
Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#481
Postat 22 aprilie 2025 - 21:10

#482
Postat 24 aprilie 2025 - 09:48

#483
Postat 13 mai 2025 - 09:37
Este mobilizare la Sanandrei, peroanele sunt in cel mai avandat stadiu de pe tot tronsonul, este si singurul pasaj unde sunt vizibile lucrarile la piloni.
In acelasi timp nici unul din pasajele de pe lotul 3 nu sunt incepute, totusi de ce nu se prioritizeaza acest lot care este cel mai important in decongestionarea traficului, totusi sau emis toate avizele de catre PMT pentru ca constructorul sa se concentreze in lucrari pe camp...
Aceasta postare a fost editata de corco: 13 mai 2025 - 11:16
#484
Postat 13 mai 2025 - 11:31
#485
Postat 13 mai 2025 - 19:45
LE: Cu clipul asta mai lamuresc umpic iara ceva legat de "triaje"

Chiar la inceputul clipului apar ceva mai multe linii in partea dreapta cum ne deplasam spre Timisoara. E si un vagon albastru acolo. Ca fapt divers, acela este un automotor romanesc fabricat pe la sfarsitul anilor 80, care se dorea a fi un inlocuitor pentru batranele malaxe. Cred ca este doar vagonul, deci nu motorul daca imi aduc bine aminte. El a fost fabricat la Faur Bucuresti (azi, fabrica este detinuta de Fratii Cristesti). Zace de mult timp acolo, o vreme era inconjurat de vagoane de marfa, dar vad ca s-a facut curat si a ramas doar el acolo. Revenind la Triajul Ronat, acele linii din primele cadre ar fi grupa de plecare. Practic, daca triajul ar functiona asa cum o facea in vremurile de mai demult, in aceasta grupa se aduceau trenurile care plecau din triaj. Ele fiind compuse in partea aceea mai mare, unde sunt vagoane si acuma, aceea fiind grupa de primire, loc in care ar sosii trenurile de marfa, si unde acestea "se sparg", iar diferitele vagoane, s-au grupuri de vagoane, ajung sa formeze alte trenuri de marfa.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 mai 2025 - 21:34
#486
Postat 15 mai 2025 - 14:52
Pasajele Gh Adam si giratoriu suspendat (Baader) sunt cuprinse in sectiunea Drumuri
Exista undeva publice proiectele de arhitectura propuse de catre constructor pentru pasajul Baader? din plansele prezentate in CTATU se suprapunea peste unele cladiri care sunt inca in picioare, nasoala treaba daca sunt probleme cu avizele sau orice alte sarcini care nu tin de constructor.
Aceasta postare a fost editata de corco: 15 mai 2025 - 15:02
#487
Postat 15 mai 2025 - 18:20

#488
Postat 16 mai 2025 - 09:22
Pasajul in schimb trebuie construit cu prioritate altfel va fi nevoita sa-l faca Primaria, asta a fost constrangerea care a dus la aprobarea proiectului pentru traseul prin oras, constructia de pasaje supraterane pentru fluidizarea traficului, cata fericire pe atunci cand s-a prezentat acel sens giratoriu suspendat la Baader pe buna dreptate exceptand solutia evident.
Trebuie constientizat ce vom face in perspectiva, odata linia reabilitata traficul feroviar va creste substantial inclusiv prin introducerea trenului pana la Aeroport.
In consecinta pasajele sunt absolut prioritare, vitale, extrem de importante, nu mai incape indoiala necesitatea pasajului de pe DN6, pe acolo se va face descarcarea din viitoarea Centura de Vest in oras.
Avem nevoie de aceste pasaje mai mult decat orice in perspectiva dezvoltarii orasului, altfel ne sufocam in trafic si evident daca nu se fac acum va trebui sa le construiasca PMT pe banii comunitatii.
Aceasta postare a fost editata de corco: 16 mai 2025 - 09:40
#489
Postat 16 mai 2025 - 14:58
Trenurile trebuie sa circule pe estacada, iar noi pe sub ele, la nivel!
#491
Postat 17 mai 2025 - 17:06
Pe cine mai doare sa faca pasajele daca nu le face MT acum?
#492
Postat 17 mai 2025 - 21:33
Gygyman6, la 13 mai 2025 - 19:45, a spus:
LE: Cu clipul asta mai lamuresc umpic iara ceva legat de "triaje"

Chiar la inceputul clipului apar ceva mai multe linii in partea dreapta cum ne deplasam spre Timisoara. E si un vagon albastru acolo. Ca fapt divers, acela este un automotor romanesc fabricat pe la sfarsitul anilor 80, care se dorea a fi un inlocuitor pentru batranele malaxe. Cred ca este doar vagonul, deci nu motorul daca imi aduc bine aminte. El a fost fabricat la Faur Bucuresti (azi, fabrica este detinuta de Fratii Cristesti).
Aceea este o remorca de automotor facuta la Drobeta Turnu Severin. Este chiar interesant motivul pentru care a ramas singura acolo.
#496
Postat 28 mai 2025 - 11:26
made in Roumania
Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 39,56km - aprilie 0.97% - martie 0.90% - februarie 0.90% - ianuarie 0% - decembrie 0% - noiembrie 0% - octombrie 0% - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - aprilie 29.62% - martie 26.93% - februarie 24.99% - ianuarie 21.50% - decembrie 21.38% - noiembrie 18.30% - octombrie 14% - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - 13,86km - aprilie 9.64% - martie 9.23% - februarie 9.04% - ianuarie 3.31% - decembrie 3.25% - noiembrie 1.50% - octombrie 1.10% - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - aprilie 14.17% - martie 9.01% - februarie 8.63% - ianuarie 4.40% - decembrie 4.40% - noiembrie 4.40% - octombrie 3.5% - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026
#499
Postat 07 iulie 2025 - 16:56
CFR Infrastructură anunță că se va demola pasarela pietonală din zona Gării de Nord Timișoara. Astfel, Începând cu 14 iulie 2025, se va închide complet accesul pietonal pe pasarela care leagă strada Dunărea de strada Gării.
Demolarea face parte din proiectul de modernizare a liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3: Timișoara Est – Ronaț Triaj, și este o etapă necesară pentru continuarea lucrărilor în zona Gării de Nord. Pasarela, aflată de ani buni într-o stare avansată de degradare, nu mai prezenta siguranță pentru pietoni. În locul ei, se va construi o pasarela pietonală noua.
După închiderea pasarelei, singura soluție de traversare a liniilor de cale ferată va rămâne pasajul pietonal Jiul, nefiind disponibile alte variante în acest moment.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere!”, a anunțat CFR Infrastructură.
Demolarea pasarelei pune în situație proastă locuitorii dim zona aflată pe partea opusă a Gării de Nord, aceștia nu vor mai avea pe unde să traverseze liniile de cale ferată din zonă, rămânând și fără acces la multe mijloace de transport în comun.
sursa: www.debanat.ro