STP Timișoara Forum: Linia Expres 8 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 8 Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 februarie 2012 - 22:10

Vezi postareaemilut, la 11 februarie 2012 - 22:05, a spus:

iar anumiţi indivizi dau buzna la uşa 1 pt coborâre,

Ei coboara pe prima usa ca sa mearga in spate(deci exact unde ar fi ajuns daca ar fi coborat pe usa 2/3/4)
0

#182 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 februarie 2012 - 22:10

Vezi postareaVali, la 11 februarie 2012 - 21:55, a spus:

In orele de varf se face exceptie dar in general se coboara la usle 2,3,4 cum zice si emilut, dar mai nou am observat cau disparut afisele din G-uri de la usa 1 si am inteles de la soferi ca zis directorul(banuiesc Goia) sa deschida toata usile... deci nu mai conteaza unde urci si cobori :wacko:

Pe şefi îi doare la bască de şoferi şi de sănătatea lor. Ei stau bine merci la căldurică, în timp ce nouă ni se lipesc palmele de volanele îngheţate. Oare de ce ne mai trimit la controlul medical periodic? Nu avem nevoie de un specialist, ca să aflăm că suntem plini de reumatism.
0

#183 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 februarie 2012 - 22:15

Vezi postareaViktor, la 11 februarie 2012 - 22:10, a spus:

Ei coboara pe prima usa ca sa mearga in spate(deci exact unde ar fi ajuns daca ar fi coborat pe usa 2/3/4)

Corect! De multe ori am observat cum depun eforturi deosebite pt a ajunge la uşa 1 pt a coborî. Apoi, se îndreaptă în direcţia opusă sensului de mers. Parcă şi-ar face o mare bucurie ştiind că ne provoacă un disconfort major.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 11 februarie 2012 - 22:17

0

#184 Useril este offline   timea_alida 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08 februarie 12

Postat 13 februarie 2012 - 13:51

Vezi postareaemilut, la 11 februarie 2012 - 21:19, a spus:

După cum chiar dvs aţi specificat, şoferul nu v-a deschis uşa pt coborâre. De altfel, la mai toate autobuzele, pe uşa 1 este afişat anunţul: "coborârea din autobuz se face pe uşile 2 şi 3 (4)". Pe partea exterioară, în dreptul uşii 1 există inscripţia "urcare". Nu cred ca vreun şofer să vă fi refuzat accesul ÎN autobuz pe uşa 1. Pe de altă parte, că tot aţi pomenit de bunul simţ, oare nu v-aţi pus niciodată problema frigului la care este expus şoferul oridecâte ori deschide uşa aflată în dreptul său? În fond, cât de mare ar fi fost efortul fizic de a vă fi deplasat la uşa 2? Chiar nu înţeleg de unde atâta determinare în a face din ţânţar armăsar.
Marea majoritate a călătorilor manifestă înţelegere în această privinţă, şi folosesc cu deosebit succes uşile posterioare pt coborâre.



nu, eu am zis ca nu mi s-a deschis usa, dar se subintelegea ca era pentru urcare. eu l-am atentionat pe sofer ca aia este usa exact pt urcare si el a zis "nu scrie nici unde si deschid ce usi vreau".pe langa asta a fost foarte arogant si cu atitudine total nepotrivita. asta a fost ceea ce m-a enervat cu adevarat si de aceea am pornit pe acest drum.
daca vi se pare o meserie asa de dificila si grea de ce nu va cautati altceva de lucru??? sunt altii care ar fi multumiti de post si si-ar asuma canicula din timpul verii si posibilitatea unui ger, iarna. si noi, calatorii ne asumam ca este frig si mijloacele de transport pot intarzia sau se pot defecta. ba chiar, in aceasta perioada, au fost nenumarate cazuri cand am stat peste jumatate de ora dupa un singur mijloc si nu m-am luat de sofer pentru asta.
0

#185 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 februarie 2012 - 14:47

OK! Recunosc, am greşit. Era într-adevăr vorba de urcare, şi nu de coborâre. Dar, din postarea dvs se desprinde că şoferul incriminat conducea un autobuz articulat (conform numărului de înmatriculare), la care validatorul de bilete este montat în dreptul uşii 2. Personal, nu am dorit să impun nimic nimănui, ci am făcut doar apel la un strop de înţelegere din partea dvs, a călătorilor. Dacă acesta nu există, nu e nicio problemă. Oricum, suntem obişnuiţi să fim trataţi drept nişte obiecte ataşate mijlocului de transport.
Spre deosebire de dvs, şoferii sunt nevoiţi să îndure frigul timp de 8 - 10 ore în fiecare zi. Nu ştiu câţi dintre reclamanţi şi-ar asuma practicarea unei astfel de meserii.
Pretenţia dvs, aceea de a ne solicita renunţarea la job doar pt că ne este frig în anumite situaţii, este una nu tocmai elegantă, în condiţiile în care slujbele nu stau atârnate pe toate gardurile.
În fond, nu este vorba decât de minimul respect datorat omului de lângă noi (indiferent de poziţia sa socială), chiar dacă regulamentele sau legile în vigoare îi impun acestuia executarea anumitor sarcini.
Înspre bucuria mea, marea majoritate a timişorenilor au consimţit la această manifestare a bunului simţ, fără să fie nevoie ca cineva să le atragă atenţia. Celorlalţi (inclusiv dvs), le doresc toate cele bune.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 13 februarie 2012 - 14:49

0

#186 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 februarie 2012 - 15:28

Domnul Emilut are dreptate...ii inteleg punctul de vedere legat de deschiderea usii 1. Dar strict legat de vremea de afara...mai ales in cazul autobuzelor articulate efectiv la ultimele usi (uneori si la usa 2) sunt troiene de zapada...si nu exagerez...gramezile impinse de pe carosabil ajung si la 60-70 cm inaltime...si nu e zapada afanata...ci deja inghetata..ceea ce face dificila utilizarea acestor usi. Tot legat de inconvenientele iernii...in tramvaiele neincalzite se formeaza polei pe platforma din metal de la burduf...si nu exagerez deloc...aluneci ca pe sapun pe ea...
0

#187 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 13 februarie 2012 - 22:41

Bine v-am regasit.
O mica nelamurire in ceea ce priveste aceasta linie.
Cate autobuze M.Connecto C si G sunt repartizate? (Luni - Vineri)
Zic asta ca in fiecare dimineata cand merg la munca am ghinionul de a nimeri C-ul mai de fiecare data si nu este indicat in perioada scolii, acesta este supra-aglomerat deseori.
Se intampla de asemenea ca si acel autobuz sa nu mai vina si trebuie sa astept urmatorul dar surpriza tot C este si deja conditiile de calatorie sunt inumane la propriu fiindca toata lumea vrea sa prinda autobuzul dar acesta devine in mai putin de 1 min o adevarata inghesuiala ca la "reducerile din magazine".
Mai demult in perioada introducerii abonamentelor electronice, am intrebat un controlor de ce e necesara si validarea abonamentelor, la care mi-a raspuns ca este indicat pentru a se sti fluxul de calatori.
Bun inteleg dar pare-se ca nu se tine cont de acest aspect din moment ce tot C-ul deserveste si in prezent (la intervalul orar respectiv). O raritate e atunci cand se nimereste si G-ul sa-si faca aparitia.
Iarasi o chestie ce nu pot intelege, de ce sunt repartizate atatea G-uri pentru linia 33?
Chiar asa mare este fluxul de calatori de dimineata?
Si nu in ultimul rand aceasta linie are timpii cei mai scurti dintre autobuze din ce-am observat.
N-am nici o treaba in ceea ce priveste acesti timpi dar totusi nu se poate pune C-uri si pe aceasta linie? foarte rar observ sa fie iar in schimb E8 este in dezavantaj la capitolul acesta tinand cont ca circula prin zone unde sunt predominante institutiile de invatamant ceea ce inseamna multi elevi si studenti (din oras si din afara lui).
0

#188 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2012 - 23:06

In orele de varf dimineata au fost 3 articulate si doua scurte, in afara orelor de varf au fost doua articulate si in orele de varf de dupamasa au fost 2 articulate si 2 scurte. Dupa ora 19 au ramas doua C-uri.
0

#189 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 iunie 2012 - 09:32

Am informatii cum ca linia E8 se va prelungi pana pe Campului, probabil din data de 25. Nu e inca oficial si astept confirmarea. Traseul ar fi urmatorul: Pod C.Sagului- str. Izlaz - str. Bujorilor - C.Sagului - Str.C.Porumbescu - P-ta N.Balcescu - bv. M.Viteazul - bv. V. Pârvan - str. Pestalozzi - str.Iepurelui - str.Baba Dochia - Andrei Saguna - Iosif Vulcan - Campului si retur.
Va tin la curent.
0

#190 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 21 iunie 2012 - 17:18

Ciudat ar fi E8 prin Kuncz.:) Dar nu este bucla, iar pe E8 se folosesc si articulate. E nasol cu manevre cu remorca la fiecare tura...
0

#191 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2012 - 18:07

Hm, chiar ca ar deveni atunci E8 o linie care chiar leaga doua capete ale orasului. Ma intreb totusi daca ar fi rentabila prelungirea.
0

#192 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 iunie 2012 - 21:16

Treaba e sigura 99%. Deja sunt in retea graficele noi si am modificat si afisajele autobuzelor. Din pacate vor fi probleme cu anuntarea statiilor pe E8. (lipsesc fisiere audio cu numele statiilor noi)
0

#193 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 iunie 2012 - 11:55

Don't worry! Nici pana acum nu mergeau... Nimeni nu va observa diferenta...
0

#194 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 iunie 2012 - 11:56

Da. O sa ma ocup si de ele oricum.
0

#195 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 iunie 2012 - 11:59

E pacat de munca depusa... Si lipsa de respect din partea colegilor care nu o folosesc...
0

#196 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 iunie 2012 - 12:09

Asta e, dar oricum mai am de lucru si la masurarea distantelor intre statii pentru a le introduce in baza de date a programului de la Gorba. Dupa aceea o sa inregistrez si fisierele audio lipsa.
0

#197 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 iunie 2012 - 21:05

Grafice de vacanta aveti pe pagina web.
0

#198 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 25 iunie 2012 - 09:14

Banuiesc ca pe Campului are capatul langa uzina de apa, nu? Adica ma refer la intersectia strazilor Campului cu Frederich Chopin.
Sau are capatul la intersectia str. Campului cu str. Torac?

Aceasta postare a fost editata de George1000: 25 iunie 2012 - 09:19

0

#199 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 25 iunie 2012 - 09:22

Campului cu Apateu. Scrie si in anunt.
0

#200 Useril este offline   AlinaV 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 26 iunie 12

Postat 26 iunie 2012 - 21:18

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 iunie 2012 - 09:32, a spus:

Am informatii cum ca linia E8 se va prelungi pana pe Campului, probabil din data de 25. Nu e inca oficial si astept confirmarea. Traseul ar fi urmatorul: Pod C.Sagului- str. Izlaz - str. Bujorilor - C.Sagului - Str.C.Porumbescu - P-ta N.Balcescu - bv. M.Viteazul - bv. V. Pârvan - str. Pestalozzi - str.Iepurelui - str.Baba Dochia - Andrei Saguna - Iosif Vulcan - Campului si retur.
Va tin la curent.


Buna seara,
Astazi sa vin spre casa cu E8(locuiesc in dorobanti dupa podul de la printul, imi era groaza de cele aproape trei statii de tramvai ce le am de parcurs pe jos din nou...cand colo SURPRIZA!!! E8 merge inainte,soferul foarte dragut mi-a zis sa stau si sa cobor inainte de pod,pentru ca s-a modificat traseul:)Tot de la el am aflat ca pe perioada vacantei se circula pe traseul nou si ca ar fi posibil sa ramana asa daca se strang petitii sau ceva de genul de la calatori.
Exista o minima sansa ca la toamna sa ramana traseul asta sau se revine la cel vechi?Ar fi ideal si pentru mine si pentru alti calatori care parcurgem acest traseu zilnic din Dambovita pana in Dorobanti.
Ar putea cineva sa-mi dea un raspuns?
0

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi