Ma gandesc ca se merge ca la zona nord. Vrei sa construiesti ceva, ar fi drum sau spatiu verde unde vrei sa vi? Pui strada si spatiu verde si te adaptezi la ceea ce iti spune in PUZ. Practic nu mai esti independent ci te supui regulile noului PUZ.
Zona Antenelor Strategie de Dezvoltare Teritorială Urbană
#22
Postat 20 septembrie 2024 - 15:29
Depinde, poti sa scrii romane cu toate puz-le, bataie de cap.
Strategia e cu bataie lunga, depinde cum preiau proprietarii desenele colorate. Conceptul este pur teoretic, din pix pe hartie are orientare si functiuni, pe areal nu va fi vreodata asa ceva.
Strategia e cu bataie lunga, depinde cum preiau proprietarii desenele colorate. Conceptul este pur teoretic, din pix pe hartie are orientare si functiuni, pe areal nu va fi vreodata asa ceva.
#23
Postat 14 octombrie 2024 - 15:16
Rasfoind documentatia am dat de cele 2 lucrari majore de infrastructura,
este o eroare ca nu a fost inclusa subtraversarea si a sensului giratoriu de pe Calea Server Bocu in dreptul centrului comercial Galeria. La orele de varf blocheaza lejer calea Lipovei, in acea intersectie se blocheaza tot traficul de pe directia N-S
incepe dupa zona de acces Iulius Mall si se continua pana la trecerea pe sub calea ferata, spre Popa Sapca
Lipseste idea de continuitate in partea de dincolo de calea ferata, pe partea cu Gara de Est, inteleg ca subtraverseaza calea ferata si in intersectie ar trebui construit un nod rutier in toata regula, nu gasesc nimic ca si strategie desi ar fi trebuit tratat de pe acum
este o eroare ca nu a fost inclusa subtraversarea si a sensului giratoriu de pe Calea Server Bocu in dreptul centrului comercial Galeria. La orele de varf blocheaza lejer calea Lipovei, in acea intersectie se blocheaza tot traficul de pe directia N-S
- .
- .
incepe dupa zona de acces Iulius Mall si se continua pana la trecerea pe sub calea ferata, spre Popa Sapca
Lipseste idea de continuitate in partea de dincolo de calea ferata, pe partea cu Gara de Est, inteleg ca subtraverseaza calea ferata si in intersectie ar trebui construit un nod rutier in toata regula, nu gasesc nimic ca si strategie desi ar fi trebuit tratat de pe acum
Aceasta postare a fost editata de corco: 14 octombrie 2024 - 15:17
#24
Postat 15 octombrie 2024 - 13:37
Exista o disfunctiune majora pe relatia Baader - Demetriade, pentru ruta inspre A1 nu exista relatie directa pentru traversare CFR, solutie este evident subpasaj dupa modelul Solventu la Gare de Est cu desprindere sensul de circulatie dinspre Baader spre Demetriade pe Str Infratirii in unic sens cu sensul opus mutat pe Virtutii urmand ca legatura pana la Gara de Est sa fie dublu sens cu solutie conexiune la pasaj subteran, probabil tot giratie, este cea mai simpla de construit.
Pentru un studiu complet orice interventie care nu presupune si asigurarea acestui acces direct Baader-Demetriade pe la Gara de Est duce la supra-aglomerare Bv Antenei, inclusiv a zonei nou dezvoltate cu propunerea acelui nou drum in continuarea Str. Holdelor este eronat din start, mai simplu ne facem ca lucram
Pentru un studiu complet orice interventie care nu presupune si asigurarea acestui acces direct Baader-Demetriade pe la Gara de Est duce la supra-aglomerare Bv Antenei, inclusiv a zonei nou dezvoltate cu propunerea acelui nou drum in continuarea Str. Holdelor este eronat din start, mai simplu ne facem ca lucram
Aceasta postare a fost editata de corco: 15 octombrie 2024 - 15:09
#25
Postat 17 iulie 2025 - 14:01
Saptamana viitoare, in 22 iulie, intra in CL spre aprobare Strategia de dezvoltare teritoriala a zonei Antenelor. Pentru cei interesati: 9efa277a-db65-4837-9a5e-85286f5650ef
Link catre ordinea de zi: Microsoft Word - PLEN 22.07.2025
Link catre ordinea de zi: Microsoft Word - PLEN 22.07.2025
#26
Postat Ieri, 09:20
Strategia pentru Zona Antenelor a fost aprobată: 44 hectare de teren din zona centrală a Timișoarei vor fi transformate într-un cartier modern
Citeaza
Municipiul Timisoara a definit strategia pentru dezvoltarea Zonei Antenelor, un plan viziune care va permite transformarea unui teren de 44 de hectare aflat aproape de centrul orasului într-un cartier modern. Zona va include un parc de până la 7 hectare, locuințe, spații comerciale și alte facilități esențiale, toate gândite pentru a îmbunătăți calitatea vieții locuitorilor
Strategia a fost elaborată împreună cu proprietarii de terenuri din zonă și cu specialiști și are caracter director, trasând direcțiile de dezvoltare ale zonei dintre cartierul Lipovei și complexul Iulius Town, ocupată în prezent de centre comerciale, clădiri industriale și terenuri nefolosite.
“Zona Antenelor reprezintă pentru Timișoara o oportunitate majoră de a aduce dezvoltarea urbană chiar în inima orașului. În prezent, vorbim de un spațiu central, nevalorificat, care trebuie să capete o funcțiune coerentă și conectată la viața orașului.
Strategia pe care am construit-o are un caracter director, gândit ca o hartă de dezvoltare pe termen lung și vom păstra un dialog constant cu mediul privat pentru ca implementarea să aibă loc printr-un proces transparent, predictibil și care raspunde intereselor Timișoarei. În acelasi timp, strategia rămâne un document viu, adaptabil la schimbările economice și sociale”, a declarat viceprimarul Paula Romocean.
Strategia a fost elaborată împreună cu proprietarii de terenuri din zonă și cu specialiști și are caracter director, trasând direcțiile de dezvoltare ale zonei dintre cartierul Lipovei și complexul Iulius Town, ocupată în prezent de centre comerciale, clădiri industriale și terenuri nefolosite.
“Zona Antenelor reprezintă pentru Timișoara o oportunitate majoră de a aduce dezvoltarea urbană chiar în inima orașului. În prezent, vorbim de un spațiu central, nevalorificat, care trebuie să capete o funcțiune coerentă și conectată la viața orașului.
Strategia pe care am construit-o are un caracter director, gândit ca o hartă de dezvoltare pe termen lung și vom păstra un dialog constant cu mediul privat pentru ca implementarea să aibă loc printr-un proces transparent, predictibil și care raspunde intereselor Timișoarei. În acelasi timp, strategia rămâne un document viu, adaptabil la schimbările economice și sociale”, a declarat viceprimarul Paula Romocean.