Linia Expres 8
#381
Postat 16 mai 2016 - 11:32
#382
Postat 16 mai 2016 - 12:27
Gygyman6, la 15 mai 2016 - 20:41, a spus:
In ideea de a evita I. Vulcan - A. Saguna? Nu prea merge. Sunt masini parcate (multe), un autobuz e tot ce lipseste. Si dupa aceea, pe unde s-o ia? Dreapta, pe Tigrului (sorry, nu cunosc fostul traseu 21)? Acolo e si mai greu, ca sunt si mai multe masini parcate.
Ar fi o varianta si asta, dar doar pe sensul acela. La intoarcere sa vina tot pe Vulcan. Sa-l intorci tot pe Tigrului e (aproape) imposibil. Destul fac "slalom" masinile, darmai un autobuz.
Gygyman6, la 16 mai 2016 - 11:32, a spus:
La orele de varf si pe Tigrului e coada, ce-i drept nu ca si pe Vulcan.

emilut, la 15 mai 2016 - 20:28, a spus:
De acord.
Eu as zice ca o solutie ar fi si modificarea timpilor. Indiferent cate masini sunt in coloana, oricum tine putin. Raportat si la situatia pietonilor - au verde in acelasi timp + ca traverseaza ca si cand se plimba in parc.
#383
Postat 16 mai 2016 - 13:08
Cand eram in liceu obisnuiam sa ma plimb pe Carlova pana la Turbinba, inapoi veneam cu autobuzul taman pe traseul ocolitor zis de mine, nu tin minte ca autobuzul sa fi fost obstructionat in totalitate de masinile de pe margine, ba chiar de la Turbina pana la statia de la coltul Carlovei cu Tigrului "zbura" linistit, iar pe Tigrului la fel. Sigur pe portiunile unde nu incapea in paralel cu vreo masina astepta ori autobuzul ori masina care venea din sens opus, dar ideea de baza e ca incape.
Da fie, or fi fost Ikarusuri alea care circulau atunci dar nu cred ca un Mercedes sa fie mai lat si mai nemanevrabil.
LE: eu am zis solutia asta doar pe sensul de iesit, can autobuzul vine din oras poate sa mearga pe Vulcan.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 16 mai 2016 - 13:08
#384
Postat 16 mai 2016 - 13:51
#385
Postat 16 mai 2016 - 15:11
Gygyman6, la 16 mai 2016 - 13:08, a spus:
Cand eram in liceu obisnuiam sa ma plimb pe Carlova pana la Turbinba, inapoi veneam cu autobuzul taman pe traseul ocolitor zis de mine, nu tin minte ca autobuzul sa fi fost obstructionat in totalitate de masinile de pe margine, ba chiar de la Turbina pana la statia de la coltul Carlovei cu Tigrului "zbura" linistit, iar pe Tigrului la fel. Sigur pe portiunile unde nu incapea in paralel cu vreo masina astepta ori autobuzul ori masina care venea din sens opus, dar ideea de baza e ca incape.
Da fie, or fi fost Ikarusuri alea care circulau atunci dar nu cred ca un Mercedes sa fie mai lat si mai nemanevrabil.
LE: eu am zis solutia asta doar pe sensul de iesit, can autobuzul vine din oras poate sa mearga pe Vulcan.
Tigrului e destul de circulata - aproape de fiecare data cand trec pe acolo fac "slalom" intre cele parcate, iar masina de Retim nu circula toata ziua pe acolo. Nu am zis ca nu se poate, doar ca ar cam "incurca".
#386
Postat 16 mai 2016 - 16:56
#387
Postat 17 mai 2016 - 15:28
Florin.B RATT, la 15 mai 2016 - 08:44, a spus:
P.S. Nu stiu cum va "judeca" sistemul atunci cand pe drumul cu care se incruciseaza linia de autobuz se afla un tramvai in coloana, in cazul nostru pe Saguna, perpendiculara pe I.Vulcan.

Simplu, se va acorda un rang de prioritate. Eu as acorda rangul mai mare, transportului verde.
Anyways, nu inteleg de ce nu incercam sa rezolvam problema de la radacina, si anume: scurtam linia E8 pana la Printul Turcesc, asa cum era, si CUM AR FII NORMAL PENTRU O LINIE EXPRESS, si introducem 22 pe traseul actual al E8 de la Print incolo.
#388
Postat 17 mai 2016 - 17:14
#389
Postat 25 mai 2016 - 21:04


In fine...sunt obisnuita cu E8-ul sa vina...cand vine.
Post-ul acesta a fost mai degraba cu o rugaminte: sa-mi spuneti (cine stie) unde pot face o...reclamatie, sa-i zicem. Atunci cand nu functioneaza aplicatia Public Transport, accesez site-ul -> Trafic Real Time, DAR...nu apare (tot timpul) E8 acolo. Why?

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 25 mai 2016 - 21:31
#390
Postat 25 mai 2016 - 21:42

#391
Postat 26 mai 2016 - 21:25
Exemplu: statia E8 Levantica. Ok, este panou. Dar te gandesti la un calator care nu circula toata ziua cu autobuzul, sau poate e cineva venit in vizita la cineva si ar vrea sa stie la ora X ce autobuz(e) are. Singura varianta din prezent: doar urmatorul autobuz care apare pe panou si graficul disponibil pe site.
P.S.: vorbesc prostii, ca pana la urma grafice s-au pus (asa provizoriu, cum s-a putut - prinse cu o sarma de stalp) de catre bunici care folosesc E8-ul pentru a-si duce nepotii la gradii / scoala, dar la civilizatia romanului va imaginati ca a 2-a zi n-a mai fost nici un grafic acolo.
#392
Postat 01 iunie 2016 - 20:19
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 01 iunie 2016 - 20:20
#393
Postat 01 iunie 2016 - 21:13
#394
Postat 03 iunie 2016 - 09:16
#395
Postat 03 iunie 2016 - 09:34
Legat de linia E8, la cum se desfasoara lucrurile ar trebui o demisie a factorilor de decizie si a conducerii RATT. Dar nah, acoperim rahatul punand un pres deasupra(vaporasele), dar curand va incepe sa puta.
#396
Postat 03 iunie 2016 - 19:10
qew, la 03 iunie 2016 - 09:34, a spus:
Da, de acord, dar atunci respecta orele si la restul. N-am nimic impotriva sa vina 15 de 2 ori, unul dupa altul, dar atunci sa nu faci oamenii sa stea N ture dupa un e8. Ceva genu: pe anumite linii e prea bine, si la altele prea rau.
Cat despre traseul e8 (si 22, ca au fost cam comune), eu, vorbind strict in nume personal, ma bucur ca s-a scos 22-ul. De ce?! Simplu. Mi se parea oricum o chestie pentru oameni comozi, sa zicem. Sa nu fii in stare sa mergi o statie pe jos sau, sa iei altceva, in cel mai rau caz. Toate astea in conditiile in care aveau traseu comun 99% (pana la Michelangelo mergeau amandoua).
Acuma, ca traseul Albastrelelor - Pod Sagului e linie in regim expres, si nu normala, aia e deja alta poveste, poveste care pe mine, cel putin, nici nu ma ajuta, nici nu ma incurca. Oricum n-am putut sa fac diferenta intr-o linie normala si una expres. Adica tot asa circula amandoua, care-i diferenta (in afara de pret)?
#397
Postat 03 iunie 2016 - 19:26

#398
Postat 03 iunie 2016 - 21:15
Florin.B RATT, la 03 iunie 2016 - 19:26, a spus:

Lumea oricum se scandalizeaza si atunci cand e8-ul intarzie 5 minute. Cand intarzie cu zecile de minute, nici nu stiti ce e pe capul soferului "ghinionist". Mai ales pe e8 unde se stie ce fel de persoane calatoresc (asa, la general... la etnii ma refer). Nici nu ma mir de ce toti soferii ar fugi de aceasta linie.
Oricum ceva nu e ok cu graficele si cu orele reale. In sensul ca (dau un banal exemplu, nu am nici un grafic la indemana), daca cineva vrea sa ia autobuzul din statia X, unde este si panou - se uita pe grafic si vede ca autobuzul trebuie sa vina la X si 20 de minute. Pe panou apare din start X si 23 de minute (cu tot cu acele 3 minute de care se specifica pe oricare grafic). Deci, conform panoului, autobuzul vine din start la limita. Asta fara sa mai punem la socoteala traficul infernal de la orele de varf...
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 03 iunie 2016 - 21:16
#399
Postat 03 iunie 2016 - 21:30
#400
Postat 03 iunie 2016 - 22:12
Si sa stiti domnule Florin ca sunt tari in care tabela arata ce arata si pe afisul din statie. Si lucrurile is ok. Pe E8 am demonstrat ca graficele is facute prost, nu s-a luat nici o masura.
Apropo acu cateva zile cat stateam sa astept linia 7 in statia Maria afisa asa: Linia 7 - 5 min; Linia 8 - 10 min; Dupa un timp (chiar nu stiu cat a trecut) tabela arata asa: Linia 7 - 1 min; Linia 8 - 2 min. Asa-i ca ceva nu pusca aici? Si nu o data s-a intamplat acest lucru.