STP Timișoara Forum: Arad - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Arad jud. Arad

#201 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 26 august 2011 - 14:31

E firesc sa se vanda "in draci" cum zici tu in Europa..Au sosele bune, au benzina buna si masina costa cat trei salarii medii. Daca ar fi o masina vanduta in Romania pentru 3000 de lei de pilda..si ea s-ar vinde "in draci". Iar pretul pieselor de schimb pentru logan este cel "european" din reteaua Renault...deci cand dai 1000 de lei pe o planetara..simti cheltuiala. Ca sunt si piese produse in China la alt pret..si alta calitate..e alta discutie.
0

#202 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 septembrie 2011 - 16:52

Vezi postareamile, la 26 august 2011 - 00:56, a spus:

...vi se par ca autobuzele Mercedes si firobuzele Skoda ar fi de calitate superioara? ...


Scuzati-mi stilul, dar Skoda, chiar sunt calitate superioara. Inafara de accidente nu s-a stat cu nimic pe dreapta. Mercedes prima serie, VARZA intradevar.

Si ca si o paranteza, un articol la ProTv, aratau, cum Roman Brasov, face bani grei, din vanzarea camioanelor la Americani. Tot acolo aratau cum Dacia Duster a devenit masina de politie... (al naibii sa fiu daca imi mai aduc aminte tara, insa sau Spania sau Italia). A se intelege Politie Locala, nu nationala!
0

#203 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2011 - 17:29

Vad ca ai venit din vacanta (concediu?!) si ti-a fost "dor" de mine.


Citeaza

Si ca si o paranteza, un articol la ProTv, aratau, cum Roman Brasov, face bani grei, din vanzarea camioanelor la Americani. Tot acolo aratau cum Dacia Duster a devenit masina de politie... (al naibii sa fiu daca imi mai aduc aminte tara, insa sau Spania sau Italia). A se intelege Politie Locala, nu nationala!



Daca citea-i cu atentie postarile mele, deducea-i usor ca tocmai sustineam achizitia marfurilor romanesti sau mai bine zis (in ziua de azi) produse in Romania, inclusiv a tramvaielor produse la Arad. Numai ca n-ai fost atent.
Iar firobuzele (skoda) NU sunt de calitate deosebita, mediocra da. Asemenea firobuze se puteau produce si la Bucuresti numai ca noi suntem "smecheri", de ce sa ne obosim, mai bine cumparam de la altii.
Nu ti se pare ca este o tampenie imensa sa cumperi firobuze de la cehi, si ei o fosta tara comunista, cand ai avut si tu in tara ta o fabrica de firobuze cu o capacitate mare de productie si de care s-a ales praful.
Numai voua tinerilor vi se pare ca tot ce este strain este si grozav. Nu se poate generaliza asa ceva. De la caz la caz.
0

#204 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2011 - 19:04

(postarea se adresează, desigur, ambilor participanţi la discuţia de mai sus ..)

E greu de trasat o linie între "mediu", "mediocru" şi "superior" fără să enunţăm nişte criterii de comun acord.

Un MTC peste medie ar putea fi chiar şi Mercedes Conecto C dacă i s-ar face reviziile şi schimba componentele uzate conform specificaţiilor producătorului - şi nu conform bugetului românesc. Să ne amintim doar ce tăios luau curbele la început şi că ACul funcţiona ireproşabil, luminile toate funcţionale în cupeu, deplasarea se făcea fără scârţâituri şi alte zgomote ş.a.m.d. Desigur, dacă plasăm un Conecto C în exploatarea românilor obţinem rezultate mediocre.

Maşina Dacia Logan este undeva în jurul mediei ca tot - şi siguranţă şi confort şi dotări şi ce mai vreţi, dar raportat la preţul mic este excelentă, fără să menţionăm cât costă o revizie de Logan versus una de BMW.

Tramvaiul produs de Astra va fi şi el ceva mediocru spre mediu, dar raportat la preţul final şi preţul de întreţinere va fi o alegere excelentă pentru mulţi, nu doar pentru români. Similar, un Siemens ULF o fi o bijuterie tehnică, dar exploatat pe reţeaua din Oradea va avea nevoie de mult mai multă îngrijire decât ar fi avut la Viena spre exemplu. Cum să spunem că e, prost sau doar în locul greşit?

Citeaza

Numai voua tinerilor vi se pare ca tot ce este strain este si grozav. Nu se poate generaliza asa ceva. De la caz la caz.

În principiu produsele româneşti suferă de lipsa consistenţei, o marcă a lipsei proiectării la standarde înalte, a nerespectării acelor standarde şi mai ales o lipsă crasă de CTC. Eu unul nu consider că o fabrică precum Flextronics ar fi putut apărea vreodată în urma unei investiţii pur româneşti, şi nu ar fi livrat subansamble pentru Philips, Luxten, Schneider şcl. Similar, câte Dacia 1310 s-au vândut peste hotare? De ce Logan se poate dar 1310 nu s-a putut vinde? Asta spre deosebire de maşinile să zicem germane, un Golf IV sau V încă se poate exploata fără mari dureri de cap şi astăzi în 2011.

Nu neagă nimeni că au existat produse tehnice româneşti excelente - două exemple clare sunt maşinile de teren ARO şi sondele de petrol vândute ţărilor arabe. Dar acestea sunt excepţiile, iar "norma" este precum am descris-o dinsus. Nu cumpărăm atât calitatea produselor străine cât încrederea că acestea vor rezista timpului.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 05 septembrie 2011 - 19:05

0

#205 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2011 - 21:44

Probabil la o discutie fata in fata am ajunge repede la un consens. Asa cu scrisul este mai greu, pot fi interpretate si virgulele gresit.
Despre Mercedes Conecto C; le-au picat repede de tot afisajele la multe dintre ele (cred ca putem vorbi in acest caz de calitatea produsului si nu a manipularii defectoase), ca astea nu erau cu leduri, ca erau cu altceva, oricum, le-au picat afisajele.
Tot la scurt timp (1 an - 1 1/2 ani) au inceput sa le huruie tot mai tare motoarele. Prea devreme.
Oare vom gasi in Germania acest tip de autobuz FABRICAT IN TURCIA?...ma refer la linii de transport...
Chiar nu vedeti ca si calitatea produselor straine a scazut si scade tot mai mult in continuare. Imi spunea un prieten dus de 22 de ani in SUA ca nici acolo nu mai gaseste produse de calitate precum erau in 1989 - 1990 si ceva.
Acum 3 luni am cumparat un capac de WC de lemn, frumos lucrat, cu ~ 70 de lei. Dupa o luna si ceva s-a rupt una dintre balamale care era facuta dintr-un material total nepotrivit si la dimensiuni prea mici; cred ca din bronz, material casant. Deci am aruncat aprope 20 de euro pe ...apa WC-ului...
La un sandwich-maker s-a rupt carligul agatator facut tot din material inadecvat...
Prizele sunt de toata jena. Am cumparat si prize mai scumpe, la 7-8-9 lei. Degeaba. Lamelele din priza care ar trebui sa fie facute din alama otelita, sunt facute din alama moale si astfel ele nu-si revin la pozitia initiala, largindu-se gaura, lucru ce poate duce la incendii. Acesta a fost si motivul incendiului de la Maternitatea Giulesti cand au murit 7 bebelasi iar vinovata a fost scoasa infirmiera ca ... "n-a pazit priza"...
Mai am in casa o priza veche de vreo 40 de ani, rotunda, pe tencuiala si care inca functioneaza ireprosabil. Priza romaneasca evident...
Sistemul de afisare din statiile RATT-ului. O gramada de bani si mai mereu se intampla cate ceva, la doi ani aprox de la punerea in functiune...
Toate produsele noi au inglobat in ele un punct slab, pentru ca dupa un anumit timp de functionare acel punct (piesa) slab isi face treaba si produsul devine inutil, devine bibelou. Si normal ca toate astea se cam intampla dupa ce iasa produsul din garantie...
0

#206 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 septembrie 2011 - 22:24

Totusi in ziua de azi lucrurile nu mai sunt facute ca acum 30-40-50 de ani, ca acestea sa fie fiabile si sa reziste o viata ci, sunt facute ca sa reziste vreo 5-10 ani(ceea ce cam mult deja) dupa care sa trebuiasca le schimbi. Cum spunea odata colegul nostru de pe forum, Claudiu.
Parerea lui despre tramvaiele noi e ca sunt ca niste cutii de carton care la prima lovitura sa se dezmembreza. Acestea nu mai sunt facute ca cele din anii 60-70-80-90, cand un tramvai era tramvai, cand dadea in ceva il dezmembra cu totul, iar el nu avea decat o zgarietura. Din pacate vremurile se schimba, iar noi odata cu ele trebuie sa ne adaptam lor.
0

#207 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2011 - 23:02

Şi asta-i drept, chestiunea se numeşte planned obsolence.
0

#208 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 06 septembrie 2011 - 10:21

De aia zic eu ca intai ar trebui modernizate Wegmannurile (cate s-or mai putea), restul poate fi suplimentat cu tramvaie de "unica folosinta". Din Bremen oricum e putin probabil sa mai vina ceva. V-au dat aproape intreaga flota si ati f*****-o in timp record!
0

#209 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 septembrie 2011 - 10:08

Vezi postareamile, la 05 septembrie 2011 - 21:44, a spus:

Probabil la o discutie fata in fata am ajunge repede la un consens. Asa cu scrisul este mai greu, pot fi interpretate si virgulele gresit.
Despre Mercedes Conecto C; le-au picat repede de tot afisajele la multe dintre ele (cred ca putem vorbi in acest caz de calitatea produsului si nu a manipularii defectoase), ca astea nu erau cu leduri, ca erau cu altceva, oricum, le-au picat afisajele.
Tot la scurt timp (1 an - 1 1/2 ani) au inceput sa le huruie tot mai tare motoarele. Prea devreme.
Oare vom gasi in Germania acest tip de autobuz FABRICAT IN TURCIA?...ma refer la linii de transport...
Chiar nu vedeti ca si calitatea produselor straine a scazut si scade tot mai mult in continuare. Imi spunea un prieten dus de 22 de ani in SUA ca nici acolo nu mai gaseste produse de calitate precum erau in 1989 - 1990 si ceva.
Acum 3 luni am cumparat un capac de WC de lemn, frumos lucrat, cu ~ 70 de lei. Dupa o luna si ceva s-a rupt una dintre balamale care era facuta dintr-un material total nepotrivit si la dimensiuni prea mici; cred ca din bronz, material casant. Deci am aruncat aprope 20 de euro pe ...apa WC-ului...
La un sandwich-maker s-a rupt carligul agatator facut tot din material inadecvat...
Prizele sunt de toata jena. Am cumparat si prize mai scumpe, la 7-8-9 lei. Degeaba. Lamelele din priza care ar trebui sa fie facute din alama otelita, sunt facute din alama moale si astfel ele nu-si revin la pozitia initiala, largindu-se gaura, lucru ce poate duce la incendii. Acesta a fost si motivul incendiului de la Maternitatea Giulesti cand au murit 7 bebelasi iar vinovata a fost scoasa infirmiera ca ... "n-a pazit priza"...
Mai am in casa o priza veche de vreo 40 de ani, rotunda, pe tencuiala si care inca functioneaza ireprosabil. Priza romaneasca evident...
Sistemul de afisare din statiile RATT-ului. O gramada de bani si mai mereu se intampla cate ceva, la doi ani aprox de la punerea in functiune...
Toate produsele noi au inglobat in ele un punct slab, pentru ca dupa un anumit timp de functionare acel punct (piesa) slab isi face treaba si produsul devine inutil, devine bibelou. Si normal ca toate astea se cam intampla dupa ce iasa produsul din garantie...



Deci eu la inceput vobream numai de Skode. Dar ati cam ajuns unde doream. Cred ca puntul din care priviti lucrurile este gresit, asa cum ati gasit toate negativitatile la C-uri, asa ar trebuie sa observati ca niciuna dintre ele nu se regaseste la Skode, ba mai mult... Si daca Skodele sunt mediocre, atunci C-urile ce sunt, ca diferenta ca intre cer si pamant exista intre ele e SIGUR!
0

#210 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 septembrie 2011 - 11:41

Trebuie sa-ti atrag atentia asupra faptului ca C-urile au cam de 3-4 ori mai multi kilometri parcursi decat Skodele. :beer2:
0

#211 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 septembrie 2011 - 20:26

Manevre noaptea prin oras cu noul tramvai.


0

#212 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 septembrie 2011 - 23:55

Este cumva bidirectional?...din cate am vazut, usile le are doar pe o parte....
0

#213 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 septembrie 2011 - 12:53

Eu as spune ca nu, se vede in salon si se vad si scaunele pozitionate invers, si parca exista un separeu pentru vatman care nu foloseste usile de exterior direct pentru a iesi din trambvai. Probabil ca tramvaiul mai are un punct ascuns de comanda pentru manevre cum e la rathgeberurile noastre. Se observa ca cel care conduce cu spatele nu sta pe un scaun.
0

#214 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 septembrie 2011 - 00:37

Vezi postareaGygyman6, la 14 septembrie 2011 - 12:53, a spus:

Eu as spune ca nu, se vede in salon si se vad si scaunele pozitionate invers, si parca exista un separeu pentru vatman care nu foloseste usile de exterior direct pentru a iesi din trambvai. Probabil ca tramvaiul mai are un punct ascuns de comanda pentru manevre cum e la rathgeberurile noastre. Se observa ca cel care conduce cu spatele nu sta pe un scaun.


Pai tocmai asta e, vedeam ca vatmanul pleaca din post, se sting farurile, se aprind stopurile, si tramvaiul o ia invers...
0

#215 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 septembrie 2011 - 10:52

Da, dar se observa ca vatmanul nu are timp sa ajunga pana in capatul opus al tramvaiului, cand acesta deja porneste in sens invers. (si nu cred sa fi avut doi vatmani)
0

#216 Useril este offline   G-man 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:FAN COURIER :)

Postat 15 septembrie 2011 - 19:16

Ce stopuri are tramvaiul :D
0

#217 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 septembrie 2011 - 00:34

Vezi postareaG-man, la 15 septembrie 2011 - 19:16, a spus:

Ce stopuri are tramvaiul :D



Doua bucati de 1,5 metri inaltime. Probabil sunt lampi pentru pozitie. Semnalizatoarele (nu cele laterale) se gasesc la capatul inferior al lampilor de pozitie si sunt de dimensiuni normale.


Pai capatul dinspre noi este defapt spatele tramvaiului pentru ca usile sunt pe dreapta la orice tramvai de la noi iar pe filmulet sunt pe partea opusa vederii noastre. Cu alte cuvinte tramvaiul vine catre noi cu spatele si este dotat cu "faruri de mers inapoi". Iar scaunele sunt cu fata catre spatele tramvaiului.
Tare am impresia ca tramvaiul din filmulet este bidirectional. Dar atunci ar trebui sa aibe usi pe ambele parti. Sau o fi un tramvai experimental cu doua posturi de comanda?...
Si nici filmul nu este intors deoarece masinile care se vad in film circula normal...
0

#218 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 septembrie 2011 - 13:39

Oricum s-a specificat, ca tramvaiul va putea avea diferite configuratii. Si eu nu ii vad stergatorul de parbriz deci... Depinde totusi la ce ne referim cand spunem bidirectional si cam ce trebuie sa avem inclus in tramvai pentru asa ceva, daca ce vedem in clip e doar un punct de comanda separata pentru manevrarea in depou cu spatele ma indoiesc ca putem spune ca tramvaiul e in totatilate bidirectional avand in vedere ca in clip vatmanul nu sta pe scaun. Iar scaunele nu sunt toate invers, sunt scaune care stau spate in spate si fata in fata ca si la vagoanele de tren de pe personale, Pe langa asta tramvaiul in sine daca imi aduc bine aminte e un proiect mai vechi a celor de la Siemens, am observat ca toate tramvaiele lor au acelasi tip de constructie la fiecare model pentru a nu fi nevoie de prea mari modificari daca clientul cere un tramvai bidirectional sau unul unidirectional, un exemplu bun ar fi: siemensurile combino din Melbourne in comparatie cu cele din Amsterdam.
Sper ca poza asta sa mai desluseasca din "mister" Imagine postata
0

#219 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 iunie 2012 - 19:09

Si Aradul va avea 6 tramvaie noi pana la sfarsitul anului! Azi s-a semnat contractul de finantare cu BERD.

Pentru mai multe informatii, click aici.
0

#220 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 iunie 2012 - 20:15

"click aici", fraza asta va deveni celebra langa "vezi aici", "DA CLICK AICI" si alte asemenea :)

Altfel,

Citeaza

Licitatia va avea loc in toamna iar primele doua tramvaie ar putea sa ajunga pe strazile orasului inainte de Craciun

Daca nu va fi trucata licitatia incat sa castige Astra, nu vad ce alt producator va livra atat de repede.
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi