Despre oprirea in statii se discuta la "Sugesti despre transport"
Skoda Irisbus Citelis 24 Tr - Iveco
#161
Postat 26 iunie 2008 - 08:04
Despre oprirea in statii se discuta la "Sugesti despre transport"
#162
Postat 15 iulie 2008 - 08:05
#163
Postat 15 iulie 2008 - 09:46
#164
Postat 15 iulie 2008 - 17:17
#166
Postat 16 iulie 2008 - 15:11
#168
Postat 16 iulie 2008 - 18:48
De ce nu sint troleibuze pe acele trasee? Pentru ca sint prea putine?
Aceasta postare a fost editata de Silviu Sintea: 16 iulie 2008 - 19:10
#169
Postat 16 iulie 2008 - 19:30
#170
Postat 16 iulie 2008 - 19:34
#171
Postat 16 iulie 2008 - 19:38
#172
Postat 16 iulie 2008 - 19:42
#173
Postat 17 iulie 2008 - 10:56
1.Au voie cunostiintele soferilor sa stea acolo langa cabina lor si sa vorbeasca cu ei? Din 10 trolee, 7 se confrunta cu asa ceva. Eu cel putin stiam ca nimeni nu are voie sa vb. cu soferul in timp ce conduce.
2. De ce la unele trolee functioneaza sistemul acela care ne arata sus care e urmatoarea statie si la unele nu? Sau daca sunt oprite, de ce?
3. Se face "inventar" la motorina consumata de aceste trolee? Nu de alta, dar mi se pare ca soferi se cam distreaza pe seama motorului cu motorina si il folosesc destul de des, foarte des.
#174
Postat 17 iulie 2008 - 13:34
2- Soferul le opreste. Daca a uitat sa activeze sistemul la una din statii, trebuie setat manual si chestia asta probabil ii incurca.
3- Fiecare troleibuz are un tahograf digital care contorizeaza cam tot ce misca in troleibuz, dar cota de motorina este probabil suficienta ca sa acopere situatiile in care trebuie folosit motorul diesel.
#175
Postat 17 iulie 2008 - 16:44
Din pacate n-am reusit sa-i fac o poza , eram la volan, deci mi-ar fi fost imposibil.
Aceasta postare a fost editata de Chagall: 17 iulie 2008 - 16:46
#176
Postat 17 iulie 2008 - 17:11
Oalta observatie la 3040. tot azi am mers cu el pe linia 15 si am observat cu mirare ca acel indicator din fata cu inscriptia STOP lipseste
Un al lucru observat este ca soferul folosea toate cele 3 butoane rosii de pe panoul de control sa deschida usile. Mai exact a 3 usa se dezchidea cu acel buton rosu care este separat! De ce este acest troleu diferit de celelalte?
#177
Postat 17 iulie 2008 - 17:54
Chagall, la Jul 17 2008, 15:44, a spus:
Din pacate n-am reusit sa-i fac o poza , eram la volan, deci mi-ar fi fost imposibil.
Exact aia ziceam si eu
@Florin
Si nu putem sesiza pe nimeni? Totusi, mi se pare nedrept ca eu calator sa stau cu frica-n sani pt. ca soferul e mai atent la ce vb cu ala decat sa conduca. Si am motive sa spun asta. Mergeam cu 14-le, cand, intr-o interesctie, soferul era sa dea peste cersetorii de la semaforul de la gara, unde intoarce tramvaiul. Era mai ocupat sa vb cu repsectivul decat sa fie atent sa nu omoare pe cineva. A bruscat troleul destul de urat
#178
Postat 17 iulie 2008 - 20:21
#179
Postat 17 iulie 2008 - 20:33
@ Cristian putem sesiza ( o sa o fac maine) dar fara probe probabil ca nu se va rezolva mare lucru (eventual o mustrare verbala). Controlul circulatiei din cadrul regiei este echipat cu un aparat foto pentru cazuri din astea, dar, din pacate ei au doar o masina si vehicule in traseu sunt multe. Daca era cabina, ca pe vremuri, si in ea erau persoane, treaba era mult mai clara.
@ Chagall daca au avut o problema si au trecut pe generatorul diesel, soferii pun troleele la loc doar la capatul liniei (probabil la Posta Mare) ca sa evite pierderea de timp in traseu.
@ alex da, de la Iveco.
#180
Postat 17 iulie 2008 - 21:34

Ajutor

Raspuns nou

Citare Multipla












