Deci sa inteleg ca suntem noi mai speciali ca suntem Timisoara, decat modernizarea unui culoar vital nu doar national ci si european. Ne trezim sa ne plangem acum si sa ne dam cu fundu de pamant ca nu ne place. Cati dintre voi sau dintre primari s-au obosit sa se duca la consultari la CFR si la primarii in timpul realizarii SF-ului. Si ma repet, nu e treaba CFR-ului sau a statului sa iti faca tie ce iti trece prin cap, ci doar sa creasca capacitatea liniei, pentru a facilita parcursul marfii si persoanelor.
Daca esti special, vrei avioane si mai stiu eu ce, vii pui banii pe masa, si te apuci cu centura feroviara facuta de aut. locale sau estacade si alte nebunii.
Asta iese cand pui la un loc un SF prost, Compania nationala nepasatoare si autoritatile locale care prezinta o durere cronica in fund, fata de aceasta problema
Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#522
Postat Astazi, 17:13
Se mai poate adauga ca nu a fost doar INCOMPETENTA, adormirea autoritatilor si a politicienilor a fost evidenta pentru ca solutiile propuse nu au fost dezbatute. La Arad s-a sustinut evident politic centura feroviara cu un pret foarte ridicat mai ales prin includerea unui pod nou pentru traversarea Muresului
Asta in vremea ce saltinbancu se juca cu goluri false, baietica a primit doar pentru el un giratoriu suspendat fals sa se laude ca altceva nu stia.
Rolul primarului era sa spuna cu orice consecinte ca nu accepta transportul de marfa prin centrul orasului si solutia este doar una, scoatearea tranzitului CF pe o centura feroviara
Asta in vremea ce saltinbancu se juca cu goluri false, baietica a primit doar pentru el un giratoriu suspendat fals sa se laude ca altceva nu stia.
Rolul primarului era sa spuna cu orice consecinte ca nu accepta transportul de marfa prin centrul orasului si solutia este doar una, scoatearea tranzitului CF pe o centura feroviara
Aceasta postare a fost editata de corco: Astazi, 17:13
#523
Postat Astazi, 18:21
Hai sa nu ne amagim. Nu are nici Aradul centura feroviara. Pe directia Curtici - Deva sau Curtici - Timisoara (si invers), tot treci prin oras. Singura "deviatie" e ca acum vei merge pana spre "Vladimirescu (Glogovat)" unde e noua jonctiune. Si linia aia a existat in proportie de 70%, singurul adaos fin podu ptr a nu avea curbe mari si pastra linia de viteza.
Singurul avantaj al Aradului este ca nu e divizat 50-50 de o cale ferata, el ca oras dezvoltandu-se mai mult spre vest.
Singurul avantaj al Aradului este ca nu e divizat 50-50 de o cale ferata, el ca oras dezvoltandu-se mai mult spre vest.