PNRR expira in Decembrie 2026, e clar ca nu toate proiectele se vor finaliza in acest termen, nu poate fi un capat de drum si de acolo nimic mai departe.
Legat de solutia cu Estacada, CJT avea deja studiu de pre fezabilitate finalizat pentru Estacada, se putea prelua si se avansa mult mai usor daca se doarea dinspre MT si CFR sa clarifice anumite solutii propuse, e clar ca nu sa dorit.
Acum daca scoti Estacada scoti si triajele Nord si Gara Mica si construiesti unul nou in zona de Est de unde trebuia inclusa si Centura Feroviara. Culmea ca si aceasta era in studiu si era deja servita.
E clar ca bugetul nu prevedea asa ceva pentru ca s-a asumat sa fie prioritizat metroul de la Cluj, urat oricum pentru ca s-a sters pe jos cu Timisoara si acest lucru este cu atat mai evident ca avem parte si de un constructor care e clar ca nu acopera ca si buget tot ce are asumat in proiect, vor justifica ca s-a intarziat cu autorizatia de constructie si sau cerut solutii pentru traversari pietonale noi care nu erau incluse in proiect.
Oricum subred din toate incheieturile proiectul, constructorul, solutiile, bugetul,termenul de finalizare nu mai zic... se va rezilia 99% abia astept sa-l vedem pe Grinda cum da cu biciul si striga de unul singur, italienii au fost din start out of project, nu mai mult de felul in care sau prezentat la discutiile cu Primaria, cel mult amatori, dar cat de hotarat le-a tinut partea, of, off
Aceasta postare a fost editata de corco: 05 iulie 2024 - 09:37