STP Timișoara Forum: Zona Antenelor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Zona Antenelor Strategie de Dezvoltare Teritorială Urbană Evaluare topic: -----

#21 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 20 septembrie 2024 - 12:49

Ma gandesc ca se merge ca la zona nord. Vrei sa construiesti ceva, ar fi drum sau spatiu verde unde vrei sa vi? Pui strada si spatiu verde si te adaptezi la ceea ce iti spune in PUZ. Practic nu mai esti independent ci te supui regulile noului PUZ.
1

#22 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 20 septembrie 2024 - 15:29

Depinde, poti sa scrii romane cu toate puz-le, bataie de cap.
Strategia e cu bataie lunga, depinde cum preiau proprietarii desenele colorate. Conceptul este pur teoretic, din pix pe hartie are orientare si functiuni, pe areal nu va fi vreodata asa ceva.
0

#23 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 14 octombrie 2024 - 15:16

Rasfoind documentatia am dat de cele 2 lucrari majore de infrastructura,
este o eroare ca nu a fost inclusa subtraversarea si a sensului giratoriu de pe Calea Server Bocu in dreptul centrului comercial Galeria. La orele de varf blocheaza lejer calea Lipovei, in acea intersectie se blocheaza tot traficul de pe directia N-S
  • .
Asigurarea unei noi conexiuni printr-o trecere a caii ferate la intersectia strazii Divizia 9 Cavalerie cu strada Demetriade. Aceasta conexiune va asigura fluidizarea traficului, conectand strada Mihail Kogalniceanu cu strada Divizia 9 Cavalerie. Profiul stradal este gandit in asa fel incat sa poata sustine continuarea liniilor de tramvai de pe strada Kogalniceanu pana la Bulevardul Cetatii
  • .
Regandirea intersectiei cu sens giratoriu intre Bulevardul Antenei si pasajul Baader prin transformarea Bulevardului Antenei intr-un pasaj subteran care
incepe dupa zona de acces Iulius Mall si se continua pana la trecerea pe sub calea ferata, spre Popa Sapca

Lipseste idea de continuitate in partea de dincolo de calea ferata, pe partea cu Gara de Est, inteleg ca subtraverseaza calea ferata si in intersectie ar trebui construit un nod rutier in toata regula, nu gasesc nimic ca si strategie desi ar fi trebuit tratat de pe acum

Aceasta postare a fost editata de corco: 14 octombrie 2024 - 15:17

0

#24 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 15 octombrie 2024 - 13:37

Exista o disfunctiune majora pe relatia Baader - Demetriade, pentru ruta inspre A1 nu exista relatie directa pentru traversare CFR, solutie este evident subpasaj dupa modelul Solventu la Gare de Est cu desprindere sensul de circulatie dinspre Baader spre Demetriade pe Str Infratirii in unic sens cu sensul opus mutat pe Virtutii urmand ca legatura pana la Gara de Est sa fie dublu sens cu solutie conexiune la pasaj subteran, probabil tot giratie, este cea mai simpla de construit.
Pentru un studiu complet orice interventie care nu presupune si asigurarea acestui acces direct Baader-Demetriade pe la Gara de Est duce la supra-aglomerare Bv Antenei, inclusiv a zonei nou dezvoltate cu propunerea acelui nou drum in continuarea Str. Holdelor este eronat din start, mai simplu ne facem ca lucram

Aceasta postare a fost editata de corco: 15 octombrie 2024 - 15:09

2

Arata acest topic


  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi