La sisteme de tractiune nu ma pricep si nici nu le vad. Iar ca si mine sunt 90% din calatori. Daca o sa mearga bine (ceea ce inca nu am aflat), asta e ce conteaza. Insa monstruozitatea de pe geamuri se vede de la o posta si arata groaznic
La vehiculele vechi nimeni nu mai zicea nimic, si asa erau coapte si invechite, mai aveau si reclama lipita de-a lungul lor... Nici ca iti mai pasa de ceva si pe geam. Dar asta e un vehicul nou nout, scump, mai mult sau mai putin aspectuos, nu pui din astea. Daca pe un Logan vechi mai pui un sticker cu "baby on board" (de parca i-ar pasa cuiva), si nimeni nu se uita de doua ori, daca il pui pe o masina noua de 50000 euro o sa se holbeze toti
Troleibuze Bozankaya Lamis Lamis
#22
Postat 08 iunie 2025 - 09:46
TM79, la 06 iunie 2025 - 13:54, a spus:
Sincer, aveam asteptari ca discutiile sa se bazeze pe sistemul de tractiune folosit, pe moatoare, pe chestii tehnice in general.
Nu imi amintesc ca cineva de pe acest forum sa fi tusit sau sa fi murit datorita reclamelor puse pe geamurile laterale ale vehiculelor (in general).
Nu stiu de ce noul logo al orasului iti zgarie retina atat de tare. Ah, ca am fi putut avea varianta perforata ca sa poti vedea prin ea...corect.
Mno, atat a putut turcu'. Ma gandesc ca de la al doilea se rezolva treaba.
Nu imi amintesc ca cineva de pe acest forum sa fi tusit sau sa fi murit datorita reclamelor puse pe geamurile laterale ale vehiculelor (in general).
Nu stiu de ce noul logo al orasului iti zgarie retina atat de tare. Ah, ca am fi putut avea varianta perforata ca sa poti vedea prin ea...corect.
Mno, atat a putut turcu'. Ma gandesc ca de la al doilea se rezolva treaba.
E foarte bine că se discută și acest aspect. Cum a spus și colegul @Fantoma, până la urmă pe călător partea tehnică îl interesează de la aproape deloc la deloc. Asta e problema operatorului să își doteze flota cu vehicule optime.
Forumul e pentru pasionați, nu pentru analizarea părții tehnice a troleibuzului. Fiecăruia îi poate plăcea un, anumit aspect. Colegii s-au axat pe design.
#23
Postat 10 iunie 2025 - 11:11
Fantoma Tramvaiului 3, la 07 iunie 2025 - 01:55, a spus:
La sisteme de tractiune nu ma pricep si nici nu le vad. Iar ca si mine sunt 90% din calatori. Daca o sa mearga bine (ceea ce inca nu am aflat), asta e ce conteaza. Insa monstruozitatea de pe geamuri se vede de la o posta si arata groaznic
La vehiculele vechi nimeni nu mai zicea nimic, si asa erau coapte si invechite, mai aveau si reclama lipita de-a lungul lor... Nici ca iti mai pasa de ceva si pe geam. Dar asta e un vehicul nou nout, scump, mai mult sau mai putin aspectuos, nu pui din astea. Daca pe un Logan vechi mai pui un sticker cu "baby on board" (de parca i-ar pasa cuiva), si nimeni nu se uita de doua ori, daca il pui pe o masina noua de 50000 euro o sa se holbeze toti
La vehiculele vechi nimeni nu mai zicea nimic, si asa erau coapte si invechite, mai aveau si reclama lipita de-a lungul lor... Nici ca iti mai pasa de ceva si pe geam. Dar asta e un vehicul nou nout, scump, mai mult sau mai putin aspectuos, nu pui din astea. Daca pe un Logan vechi mai pui un sticker cu "baby on board" (de parca i-ar pasa cuiva), si nimeni nu se uita de doua ori, daca il pui pe o masina noua de 50000 euro o sa se holbeze toti
De acord!
În plus, vreau să subliniez/întreb ceva: vechiturile cu reclame și parasolar - aduceau sau nu ceva beneficii pentru călători și STPT, adică oarece umbră și, respectiv, venituri suplimentare?
Deci, în opoziție cu disconfortul creat de dimensiunea de groază și arta discutabilă, ce beneficii ar aduce noua siglă?
#24
Postat 10 iunie 2025 - 18:02
Pai, avem pe site tarife pentru reclame pe vehicule, deci ceva incasari aduc. Bun, nu e cazul vehiculelor noi.
#25
Postat 10 iunie 2025 - 23:23
Vehiculele noi au (sau ar trebui sa aiba) aer conditionat. In acest caz nu e necesar sa astupam geamurile (pentru ce sa le mai si avem atunci...)