Arad jud. Arad
#201
Postat 26 august 2011 - 14:31
#202
Postat 05 septembrie 2011 - 16:52
mile, la 26 august 2011 - 00:56, a spus:
Scuzati-mi stilul, dar Skoda, chiar sunt calitate superioara. Inafara de accidente nu s-a stat cu nimic pe dreapta. Mercedes prima serie, VARZA intradevar.
Si ca si o paranteza, un articol la ProTv, aratau, cum Roman Brasov, face bani grei, din vanzarea camioanelor la Americani. Tot acolo aratau cum Dacia Duster a devenit masina de politie... (al naibii sa fiu daca imi mai aduc aminte tara, insa sau Spania sau Italia). A se intelege Politie Locala, nu nationala!
#203
Postat 05 septembrie 2011 - 17:29
Citeaza
Daca citea-i cu atentie postarile mele, deducea-i usor ca tocmai sustineam achizitia marfurilor romanesti sau mai bine zis (in ziua de azi) produse in Romania, inclusiv a tramvaielor produse la Arad. Numai ca n-ai fost atent.
Iar firobuzele (skoda) NU sunt de calitate deosebita, mediocra da. Asemenea firobuze se puteau produce si la Bucuresti numai ca noi suntem "smecheri", de ce sa ne obosim, mai bine cumparam de la altii.
Nu ti se pare ca este o tampenie imensa sa cumperi firobuze de la cehi, si ei o fosta tara comunista, cand ai avut si tu in tara ta o fabrica de firobuze cu o capacitate mare de productie si de care s-a ales praful.
Numai voua tinerilor vi se pare ca tot ce este strain este si grozav. Nu se poate generaliza asa ceva. De la caz la caz.
#204
Postat 05 septembrie 2011 - 19:04
E greu de trasat o linie între "mediu", "mediocru" şi "superior" fără să enunţăm nişte criterii de comun acord.
Un MTC peste medie ar putea fi chiar şi Mercedes Conecto C dacă i s-ar face reviziile şi schimba componentele uzate conform specificaţiilor producătorului - şi nu conform bugetului românesc. Să ne amintim doar ce tăios luau curbele la început şi că ACul funcţiona ireproşabil, luminile toate funcţionale în cupeu, deplasarea se făcea fără scârţâituri şi alte zgomote ş.a.m.d. Desigur, dacă plasăm un Conecto C în exploatarea românilor obţinem rezultate mediocre.
Maşina Dacia Logan este undeva în jurul mediei ca tot - şi siguranţă şi confort şi dotări şi ce mai vreţi, dar raportat la preţul mic este excelentă, fără să menţionăm cât costă o revizie de Logan versus una de BMW.
Tramvaiul produs de Astra va fi şi el ceva mediocru spre mediu, dar raportat la preţul final şi preţul de întreţinere va fi o alegere excelentă pentru mulţi, nu doar pentru români. Similar, un Siemens ULF o fi o bijuterie tehnică, dar exploatat pe reţeaua din Oradea va avea nevoie de mult mai multă îngrijire decât ar fi avut la Viena spre exemplu. Cum să spunem că e, prost sau doar în locul greşit?
Citeaza
În principiu produsele româneşti suferă de lipsa consistenţei, o marcă a lipsei proiectării la standarde înalte, a nerespectării acelor standarde şi mai ales o lipsă crasă de CTC. Eu unul nu consider că o fabrică precum Flextronics ar fi putut apărea vreodată în urma unei investiţii pur româneşti, şi nu ar fi livrat subansamble pentru Philips, Luxten, Schneider şcl. Similar, câte Dacia 1310 s-au vândut peste hotare? De ce Logan se poate dar 1310 nu s-a putut vinde? Asta spre deosebire de maşinile să zicem germane, un Golf IV sau V încă se poate exploata fără mari dureri de cap şi astăzi în 2011.
Nu neagă nimeni că au existat produse tehnice româneşti excelente - două exemple clare sunt maşinile de teren ARO şi sondele de petrol vândute ţărilor arabe. Dar acestea sunt excepţiile, iar "norma" este precum am descris-o dinsus. Nu cumpărăm atât calitatea produselor străine cât încrederea că acestea vor rezista timpului.
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 05 septembrie 2011 - 19:05
#205
Postat 05 septembrie 2011 - 21:44
Despre Mercedes Conecto C; le-au picat repede de tot afisajele la multe dintre ele (cred ca putem vorbi in acest caz de calitatea produsului si nu a manipularii defectoase), ca astea nu erau cu leduri, ca erau cu altceva, oricum, le-au picat afisajele.
Tot la scurt timp (1 an - 1 1/2 ani) au inceput sa le huruie tot mai tare motoarele. Prea devreme.
Oare vom gasi in Germania acest tip de autobuz FABRICAT IN TURCIA?...ma refer la linii de transport...
Chiar nu vedeti ca si calitatea produselor straine a scazut si scade tot mai mult in continuare. Imi spunea un prieten dus de 22 de ani in SUA ca nici acolo nu mai gaseste produse de calitate precum erau in 1989 - 1990 si ceva.
Acum 3 luni am cumparat un capac de WC de lemn, frumos lucrat, cu ~ 70 de lei. Dupa o luna si ceva s-a rupt una dintre balamale care era facuta dintr-un material total nepotrivit si la dimensiuni prea mici; cred ca din bronz, material casant. Deci am aruncat aprope 20 de euro pe ...apa WC-ului...
La un sandwich-maker s-a rupt carligul agatator facut tot din material inadecvat...
Prizele sunt de toata jena. Am cumparat si prize mai scumpe, la 7-8-9 lei. Degeaba. Lamelele din priza care ar trebui sa fie facute din alama otelita, sunt facute din alama moale si astfel ele nu-si revin la pozitia initiala, largindu-se gaura, lucru ce poate duce la incendii. Acesta a fost si motivul incendiului de la Maternitatea Giulesti cand au murit 7 bebelasi iar vinovata a fost scoasa infirmiera ca ... "n-a pazit priza"...
Mai am in casa o priza veche de vreo 40 de ani, rotunda, pe tencuiala si care inca functioneaza ireprosabil. Priza romaneasca evident...
Sistemul de afisare din statiile RATT-ului. O gramada de bani si mai mereu se intampla cate ceva, la doi ani aprox de la punerea in functiune...
Toate produsele noi au inglobat in ele un punct slab, pentru ca dupa un anumit timp de functionare acel punct (piesa) slab isi face treaba si produsul devine inutil, devine bibelou. Si normal ca toate astea se cam intampla dupa ce iasa produsul din garantie...
#206
Postat 05 septembrie 2011 - 22:24
Parerea lui despre tramvaiele noi e ca sunt ca niste cutii de carton care la prima lovitura sa se dezmembreza. Acestea nu mai sunt facute ca cele din anii 60-70-80-90, cand un tramvai era tramvai, cand dadea in ceva il dezmembra cu totul, iar el nu avea decat o zgarietura. Din pacate vremurile se schimba, iar noi odata cu ele trebuie sa ne adaptam lor.
#208
Postat 06 septembrie 2011 - 10:21
#209
Postat 09 septembrie 2011 - 10:08
mile, la 05 septembrie 2011 - 21:44, a spus:
Despre Mercedes Conecto C; le-au picat repede de tot afisajele la multe dintre ele (cred ca putem vorbi in acest caz de calitatea produsului si nu a manipularii defectoase), ca astea nu erau cu leduri, ca erau cu altceva, oricum, le-au picat afisajele.
Tot la scurt timp (1 an - 1 1/2 ani) au inceput sa le huruie tot mai tare motoarele. Prea devreme.
Oare vom gasi in Germania acest tip de autobuz FABRICAT IN TURCIA?...ma refer la linii de transport...
Chiar nu vedeti ca si calitatea produselor straine a scazut si scade tot mai mult in continuare. Imi spunea un prieten dus de 22 de ani in SUA ca nici acolo nu mai gaseste produse de calitate precum erau in 1989 - 1990 si ceva.
Acum 3 luni am cumparat un capac de WC de lemn, frumos lucrat, cu ~ 70 de lei. Dupa o luna si ceva s-a rupt una dintre balamale care era facuta dintr-un material total nepotrivit si la dimensiuni prea mici; cred ca din bronz, material casant. Deci am aruncat aprope 20 de euro pe ...apa WC-ului...
La un sandwich-maker s-a rupt carligul agatator facut tot din material inadecvat...
Prizele sunt de toata jena. Am cumparat si prize mai scumpe, la 7-8-9 lei. Degeaba. Lamelele din priza care ar trebui sa fie facute din alama otelita, sunt facute din alama moale si astfel ele nu-si revin la pozitia initiala, largindu-se gaura, lucru ce poate duce la incendii. Acesta a fost si motivul incendiului de la Maternitatea Giulesti cand au murit 7 bebelasi iar vinovata a fost scoasa infirmiera ca ... "n-a pazit priza"...
Mai am in casa o priza veche de vreo 40 de ani, rotunda, pe tencuiala si care inca functioneaza ireprosabil. Priza romaneasca evident...
Sistemul de afisare din statiile RATT-ului. O gramada de bani si mai mereu se intampla cate ceva, la doi ani aprox de la punerea in functiune...
Toate produsele noi au inglobat in ele un punct slab, pentru ca dupa un anumit timp de functionare acel punct (piesa) slab isi face treaba si produsul devine inutil, devine bibelou. Si normal ca toate astea se cam intampla dupa ce iasa produsul din garantie...
Deci eu la inceput vobream numai de Skode. Dar ati cam ajuns unde doream. Cred ca puntul din care priviti lucrurile este gresit, asa cum ati gasit toate negativitatile la C-uri, asa ar trebuie sa observati ca niciuna dintre ele nu se regaseste la Skode, ba mai mult... Si daca Skodele sunt mediocre, atunci C-urile ce sunt, ca diferenta ca intre cer si pamant exista intre ele e SIGUR!
#210
Postat 09 septembrie 2011 - 11:41

#212
Postat 13 septembrie 2011 - 23:55
#213
Postat 14 septembrie 2011 - 12:53
#214
Postat 15 septembrie 2011 - 00:37
Gygyman6, la 14 septembrie 2011 - 12:53, a spus:
Pai tocmai asta e, vedeam ca vatmanul pleaca din post, se sting farurile, se aprind stopurile, si tramvaiul o ia invers...
#215
Postat 15 septembrie 2011 - 10:52
#217
Postat 16 septembrie 2011 - 00:34
G-man, la 15 septembrie 2011 - 19:16, a spus:

Doua bucati de 1,5 metri inaltime. Probabil sunt lampi pentru pozitie. Semnalizatoarele (nu cele laterale) se gasesc la capatul inferior al lampilor de pozitie si sunt de dimensiuni normale.
Pai capatul dinspre noi este defapt spatele tramvaiului pentru ca usile sunt pe dreapta la orice tramvai de la noi iar pe filmulet sunt pe partea opusa vederii noastre. Cu alte cuvinte tramvaiul vine catre noi cu spatele si este dotat cu "faruri de mers inapoi". Iar scaunele sunt cu fata catre spatele tramvaiului.
Tare am impresia ca tramvaiul din filmulet este bidirectional. Dar atunci ar trebui sa aibe usi pe ambele parti. Sau o fi un tramvai experimental cu doua posturi de comanda?...
Si nici filmul nu este intors deoarece masinile care se vad in film circula normal...
#218
Postat 16 septembrie 2011 - 13:39
Sper ca poza asta sa mai desluseasca din "mister"

#219
Postat 08 iunie 2012 - 19:09
Pentru mai multe informatii, click aici.
#220
Postat 08 iunie 2012 - 20:15

Altfel,
Citeaza
Daca nu va fi trucata licitatia incat sa castige Astra, nu vad ce alt producator va livra atat de repede.