Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#541
Postat 01 septembrie 2025 - 09:00
@fleetwood, cunosc proiectul de mai bine de 10 ani, am participat activ la discuții încă de când era Robu primar și se discutau metrouri și giratorii suspendate.
Cunosc fiecare detaliu din acest proiect, fiecare modificare apărută și de asemenea, am urmărit și modernizarea liniei Arad-Brașov, care are aproape același calapod. Te rog să urmărești filmări (există pe YouTube) și să vezi cum s-a lucrat în gări și vei înțelege de ce avem momentan doar jumătate de pasarelă.
Cunosc fiecare detaliu din acest proiect, fiecare modificare apărută și de asemenea, am urmărit și modernizarea liniei Arad-Brașov, care are aproape același calapod. Te rog să urmărești filmări (există pe YouTube) și să vezi cum s-a lucrat în gări și vei înțelege de ce avem momentan doar jumătate de pasarelă.
#544
Postat 09 septembrie 2025 - 15:52
Da s-au apucat de dimineata. Primul tablier (cel de pe sensul auto) e jos. Acum il fac bucati mai mici ca sa il transporte. In cateva minute urmeaza si cel de pe sensul cu tramvaiul.
Nu inteleg de ce e intrerupta circulatia pana joi inclusiv, pt ca vor termina astazi, si nu le aduc pe cele noi pentru ca pe partea cu blocurile nu s-au apucat reazem, doar nu o sa foloseasca cel vechi pe o parte si cel nou pe cealalta?
Nu inteleg de ce e intrerupta circulatia pana joi inclusiv, pt ca vor termina astazi, si nu le aduc pe cele noi pentru ca pe partea cu blocurile nu s-au apucat reazem, doar nu o sa foloseasca cel vechi pe o parte si cel nou pe cealalta?
#547
Postat 09 septembrie 2025 - 17:45
Era de asteptat sa demonteze tablierele CF industriale care cobora in curtea 6 Martie si apoi peste str. Gh. Lazar la Begapam dar nu credeam ca o sa se atinga de tablierul liniei folosite.
Deci scot tablierul vechi cu ''trotuare'' si pun provizoriu unul mai ingust tinut de rezerva la Talmaciu.
Preview.
Deci scot tablierul vechi cu ''trotuare'' si pun provizoriu unul mai ingust tinut de rezerva la Talmaciu.
Preview.
#552
Postat 11 septembrie 2025 - 18:06
Felicitari pentru poze, la cald fara o analiza de specialitate putem extrage cateva detalii.
Odata montata grinda provizorie, probabil urmeaza si o mobilizare reala pentru constructia podului pe firul eliberat. Pozitia culeelor ca si deschidere este mai indepartata fata de cele existente, lasa deschisa amenajarea unei benzi dedicate pentru viraj dreapta pe sub pod inspre strada Ion Zaicu
La Brediceadu daca dispare pilonul central lasa loc de o reorganizare in viitor a traficului rutier prin relocarea liniei de tramvai pe mijlocul strazii si deschiderea circulatiei rutiere in dublu sens.
Pe Calea Aradului largirea va avea efecte majore in trafic prin amenajarea de benzi dedicate de viraj pe sub pasaj cu Str Demetriade.
Cum toate cele 3 poduri sunt atacate lucrarile se concentreaza pe deschiderea acestui fir, as vrea sa vad o mobilizare si la Gara de Nord.
Odata montata grinda provizorie, probabil urmeaza si o mobilizare reala pentru constructia podului pe firul eliberat. Pozitia culeelor ca si deschidere este mai indepartata fata de cele existente, lasa deschisa amenajarea unei benzi dedicate pentru viraj dreapta pe sub pod inspre strada Ion Zaicu
La Brediceadu daca dispare pilonul central lasa loc de o reorganizare in viitor a traficului rutier prin relocarea liniei de tramvai pe mijlocul strazii si deschiderea circulatiei rutiere in dublu sens.
Pe Calea Aradului largirea va avea efecte majore in trafic prin amenajarea de benzi dedicate de viraj pe sub pasaj cu Str Demetriade.
Cum toate cele 3 poduri sunt atacate lucrarile se concentreaza pe deschiderea acestui fir, as vrea sa vad o mobilizare si la Gara de Nord.
Aceasta postare a fost editata de corco: 11 septembrie 2025 - 19:47
#553
Postat 11 septembrie 2025 - 19:55
corco, la 11 septembrie 2025 - 18:06, a spus:
La Brediceadu daca dispare pilonul central lasa loc de o reorganizare in viitor a traficului rutier prin relocarea liniei de tramvai pe mijlocul strazii si deschiderea circulatiei rutiere in dublu sens.
Nu poti avea linia pe mijloc acolo pentru ca nu ai avea loc pentru raza curbei unde este macazul cu strada Nemoianu. Nu are treaba circulatia in sens opus cu tramvaiul oricum, trebe mai degraba renuntat la locurile de parcare de langa trotuar ca sa se poata circula pe o banda pe sens acolo.
#560
Postat 17 septembrie 2025 - 14:30
Tablierul este mult mai larg decat deschiderea actuala, lungimea lui va permite amenajarea unei benzi suplimentare de viraj pe Strazile Ion Zaicu si Demetriade, trotuare generoase, piste velo, continuitate spatiu verde, etc
Va dispare pilonul masiv central si cele doua laterale suplimentare, lucru excellent din punct de vedere al vizibilitatii in intersectie.
Devine cert ca podul va fi unul masiv, ca si gabarit va fi asemanator cu cel de pe A6 la Lugoj, pe sensul opus va fi instalata si dublura. Celelalte poduri in constructie la Gh Lazar si Brediceanu urmeaza aceasi abordare, posibil lungimea sa difere.
Ca si concluzie intersectiile vor castiga spatiu pentru reconfigurare si vor deveni mai sigure crescand mult vizibilitatea, arhitectural cum vor arata la final e greu de spus
Va dispare pilonul masiv central si cele doua laterale suplimentare, lucru excellent din punct de vedere al vizibilitatii in intersectie.
Devine cert ca podul va fi unul masiv, ca si gabarit va fi asemanator cu cel de pe A6 la Lugoj, pe sensul opus va fi instalata si dublura. Celelalte poduri in constructie la Gh Lazar si Brediceanu urmeaza aceasi abordare, posibil lungimea sa difere.
Ca si concluzie intersectiile vor castiga spatiu pentru reconfigurare si vor deveni mai sigure crescand mult vizibilitatea, arhitectural cum vor arata la final e greu de spus
Aceasta postare a fost editata de corco: 17 septembrie 2025 - 14:32

Ajutor











