STP Timișoara Forum: Investitii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Investitii in judetul Timis

#1 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 ianuarie 2009 - 10:06

Ca tot visam la centura, sosele reabilitate si autostrazi, iata un articol realist, care ne face sa coboram cu picioarele pe pamant.


Vom avea sosele in anul 3739


Romania va avea autostrazi si drumuri civilizate in anul... 3739, potrivit unui document transmis la 1 iulie 2008 de fostul ministru al finantelor Varujan Vosganian catre colegul sau de la Transporturi, Ludovic Orban.

In conditiile finantarii de la bugetul de stat din perioada 2005-2007, marile proiecte de investitii din infrastructura, unele aprobate inainte de 1989 si altele dupa anul 2000, au durata estimata de finalizare intre 82 si 1730 de ani.

La aceasta situatie s-a ajuns din cauza ca Ministerul Transporturilor nu a prioritizat proiectele, ci a continuat sa propuna altele noi. In perioada 2005-2008 s-a constatat o alocare nejudicioasa a fondurilor, acestea fiind orientate intr-o masura considerabila pentru alte cheltuieli de investitii, in special la categoria dotari independente: automobile, utilaje, mobilier si aer conditionat.

In aceste conditii, pentru „proiectul de reabilitare a drumurilor nationale etapa a VI-a (1.112 km)”, programat a fi finalizat in anul 2012, durata de finalizare este de circa 1731 de ani.

Totodata, pentru constructia infrastructurii de acces la podul Calafat-Vidin, programat a fi finalizat in 2010, durata estimata de finalizare este de circa 1479 de ani”, se arata in documentul transmis ministrului Ludovic Orban.

Un alt obiectiv, Canalul Dunare-Marea Neagra, ce trebuia terminat in 2012, are o durata estimata de finalizare de circa 430 de ani.

agenda.ro
0

#2 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2009 - 11:51

Bun, astea sunt deja exagerari jurnalistice. Bani totusi au fost (sa ne amintim cate miliarde de euro s-au platit deja pentru autostrada Transilvania), dar nu au fost folositi corespunzator. Nu cumpararea unor aparate de aer conditionat sau a mobilierului a impiedicat constructia autostrazilor ci oamenii aflati la conducerea ministerelor.

Cum am mai spus undeva: in Ungaria s-au furat 10% din banii pentru autostrazi, dar 90% au fost folositi cu cap. La noi s-au furat 90% din bani, iar ceilalti 10% au fost folositi fara cap. :(
0

#3 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 februarie 2009 - 18:17

De povestea cu noua autogara am mai auzit. Deci, daca am inteles bine, va fi pe langa Dambovita?

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 05 februarie 2009 - 18:17

0

#4 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2009 - 21:59

Pai dupa ce scrie aici Dambovita va devenii "buricul targului" <_< Mare inghesuiala va fi pe acolo: trenuri, autobuze internationale, tramvaie, autobuze, troleibuze, statie taxi, statie carburanti, sediul central, depouri, etc. Ma intreb, unde? Se mai demoleaza ceva case private din zona? Blocurile turn (T-urile)? :lol:
Mai un aeroport (international) si o statie de metrou mai lipseste acolo.
0

#5 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 februarie 2009 - 22:42

doar asa ca un gand fugar, centrul comercial Alfa e futil, destul de putin rentabil judecand dupa numarul de cumparatori, prin urmare daca ar fi demolat ar fi spatiu pentru o autogara.
0

#6 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2009 - 22:52

Bun, in afara de spatiu ma gandesc la aglomerarea de vehicule si oameni in zona (o zona linistita acum). S-a terminat cu linistea si pacea celor din zona: trenuri, autocare, taximetre, etc. Norocul meu ca nu mai stau de mult in zona <_< (locuiam mai de mult in T3)
0

#7 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 05 februarie 2009 - 22:59

eu locuiesc in zona,iar daca baga trenuri,eu ma mut <_<
0

#8 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2009 - 23:02

Pai da, dar iei autocarul de Madrid din fata casei.... <_< Numai avantaje o sa aveti. :P
0

#9 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 februarie 2009 - 10:06

A uitat Culita Chis sa aminteasca si de nodul naval care se va construi la capatul bul. Dambovita unde este astazi acel golf iar acest nod va fi conectat la statia intermodala si atunci cine vrea, coboara din tren, ia vaporul, trece la sarbi, pe Dunare si ajunge la Bucuresti pe noul canal Dunare-Bucuresti sau merge pana la Marea Neagra, la Constanta sau Mangalia... of, of,... planuri avem, ne mai trebuie niste nemti si sa rezolvat problema.
Vobind serios, pana si din articole se deduce faptul ca nu este ceva serios ci mai degraba de un vis nocturn dea lui Culita Chis pe care l-a povetit a doua zi presei....nimic concret, numai aruncate niste fraze fara o logica elementara, fara localizari, etc...spatiul ar fi intre sediul RATT si calea ferata unde s-au aruncat traversele vechi de la lucrarile la infrastructura dar nu stiu daca la acel spatiu s-a referit si daca este propice pentru asa ceva...
0

#10 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 februarie 2009 - 21:13

te referi la acel golf din capatul bul.dambovita,daca da,nu este acela de care spui tu,ci este cel de pe bega,cum mergi dinspre iosefin spre freidorf pe apa,este o cotitura.o sa caut niste poze,si le voi posta
0

#11 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 februarie 2009 - 01:04

Nu stiu la ce te referi tu, dar eu stiu de un singur golfulet unde pe vremuri intorceau vapoarele si slepurile si anume la cel din capatul bul. Dambovita,... oricum ce-am scris acolo, in prima jumatate a postului era la "misto" la adresa visatorului (Culita Chis), cred ca a fost evident acest lucru...
Hai sa ne aducem aminte de cateva proiecte de anvergura din ultima perioada...largirea strazii Closca, largirea Caii Torontalului, largirea pasajului Popa Sapca si a strazii Popa Sapca, largirea bulevardului Antenei, largirea pasajului Jiul, a strazii Jiul si constructia unui pod peste Bega in dreptul strazii Jiul, constructia unui pod peste Bega in dreptul strazii Bobalna, constructia inelului IV (care este necesar dar arata vai de capul lui pe segmentele terminate), pasaj subteran pe directia Caii Aradului la Centrul Bancar in Piata Consiliul Europei, proiect anuntat inca prin `93-94, mai nou pasajul subteran de la Termal, tramvaie pana la Parta sau Sag (n-am inteles exact), largirea strazii Lidia la patru benzi (proiect anuntat de pe timpul lui Oancea din `92-96),.... iata numai cateva exemple de proiecte anuntate si de care nici nu s-au apucat in afara de inelul IV si care arata cum arata....iar cireasa de pe tort este aceasta statie intermodala...nu mai am cuvinte, mi-e rusine mie de rusinea lor, niste mincinosi, ...nu stiu de ce dorm ziaristii si nu-i iau un pic la intrebari sau si ziaristii sunt ca ei, adica lasa-ma ca sa te las....
0

#12 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 februarie 2009 - 15:00

Nepăsare de cinci stele>Indolenţa şi lucrările de mântuială au transformat Mica Vienă într-un oraş de coşmar


Drumurile ar trebui să fie una dintre dovezile cele mai clare ale gradului de civilizaţie al unui oraş, mai ales atunci când e vorba de un oraş de cinci stele precum Timişoara. Atunci când infrastructura e harcea-parcea şi autorităţile încurajează întreţinerea drumurilor în bătaie de joc, cetăţenii au tot dreptul să fie revoltaţi. Am luat la puricat câteva cartiere, situaţiile întâlnite putând fi considerate unice pentru partea de vest a ţării. De la vest la est şi de la sud la nord, şoferii timişoreni, indiferent de traseu, ajung la destinaţie cu nervii la pământ. Ba unii chiar obişnuiesc să plece la drum cu medicamentele după la îndemână.

Curat ghinion
Întâmplător, atunci când traficul este mai aglomerat pe Calea Lipovei, angajaţii plătiţi de municipalitate din banii timişorenilor se dovedesc cei mai harnici. Cu toate că şoseaua este plină de cratere, pentru edili, prioritară este reamenajarea spaţiului verde ce delimitează sensurile de mers. Nici nu mai trebuie amintit haosul provocat de "reamenajările horticole" realizate pe banii noştri. Probabil că "gospodarii" urbei consideră că florile şi iarba verde vor mai calma nervii participanţilor la trafic, care astfel, îi vor înjura mai puţin.

Cratere în noapte
Seară de seară, cetăţenii care locuiesc în vecinătatea fabricii de anvelope au parte de spectacol. Nici măcar nu trebuie să plătească, indiferenţa edililor provocând destule momente hilare. Mai puţin amuzante pentru cei care trec prin acele situaţii. Mai precis, în drumul respectiv au apărut adevărate cratere, adânci chiar şi de jumătate de metru şi la fel de late. Dacă, ziua, şoferii mai reuşesc să le evite, cu costul provocării unor ambuteiaje, noaptea lucrurile stau diferit. Cel mai des devin victime ale gropilor şoferii de tir străini, aflaţi în tranzit. Dacă pe Calea Lugojului sunt întâmpinaţi de un panou care anunţă că tocmai intră într-un oraş european de cinci stele, visul frumos se transformă în coşmar când rămân blocaţi în craterele de lângă fabrica Continental. După ce se chinuiesc chiar şi jumătate de oră să iasă pe cont propriu din capcană, în ajutorul şoferilor de automarfare trebuie să intervină autospeciale de mare tonaj.

Gropi pentru tot poporul
Nici străzile lăturalnice nu scapă de "interesul maxim al autorităţilor locale". E drept, se mai instalează, ici-colo, câte o ţeavă de gaz, una de apă şi poate-poate strada va avea parte şi de canalizare. Visul frumos se încheie când constructorii uită să mai astupe gropile lăsate de munca lor. Probabil este o amintire lăsată cetăţenilor ca semn de neuitat că în zonă s-a muncit.

Iluminatul stradal, la capitolul diverse
Inaugurat cu mare fast de o bună bucată de timp, pasajul care facilitează accesul către comuna Săcălaz a fost uitat de autorităţi. Culmea, dacă drumul este acceptabil, noaptea reprezintă un adevărat pericol pentru cei care trec podul. Cu toate că există un sistem de iluminare stradal, acesta nu a fost dat în folosinţă niciodată. Astfel, şoferii care circulă în zonă sunt nevoiţi să se bazeze pe instincte. Contactaţi telefonic, reprezentanţii directiei drumuri şi transporturi a Primăriei Timişoara spun că problemele semnalate sunt prezente în toate oraşele aflate în dezvoltare, ca şi cum, dacă ar fi adevărat (ceea ce nu prea e), acest lucru ar trebui să mai aline din durerea pe care o resimt participanţii la trafic. De soluţii nu poate fi încă vorba, rămâne doar să ne adaptăm la ceea ce... (nu) vedem. Probabil că celor vinovaţi le e şi greu să sesizeze problemele din jeepurile şi limuzinele în care se plimbă, cumpărate pe banii timişorenilor care le plătesc şi combustibilul, şi întreţinerea, şi reparaţiile. La aşa trai, cum să le mai pese că au transformat "Oraşul Florilor" într-unul al gropilor veritabile.
(sursa:renasterea.ro)

Made in Romania.

Aceasta postare a fost editata de viktor: 11 februarie 2009 - 15:01

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi