Multumim pe aceasta cale, din partea lui Cseh_17 si a mea, conducerii si angajatilor CTP pentru intelegerea, rabdarea, amabilitatea de care au dat dovada.
Chagall, la 10 aprilie 2010 - 21:16, a spus:
Pozele reprezinta cu adevarat realitatea din Arad. N-am vazut in viata mea atatea jafuri functionale la un loc.
Nu vreau si nu am intentia sa-i jignesc pe cei de acolo, dar din cele vazute in pozele lui Visor, Aradul la ora actuala este orasul SH-urilor, cu autobuze vechi, neingrijite, nespalate si pline de improvizatii autohtone.
E greu pentru pentru ei, cand n-au sprijinul primariei sau a Consiliului Judetean pe care ar trebui sa-l aibe, de parca s-ar incuraja privatizarea

, din cauza asta infiintandu-se noi firme private, cu masini noi si vechi-ingrijite care sunt conforme traseelor de lungimi din judet, astfel castigand multe trasee conventii si interurbane. In ultimii ani CTP pierzand tot mai multe linii.
La ora actuala, cele mai bune autobuze ale lor sunt Mercedes si MAN, insa din cauza lipsei cunostiintelor mecanicilor si durata scurta a rezistentei improvizatiilor, cel mai des aceste autobuze cad si stau in depou, trimitand pe trasee sunt Ikarusurile, simple de reparat.
Din toata flota ar avea cu ce, insa trebuie reorganizat managementul si instruirea mecanicilor. Din cate am inteles s-au facut ceva schimbari in conducere de curand, cu o persoana care a progresat in functie. Teoretic ar sti situatia CTP-ului, speram ca va face miscari in bine. Ar putea avea profit, cel putin, in randul autobuzelor, calatorii au mai mult abonamente, ar trebui mentinerea traseelor existente cu abonati/navetisti, si scoaterea liniilor care au statii/puncte de plecare si de sosire langa statiile de aceleasi linii de tramvai. Asta m-a mirat... Normal caci calatorii aleg tramvaiul in asemenea cazuri, autobuzele circuland mai rar.