STP Timișoara Forum: Linia Expres 8 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 8 Evaluare topic: -----

#361 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 aprilie 2016 - 20:31

Fara suparare, dar majoritatea inseamna >50% ca am impresia ca nu stiti asta.

De ce puneti "sarirea" de ture in ghilimele,ca totusi e un fapt real.

Cat despre tabele, in multe cazuri nu functioneaza bine si ofera informatii eronate. Exemplu(ca mi-a zis domnul Florin sa dau exemple): - Miercuri ora 13:00 - Balcescu sens spre Piata Maria, aparea ca linia 6 si linia 8 vin in 1 minut si linia 7 in 6 minute. Au trecut 6 minute si a aparut tramvaiul 7. Nici urma de tramvaiele 6 si 8 care tot la 1 minut ramasasera.

Iar pe sensul celalalt dupa ce a trecut tramvaiul 8 aparuse 17 minute pentru urmatorul(sper ca era o greseala si ca nu asa trebuie sa fie conform graficului). Iar la linia 7 in sens spre Drubeta flucta ba 25 de minute ba 12 minute ba 16 minute.
0

#362 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 aprilie 2016 - 08:16

Vezi postareaqew, la 22 aprilie 2016 - 20:31, a spus:

De ce puneti "sarirea" de ture in ghilimele,ca totusi e un fapt real.

Acuzație extrem de gravă, echivalentă cu cea de furt de combustibil. Vă desfid să o demonstrați cu argumente nedemontabile, altfel o voi considera ca și calomnie.
Nu mai confundați lipsa din traseu a unor unități cu "sărirea de ture"!!!
1

#363 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2016 - 09:02

Exact! Sarirea unei ture ar insemna ca soferul sa stea la capat de linie intentionat (o tura pe E8 inseamna o ora si 10 minute) sau sa plece la shoping cu autobuzul. Nici una din astea nu se poate intampla si nici nu cred ca s-a intamplat, in "epoca moderna", adica dupa Radfleet. :)
1

#364 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 aprilie 2016 - 12:07

Vedeti ca sunteti subiectivi!

Faptul ca se acumuleaza intarzieri fara capat, tot la 'sarit peste ture' duce, indirect ce-i drept. Ca sa ma explic:

Astept E8 la Michelangelo. Pe sensul meu sunt 2 autobuze, ambele pelcate de la capat. Sa presupunem ca primul vine la xx:34, iar urmatorul la xx:54. Eu il astept pe primul. Acesta insa datorita intarzierii acumulate din turele precedente, nu vine la :34, ci la si :51. Pentru mine:

1. autobuzul a venit mai repede in statie, deci soferul fuge de grafic
2. s-a sarit peste o tura, si povara i-o pun tot soferului in carca, cand colo el doar si-a vazut de servici
3. a lipsit un autobuz total de pe traseu, ceea ce poate fi si real (nu in exemplul meu insa)

Ideea e ca, 90% dintre calatorii care stau in statii, nu stiu toate aceste detalii pe care le stim noi in background. Asa ca numai reactiona (emilut) asa agresiv la expresia: 's-a sarit o tura'. Pentru mine, ca si calator nepriceput, daca autobuzul are o intarziere indeajuns de mare, ca sa vina cand ar trebuii sa vine al II-a autobuz de pe grafic, s-a sarit o tura.

Si hai sa nu intram in discutii gen: calatorul ar trebuii sa se informeze inainte sa comenteze, si etc. Sa nu aruncam mizeria din curtea RATT, sub presul calatoruluiu.

:pace:
5

#365 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 aprilie 2016 - 13:57

A nu se confunda sărirea unei ore de trecere prin stație cu cea a unei ture. Sunt totuși chestiuni complet diferite.
0

#366 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 aprilie 2016 - 15:23

Din punctul de vedere al calatorului,adica al meu, daca nu soseste deloc autobuzul/troleibuzul/tramvaiul care trebuia sa ajunga la ora respectiva(+/- cate minute vreti voi) din diverse motive consider ca s-a sarit peste tura respesctiva. Aici se pot crea confuzii si imi pare rau daca s-au creat. Fiecare e expert si stapaneste termenii meseriei lui.

Nu soferii sunt de vina,doar ca trebuie sa incerce sa aibe o atitudine neagresiva. Scopul transportului public in comun este de a transporta oamenii nu de a da check ca exista. Eu daca la lucru as presta ceea ce fac asa cum o face RATT-ul (si aici ma refer la toata institutia dar mai ales managementul care eu il vad vinovat in mare parte) as fi fost dat afara de mult si mai ales cu scuzele pe care le aud care sunt un fel de "nu avem ce sa facem,nu e neaparat vina noastra". Nu exista suficienti soferi, ok nu e problema mea si nu ma ajuta cu nimic, faptul ca am intarziat in treburile mele datorita faptului ca cineva nu si-a facut treaba, asta ma deranjeaza.

Aceasta postare a fost editata de qew: 23 aprilie 2016 - 15:23

3

#367 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 mai 2016 - 16:29

Situatie : in momentul in care trebuia sa ajunga autobuzul la statia Mihai Viteazu autobuzul se alfa de abia la statia Iosif Vulcan.
Si traficul e lejer. Intarziere de 10 minute.

Se respecta vreodata graficele pe linia asta? Daca graficele is proaste de ce nu se refac? Si is proaste. Intre statiile Michelangelo si Mihai Viteazu e trecut 2 minute. Intre Balcescu si Corbului is trecute 4 minute. Weird.
0

#368 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 mai 2016 - 19:09

Eu am mai spus si o repet: chiar daca traficul e lejer, probleme mari sunt la iesirea de pe I.Vulcan, unde chiar daca sunt 5-6 masini la semafor, tot prinzi doua rosuri una dupa alta si urmatoarea problema e la giratoriul cu fantana in mijloc :crazy: de pe Pestalozzi, unde poti pierde lejer minute in sir, un cretin gandindu-se ca e perfect normal asa cum e acum gestionata intersectia respectiva.
Ce e culmea, e ca nu poti face nicio predictie (le-am spus asta si celor care se ocupa cu sistemul de management al traficului), adica intr-o zi la ora 18 (sa zicem) sunt zeci si zeci de masini, pe cand in ziua urmatoare la aceasi ora sa fie doar 5-6. (am patit asta de mai multe ori si stiu ca e greu de crezut, dar se intampla)
0

#369 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 14 mai 2016 - 12:01

Vezi postareaqew, la 13 mai 2016 - 16:29, a spus:

[...] Si traficul e lejer. [...]


Poate sa fie traficul lejer in Balcescu / Viteazu si in acelasi timp sa fie horror in intersectia I. Vulcan - A. Saguna la semafoare - e doar un exemplu. Nu stiu cati din calatorii E8-ului (soferi fiind) stiu intersectia respectiva, unde "mori incet" in fiecare zi la ore de varf. Folosesc E8-ul zilnic si in 99% din situatii e coada de N masini pe Vulcan. Situatia e simpla: daca sunt masini care vireaza la dreapta pe Saguna, trebuie sa acorde prioritate pietonilor (multi dintre ei traversand de parca sunt la plimbare in parc, si nu exagerez!); semaforul tine putin, asa ca toti cei din spate care vor inainte sau in stanga, n-au decat sa prinda de 2...3...5...10 ori rosu. De aici si unele intarzieri.

L.E.: si mai sunt si alte puncte "nasoale": cum zicea Florin - fantana de pe Pestalozzi; de la Kaufland Sagului spre arta textila si de multe ori si in continuare pana la Turist; uneori si pe Parvan - sensul spre Balcescu.... in rest se merge acceptabil.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 14 mai 2016 - 12:04

3

#370 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 mai 2016 - 18:58

Detalii care nu ma intereseaza si scuze la greu.Ca e trafic , ca e nu stiu ce semafor ca e aia. Recunsoc am circulat anul acesta de 6 ori cu E8,niciodata nu s-a respectat orarul si nu orbesc de 2-3 minute ci mai mari de 5 minute. Inteleg o intarziere de 5 minute ,dar nu de 10 minute.

Nu sunt bune graficele , atunci sa se adapteze. Cum am zis mi se pare ilogic sa pui 4 minute intre Balcescu si Corbului (indiferent de ora) sau pe E3 4 minute intre Gara si Jiul.

Si cursa de dinainte tot cam 10 minute a fost intarziata. Si apropo NU a fost trafic sau blocaje,stiu din surse sigure.Daca se pleca ok din capat de traseu nu s-ar fi ajuns la asa intarzieri. La scuze suntem campioni.
0

#371 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 mai 2016 - 20:20

Nu ma simt vinovat cu absolut nimic, ca sa fiu nevoit sa-mi cer scuze si nu sunt pus sa cer scuze cuiva in numele regiei. (mai ales ca in conditiile astea de trafic nu sunt convins ca e vina regiei) Eu doar ti-am descris situatia concreta (asa cum a facut si denisa.d, pe care nu o poti acuza ca tine partea RATT), dar daca tu spui ca nu te intereseaza.... :(
Uite, primarul se agita sa finalizeze si sa implementeze un sistem complex de management al traficului, care (teoretic) ar trebui sa forteze o unda verde pentru vehiculele RATT, deci problema ta ar trebui sa se rezolve. (eu unul ma indoiesc, dar vom vedea)
2

#372 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 14 mai 2016 - 20:52

.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 14 mai 2016 - 21:40

0

#373 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 14 mai 2016 - 21:55

Ma scuzati ca ma bag...Rat daca avea un cuvant de spus nu baga linia EXPRESS pe toate străduțele...K nu mai e express.ori ca intoarce la Profi Printul...ori ca mai face 30 minute pana la vulcan si inapoi...Nu e tot aia.Dar ...Rat ca de obicei e nevinovată.La E 1 la fel ....pai opresti si in iuliu maniu si in Piata Resitei si la Pop de Găsesti si la gara....Si dpa viaduct din 100 in 100 metri....aia nu i EXPRESS...aia e 33 dar pe alta ruta.Cu toata dragostea!!
1

#374 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 mai 2016 - 00:57

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 mai 2016 - 20:20, a spus:

Nu ma simt vinovat cu absolut nimic, ca sa fiu nevoit sa-mi cer scuze si nu sunt pus sa cer scuze cuiva in numele regiei. (mai ales ca in conditiile astea de trafic nu sunt convins ca e vina regiei) Eu doar ti-am descris situatia concreta (asa cum a facut si denisa.d, pe care nu o poti acuza ca tine partea RATT), dar daca tu spui ca nu te intereseaza.... :(
Uite, primarul se agita sa finalizeze si sa implementeze un sistem complex de management al traficului, care (teoretic) ar trebui sa forteze o unda verde pentru vehiculele RATT, deci problema ta ar trebui sa se rezolve. (eu unul ma indoiesc, dar vom vedea)


Nu aveti cu ce sa va simtiti vinovat si nici sa va cereti scuze. Nici nu aveti de ce si nici nu doresc acest lucru de la dumneavoastra. EU ma refeream ca se gasasesc scuze foarte usor. Ca si client/calator al ratt in mod normal ma intereseaza rezultatul final si mai putin scuzele.

Problema e ca in loc sa se incerce solutii se da vina pe ceva si ca lasa ca merge si asa.No uite mie acest principiu nu imi place. De aia prin alte locuri merg lucrurile pentru ca nu exista "merge si asa".

Ca o mica adaugare , traficul nu a fost devina pentru intarziere. S-a plecat din capat cu intarziere. Graficele nu sunt bine facute si pot exista modificari pentru a putea fi respectat cat mai bine in functie de realitate.Dar pentru asta trebuie muncit putin. Sincer cine se ocupa de graficele pentru E8 are mari probleme de gandire. Intre Balcescu si Corbului pe jos faci 4 minute. Ai 2 treceri de pietoni + un semafor. Coloane acolo se formeaza rareori. Mai mult de 2 minute nu face autobuzul. Dar bine intre Michelangelo si Mihai Viteazu (2 statii) e trecut 2 minute. Where is the logic?

La ora 6 dimineata exista mari sanse ca intervalele sa difere fata de ora 8 dimineata sau ora 17.

Cand vad chestiuni care se bat cap in cap nu e ok.

Acum imi cer scuze ca eu nu inghit chestia cu "lasa ca merge si asa" sau ca "nu ai ce sa-i faci".

Off topic: De ce sa ne chinuim sa aducem fonduri pentru autobuze sau tramvaie sau sa incercam sa avem hale mai bune si piese de schimb sau oferii conditii mai bune angajatilor cand e mai usor sa ne batem capu sa gasim finantari de la ceva interesant dar care nu ar fi trebuit sa fie o prioritate gen vaporasele. Chestia cu transport naval ca sa compar e ca si faza cu : Imi cumpar televizor LED smart dar nu am curent electric.

Aceasta postare a fost editata de qew: 15 mai 2016 - 01:01

1

#375 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 mai 2016 - 07:46

Vezi postareaqew, la 15 mai 2016 - 00:57, a spus:



Off topic: De ce sa ne chinuim sa aducem fonduri pentru autobuze sau tramvaie sau sa incercam sa avem hale mai bune si piese de schimb sau oferii conditii mai bune angajatilor cand e mai usor sa ne batem capu sa gasim finantari de la ceva interesant dar care nu ar fi trebuit sa fie o prioritate gen vaporasele. Chestia cu transport naval ca sa compar e ca si faza cu : Imi cumpar televizor LED smart dar nu am curent electric.




Vad ca se bate apa in piua pe tema vaporaselor, in sensul ca se puteau cumpara tramvaie (noi) de acesti bani. Pai vaporasele au costat aproximativ 2 milioane de euro, bani cu care s-ar fi cumparat o singura bucata de tramvai nou sau...s-ar fi reabilitat 4 garnituri de tramvaie vechi, reabilitare cu care multi nu sunt deacord preferand tramvaie noi. Deci, mare afacere nu s-ar fi facut...

Pe de alta parte, vaporasele reprezinta partea de contributie (obligatie) financiara a primariei la cele aproape 10 milioane de euro din fondurile UE pentru reabilitarea malurilor canalului Bega (+ alte fonduri UE de curatare a canalului in cadrul altui proiect)...Iar daca am primit (pentru ca am cerut) finantare UE pe aceste proiecte legate de curatarea si reabilitarea malurilor Begai, nu este normal ca sa avem si o activitate nautica insemnata pe Bega??? Ori un prim pas in acest sens este exact achizitia celor 7 vaporase si implementarea unui sistem de transport in comun (si nu doar de agrement sau sportiv) pe Bega!!!


Pe de alta parte, (prea) multe persoane sustin ca acest tip de transport nu este viabil fiind printre altele si prea incet...Vin si intreb de ce trebuie neaparat sa fim "in viteza"??? De ce sa ne grabim intruna? De ce sa nu putem imbina utilul cu placutul??? Daca sa zicem fac cu linia 2 de tramvai din Dambovita pana la statia de la Podul Mihai Viteazul (Dorobantilor-Saguna, dincolo de Printul Turcesc) 25-30 minute, care-i problema daca cu vaporasul voi face 30-35 minute??? + ca este un mijloc inedit de transport precum putine orase din Europa si din lume il pot avea iar din Romania nici macar unul!...


Iar comparatia cu televizorul si curentul electric o vad deplasata...Mai degraba am (as) putea spune ca avem curent si n-avem nici macar un televizor in sensul ca avem canal navigabil (prin oras) dar nu circula nimic pe el!...Nu cred ca exista in lume asemenea situatii in care un astfel de potential sa nu fie folosit, fie si la o capacitate (mai) redusa...
3

#376 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 15 mai 2016 - 08:30

Vezi postareaqew, la 15 mai 2016 - 00:57, a spus:

[...]Problema e ca in loc sa se incerce solutii se da vina pe ceva si ca lasa ca merge si asa.[...]


De acord cu tine. Eu as vedea o imbunatatire (desi foarte mica, poate 0.1% - dar macar ar fi o imbunatatire) modificarea timpilor la semafoarele din "celebra" intersectie I. Vulcan - A. Saguna. Desi, daca stau bine sa ma gandesc, nu stiu cam cum ar putea fi modificati timpii ca sa se "modifice" si numarul masinilor care iasa de pe Vulcan.
Oricum asta ar fi doar o mica problema din toate celelalte (prea) mari.
0

#377 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 mai 2016 - 08:44

qew, pai tocmai spuneam ca daca sistemul de management va functiona bine, vom avea un verde mult prelungit (vehiculul are la bord un transponder care anunta sistemul exact unde se afla acesta) atunci cand in coloana de pe I.Vulcan se va afla si un E8 sau 22 (daca va mai fi cazul). La fel si la Electro sau pe M.Viteazu, deci nu a spus nimeni ca "merge si asa", dovada fiind milioanele de euro cheltuiti pe managementul traficului. Ca (probabil) nici acesta nu va reusi sa rezolve problema, e altceva.
Cat despre grafice, nu stiu daca ai nostri ar putea estima corect cat se sta la semafoare (tocmai ce scriam referitor la managementul traficului ca e foarte greu sa faci o predictie, chiar pe baza statisticilor (daca le-ai avea) pe un an sau mai mult), sau in intersectii, acesti timpii fiind foarte... variabili. Doar daca ploua si deja se pot dubla acesti timpi si mai sunt si alti factori...destabilizatori.
Nu lua ce am scris ca pe o scuza... Discutam obiectiv pe tema traficului, nu neaparat pe graficele liniei E8, eu fiind in continuare de parere ca oricum ar fi facute graficele, problema traficului ramane si pe asta nu o poate rezolva RATT, sau doar RATT.

P.S. Nu stiu cum va "judeca" sistemul atunci cand pe drumul cu care se incruciseaza linia de autobuz se afla un tramvai in coloana, in cazul nostru pe Saguna, perpendiculara pe I.Vulcan. :eusa_think: (unul dintre motivele pentru care sunt sceptic privind rezultatele sistemului)
1

#378 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 mai 2016 - 20:28

Cauza pentru care se stă mult în coloană la Vulcan este următoarea:
- Majoritatea celor care intră în intersecție doresc să facă virajul la dreapta, către pod. Însă, în același timp cu verdele autovehiculelor au verde și pietonii, astfel încât dacă traversează mai mulți pietoni în pas de promenadă, este posibil să treacă și o singură mașină la un ciclu de semafor.
Ar mai fi o cauză, la orele de vârf.
- Din străzile laterale intră pe Vulcan foarte multe mașini care se strecoară în coloană prin bunăvoința celor care le permit, ceea ce face ca avansarea să fie mult încetinită.

Singura soluție cât de cât viabilă ar fi lărgirea graficului, ceea ce ar presupune ca în anumite situații autobuzele să mai și staționeze câteva minute la capătul de linie. Fapt care ar displace profund celor din conducere, căci șoferii nestresați nu intră în calculele lor.
2

#379 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 mai 2016 - 20:41

Linia asta e neaparat sa mearga drept de la Uzina? nu poate sa faca stanga pe Carlova si sa urmeze traseul vechi a lui 21?
0

#380 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 mai 2016 - 09:06

Nu prea cred că s-ar putea. Strada e îngustă și sunt mașini parcate pe ambele sensuri.
0

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi