STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#161 Useril este offline   Pumbaa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 februarie 20

Postat 12 ianuarie 2023 - 23:36

Off topic - pt ca a fost mentionat pasajul Unirii, mai jos sunt cateva detalii:

Proiectul si realizarea au fost integral românești, fara "fonduri europene", firme austriece si indatorare pe mai multe generatii. Proiectul a fost facut de Institutul de Proiectari pentru Transporturi Auto, iar realizarea efectiva de Ministerul Constructiilor. Pe atunci, ministerele nu faceau doar dosare cu hartii pentru licitatii.
Dupa 5 luni de excavatii si aducere a organizarii de santier, a inceput efectiv constructia pasajului: in doar 34 de zile a fost gata. Ministrul a locuit intr-o baraca pe santier pana a predat lucrarea dictatorului, care nu era nici la schi, nici la Sibiu. Cu 900 m lungime, din care 600 acoperiti, a ramas cel mai lung si intens folosit pasaj din Bucuresti.
Dupa care, a venit democratia. Cu descentralizare (subsidiaritate, cum se zice in jargonul UE) si cu firme internationale. S-a ocupat Primaria Capitalei. In 2009, Sorin Oprescu se lauda ca l-a "adus la standarde europene". S-au pus si tabele animate care anunta nivelul de poluare din pasaj. Timp de doua luni si jumate, pasajul a fost atunci inchis partial, cu circulatie pe o banda pentru a i se face ventilatia, iluminatul si a fi placat cu granit aspectuos.
Dupa niste ani, granitul a inceput sa cada si a fost acoperita cu o plasa mizerabila, sa nu sparga parbrizele. Cum Nicusor atipea depasit de situatie, s-a mers si mai departe cu "descentralizarea". Renovarea a fost preluata de ambitiosul primar de la Sectorul 4, Băluță. Un edil care are realizari vizibile, dar care e atat de hotarat sa se remarce, incat vrea sa schimbe si numele liceului Vulcănescu.
Anul acesta, pasajul a fost inchis 77 de zile pentru o renovare temeinica si reasfaltare. A costat 12 milioane de euro. Marmura a fost inlocuita cu o tabla verde perforata, cu pasarele si flori ca un gard de gradinita.
Se pare ca tocmai de aici vin problemele. Pasajul s-a micsorat din toate partile, dar mai ales pe inaltime. Ori de la straturile de asfalt ori, mai probabil, le-a fost mai usor si mai ieftin sa ii puna un fel de tavan fals decat sa il placheze din nou. De altfel, si in amenajarile de locuinte s-a trecut la placarea cu rigips si tavane false, de auzi numai bormasina, ca dureaza mai putin decat sa se usuce tencuiala, sa faci circuitele instalatiei electrice, si tencuitul cere mai multa experienta din partea mesterilor.
Pasajul a devenit inutilizabil pentru unele autocare si tiruri. Lucru care nu s-a anuntat la renovare. E posibil ca unii sa se bazeze pe aplicatii GPS neactualizate sau pe incredere.

Aceasta postare a fost editata de Pumbaa: 12 ianuarie 2023 - 23:37

1

#162 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 ianuarie 2023 - 23:43

@Florin.B RATT

Sti cum e, in fiecare zi moare cate un pieton lovit pe zebra si totusi nu se desfiinteaza zebrele...
In fiecare vara se ineaca cateva zeci de persoane pe litoralul romanesc si totusi nu se interzice scaldatul...







Vezi postareaGygyman6, la 12 ianuarie 2023 - 17:32, a spus:

Cine spune ca pasajele astea trebe sa fie neaparat auto? Daca s-ar face un studiu, din care reiese ca ar exista un numar semnificativ de calatori pentru un tramvai care sa vina sa zicem din zona de nord prin Cartan, ar putea exista doar un tunel pentru mijloacele de transport in comun si o statie subterana la Gara de Est, portaluri pentru subteran existand pe Kogalniceanu, Div 9 si Imbroane, pentru a avea o intersectie in T. Masinile pot merge in continuare pe la bariera. Ideea este ca vrei sa dai unda verde transportului public, nu tuturor deodata. Asa concurand pe carosabil masina oricum va castiga pentru ca nu opreste in statii, dar ocolind zonele pe unde nu are voie se mai compenseaza din deficit.



Da, mi se pare foarte buna ideea cu pasajul doar pentru tramvai cu statie chiar in pasaj si cu acces din statie atat in gara cat si in fata garii sau pe Demetriade.
Ar fi cumva cel mai acceptabil compromis.

Legat de acel studiu de calatori, mi-e teama ca daca s-ar face niste analize pe linii in functiune in Timisoara astazi, unele ar trebui desfiintate.

Masinile nu vor putea merge in continuare pe la bariera (pe Baader) pentru ca barierele vor fi desfiintate. Si atunci daca nimeni nu vede acel pasaj cu sens giratoriu ca o monstruozitate, n-au decat sa-l faca. Iar tramvaiul prin tunel va deservi calatorii STPT dar si pietonii vor putea trece prin el insa coborand si urcand pe trepte. De pietoni si biciclisti in orice situatie va fi cel mai rau.
2

#163 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2370
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 ianuarie 2023 - 07:27

Scuze de off topic sa lămurim câteva aspecte cu pasajul Unirii:
Povestea cu ministrul care doarme în baraca e gogoașă de patriotism bolșevic de parca se usca mai repede betonul dacă sforăi ministrul lângă el. 34 de zile realizarea pasajului alt bla bla de propaganda în Scânteia. Nici pereții de beton turnat nu se usucă cum trebuie în 34 de zile. În realitate cei care chiar au lucrat pe acel șantier au spus ca a durat 7 luni construcția oricum un termen scurt. Cotele de înălțime difera prin pasaj pentru ca el trece peste o stație de metrou și peste Raul Dâmbovița și deși capetele lui sunt în linie dreapta el are traseu curbat în interior ptr ca a fost înghesuit ca soluție de ultim moment la dorința expresa a lui ceausescu de a nu fi deranjat de deplasarea viermilor cum ne numeau ei când se plimbau pe bv victoria socialismului spre casa poporului.

La construcția lui nu erau standard de înălțime 4 m cum este acum în UE.. Vehiculele inclusiv camioane și autobuze erau mult mai scunde constructiv. În plus când a fost făcut nu s a pus iluminat sistem de ventilare forțată ptr caz de incendiu pompe ptr evacuare apa la inundație. Astea puse ulterior la reabilitare de după 2000 au stricat și mai mult cotele interioare.
Cel mai simplu o plimbare cu nivela laser prin el și se lămuresc toți cum sta treaba...

P.S. Cand se ia in discutie gabaritul unui vehicul trebuie sa tinem seama ca in talonul vehiculului este prevazut gabaritul STATIC adica lungime latime inaltime cu vehiculul in stationare. Cand se ia in calcul daca poate sa treaca sau nu printr-un tunel sau pasaj trebuie discutat despre gabaritul DINAMIC adica latimea si inaltimea care pot sa se modifice in mers fie din cauza incarcaturii fie din panta sau rampa pe care o strabate acel vehicul in tunel. Am impresia ca datorita denivelarilor care se vad si cu ochiul liber la carosabilul din pasajul Unirii (datorita trecerii peste magistrala de metrou si a raului Dambovita ) tocmai acea diferenta datoria gabaritului DINAMIC duce la astfel de incidente nedorite.

Sa nu uitam si ca la turnarea betonului din peretii pasajului (ca de altfel si la multe constructii de locuinte din acei ani) se foloseau cofraje din lemn umed fiind mai ieftine ca urmare din start betonul turnat nu era "la linie"..peretii trebuind mereu indreptati chiar si in cazul unui banal apartament prin incarcare suplimentara cu tencuiala pentru a fi facuti sa arate cat de cat drepti..iar in cazul tavanelor se foloseste placarea cu rigips tocmai pentru a masca acele inestetice imbinari intre placile planseului care sar in evidenta ca un pumn in ochi...

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 13 ianuarie 2023 - 12:35

4

#164 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30198
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 ianuarie 2023 - 10:37

Vezi postareamile, la 12 ianuarie 2023 - 23:43, a spus:

@Florin.B RATT
Sti cum e, in fiecare zi moare cate un pieton lovit pe zebra si totusi nu se desfiinteaza zebrele...
In fiecare vara se ineaca cateva zeci de persoane pe litoralul romanesc si totusi nu se interzice scaldatul...

Pai nu se desfiinteaza zebrele bineinteles, dar clar ca daca ar fi pasaj pietonal sub sau supra teran nu ar fi niciun accident in locul respectiv, nu?
Pe acelasi calapod, daca pasajul ar fi peste linia CF, e clar ca nu ar avea nicio restrictie de inaltime ci poate doar de greutate. Nu exista solutie ideala, fiecare avand avantaje si dezavantaje.
0

#165 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 13 ianuarie 2023 - 13:04

Vezi postareamichidutza, la 10 ianuarie 2023 - 22:53, a spus:

Da nu-i stres, vom circula doar cu masina.
De ce am fi o societate europeana civilizata care sa ia masuri bune pentru toti? Sa moara si capra vecinului...ne-om descurcam noi cumva.

Oare credeti ca sunt prea multe masini in oras? "Traficul, cozile e problema, ca nu este benzi destule sefule!"

Atasament Screenshot_2023-01-10-22-47-43-30_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Care-i problema...? Doar 5 minute stau boss!

Daca stam sa ne gandim nici nu mai avem nevoie de transport in comun(traficul e lejer, locuri de parcare cate vrei, se merge regulamentar) si statiile sa le faca parcare, dom'le! Deci nici nu ne trebuie infrastructura pentru transportul in comun, o problema mai putin.


Poti circula cu ce vrei, cine te opreste?
Tot repeti asta ca vezi doamne facem pentru masini nu pentru oameni, pai breaking news for you, in masinile alea mult blamate is tot oameni
Iaca s-a facut pe Budai Delanu pt biciclisti, abia daca trece cate un exemplar la cateva ore

Tarile alea civilizate au dezvoltat prima data infrastructura rutiera de aia s-au dezvoltat si sunt unde sunt iar acum fac ajustari unde e cazul, nu e justificata mania proletara impotriva masinilor ca nu avem toti trotineta
Banui ca tarile alea civilizate "e Olanda" ca pe aia o mentionezi tot des :)

Si in cazul lui Boss stau numai 5 minute nu are legatura cu absolut nimic de nimic...
-1

#166 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 ianuarie 2023 - 15:15

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 ianuarie 2023 - 10:37, a spus:

Pai nu se desfiinteaza zebrele bineinteles, dar clar ca daca ar fi pasaj pietonal sub sau supra teran nu ar fi niciun accident in locul respectiv, nu?


Niciodata nu vor fi inlocuite toate zebrele pe care au avut loc accidente mortale cu pasaje pietonale sub sau supraterane.
Mai trebuie sa casti si ochii cum ar fi trebuit s-o faca si soferul grec si cel de ieri care avea camioneta suprainaltata ilegal cu 40 cm dar a uitat de acest lucru.
Singura greseala autoritatilor la pasajul Unirii este ca nu au trasat linie continua si nu au pus stalpisori de plastic/cauciuc pana la "avertizarea" cu lanturi intre benzile doi si trei.
Iar grecii trebuiau sa dea in judecata propriul sofer si nu statul roman iar acesta in apararea sa dea statul roman pentru a se disculpa.
0

#167 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30198
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 ianuarie 2023 - 19:19

Legal sau ilegal, camioneta a trecut de limitatoare (cica e si un echipaj de politie acolo permanent de cand cu autocarul) si a mers o buna bucata pana a ramas intepenit, deci hai sa nu ducem discutia spre chestii legale, cand de fapt vorbeam de incompetenta constructorului. La fel e si in cazul autocarului, constructorul limitatorului trebuind sa adopte o solutie mobila ce eventual ar fi spart doar parbrizul autocarului, ar fi speriat soferul si pasagerii, dar nu ar fi omorat pe nimeni. Daca zici ca au dat statul in judecata, au sanse sa castige si cu un avocat beat.
0

#168 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 ianuarie 2023 - 00:05

Ok, ai dreptate... :D


Poate ar fi bine sa avem un topic separat cu accidentul autobuzului grecesc plus cele care mai urmeaza sa se intample...Si asa avem un off-topic prea lung, mult pe langa tema acestui topic.
0

#169 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 ianuarie 2023 - 16:30

Stiam mai de mult de viaductul Topolog si de istoria (zbuciumata a) acestuia. El se afla pe linia de cale ferata, neterminata nici azi, Ramnicu Valcea si Curtea de Arges. Acest traseu de cale ferata ar fi scurtat distanta Bucuresti - Arad cu peste 100 km. Lucrarile au fost abandonate dup ce au fost finalizate in proprtie de 90 %.

M-am aplecat asupra lui pentru ca seamana/este ca ocale ferata pe estacada de care am avea noi nevoie in oras pentru a elimina blocajul pe care aceasta il produce.
Viaductul are lungimea de 1440 m, pilonii cei mai inalti au spre 50 m, iar deschiderea cea mai larga ar avea 100m, deschidere pe care eu nu am vazut-o/identificat-o in materialele cercetate. Viaductul a fost construit inclusiv pentru marfare iar linia de tren a fost proiectata pe unele segmente pentru viteze de 120 km/h.
Pilonii sunt plantati la un interval de circa 35m din "masuratorile" mele.
Viaductul a fost prevazut cu linie dubla (s-a montat doar una) si a fost terminat in ... 1989!

Acum, spre comparatie cu ce avem noi nevoie, la aceeasi cadenta a pilonilor am avea 114 piloni pe 4 km de estacada. Insa pentru ca la noi inaltimea pilonilor ar fi de maxim 5,5 m (peste care s-ar pune grinzile), acestia ar putea fi mai subtiri decat cei de la Topolog deoarece acolo si din cauza inaltimii mari pilonii sunt destul de grosi (pentru a nu balansa). Dar si tehnologia s-o fi schimbat dupa 40 - 50 de ani.


Dar iata si cateva date cu Viaductul Topolog

Localizare...

Imagine atasata: viaduct topolog 01.jpgImagine atasata: viaduct topolog 02.jpg


Video;





2

#170 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 ianuarie 2023 - 18:42

Ma uitam pe schitele de modernizare a caii ferate de pe raza orasului si in mod special pe statia de tren/halta din centrul orasului. Din schita reiese ca vo fi niste peroane de o parte si de cealalta parte a liniei, probabil linie dubla.
Imi imaginez cum niste persoane stau pe peron asteptant trenul/metroul usor/s-bahn-ul sau ce-o fi, si ... trece prin fata lor un tren marfar cu 20 - 25 de vagoane. Caci aceasta linie va fi si pentru marfare cu tonaj mare ceea ce ridica probleme mari in constructia caii ferate pe estacada.


Imagine atasata: halta timisoara centru 01.jpg


Insa o statie de tren pe rambleu facuta intr-un mod atat de simplist in anul 2000 si cat o fi pana este gata ma lasa rece.
Mai degraba mi-as dori o statie acoperita, fara marfare prin ea, in care sa fi protejat de vant, de ploaie, de caldura, etc.,...

Inainte de anul nou s-a inaugurat (partial) la Bucuresti statia de metrou Tudor Arghezi care ar fi ultima statie momentan a magistralei 2 in sudul Bucurestiului, o prelungire a M2.
Cred ca este prima prelungire a unei linii de metrou catre suburbii si sper sa mearga lucrurile in aceasta directie si mai repede. in acea zona metroul circula la suprafata, la nivelul solului. Deocamdata nu circula rame de metrou prin ea cu calatori, se fac doar diferite probe urmand ca din primavara sa fie deschisa statia pentru calatori.

Ce vreau sa spun este faptul ca de acest gen de statie am avea nevoie si la Halta Timisoara Centru. Evident ca la scara mai redusa!...Nu comentez faptul ca pare cumva inghesuita in acea locatie. Peste drum se construieste o parcare de tip Park&Ride din care accesul catre statia de metrou se va face printr-un subpasaj pietonal, banuiesc.



2

#171 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 ianuarie 2023 - 20:31

De ce credeti ca nu va fi acoperita?
0

#172 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 ianuarie 2023 - 20:54

Pentru ca asa presimt. De fapt nu-mi dau seama la ce acoperis te referi? Un acoperis peste peroane ca in Gara de Nord sau unul complet, de pe o parte pe cealalta?
Peroanele vor fi acoperite, nu-mi fac griji insa eu imi doresc si sper la un acoperis complet, ca o hala in care intra si iasa trenuri (de calatori), precum statia de metrou din filmuletele postate.
Insa in ambele variante de acoperis daca vor trece marfare pe acolo, dupa cum s-a discutat ceva mai in urma, deja totul devine usor penibil.
1

#173 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 829
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 23 ianuarie 2023 - 23:49

Banui ca va fi in stilul celei de la Otopeni Bucuresti. Acoperita total.
0

#174 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 23 ianuarie 2023 - 23:57

Da si pana la urma nici nu stiu daca are importanta lipsa acoperisului. Daca nu se iau si alte masuri...gara tot inutila va ramane ca si in prezent.

Acolo era bine-venita o autogara, o parcare supraetajata si da chiar si o gara cu peroane acoperite, evident - prin desfiintarea triajului(ca exista si Ronat triaj). Aceasta trebuia gandita ca un punct intermodal de transport, si nu tratat cu superficialitate...da probabil atata s-a putut. :Facepalm_emote_gif:

Dar na ai nevoie de un plan mai de amploare, nu doar sa bifezi ca "s-a facut ceva" pentru electorat.

Eu personal nu stiu pe nimeni cine sa fi folosit gara in ultimii 15 ani. Oricum trec relativ des prin zona...si mi clar ca nu e folosita ca de abia "zaresti ceva miscare umana in zona".

Cea mai multa miscare o tin minte cand oprea Atlasib-ul(si alte autocare) si venea lumea sa duca sau sa ia pachete din strainatate. Pe partea ferioviara praf si publere. Pasarela am trecut-o tot acum 15 ani ultima data....tot praf era si atunci.

Astia nu faciliteaza nici un transport. Toaca bani si atat! Rezultatele pozitive vor fi nesemnificative!
Ce sa zic ce diferenta va fi intre peroanele actuale sau unele noi(neacoperite), cand gara e nefolosita?
Mai bine carpeau ce era de carpit, curatat si zugravit si sa fi bagat bani in ceea ce era cu adevarat nevoie, precum ar fi pasarela aia nenorocita...

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 24 ianuarie 2023 - 00:04

2

#175 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 24 ianuarie 2023 - 10:27

O statie ok mi se pare si Otopeni Nord de pe magistrala 700.
https://www.google.c...ti-19705942/amp
Probabil asta vom primi in centru.
0

#176 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 ianuarie 2023 - 13:44

Vezi postareaIlieB, la 23 ianuarie 2023 - 23:49, a spus:

Banui ca va fi in stilul celei de la Otopeni Bucuresti. Acoperita total.


Daca te referi la gara/terminalul de la Aeroportul Otopeni, acolo avem de-a face cu un capat de linie, un terminal, si este foarte bine ca au facut asa.

Apropo, la noi se prefigureaza o statie la Aeroprt cu venire din doua sensuri, ceea ce iarasi complica lucrurile, statia/halta Aeroport fiind pozitionata cumva pe o "bucla" de cale ferata.




Vezi postareamichidutza, la 23 ianuarie 2023 - 23:57, a spus:

Ce sa zic ce diferenta va fi intre peroanele actuale sau unele noi(neacoperite), cand gara e nefolosita?


Daca precizarea ta vine in contextul pomenit de mine undeva ma sus, cand faceam aluzie la peroanele din Gara de Nord Timisoara, ma refeream in sensul ca peroanele Haltei Timisoara Centru vor fi acoperite dupa modelul din Timisoara Nord, doar peroanele. Dupa marea modernizare, peroanele din Gara de Nord vor ramane cu acelasi tip de acoperamant sau unul nou insa dupa acelasi model avand in vedere ca peroanele modernizate vor fi mult mai lungi decat cele actuale facute pentru trenuri internationale care probabil ca nici nu vor opri in Halta Centru (vor avea vreo 400 m parca)...




Vezi postareaInfra, la 24 ianuarie 2023 - 10:27, a spus:

O statie ok mi se pare si Otopeni Nord de pe magistrala 700.
https://www.google.c...ti-19705942/amp
Probabil asta vom primi in centru.



Da, asa cred si eu ca va arata Halta Centru.
Nu stiu daca prin acea statie, Otopeni Nord, circula si marfare? Nu cred ca ar fi o senzatie placuta sa astepti in statie trenul de calatori si sa-ti treaca prin fata ochilor un marfar de 34 vagoane cum am numarat unul stand la bariera la Padurea Verde in urma cu un an si ceva.



2

#177 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 24 ianuarie 2023 - 18:13

Am facut eu o confuzie si tot la Gara de Est ma gandeam. Ma rog ideea era ca si aceasta e halta si e inutila. Distanta e foarte mica de Timisoara centru. Practic halta gara de est va fi dublata si deci doua gari inutile....daca nu vin masuri suplimentare.

Referitor la peroane, in loc de neacoperite trebuia sa zic inchise. Eu zic ca asta e ultimul detaliu deoarece atata timp cat iti trece marfarul la 2m in fata ta, e inconfortabil.

Daca ar fi conexiuni bune, curatenie, trenuri curate si care circula bine si sa iti aduca un aport semnificativ privind utilitatea si timpul scurt de deplasare...nici nu va mai conta asa de tare ca peronul e doar acoperit.

Mai bine faceau o gondola de la gara de est la locul propus pentru halta Timisoara centru si sa fi facut gara de est un centru intermodal adevarat.

update:

Gondola care mi s-ar parea mai utila decat o halta deoarece ar oferi conectivitate intr-un timp scurt cu un punct intermodal.
Nu vad cine va astepta trenul peste jumatate de ora in halta sa mearga o statie, pana la gara de nord sau est sa ia alt mijloc de transport? Si cate trenuri vor opri acolo pe zi? 4, in zilele bune? Si unde te va duce trenul cand in jumatate de judet nici nu mai circula trenul iar cele intercity nu opresc in halta de genu?

Gondola o vad posibila de la gara de est deoarece nu ar fi asa aproape de blocuri. De la gara de nord mi se pare mai greu realizabila.

Imagine atasata: Screenshot 2023-01-24 211142.png

Cum as vedea eu ca ar trebui sa fie gara de est ca sa fie utila, impreuna cu gondola si desigur troatuare pe demetriade....

Imagine atasata: Screenshot 2023-01-24 211353.png


Si totusi nici cu gondola nu stiu daca e bine ca ar trebui sa conectezi cumva haltele cu gara de nord si atunci poate o garnitura de metrou care sa mearga intre cele 3(g.nord - halta centru - g.est) ar fi mai util. In sensul sa poti ajunge cat mai repede in gara de nord de unde sa iei mijlocul de transport dorit. Ca pana la urma gara de nord e terminalul unde opresc trenurile serioase. Unde sunt specialistii lu Robu si ai CFR? Totul a fost lasat in deriva...si nu pare a ne reveni nicicum. Groapa se adanceste si transportul in oras nu se imbunatateste nicium.

Inclusiv pentru gara de nord ar trebui prevazut ceva upgrade-uri serioase de oras care se sufoca de masini.
De la viitoarea centura de vest ar putea fi facuta o bretea care sa ajunga pe platforma garii de nord...unde sa ai parcare si o autogara si sa poti merge in oras cu mijloacele de transport in comun ca si in alte orase europene.

Imagine atasata: Screenshot 2023-01-24 215120.png Imagine atasata: Screenshot 2023-01-24 215244.png Imagine atasata: Screenshot 2023-01-24 215210.png

"Dar hei, pe cine deranjeaza pana la urma vagoanele alea ruginite acolo de 30 de ani sau atata spatiu care sta degeaba?"

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 24 ianuarie 2023 - 23:18

4

#178 Useril este offline   Ivan 37 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 154
  • Inregistrat: 05 noiembrie 21
  • Sexul:masculin

Postat 24 ianuarie 2023 - 22:25

Acest teren este al Cristestilor, este parcela unde vor să facă Aqupark, de acea este dezafectat... Imagine atasata: Screenshot_20230124_222047.jpg
1

#179 Userul este online   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 24 ianuarie 2023 - 23:27

^ *off-topic
Acest aquapark a fost doar minciuna lui Robu sau chiar doresc acesti frati sa faca ceva?
0

#180 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 ianuarie 2023 - 00:02

nu stiu daca e cel mai bun loc pt un aquapark. o autogara ar fi perfecta pt locatia asta.
0

Arata acest topic


  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi