Skoda Irisbus Citelis 24 Tr - Iveco
#121
Postat 06 mai 2008 - 20:48
Asa este prea repede si totusi nu doar la un singur vehicul , imi dau seama acum ca sunt mai putin calitatibe decat autobuzele Mercedes.
#122
Postat 06 mai 2008 - 21:05
#123
Postat 06 mai 2008 - 22:05
Troleibuzele au oricum full-casco.
#124
Postat 07 mai 2008 - 19:49

#125
Postat 07 mai 2008 - 20:35
Din pacate (sau poate din fericire

#126
Postat 07 mai 2008 - 21:01

Desigur, este vorba de Iveco IrisBus.
#127
Postat 07 mai 2008 - 21:10

Offtopic: Realitatea e ca ma bucur ca la masina actuala am scapat de rezervorul ala penibil din tabla, care rugineste masiv. Am din plastic si pare super ok.
#128
Postat 07 mai 2008 - 21:41
#129
Postat 07 mai 2008 - 22:19
cseh_17, la May 7 2008, 20:49, a spus:

Nici eu nu sunt impotriva noilor troleibuze, daca s-a inteles asta imi cer scuze ca nu am fost mai explicit. Mai degraba ma irita modul cum se fabrica in ziua de azi orice produs, din orice domeniu, totul se reduce la profit, iar din punct de vedere tehnic lucrurile se imping pana la limita rezistentei, nu se mai lasa marje de siguranta - de aici fiabilitatea scazuta. Un radio, un televizor sau o masina facute acum 40 de ani functionau aproape sigur 20 de ani, folosite corect. In schimb cele din ziua de azi, daca apuca 10 ani, e mare minune.
Ciup, la May 7 2008, 22:41, a spus:
Diferenta de eficienta pe care ai observat-o se datoreaza in principal modului in care se alimenteaza cu energie cele doua instalatii. La troleibuze compresorul climatizarii este antrenat de un motor electric, care-si primeste energia din reteaua de contact, exact atata cata cere sistemul de reglaj al climatizarii. La autobuze, compresorul climatizarii primeste energie de la motorul termic, printr-un ambreiaj comandat de catre sistemul de reglaj al climatizarii. Dar daca, din diverse cauze (circulatie aglomerata, opriri dese, etc.) motorul termic nu este pus sa functioneze la o turatie sufucient de mare, transferul de energie spre compresor este mic, in consecinta si efectul de racire este scazut.
Si mai este un factor: la troleibuze, reglajul climatizarii pentru salonul pasagerilor se face printr-un termostat la care soferul nu are acces (se prescrie o temperatura si sistemul porneste / modifica puterea / se opreste / pentru a mentine acea temperatura), in timp ce la autobuze reglajul se face manual, de la bord (nu in temperatura, ci pe o scara arbitrara, intre minim si maxim).
#130
Postat 08 mai 2008 - 21:46
#131
Postat 08 mai 2008 - 23:14

#132
Postat 09 mai 2008 - 19:30
#133
Postat 10 mai 2008 - 19:11
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 10 mai 2008 - 19:11
#135
Postat 15 mai 2008 - 16:11
Are si portiuni unde merge electric? sau a fost ceva de urgenta in locul unui Mercedes lipsa...sau pt ora de varf?
#136
Postat 16 mai 2008 - 07:12
#137
Postat 16 mai 2008 - 17:49
#138
Postat 19 mai 2008 - 13:50
#139
Postat 19 mai 2008 - 17:11
#140
Postat 19 mai 2008 - 17:25
ce vrea sa insemne asta?