STP Timișoara Forum: grafice - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

grafice

#1 Useril este offline   sefu 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 17 martie 08

Postat 17 martie 2008 - 20:21

Buna ziua

V-as sugera sa se puna pe pagina RATT graficele orare de circulatie pentru Expres 1,linia 17 si 18.
0

#2 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 martie 2008 - 20:24

Am sa transmit acest mesaj colegilor de la serviciul Exploatare.
0

#3 Useril este offline   Calator_Nemultumit 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 18 martie 08

Postat 18 martie 2008 - 23:58

Si nu numai de la liniile respective, ar putea sa se puna pe site graficele de toate mijloacele de transport.
Si inca ceva off topic (nu am gasit unde sa postez, daca doriti puteti sa ma redirectionati) dar cred ca se poate face un site mai bun decat acesta.
0

#4 Useril este offline   KaLLyN.23 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 20 martie 08

Postat 20 martie 2008 - 17:02

linia 16 mai revine vreodata la firobuze ? sau ramana Mercedesurile alea (autobuze)?
0

#5 Useril este offline   Ionescu Adrian 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 19 martie 08

Postat 20 martie 2008 - 19:48

Linia 16 va fi deservita din nou de troleibuze, cel mai probabil odata cu incheierea lucrarilor la drum (bv. L. Rebreanu).
0

#6 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8414
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 martie 2008 - 13:25

Sper ca in viitor sa apara si pe situl regiei graficele liniilor de transport, cum e pe situl companiei de transport din Arad, din fiecare statie (tramvaie+autobuze), chiar daca la noi la unele linii de troleibuze si autobuze vor fi doar orientative, din cauza traficului, dar e bine de stiut totusi, pentru ca nu totdeauna e acelasi trafic in fiecare zi la aceeasi ora.
Banuiesc ca odata cu introducerea troleibuzelor noi si pe 11 si 14 vor fi alte grafice? Pentru ca acelea fiind scurte nu vad cum se vor descurca cu graficul de acum, intervalul 10-12 min...
0

#7 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 23 martie 2008 - 16:14

Tot in legatura cu graficele de circulatie, vreau sa adresez celor de la Serviciul Exploatare rugamintea de a reanaliza graficele ce circulatie ale unor linii de transport, pentru a se elimina fenomenul suparator intalnit pe unele tronsoane pe care circula doua sau mai multe linii si anume faptul ca toate liniile trec la un interval de 1 - 2 minute, apoi timp de 10 minute nu mai trece nimic. Stiu ca din cauza timpilor de tura diferiti nu se poate rezolva in totalitate aceasta situatie, dar se poate macar optimiza, de exemplu prin timpi de asteptare diferiti pentru fiecare tura, la capetele de linie.
0

#8 Useril este offline   Ionescu Adrian 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 19 martie 08

Postat 23 martie 2008 - 18:53

Intradevar sunt situatii ca cele prezentate de dvs dar nu trebuie sa generalizam. Sunt linii cu intervale de circulatie apropiate cu diferente de 1-2 minute si atunci sigur ca apar situatii in care trecerile respectivelor linii se suprapun si mai apoi, de la o tura la alta se creaza decalaje de 1;2;3 minute s.a.m.d. pana cand din nou se suprapun.
In legatura cu stationari diferentiate la capete, ce facem acolo unde sunt tronsoane comune pentru mai mult de doua linii sau unde exista un capat comun pentru mai multe linii de tramvai (de exemplu Gara de Nord, Dambovita, AEM) si care declanseaza decalarea in cascada al celorlalte unitati de la linia respectiva si implicit de la liniile cu care are tronsoane comune (deci e practic imposibil de realizat).
0

#9 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 martie 2008 - 14:25

am o problema destul de veche:

în staţia Ambassador a autobuzului 42, tabelul cu orele nu rezistă mai mult de 4-7 zile. personal, suspectez că locuitorii de culoare din zonă se distrează cu ele, dar nu pot fi sigur. nici măcar în freidorf nu dispar aşa repede. acu' întreb şi io .. dacă sesizez fiecare dispariţie, se va pune alt tabel la loc? sau trebe să-i conving pe comunitari să supravegheze zona până îi prind pe autori?

chestiunea nu e de actualitate deocamdată, linia fiind deviată, dar odată cu reluarea circulaţiei normale, va fi :roll:
0

#10 Useril este offline   Ionescu Adrian 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 19 martie 08

Postat 25 martie 2008 - 14:31

Tablele cu informatii din statii se inlocuiesc ori de cate ori se constata lipsa lor.
0

#11 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 25 martie 2008 - 16:38

Ionescu Adrian a spus:

Intradevar sunt situatii ca cele prezentate de dvs dar nu trebuie sa generalizam. Sunt linii cu intervale de circulatie apropiate cu diferente de 1-2 minute si atunci sigur ca apar situatii in care trecerile respectivelor linii se suprapun si mai apoi, de la o tura la alta se creaza decalaje de 1;2;3 minute s.a.m.d. pana cand din nou se suprapun.
In legatura cu stationari diferentiate la capete, ce facem acolo unde sunt tronsoane comune pentru mai mult de doua linii sau unde exista un capat comun pentru mai multe linii de tramvai (de exemplu Gara de Nord, Dambovita, AEM) si care declanseaza decalarea in cascada al celorlalte unitati de la linia respectiva si implicit de la liniile cu care are tronsoane comune (deci e practic imposibil de realizat).


Cu siguranta nu am intentia sa generalizez, insa aceste situatii apar si sunt suparatoare (mai suparatoare in perioada de timp din afara orelor de varf, atunci cand intervalele de succedare sunt mari).
In ceea ce priveste capetele de linie comune, cu exceptia celui de la Gara de Nord, se poate usor ca un tramvai sa treaca inaintea altuia, cu conditia ca primul tramvai (cel care mai are de stat) sa parcurga o data inelul complet din care este constituita bucla de intoarcere. Chiar si la Gara de Nord, prin montarea unei actionari de macaz automat sau transformarea macazului spre linia infundata in macaz elastic se poate rezolva aceasta problema.
0

#12 Useril este offline   sefu 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 17 martie 08

Postat 25 martie 2008 - 20:34

colegii de le exploatare inca mai lucra la grafice de nu l-au pus inca??
cam cat ar mai trebui sa asteptam???????? :!: :?:
0

#13 Useril este offline   Ionescu Adrian 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 19 martie 08

Postat 26 martie 2008 - 10:01

@ sefu
Daca ati consultat pagina RATT ati observat ca s-au postat intervalele de circulatie la fiecare linie :!:
0

#14 Useril este offline   Ionescu Adrian 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 19 martie 08

Postat 26 martie 2008 - 10:04

Daca ai fi citit cu atentie raspunsul meu ai fi inteles. Daca mai ai in continuare nelamuriri privind acest subiect, contacteaza-ma telefonic :D sau continuam discutia cand ne intalnim :wink:

Cred ca stii si de la colegii tai ca un ciclu complet al semafoarelor care faciliteaza intrarea-iesirea din Gara de Nord este de 6 minute. Fa singur un calcul ce ar insemna propunerea ta din punct de vedere al graficelor.
0

#15 Useril este offline   sefu 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 17 martie 08

Postat 28 martie 2008 - 22:09

din pacate pentru dumneavoastra nu este pe pagina ratt ceea ce eu am cerut; eu am cerut graficele care le folosesc soferii in circulatie. Graficele ce le-ai postat dv nu ma ajuta cu nimic deoarece cateodata oricum stau mai mult de 20 de minute in statie.
0

#16 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8414
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 martie 2008 - 19:35

Dr2005 a spus:

Ce vroiam sa spun e ca inlocuirea troleibuzelor articulatelor cu Skode (desi acestea din urma sunt mult mai moderne) nu o sa rezolve in niciun fel problema transportului pe liniile 11 si 14 ci, dimpotriva.


Dar suplimentarea lor ar ajuta.
Pe 11 si 14 circula cate 6 troleibuze in afara orelor de varf, adica interval 12-14 min la 11 (tura de 70-80 min) si 10-12 la 14 (tura de 60-70 min). Daca ar circula numai Skode, dar cate 8 pe 11 si 14 in afara orelor de varf ar deveni interval la 11: 8-9 min si la 14: 7-8 min. si in orele de varf suplimentarea a inca doua Skode ar fi numai bine cate 10 pe cele doua trasee.

O alta chestie n-o inteleg si aici ma refer in special la linia 14:
De ce dupa introducerea varfurilor se circula astfel: adica tren-varf-tren circuland la 5-6 min unul dupa altul, iar la tren-tren in orele de varf 10-12 min (va dati seama ce aglomeratie inseamna), in loc ca fiecare troleibuz sa circule la 7-9 chiar 10 min unul dupa celalalt indiferent ca e tren sau varf si ar veni numai bine tura de 60 sau 70-75 cand e aglomeratie.

Altfel, cum e in grafice, sa se bucure soferii care au varf in fata lor. :lol:
0

#17 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 martie 2008 - 14:42

Nu prea ajuta nici suplimentarea... ca daca suplimentezi ai din start nevoie de mai multi soferi, eventual mai mult personal de intretinere (incepand de la mecanicii, electricienti si pana la femei de serviciu care sa mature vehiculele), poate si de mai multi controlori de bilete.
0

#18 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8414
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 aprilie 2008 - 16:30

Sau s-ar putea renunta la varfuri (Cum e la Suceava programul autobuzelor) si schimbarea lor in trenuri, deci intre 6 - 20, 8 troleibuze pe 11 si 14, fara a fi nevoie de suplimentarea soferilor.
0

#19 Useril este offline   Malaxa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 24 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti

Postat 01 aprilie 2008 - 20:05

Ma scuzati, dar ati putea sa explicati va rog faza cu tren si varf? Am o vaga idee ce inseamna, dar nu sunt sigur. Mersic :(
0

#20 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 aprilie 2008 - 20:12

Păi vârful e ceea ce prin alte oraşe se numeşte ranforsare, adică vehicule care ies pe traseu doar la ore de vârf (la Bucureşti e vorba de intervalul 5-9am pt. schimbul 1 şi 14-18 pentru scimbul 2... bănuiesc că intervalul e acelaşi şi la Timişoara). Sistemul se foloseşte cam prin toate oraşele mari din ţară, inclusiv Bucureşti, Craiova, Ploieşti etc..
0

Arata acest topic


  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi