STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#301 Useril este offline   thenoizz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 17 iunie 21

Postat 18 octombrie 2023 - 11:41

Vezi postareaGygyman6, la 17 octombrie 2023 - 13:28, a spus:

Am cautat umpic sa vad despre ce este vorba cu firma respectiva (nu am stiut nimele pana cuma). Si din experienta, eu nu cred ca cine se ocupa de planse are efectiv toate datele cum trebuie. Firma este italiana, cu sediul in tara de origine. Partea romana sunt probabil persoane de legatura (si poate un inginer ceva care cunoaste cad si poate face traduceri s-au completari la planuri), care au cautat doar un post caldut la o firma straina si dau din lac in put cu oferirea de informatii. Spun asta din experienta, pentru ca am fost pus in asemenea situatii de rahat, probabil si altii care lucrati/ a-ti lucrat cu terti cunoasteti felul in care pot ajunge lucrurile, cand unu vorbeste romaneste si altul hindi. Am toata increderea ca firma ar fi executat cum trebuie proiectul si ar fi oferit toate solutiile... daca i se si spuneau cerintele in totalita... dar probabil pretul era altul.

Cu alte cuvinte au facut baietii de la "centru" o romaneasca... ca de obicei. Sa speram ca le priesc ratele alea la lucrurile pe care si le-au cumparat :Facepalm_emote_gif: .

In concluzie, e clara treaba, nu va fi nici o linie pe estacada, nici un pasaj/pasarela s-au alte cele. Dupa cum am spus, singura solutie ar fi chemarea in instanta a celor responsabili de catre primaria TM si din banii de pe despagubiri, facut un poriect cum trebe.


WeBuild este noul nume a fuziunii Astaldi cu Salini Impreglio, firme care activează pe piață din Ro de cel puțin 20 de ani. Fac o tona de km de autostrada, feroviar etc. Sunt cei care construiesc podul de la Brăila și loturile 5 și 3 de pe autostrada Pitești - Sibiu. Numai de experiența in RO nu duc lipsa.
1

#302 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 18 octombrie 2023 - 13:58

In sedinta a zis si Almajan ca au experienta dar in camp, nu in mediul urban. Ei si in sedinta aratau imagini de pe Street View si Google Earth. Sunt pe langa subiectul urban de departe.
Cum sa faci un pasaj asa important fara conexiuni pietonale/velo, cu justificarea ca nu e loc dar cerinta de 4 benzi pot sa o satisfaca!?
0

#303 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 18 octombrie 2023 - 13:59

Nu poți să ,,bubui" contractul cu idei de felul ,, linii pe estacade". Primăria trebuia să își impună ideile în timpul elaborării studiului de fezabilitate, nu acum când antreprenorul are un contract semnat și trebuie să PROIECTEZE ceea ce este stabilit în SF. Modificările ulterioare se plătesc din rezerva contractului ( de exemplu pasajul care nu era inclus inițial în contract),care de altfel nu permite extrem de multe modificări. Linia pe estacade presupune rezilierea acestui contract, SF nou , acord de mediu nou , avize etc etc etc ceea ce nu se va întâmpla niciodată , Webuild trebuie să se apuce rapid de lucru că altfel nu se vor încadra până în 2026,iar în consecință vom pierde banii din PNRR.

Aceasta postare a fost editata de chapo: 18 octombrie 2023 - 14:03

0

#304 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 18 octombrie 2023 - 14:08

Personal m-as bucura sa se rezilieze daca asa sta treaba. E cea mai proasta decizie urbanistica un astfel de pasaj in mijlocul orasului.
5

#305 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 18 octombrie 2023 - 15:26

Sincer, aș prefera dacă ar lăsa pasajul Baader în ograda autorităților locale și să facă un SF pentru un bulevard nou până la mall și un pasaj subteran pe sub CF. Oricum toată zona Antenelor va fi planificată. Se pare că un teren din zonă a fost câștigat de către CJT.
https://timisplus.ro...statului-roman/

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: teren.timcon.-768x607 (1).jpg

Aceasta postare a fost editata de Infra: 18 octombrie 2023 - 15:52

0

#306 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 18 octombrie 2023 - 15:42

Vezi postareamichidutza, la 18 octombrie 2023 - 14:08, a spus:

Personal m-as bucura sa se rezilieze daca asa sta treaba. E cea mai proasta decizie urbanistica un astfel de pasaj in mijlocul orasului.
Tu realizezi că asta ar fi un dezastru total?Toți banii din PNRR s-ar pierde . Acest proiect a fost inclus în PNRR și nu mai poate fi scos.
0

#307 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 18 octombrie 2023 - 15:49

Exclus să se rezilieze. Tot coridorul Arad-Caransebeș ar avea de suferit. Trebuie făcut pasaj, dar unul cum trebuie.

P.S. În postul de mai sus, am introdus o imagine cu terenul câștigat de CJT. Dacă aceștia sunt de acord, soluția ușurează mult traseul legăturii Baader-Antenelor.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: teren.timcon.-768x607 (1).jpg

Aceasta postare a fost editata de Infra: 18 octombrie 2023 - 15:54

0

#308 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 18 octombrie 2023 - 16:28

Vezi postareaInfra, la 18 octombrie 2023 - 15:49, a spus:

Exclus să se rezilieze. Tot coridorul Arad-Caransebeș ar avea de suferit.

Tot pachetul de infrastructură de transport ar avea de suferit... Iar în acest moment doar un miracol ar face ca să nu ratăm termenul stabilit de Comisia UE ,anume semnarea contractelor incluse în pachet (mai sunt 2 loturi pe rutier și 1 feroviar) până la sfârșitul anului .
0

#309 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3092
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 octombrie 2023 - 16:57

Vezi postareathenoizz, la 18 octombrie 2023 - 11:41, a spus:

WeBuild este noul nume a fuziunii Astaldi cu Salini Impreglio, firme care activează pe piață din Ro de cel puțin 20 de ani. Fac o tona de km de autostrada, feroviar etc. Sunt cei care construiesc podul de la Brăila și loturile 5 și 3 de pe autostrada Pitești - Sibiu. Numai de experiența in RO nu duc lipsa.


Eu nu am negat experienta firmei respective. Am spus doar ca partea romaneasca, persoana de legatura, care ar fi trebuit sa aiba niste detalii legate de locul din oras in care proiectul ar trebuii sa fie aplicat. Pe langa asta proiectul a fost "vandut" clientului (adica lui Nicolae Robu care reprezenta Timisoara ca primar) cu ceva ce nu va putea fi realizat (pasajul cu sens giratoriu), iar acuma se incearca remedierea acelei fente. Undeva ceva nu este bine, cineva a mintit pe cineva si persoana aia sunt mai mult ca sigur ca e 100% roman si e din Bucuresti, si probabil acuma se bucura de banii luati de pe cominisionul ca s-a "batut palma" pe aceasta lucrare. Care acuma e o incalceala ce trebuie sa o despice fraierii.

Sper ca am fost destul de explicit acuma. Solutii cred ca exista, doar ca momentan se arunca vina pe undeva, si stim cum e cand cineva trebe sa isi asume ceva. Pana nu se rezolva problema aia, si proiectul ramane in aer.
3

#310 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1105
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 18 octombrie 2023 - 17:54

@chapo: nu poti pierde ceva ce n-ai avut, iar daca aceasta lucrare mai mult incurca decat ajuta prefer sa prindem alt "tren" cu un proiect facut cu capul decat sa injuram 100 de ani de acum incolo.
4

#311 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 18 octombrie 2023 - 18:19

^ Cum adică nu avem? Și din nou o spun degeaba sunt toate aceste rugăminte în acest stadiu. Alt ,,tren" nu mai există, programul POT este deja supracontractat aproape la maximul posibil , iar statul român nu poate să ducă toate lucrările astea din buget . Este prea tărziu, trebuie găsită cea mai fiabilă soluție și repede.Nu va nenoroci nimeni o țară întreagă pentru că administrația de la noi nu și-a impus doleanțele când a trebuit.
0

#312 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3092
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 octombrie 2023 - 18:54

Nu are rost sa te agiti pentru ca nu o sa piarda Romania nimic. Probabil va fi doar o intarziere. Sunt ferm convins ca noi ca si tara fara fi membrii UE nu modernizam linia acuma. Banii astia sunt pomana pentru noi fie ca ii vrem fie ca nu, avem de castigat desigur, dar castigatorii si mai mari sunt altii. Piata cailor ferate s-a liberalizat din cate stiu, deabea asteapta si alti jucatori sa intre in Romania. Apoi, ai fabrici care au volum mare de carat pe calea ferata, toate astea din vestul Europei, si mai este si treaba cu unitatea. Sa fie tot mai interconectata UE si sa aibta tot acces peste tot.

Ce pateaza aceste lucrari sunt cretinii care se injosesc la scheme de genul asta. Crezand ca daca fenteaza un pacalici castiga ceva... Dar cum am mai spus, avem cum ne place, probabil celui care l-a trombonit pe Robu cu tot felul de OZN-uri, ii place cum traieste si nu se plange vreodata de vreun lips gasit la tot pasul pe aici prin tara.
3

#313 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 18 octombrie 2023 - 19:38

Banii ăștia nu sunt pomană , este un plan pentru fiecare țară din UE ca răspuns post-pandemie. Sunt vreo 30 de mld de euro pe care România trebuie să le acceseze la maximul capacităților noastre.Dar ca să primești banii ăștia trebuie să îndeplinești jaloanele, iar Comisia nu mai are nicio îngăduință cu noi după câte am făcut ( vezi Ungaria care s-a pupat pe bot de fonduri europene de câțiva ani). Nu știu de unde atâta lejeritate pentru mulți când un dezastru atât de mare ne paște după colț.
0

#314 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3092
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 octombrie 2023 - 20:27

Depinde cum vezi tu lucrurile. Eu din cate stiu, Franta isi doreste mult acest proiect, probabil mai mult decat toate celalte tari. E clar ca Germania nu va mai insemna mare lucru in viitor si se pregateste terenul pentru a prelua din "greul" ce va urma. Totodata si tu spui ca "exista un plan pentru fiecare tara". Plan, la care Romania probabil a fost chemata la discutii dupa ce ideea a venit din alta parte si ar fi fost culmea sa spuna reprezentantii de la noi "nu", unor astfel de legaturi la infrastructura. Exista interesul si a-l nostru, desigur, national de a reface infrastructura, dar e infim comparativ cu gandirea de ansamblu venita din vest, fie de la state fie de la corporatii, care isi doresc o piata tot mai mare si mai unitara, pentru a tine piept Chinei.

Nu te gandii ca nu ma supara si pe mine faptul ca au facut astia un rahat, dar nu eram mai bucuros daca vedeam primaria ca pleca ochiul si iesea chiar un rahat. Fie inteleg de ce linia nu e pe estacada, dar restul neintelegerilor? Ceva chiar e putred, si nu e bine sa fie lasat asa. Daca "ne paste un dezastru"... pai mai bine demolam orasul si pot sa faca astia ce vor, daca chiar asa de mult cantareste proiectul asta si or sa se bucure numai aia care nu stau aici de el.

Iar Ungaria... "batranul" Victor e la Xi cu prietenul lui de la sarbi. E de mult "prieten" cu altii, de aia nu mai primeste pomana. Nu pentru ca nu si-ar fi facut ungurii temele ca noi. Culmea, pentru prima data pot sa spun ca la aia e corupte si la noi incompetenta.

Dar dam in alte discutii aici deja.

In concluzie, da, nu ma prea sperie mare lucru. Probabil suntem iritanti ca nu ne organizam, si e clar ca vin amenintari, au mai venit si in trecut. Urmeaza deschiderea unei noi piete in UE in urmatorii ani, si in primul rand reconstruirea unei tari intregi (s-au aproape intregi, depinde cum se termina treaba), asa ca de lucru vom avea, si in consecinta ne vom permite sa facem si anumite lucruri mai tarziu. Depinde desigur cum o sa abordam toate astea, romaneste, s-au facem naibii lucrurile mai responsabil nu ca niste animale flamande.
3

#315 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 27 octombrie 2023 - 22:37

https://www.ziuadeve...aria-timisoara/

Citeaza

”Eu am înțeles că suntem victime cu toții a unei ordonanțe care nu se aplică pe Timișoara, Capitala. Am înțeles că suntem frumoși și liberi, și tineri și extraordinari, dar nu vrei să faci ce te-ai angajat, nu vrei, că în urmă cu un an ce te-ai angajat pe protocolul ăla să te ții, că altfel ne țin loc cu investițiile. Tronsonul CFR de la Timișoara prin PNRR, până la Timișoara Nord, știți cum eram optimist la ultima conferință de presă. Vă aduceți aminte? La Prefectură erau întâlniri între cei de la Regionala CFR, cu arhitectul șef, cu viceprimarul Lațcău, cu primarul. Am fost anunțați săptămâna trecută sau la începutul acestei săptămâni că încă nu se poate emite autorizația de construire pentru că, din motive … la pasajul de la Baader, dânșii de la Primăria Municipiului Timișoara au uitat că în 2021, deci nu vechea administrație, ca să fim clari, în 2021, au dat o autorizație de construire pentru un bloc care e taman acolo unde ar trebui să facem noi sensul giratoriu în 2021. Bun, eu pot să vă spun așa că cei de la CFR pot să facă simplu această lucrare. Nu mai fac niciun pasaj și am terminat discuția. Aceste pasaje nu sunt pentru cele cei de la CFR, sunt pentru Timișoara, pentru oraș. Acești bani nu sunt pentru domnii de la CFR care pot să treacă cu trenul și cu pasaj, și fără pasaj, și pentru a ajuta orașul a cărui primar e domnul. Fritz. E simplu, am o soluție simplă, nu mai facem pasajul și am terminat discuția, și se va sta la bariere. Da, e posibil așa ceva!”, a spus Grindeanu,


Grindeanu, a dat-o iara pe Primarie ca ei is rai ca nu vor sa li se faca un bine....ca uite ce facea Ministeru(el_) si CFR pt ei.
Decat asa "facere de bine" cum o vede Grindeanu, mai bine fara exact cum zice si el.

Chiar e o mizerie de planificare urbanistica, o bariera pietonala pentru un oras sufocat oricum de masini.
4

#316 Useril este offline   thenoizz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 17 iunie 21

Postat 28 octombrie 2023 - 15:37

Vezi postareamichidutza, la 27 octombrie 2023 - 22:37, a spus:



Eu cred ca Grindi face o mică confuzie, nu giratoriul e blocat de acel bloc ci noua idee cu pasajul care l-au proiectat fără să scoată capul pe geam și să vadă blocul gata construit.
3

#317 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1105
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 octombrie 2023 - 16:20

Tovarasu grinda sigur se inspira de la tovarasu putin, ca atunci cand le-a si facut jocul rusilor in chestiunea cu dragarea Dunarii! Aceeasi naratiune cum ca restul lumii ii vrea raul... cam multe asemanari. Se umfla si el in pene mai des acum ca se apropie alegerile. Daca proiectul era unul ok pentru toata lumea ar fi fost aprobat din prima.
Chiar si cu masina nu e convenabil sa tot treci peste poduri; la coborare pui frana(uzura in plus) sa nu prinzi viteza ca sta nenea politistu cu radaru.
1

#318 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 28 octombrie 2023 - 16:43

Si mie mi se par decaratiile lipsite de context. El zice de giratoriu desi la ultima sedinta era alta varianta, fara. Isi da cu parerea din avion, nestiind nimic concret.

La el pe agenda un pasaj facut inseamna o bifa electorala, necontand ca acesta e util sau nu.

E clar ca nu il intereseaza contextu, ci doar "sa se faca ceva" si banii sa curga...
3

#319 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 29 octombrie 2023 - 23:50

Pe Grinda l-au citat mai multe ziare și s-a ajuns la concluzia că PMT a dat AC pentru acel bloc blocând giratoriulImagine postata. Avem o presă...
3

#320 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1402
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 30 octombrie 2023 - 09:16

suntem in "campanie electorala" si primaria Timisoara nu apartine PNL sau PSD. asa ca o sa vedem tot mai des astfel de afirmatii. la fel si la stadion ca nu s-a dat studiu de trafic si alte cele...
totusi ce s-a intamplat cu acel teren "castigat" de CJT pe unde am zis noi ca s-ar putea face pasajul mai usor?
2

Arata acest topic


  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi