienta? Adica eu sa platesc dublu? Pai atunci chiar nu ma mai vezi in autobuzele RATT.

PS: sau poate sunt eu subiectiv pentru ca folosesc liniile E2 si 14, de regula de la un capat la celalalt. Si nu am nici un tramvai aproape ca alternativa.


Postarea ta m-a dus cu gandul la o alta situatie: daca vrei sa ajungi din Sinaia spre Plopi. Astepti E7, mergi 1-2 statii, te dai jos si constati ca E8-ul a trecut cu 2 minute inainte sa ajungi tu. Deci mai stai inca X minute / zeci de minute sa-l astepti pe urmatorul. Pai da, in ritmul asta, ajung mai repede pe jos.
0

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi