STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#361 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 03 iunie 2024 - 13:20

Apropo, MT are probleme mari cu acest constructor pe drumul de legatura de la Macin in continuarea podului de la Braila, tot acolo se tergiverseaza de anul trecut darea in exploatare a unei portiuni care ar asigura legatura cu centura Brailei.
Nu stiu ce sa zic, sunt proiecte diferite dar modul in care au cerut plati suplimentare foarte mari peste contract sunt un mare semn de intrebare.
Pe toate cele 3 tronsoane care le-a castigat cu termen 2026 nu au intrat fizic pe santier, exista o explicatie pentru lipsa asta de interes?,...din start au ingropat intreg proiectul daca pot, este feeling-ul meu,
sper sa fiu contrazis.

Aceasta postare a fost editata de corco: 03 iunie 2024 - 13:22

1

#362 Useril este offline   Alexandrika 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 26
  • Inregistrat: 21 august 23

Postat 03 iunie 2024 - 21:39

Eu nu inteleg cum pot asemenea firme sa castige licitatii.
0

#363 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2370
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 03 iunie 2024 - 21:44

Pai teoretic este necesara experienta similara adicasa mai fi făcut astfel de lucrări capacitate tehnica adică trebuie sa prezinte o lista de utilaje disponibile nu poți face asa lucrare ampla cu doua lopeți și o roaba și fără personal calificat angajat și capacitate financiara adică sa poată avea sume disponibile pentru lucrări de asa amploare pana sa vina decontarile parțiale a lucrărilor efectuate. Condițiile au logica lor din păcate nici nu sunt mulți executanți disponibili la asa tip de lucrări..
2

#364 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1535
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 04 iunie 2024 - 09:44

Proiectul asta a esuat inainte de a incepe, a esuat de la solutiile agreate acum 6-7 ani cand se facea planul pt bucata asta. Decat un proiect prost care sa blocheze orasul 5-6-7 ani de zile, ca doar nu suntem naivi ca o sa fie gata in 2 ani si sa aduca prea putine beneficii, aia e, mai bine lasa. Mai incercam peste 10-20-30 de ani cand poate prin zona o sa fie alti oameni mai capabili, mai vizionari si cu intentii mai bune decat astia care suntem acum.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 04 iunie 2024 - 09:49

5

#365 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 04 iunie 2024 - 10:00

Vezi postareaDanielT, la 04 iunie 2024 - 09:44, a spus:

Proiectul asta a esuat inainte de a incepe, a esuat de la solutiile agreate acum 6-7 ani cand se facea planul pt bucata asta. Decat un proiect prost care sa blocheze orasul 5-6-7 ani de zile, ca doar nu suntem naivi ca o sa fie gata in 2 ani si sa aduca prea putine beneficii, aia e, mai bine lasa. Mai incercam peste 10-20-30 de ani cand poate prin zona o sa fie alti oameni mai capabili, mai vizionari si cu intentii mai bune decat astia care suntem acum.


Din pacate, nu o sa scapam prea repede de incapabilii de la CFR si MT.

Eu tot nu inteleg, de ce nu au facut centura feroviara nord, propusa in 2009, mai ales ca au fost parteneri in acel proiect. Rezolva o parte din problemele orasului, nu mai treceau trenuri de marfa prin centru, terenul triajelor pentru marfa puteau sa fie reconvertite in ceva util, etc...

Aceasta postare a fost editata de TM79: 04 iunie 2024 - 10:27

4

#366 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 04 iulie 2024 - 10:34

A mai trecut 1 Luna si astia nu au intrat in santier.
Un calcul scurt, contract semnat in 4.11.2022
Deci pana astazi sunt 20 Luni, durata totala contract este de 42 de Luni.
La jumatate contractului ei nu sunt in santier, ar trebui reziliat, nu are nici o sansa sa fie finalizat la timp, sau penalizari la sange, italienii ne-au dat teapa la toate lucrarile castigate in zona noastra, pe smecherie,cine plateste daca pierdem finantarea?

Durata de implementare a contractului este de 102 luni, din care: 42 de luni pentru proiectare și execuția lucrărilor, 60 de luni reprezentând perioada de garanție a obiectivului.

Aceasta postare a fost editata de corco: 04 iulie 2024 - 10:54

0

#367 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 iulie 2024 - 11:30

In cazul asta m-as bucura daca nu s-ar face nimic.
Inapoi la planseta si sa faca alt proiect in care sa se tina cont si de nevoile cetatenilor. Viziunea cea mai buna e cea in care trenul ne ocoleste(pe estacada) pe noi, nu noi pe el prin tot felul de poduri incomode.
2

#368 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 04 iulie 2024 - 11:43

Vezi postareaThe Mechanic, la 04 iulie 2024 - 11:30, a spus:

In cazul asta m-as bucura daca nu s-ar face nimic.
Inapoi la planseta si sa faca alt proiect in care sa se tina cont si de nevoile cetatenilor. Viziunea cea mai buna e cea in care trenul ne ocoleste(pe estacada) pe noi, nu noi pe el prin tot felul de poduri incomode.



zici ceva de genul asta: https://landezine-aw...emoval-project/

Dar asta ar insemna a la CFR sa existe macar o sclipire de inteligenta si sa invete ce inseamna sa faci afaceri din care sa iesi pe profit.
Prin estacada se va elibera o gramada de teren, cam 20 Ha, putand fi inchiriat catre terti pentru a construi magazine pe sub estacada - vezi modelul din Viena.

Bine, aici nu mai vorbim de beneficiul orasului, avand subtraversari mult mai dese in zona de Nord - Nord Est, unde nu mai esti obligat sa faci poduri sau subpasaje. Asa vor putea trece si tramvaiele in zona de Nord.

Aceasta postare a fost editata de TM79: 04 iulie 2024 - 11:44

3

#369 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 iulie 2024 - 12:30

daca tot e pe modelul Viena cred ca mai bine ar merge coborat in subteran. am mers recent cu trenul de la Viena la Linz si muuulti km de la plecare din Viena erau in tunel. bine si trenul ala mergea cu 200+km/h
0

#370 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 04 iulie 2024 - 13:44

Vezi postareaioio_viola, la 04 iulie 2024 - 12:30, a spus:

daca tot e pe modelul Viena cred ca mai bine ar merge coborat in subteran. am mers recent cu trenul de la Viena la Linz si muuulti km de la plecare din Viena erau in tunel. bine si trenul ala mergea cu 200+km/h


Din Westbahnhof, e pe estacada, cu arcade iar din Hauptbahnhof e tot pe estacada.

Problema subteranului e ca e de 2-2.5 ori mai scump decat estacada.
0

#371 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 iulie 2024 - 14:18

din HBF am plecat. inseamna ca au panouri foarte inalte de parea ca suntem in tunel. sau eram eu prea adormit/obosit de dimineata :)

https://www.google.c...5!3e3?entry=ttu
0

#372 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 04 iulie 2024 - 23:16

Pai eu mereu am sperat sa nu faca astia nimic, chiar si daca pierdem finantarea. Ori sa avem un proiect ca lumea, care sa faca un bine orasului, ori sa ramana asa cum e, in niciun caz ceva care sa strice
5

#373 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 05 iulie 2024 - 09:28

PNRR expira in Decembrie 2026, e clar ca nu toate proiectele se vor finaliza in acest termen, nu poate fi un capat de drum si de acolo nimic mai departe.
Legat de solutia cu Estacada, CJT avea deja studiu de pre fezabilitate finalizat pentru Estacada, se putea prelua si se avansa mult mai usor daca se doarea dinspre MT si CFR sa clarifice anumite solutii propuse, e clar ca nu sa dorit.
Acum daca scoti Estacada scoti si triajele Nord si Gara Mica si construiesti unul nou in zona de Est de unde trebuia inclusa si Centura Feroviara. Culmea ca si aceasta era in studiu si era deja servita.
E clar ca bugetul nu prevedea asa ceva pentru ca s-a asumat sa fie prioritizat metroul de la Cluj, urat oricum pentru ca s-a sters pe jos cu Timisoara si acest lucru este cu atat mai evident ca avem parte si de un constructor care e clar ca nu acopera ca si buget tot ce are asumat in proiect, vor justifica ca s-a intarziat cu autorizatia de constructie si sau cerut solutii pentru traversari pietonale noi care nu erau incluse in proiect.
Oricum subred din toate incheieturile proiectul, constructorul, solutiile, bugetul,termenul de finalizare nu mai zic... se va rezilia 99% abia astept sa-l vedem pe Grinda cum da cu biciul si striga de unul singur, italienii au fost din start out of project, nu mai mult de felul in care sau prezentat la discutiile cu Primaria, cel mult amatori, dar cat de hotarat le-a tinut partea, of, off

Aceasta postare a fost editata de corco: 05 iulie 2024 - 09:37

7

#374 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 iulie 2024 - 18:13

Pe Grindeanu, dupa faza cu inchiderea vaii Oltului nu stiu daca o sa-l mai vezi in pozitia si functia actuala... Chiar sunt curios. :popcorn:
2

#375 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 iulie 2024 - 20:14

Nu pleaca nicaieri vaslasul lui Dragnea, e lipit de scaun cu un adeziv industrial... Singurul ministru fara ministrii dat jos de propriul partid... In timp ce plebea ocoleste el se plimba cu elicopteru... Fara carnetu de partid era un nimeni...

Ca sa fiu ontopic clipuri filmate din ultimul vagon pe toata distanta Arad - Timisoara - Caransebes ale userului District EA





Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 iulie 2024 - 20:15

4

#376 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 05 iulie 2024 - 22:20

Offtopic, nu am nimic bun de zis pentru Grindeanu, dar de ce nu va mai fi în funcția actuală? Închiderea DN 7 e singura soluție normală la cap, față de aberațiile API și USR care spun că ar trebui un pod nou peste Olt și relocat DN pe celălalt mal, fără a se uita puțin la relieful în această zonă. Nu înțeleg supărarea asta în presă și în popor, ba vrem autostradă ba murim fără DN7.
1

#377 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 iulie 2024 - 09:51

Vezi postareachapo, la 05 iulie 2024 - 22:20, a spus:

Offtopic, nu am nimic bun de zis pentru Grindeanu, dar de ce nu va mai fi în funcția actuală? Închiderea DN 7 e singura soluție normală la cap, față de aberațiile API și USR care spun că ar trebui un pod nou peste Olt și relocat DN pe celălalt mal, fără a se uita puțin la relieful în această zonă. Nu înțeleg supărarea asta în presă și în popor, ba vrem autostradă ba murim fără DN7.


Aroganta, este raspunsul la intrebarea ta. Lucru care face ca lumea sa judece subiectiv orice politican. Nu e un secret ca avem ministere care trebuie sa gestioneze capacitati subdimensionate la fiecare nisa. Daca mai vine si un ministru la acel minister si o da in arogante, lumea nu se mai uita ca poate intarzia un proiect din cauza ca se schimba ministrul, pur si simplu nu mai vrea sa ii vada fata celui care o da in arogante. La urma urmei, oamenii astia sunt angjati, nu conducatori, ar trebuii sa stie cum sa se prezinte si sa aiba o mica pregatire pentru a prezenta lucrurile, nu sa raspunda si ei in doi peri fie presei fie oamenilor de rand. De aceea multi doresc sa vina randul si lui Grindeanu.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 06 iulie 2024 - 10:22

1

#378 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 iulie 2024 - 10:21

Da, sigur ca avem nevoie de autostrada (ca de aer), doar ca nu ar trebui sa aiba nicio legatura cu DN-ul pe care il dubleaza. (nu am mai auzit ca asa ceva sa se fi intamplat undeva (adica cum ar fi fost ca ungurii sa inchida drumul national 5 cand construiau M5 sau 43-ul cand au construit M43?))
Totusi, infrastructura nationala nu e Timisoara, unde primarii ce s-au perindat la administrarea orasului si-au permis sa inchida mai multe pasaje deodata sau mai multe bulevarde importante deodata, de nu mai stiai pe unde sa ajungi din punctul A in B fara sa treci printr-un rahat de santier.

Scuze pentru off topic.
0

#379 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 06 iulie 2024 - 13:51

Exemplul tău este nefericit. Ungurii nu au relief care să impună astfel de soluții. Valea Oltului este foarte îngustă, șerpuită și cu ambele maluri foarte abrupte.Nu va mai fi un lot de A/DEx mai greu decât acesta. Puteți să vă uitați pe diferite aplicații care vă oferă o perspectivă 3D a reliefului pe unde trece A1 și spuneți-mi cum se poate lucra pe acel versant extrem de abrupt , să defrișezi , să faci drumuri de acces , să excavezi efectiv aproape tot acel versant ca să încapă A1 pe acolo , în timp ce sub șantier este trafic pe DN și fără să pui în pericol viața celor din trafic și a muncitorilor.
4

#380 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 iulie 2024 - 22:00

Inchidera traficului pe o artera asa importanta se anunta din timp nu cu cateva zile inainte plus trebuie sa oferi alternative viabile si celor din zona.
Pe langa asta inchiderea e doar pentru defrisare si prospectiunii ( foraje geotehnice) - vor urma si alte inchideri cand se va construi autostrada efectiv.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 06 iulie 2024 - 22:04

2

Arata acest topic


  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi