Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 aprilie 2010 - 17:11
Arad jud. Arad
#121
Postat 13 aprilie 2010 - 17:10
#122
Postat 13 aprilie 2010 - 17:46
Tramvai retragandu-se in depoul UTA #33

Number of downloads: 15
Tramvai in depoul Micalaca #33(IVB)

Number of downloads: 15
Tramvai in depoul UTA #35

Number of downloads: 10
Tramvai pe linia 8 #35 (IVB)

Number of downloads: 10
Tramvai in depoul Micalaca #41

Number of downloads: 13
Tramvai pe linia 7 #42

Number of downloads: 9
Tramvai in depoul UTA #53

Number of downloads: 9
Tramvai in depoul UTA #122

Number of downloads: 8
Tramvai in depoul UTA #132

Number of downloads: 9
Tramvai in depoul UTA #240

Number of downloads: 9
Tramvai in depoul UTA #262

Number of downloads: 12
Tramvai in depoul UTA #271

Number of downloads: 12
Tramvai in depoul UTA #274

Number of downloads: 10
Tramvai pe linia 6 in fata Primariei #276

Number of downloads: 10
Tramvai in depoul Micalaca tras pe linia moarta #302

Number of downloads: 21
Tramvai poreclit "omida" pe linia 11 cu traseul Fat Frumos - Ghioroc #1014

Number of downloads: 18
Tramvai in depoul UTA #AR 00038

Number of downloads: 15
Tramvai pe linia 3 in fata Primariei #AR 00051

Number of downloads: 11
Remorca tramvaiului "omida" in bucla de la Ghioroc pe linia 11 #neidentificat

Number of downloads: 14
Gygyman6, la 13 aprilie 2010 - 17:10, a spus:
Da avem asa ceva! Este vorba despre vagonul Duewag B3 #1639. Singura diferenta este ecartamentul!Istoria noastra
In josul paginii vei gasii mai multe detalii!
#124
Postat 13 aprilie 2010 - 18:36
Tramvai in statia de la Podgoria #51

Number of downloads: 7
Tramvai in depoul UTA #263

Number of downloads: 9
Tramvai pe linia 16 in fata Primariei #1752

Number of downloads: 1
Tramvai in depoul UTA #1754

Number of downloads: 1
Tramvai in depoul UTA #1859

Number of downloads: 1
Tramvai in depoul UTA #1860

Number of downloads: 2
Tramvai in depoul UTA #1862

Number of downloads: 6
Tramvai in depoul UTA #1865

Number of downloads: 5
Tramvai in depoul UTA #AR 00075

Number of downloads: 9
Tramvai pe linia 1 in fata garii #AR 00091

Number of downloads: 9
Tramvai pe linia 3 in bucla de la Fat Frumos #AR 00094

Number of downloads: 11
Tramvai in depoul UTA #AR 00100

Number of downloads: 10
Tramvai in fata garii #neidentificat

Number of downloads: 7
Tramvai in depoul UTA #neidentificat

Number of downloads: 7
Tramvai retragandu-se in depoul UTA #neidentificat

Number of downloads: 6
#125
Postat 14 aprilie 2010 - 14:34
#126
Postat 14 aprilie 2010 - 14:57
#127
Postat 14 aprilie 2010 - 19:24
#128
Postat 15 aprilie 2010 - 19:00
Tramvai in fata Primariei pe linia 18 #1005

Number of downloads: 15
Tramvai in depoul Micalaca #1006

Number of downloads: 18
Tramvai retragandu-se in depoul Micalaca #1007

Number of downloads: 18
Tramvai in depoul Micalaca #1008

Number of downloads: 17
Tramvai pe linia de reparatii in depoul Micalaca #1016

Number of downloads: 16
Tramvai indepoul Micalaca #1017

Number of downloads: 14
Tramvai in depoul Micalaca #1018

Number of downloads: 12
#129
Postat 15 aprilie 2010 - 19:10
Tramvai in fata Primariei pe linia 8 #74

Number of downloads: 26
Tramvai in depoul Micalaca #76

Number of downloads: 23
#130
Postat 03 mai 2010 - 15:45
Remorca, in depoul din Ghioroc #185

Number of downloads: 10
Tramvai in depoul Ghioroc #230

Number of downloads: 11
Remorca in apropierea depoului Micalaca #314

Number of downloads: 11
#131
Postat 03 mai 2010 - 15:50

Ultimul Timis 2 ramas la Arad(CTP)

Number of downloads: 27
Si un ITB restaurat

Number of downloads: 24
#132
Postat 08 mai 2010 - 03:27
b4 (cu litere mici, cel puţin toate modelele de remorci germane au denumire cu litere mici, vezi l, m, n, p3.17 ş.a.) se numesc remorcile Duewag în cauză. Vagonul motor probabil se cheamă T4, dar B4 sigur nu e, că b vine de la ,,beiwagen", adică remorcă.
,,MN8"-urile sunt, de fapt, Duewag M8S.
#133
Postat 08 mai 2010 - 09:00
Dr2005, la 08 mai 2010 - 03:27, a spus:
Corect.
M8S - "Schmalspur" = linie ingusta - 1000 mm
M8N - "Normalspur" = linie normala - 1435 mm
P.S.: Chestia cu 1435 are motive istorice. Osia unei carute trasa de doi cai masoara aproximativ 1,5 m. 1435 mm era ecartamentul vagoanelor de carbune (trase de cai) din minele din Durham County. Cand George Stephenson (inginer in minele respective) 1822 va construi prima locomotiva, o va construi initial pentru aceste sine, pentru teste fiind folosite vagoanele sus amintite. Desi nu se preta pentru folosirea in mina (scantei, aburi etc.) stim cu totii ce succes va avea inventia.
Ecartamentul de 1000 mm are si el avantaje: Poti construi vagoane mai inguste, deci mai usoare si mai ieftine care pe deasupra pot circula si pe strazi mai inguste. Dezavantajul e capacitatea si stabilitatea mai redusa.
#134
Postat 13 mai 2010 - 00:38
Fisiere atasate
-
Fotografie0326_resize.jpg (154.98K)
Number of downloads: 20 -
Fotografie0328_resize.jpg (81.02K)
Number of downloads: 23 -
Fotografie0327_resize.jpg (139.06K)
Number of downloads: 20
#135
Postat 18 august 2010 - 12:07
Citeaza
De astăzi (n.: 16 august), în holul Teatrului Ioan Slavici are loc, pentru prima dată în oraş, o expoziţie de modelism feroviar. Toate locomotivele şi vagoanele au existat sau există în realitate, în forma în care se prezintă mini modelele.
Mini modele feroviare sunt reproduceri fidele ale trenurilor din Arad, dovadă fiind şi faptul că expoziţia poartă numele „Tradiţii feroviare arădene”.
„E o pasiune cam scumpă şi care îţi mănâncă o grămadă de timp. Şi eu sunt pasionat de modelismul feroviar, dar încă nu am reuşit să şi construiesc o asemenea machetă. Plus că preţurile sunt extreme de mari. O locomotivă electric ajunge să coste peste 200 de euro, în timp ce un stâlp electric ajunge la patru sute”, a spus Horaţiu Maftei, un pasionat al mini modelelor feroviare.
Machetele din holul teatrului cuprind pe lângă trenuleţe şi semafoare, instalaţii de iluminat, figurine, clădiri, construcţii sau relief.
#139
Postat 10 septembrie 2010 - 20:48
#140
Postat 10 septembrie 2010 - 22:01