STP Timișoara Forum: Skoda Irisbus - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »

Skoda Irisbus Citelis 24 Tr - Iveco Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#201 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 august 2008 - 11:06

In legatura cu vorbitul nu cred ca problema sunt calatorii ci cunoscutii ,prietenii soferilor!
0

#202 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2008 - 18:30

Sunt de acord cu tine, dar cum poti cu o fotografie sa demonstrezi asta?
Eu dadeam mai sus doar un exemplu cu "textul" pe care-l vor servi soferii in momentul cand vor fi intrebati de ce au stat de vorba cu calatorul respectiv. Normal ca soferul nu o sa spuna: "era un vechi prieten si ne depănam amintirile". :rad:
0

#203 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 august 2008 - 20:18

Nu se poate dovedi decate eventual cu o inregistrare video. Daca minute in sir cineva sta langa sofer, e clar ca nu l-a intrebat de statia X sau traseul Y.
Deci, dragi forumisti, tineti-va telefoanele la indemana!
0

#204 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 04 august 2008 - 22:24

Teoretic, nici asa nu se poate dovedi, putandu-se invoca o editare a inregistrarii video.
In cel mai rau caz, soferul care va comite o contraventie sau infractiune la legea circulatiei din cauza distragerii atentiei cauzata de discutii in timpul mersului va plati pentru asta.
Si personal, atata timp cat troleibuzul a venit la timp si m-a dus la destinatie ca pe un calator si nu ca pe un sac de cartofi, putin imi pasa cu cine discuta soferul.
0

#205 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 06 august 2008 - 18:36

Vezi postareaFlorin.B RATT, la Jul 22 2008, 18:17, a spus:

Cristian, nu vreau sa ma consideri carcotas, dar, cum scriam si mai sus e foarte greu sa dovedesti ceva cu o poza (probabil la fel s-a intamplat si cu cei care au fost pusi sa controleze chestia asta) ca soferul are vre-o vina. La poza ta omul poate sa raspunda simplu : "calatorul m-a intrebat daca asta e statia X, unde trebuie sa coboare", sau : "de aici pot lua in continuare tramvaiul X ?", etc.
Daca soferul raspunde cu: "da dom-le", sau cu: " va rog sa nu-mi distrageti atentia", e cam tot aia, din punct de vedere a sigurantei circulatiei. :huh:
In cazul vehiculelor cu cabina inchisa, treaba e clara si o poza ca cele de mai sus chiar pot dovedi ceva.


Nici mie nu mi se pare logic să sancţionezi şoferul că a încercat să ajute un călător care nu cunoştea oraşul. În plus, din poze nu se vede clar dacă troleibuzul este în mişcare sau este oprit (staţie, semafor, blocaj în trafic sau alt motiv).

Ca off-topic... şi eu când merg într-un oraş străin şi caut garajul/depoul principal (că, în general, pentru asta vizitez diverse oraşe), primul om pe care-l întreb e şoferul primului autobuz/troleu/tramvai pe care îl văd... mai ales în cazul în care nu există abonamente de o zi, ca totuşi să nu taxez bilete în prostie şi să nu ajung nicăieri. Iar dacă vehiculul trece pe lângă respectivul depou, caut să stau cât mai aproape de şofer (bine... nu chiar în cabină, deşi mi s-a mai întâmplat să fiu invitat acolo), să-mi spună unde să cobor.

Apropo de mers în cabină... cunosc mulţi şoferi şi vatmani din diverse oraşe, prin urmare am avut ocazia să călătoresc în cabina multor vehicule din Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Galaţi, Constanţa, Timişoara, Oradea, Piteşti, Sibiu ş.a.. Recunosc, la voi mi-a fost cel mai greu, trebuid să stau aşezat pe scara vagonului Hansa, să nu fiu văzut din afară, ascuns de perdeluţa ce decora geamurile din partea de jos a uşii. Cel mai frumos a fost la Bucureşti... într-o cabină de Dac 112UDM eram eu, şoferul şi încă 6 tovarăşi de-ai şoferului. Era vară, cald, uşa la cabină deschisă (!) şi autobuzul mergea cu vreo 90km/h, că doar era linie preorăşenească, nu eram în localitate şi mergeam pe drum european.
Nu dau numere de parc şi înmatriculare, să nu le fac probleme unor oameni care şi-au riscat locul de muncă arătându-mi mie cum se vede traseul din cabină.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 06 august 2008 - 18:43

0

#206 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

  Postat 10 august 2008 - 21:17

Buna! Ieri seara, am trecut prin centru si am vazut trecand prin fata catedralei ( pe unde circula in mod normal 12-le) un troleu Skoda pe care scria " PROBA ". Asta inseamna ca linia 12 urmeaza sa circule din nou, sau era un troleu care se retragea? (mentionez ca am mai vazut trecand si mai de mult tot pe acolo). Va mai circula linia 12?
0

#207 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 august 2008 - 21:49

S-a mai discutat. S-ar parea ca nu va mai circula.
0

#208 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 august 2008 - 22:10

Si atunci ce se va intampla cu cablurile? Se vor demonta? Sau cu hartile? Vor trebui refacute in caz ca nu va mai circula.... :blink:
0

#209 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 august 2008 - 22:17

Nu stiu. Sa vedem cum evolueaza situatia in continuare.
0

#210 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 10 august 2008 - 23:26

Hmmm... am vaga senzatie ca s-a ajuns la concluzia ca cele 50 de Skode nu sunt suficiente? Cu toate astea, 60 de troelibuze functionale zac in conservare.
0

#211 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10284
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 august 2008 - 11:02

Suntem prea saraci sa mai tinem astfel de vechituri in stare de functionare.
0

#212 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 13 august 2008 - 04:33

Vezi postareaChagall, la Aug 11 2008, 12:02, a spus:

Suntem prea saraci sa mai tinem astfel de vechituri in stare de functionare.


Gândire tipic carpato-danubiano-pontică! În Innsbruck circulă tramvaie din 1959. La fel în Viena. În Graz cel mai vechi tramvai e din 1975, iar în Salzburg cel mai vechi troleibuz este din 1989. Oameni buni, vorbim aici de troleibuze produse între 1988 şi 1995 (mai ales lotul #1 - #10, fabricat între 1993 şi 1995), nu mai zic de Reocarul 312 care, dacă nu mă înşel, este livrat în 1997. Practic sunt ,,noi" pe lângă Berlieturi (care merită să vadă puterea maximă a autogenului). Cum de numai la noi se casează după ureche (eventual şi după urechea cui nu se pricepe)?
0

#213 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 august 2008 - 09:20

Totusi, nu putem compara un Mercedes din 90' cu o Dacie din '90 :blink: La fel e si la tramvaie sau troleibuze: nu putem compara ce aveau nemtii in '80 (exemplu) cu Timisurile noastre.
0

#214 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10284
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 august 2008 - 11:35

@ Dr2005

Eu nu sunt pentru casarea vechilor troleibuze, mai ales ale celor autohtone (DAC sau Rocar), dar nici pentru pastrarea lor in circulatie cu orice pret.
Cea mai rentabila solutie in privinta acestor troleibuze ar fi pastrarea catorva exemplare (max. 1-2 din fiecare model), in muzeul RATT, ceea ce din cate stiu s-a si intamplat, iar restul sa fie scoase la licitatie in caz ca exista vreo alta regie de transport din tara interesata de ele si vandute pe bani de nimic cu gandul ca poate, poate vor mai circula 1-2 ani.
0

#215 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 13 august 2008 - 17:34

parerea mea e ca:
contrastul intre cele vechi si cele noi e prea mare (nu se poate in cele noi sa oferi atatea facilitati iar in cele vechi nimic) atat ca si aspect cat si ca facilitati si confort. de aceea sunt si atatea critici la cum arata si cum merg vechile autobuze pastrate inca in circulatie. pur si simplu contrastul e prea mare. e ca si cand ai avea in circulatie tramvaie siemens cu podeaua ultra-joasa, dar din cand in cand in statie ar mai oprii si tramvaie trase de cai (renovat, vopsit, dar tras de cai :blink: )
0

#216 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 14 august 2008 - 00:49

Şi totuşi, oare Dac-urile alea au ajuns aşa din cauza regiei sau din cauza celor care au circulat cu ele?

Contrast mare este şi în Innsbruck între Lohnerul din '69 şi Bombardierul din 2007 sau în Salzburg între troleul Graf & Stift din 1989 şi Van Hool-ul cu motoare de c.a. din 2003. Dar nu se plâng de asta. Dimpotrivă, reţelele de transport se extind, este nevoie de vehicule multe, dar se preferă şi menţinerea în circulaţie a unor vehicule mai vechi, dar a căror eficienţă a fost demontrată în zeci de ani de exploatare, nu doar a vehiculelor foarte noi.

Poate dacă oamenii ar fi învăţaţi să respecte transportul în comun... sau, mai simplu, s-ar apuca Miliţia noastră să dea amenzi celor parcaţi neregulamentar (chiar şi amenzile actuale, minuscule în raport cu cei 75 de euro + ridicarea maşinii din Austria), fără discriminare pe bază de marcă sau şofer... să vezi cum în 2 săptămâni oamenii o să se înghesuie la transport în comun, de o să trebuiască să scoateţi la stradă tot ce e acum în conservare + cele noi care vor veni şi tot nu va fi suficient. Dar oamenii vor afla că un abonament e mai ieftin decât taxa de parcare şi mult mai ieftin decât amenda... şi nu se vor mai plânge. Apropo de vehiculke vechi... nu vă zic ce scandal a fost în Innsbruck când s-a aflat de intenţia IVB de a înlocui tot parcul de tramvaie cu Bombardiere... până la urmă IVB a păstrat 3 vagoane la muzeu (adică le va păstra, când vor fi retrase din circulaţie), a trimis un al 4lea la un alt muzeu şi tot va păstra minim 8 tramvaie ca rezerve. Restul se vând, Aradul luând deja câteva (şi mai urmează transporturi spre Arad).
0

#217 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 august 2008 - 12:20

da dar acelea din arad sunt chiar jalnice fata de wegmannurile noastre.pana vom mai lua noi altele va mai dura ceva timp...
0

#218 Useril este offline   G-man 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:FAN COURIER :)

Postat 14 august 2008 - 19:37

Vezi postareaalecs, la Aug 14 2008, 13:20, a spus:

da dar acelea din arad sunt chiar jalnice fata de wegmannurile noastre.pana vom mai lua noi altele va mai dura ceva timp...



alo Alecs ce legatura au Wegmann cu Troleul Skoda asta-i rubrica destinata troleului nu tramvaielor !!!

Aceasta postare a fost editata de G-man: 14 august 2008 - 19:38

0

#219 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 august 2008 - 20:16

Probabil se referea la tramvaiele primite de aradeni de la austrieci. (de care vorbea mai sus Dr2005)
0

#220 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 august 2008 - 01:38

Şi jalnice sunt şi regulile de punctuaţie uneori. Dar asta nu înseamnă că nu trebuie respectate.

Vagoanele din Innsbruck sunt în stare foarte bună, atât din punct de vedere tehnic, cât şi din punct de vedere estetic. De unde afirmaţia ,,sunt jalnice"? Sunt ele ceva mai vechi decât Hansele, dar asta nu înseamnă în niciun caz că sunt jalnice. Sunt acţionate tot reostatic, deci consumul de curent este apropiat. Wikipedia.de oferă extrem de multe date despre tramvaiele din Innsbruck, la adresa http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzeuge_der...tra%C3%9Fenbahn

Am deraiat de la subiect :angry:
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi