STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#481 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 22 aprilie 2025 - 21:10

Pai te intereseaza doar lotul din oras? :))) Cea mai mare tampenie. Multumim pentru poza
2

#482 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 125
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 24 aprilie 2025 - 09:48

Scuze, mă prind mai greu. Când mă întreba profu' de fizică dacă am înțeles, răspundeam fericit: DAAA!!!! OK, spunea el, înseamnă că a înțeles toată clasa! :beer2: Mulțumesc și eu pentru foto, se potrivește foarte bine pe topic!
0

#483 Userul este online   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 13 mai 2025 - 09:37

A aparut o filmare recenta de pe lotul 4 Magistrala M310 Arad-Timisoara.

Este mobilizare la Sanandrei, peroanele sunt in cel mai avandat stadiu de pe tot tronsonul, este si singurul pasaj unde sunt vizibile lucrarile la piloni.

In acelasi timp nici unul din pasajele de pe lotul 3 nu sunt incepute, totusi de ce nu se prioritizeaza acest lot care este cel mai important in decongestionarea traficului, totusi sau emis toate avizele de catre PMT pentru ca constructorul sa se concentreze in lucrari pe camp...

Aceasta postare a fost editata de corco: 13 mai 2025 - 11:16

1

#484 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 13 mai 2025 - 11:31

Si pasajul de relocare DJ din dreptul Sanandrei, mi se pare cel mai avansat de pe acest sector.
0

#485 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 mai 2025 - 19:45

Cred ca clip-ul asta merge mai bine aici:



LE: Cu clipul asta mai lamuresc umpic iara ceva legat de "triaje" :rad_masa:

Chiar la inceputul clipului apar ceva mai multe linii in partea dreapta cum ne deplasam spre Timisoara. E si un vagon albastru acolo. Ca fapt divers, acela este un automotor romanesc fabricat pe la sfarsitul anilor 80, care se dorea a fi un inlocuitor pentru batranele malaxe. Cred ca este doar vagonul, deci nu motorul daca imi aduc bine aminte. El a fost fabricat la Faur Bucuresti (azi, fabrica este detinuta de Fratii Cristesti). Zace de mult timp acolo, o vreme era inconjurat de vagoane de marfa, dar vad ca s-a facut curat si a ramas doar el acolo. Revenind la Triajul Ronat, acele linii din primele cadre ar fi grupa de plecare. Practic, daca triajul ar functiona asa cum o facea in vremurile de mai demult, in aceasta grupa se aduceau trenurile care plecau din triaj. Ele fiind compuse in partea aceea mai mare, unde sunt vagoane si acuma, aceea fiind grupa de primire, loc in care ar sosii trenurile de marfa, si unde acestea "se sparg", iar diferitele vagoane, s-au grupuri de vagoane, ajung sa formeze alte trenuri de marfa.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 mai 2025 - 21:34

6

#486 Userul este online   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 15 mai 2025 - 14:52

Documentatia SF de pe Lotul 3 pentru poduri, podete prefabricate si pasajele peste DN6 respectiv Radu de la Afumati

Pasajele Gh Adam si giratoriu suspendat (Baader) sunt cuprinse in sectiunea Drumuri

Exista undeva publice proiectele de arhitectura propuse de catre constructor pentru pasajul Baader? din plansele prezentate in CTATU se suprapunea peste unele cladiri care sunt inca in picioare, nasoala treaba daca sunt probleme cu avizele sau orice alte sarcini care nu tin de constructor.

Aceasta postare a fost editata de corco: 15 mai 2025 - 15:02

4

#487 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 mai 2025 - 18:20

Sper ca la Gheorghe Adam sa nu ramana prostia aia de intersectie in "T" de la urcare, cu cedeaza trecerea. Sper sa nu raman nici cu semafor, nici cu nimic. Ar #### toata treaba atunci. Momentan de bine da rau, cand nu cade bariera macar se circula neintrerup, asa cu cate o masina peacolo care incearca sa faca o schema peste 3 benzi de circulatie va fi risc major de accidente. Nu stiu cum s-au gandit ca ar fi ok asa? Adica ala ce a desenat toata treaba, nu a judecat umpic, lui iar comvenii sa circule pe un astfel de drum? Ca de beneficiar nu mai spunem nimica, ei oricum nu se ocupa cu transportul auto, iar reprezentantul de la noi... :censored:
2

#488 Userul este online   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 16 mai 2025 - 09:22

Intersectia in "T" de la coborarea pe Avram Imbroane nu poate ramane asa, acolo se va amenaja un sens giratoriu si problema va fi rezolvata simplu si rapid.
Pasajul in schimb trebuie construit cu prioritate altfel va fi nevoita sa-l faca Primaria, asta a fost constrangerea care a dus la aprobarea proiectului pentru traseul prin oras, constructia de pasaje supraterane pentru fluidizarea traficului, cata fericire pe atunci cand s-a prezentat acel sens giratoriu suspendat la Baader pe buna dreptate exceptand solutia evident.

Trebuie constientizat ce vom face in perspectiva, odata linia reabilitata traficul feroviar va creste substantial inclusiv prin introducerea trenului pana la Aeroport.
In consecinta pasajele sunt absolut prioritare, vitale, extrem de importante, nu mai incape indoiala necesitatea pasajului de pe DN6, pe acolo se va face descarcarea din viitoarea Centura de Vest in oras.
Avem nevoie de aceste pasaje mai mult decat orice in perspectiva dezvoltarii orasului, altfel ne sufocam in trafic si evident daca nu se fac acum va trebui sa le construiasca PMT pe banii comunitatii.

Aceasta postare a fost editata de corco: 16 mai 2025 - 09:40

0

#489 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 16 mai 2025 - 14:58

Prea suna a santaj "trebuie facute pasajele, ca daca nu...". Nu avem nevoie de pasaje si sper sa dea chix cu lucrarea asta inainte sa se apuce de ele. Cum am mai explicat pe forum, avem mai mult de pierdut daca se fac. Am fi condamnati la deranj cel putin 50 de ani!
Trenurile trebuie sa circule pe estacada, iar noi pe sub ele, la nivel!
4

#490 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 16 mai 2025 - 15:29

:))))
0

#491 Userul este online   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 17 mai 2025 - 17:06

Ma refer strict la finantare, asa a fost aprobat proiectul in PNRR, daca pana la finalizarea termenului contractual nu incep pasajele alta finantare nu mai primim zeci de ani pana la un nou proiect de reabilitare.
Pe cine mai doare sa faca pasajele daca nu le face MT acum?
0

#492 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 17 mai 2025 - 21:33

Vezi postareaGygyman6, la 13 mai 2025 - 19:45, a spus:

Cred ca clip-ul asta merge mai bine aici:



LE: Cu clipul asta mai lamuresc umpic iara ceva legat de "triaje" :rad_masa:

Chiar la inceputul clipului apar ceva mai multe linii in partea dreapta cum ne deplasam spre Timisoara. E si un vagon albastru acolo. Ca fapt divers, acela este un automotor romanesc fabricat pe la sfarsitul anilor 80, care se dorea a fi un inlocuitor pentru batranele malaxe. Cred ca este doar vagonul, deci nu motorul daca imi aduc bine aminte. El a fost fabricat la Faur Bucuresti (azi, fabrica este detinuta de Fratii Cristesti).


Aceea este o remorca de automotor facuta la Drobeta Turnu Severin. Este chiar interesant motivul pentru care a ramas singura acolo.
1

#493 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 mai 2025 - 21:13

Da asa este. Am recautat acuma pozele gasite cu mai mult timp in urma.

Imagine postata

Sursa poze
0

#494 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 19 mai 2025 - 08:48

:uimit:

pozele sînt facute de mine.
0

#495 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 mai 2025 - 13:14

23.05.2025

Pasaj Gheorghe Lazăr

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20250523_072420.jpg
  • Imagine atasata: 20250523_072427.jpg

6

#496 Userul este online   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 28 mai 2025 - 11:26

STADIUL proiectelor de reabilitare/modernizare infrastructură feroviară, finanțate din fonduri externe nerambursabile

made in Roumania

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 39,56km - aprilie 0.97% - martie 0.90% - februarie 0.90% - ianuarie 0% - decembrie 0% - noiembrie 0% - octombrie 0% - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - aprilie 29.62% - martie 26.93% - februarie 24.99% - ianuarie 21.50% - decembrie 21.38% - noiembrie 18.30% - octombrie 14% - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - 13,86km - aprilie 9.64% - martie 9.23% - februarie 9.04% - ianuarie 3.31% - decembrie 3.25% - noiembrie 1.50% - octombrie 1.10% - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - aprilie 14.17% - martie 9.01% - februarie 8.63% - ianuarie 4.40% - decembrie 4.40% - noiembrie 4.40% - octombrie 3.5% - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026
2

#497 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 iunie 2025 - 14:34

14 iunie:
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.14 01.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.14 02.jpg
Duminica 15 iunie:

Str. Brediceanu
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 01.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 02.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 03.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 04.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 05.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 06.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 07.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 08.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 09.jpg

Str. Gh. Lazar:
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 10.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 11.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 12.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 13.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 14.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 15.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 16.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 17.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 18.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 19.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 20.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 21.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 22.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 23.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 24.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 25.jpg

Str. Calea Aradului (A.I. Cuza):
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 26.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 27.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 28.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 29.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 30.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 31.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 32.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 33.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 34.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 35.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 100 2025.06.15 36.jpg
8

#498 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 125
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 27 iunie 2025 - 11:57

Legat de pasaje, înțelesesem că nu mai pot fi modificate proiectele, ce să mai spun de anularea construirii acestora (?!) Întreb pentru că la Lugoj se pare că s-a renunțat:
LUGOJINFO
În fine, mai e ceva care depinde încă de primării?
2

#499 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2368
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 07 iulie 2025 - 16:56

Din 14 iulie se închide total accesul pe pasarela de la Gara de Nord. Va fi demolată

CFR Infrastructură anunță că se va demola pasarela pietonală din zona Gării de Nord Timișoara. Astfel, Începând cu 14 iulie 2025, se va închide complet accesul pietonal pe pasarela care leagă strada Dunărea de strada Gării.

Demolarea face parte din proiectul de modernizare a liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3: Timișoara Est – Ronaț Triaj, și este o etapă necesară pentru continuarea lucrărilor în zona Gării de Nord. Pasarela, aflată de ani buni într-o stare avansată de degradare, nu mai prezenta siguranță pentru pietoni. În locul ei, se va construi o pasarela pietonală noua.

După închiderea pasarelei, singura soluție de traversare a liniilor de cale ferată va rămâne pasajul pietonal Jiul, nefiind disponibile alte variante în acest moment.

”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere!”, a anunțat CFR Infrastructură.

Demolarea pasarelei pune în situație proastă locuitorii dim zona aflată pe partea opusă a Gării de Nord, aceștia nu vor mai avea pe unde să traverseze liniile de cale ferată din zonă, rămânând și fără acces la multe mijloace de transport în comun.

sursa: www.debanat.ro
0

#500 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2025 - 01:12

8 iulie, 1 noaptea, Pasajul Brediceanu:
Imagine atasata: Modernizare CF 2025.07.08 01.jpg

3

Arata acest topic


  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi